کمترین قیمت لیزر | کمترین قیمت ها را ارزانترین مراکز لیزر ندارند!!

کمترین قیمت لیزر

کمترین قیمت لیزر
اگر تصمیم داشته باشید تا به شکلی موثر و برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید باید لیزر را انتخاب کنید. برای اینکه لیزر موهای زائد را انجام دهید باید به یک مرکز لیزر مراجعه کنید. مراکز لیزر زیادی در سطح شهر وجود دارند که در دسترس شما هستند. از آنجایی که قیمت مصوبی برای لیزر وجود ندارد، هرکدام از این مراکز با توجه به عرف رایج، خودشان قیمت خدماتشان را تعیین می کنند.
اما آیا برای پرداخت کمترین قیمت لیزر حتما باید به ارزان ترین مرکزی که پیدا می کنید مراجعه کنید؟!
لیزر یک درمان است. اگر درمان خوب و با کیفیتی دریافت نکنید خیلی پشیمان خواهید شد. چون نتایج منفی یک درمان نامناسب و بی کیفیت مستقیما روی سلامت پوست شما اثر می گذارد. ممکن است دچار عارضه هایی شوید که بعضا جدی هستند و برخی از آنها برای همیشه اثر منفی خودشان را روی پوست باقی می گذارند.

کمترین قیمت لیزر
کمترین قیمت لیزر

وقتی یک مرکز لیزر به شکل شدت شک برانگیزی ارزانتر از سایر مراکز است، حتما در جایی از کار کم گذاشته تا توانسته به این قیمت برسد. اولین نقطه دستگاه لیزر است. بهترین نوع این دستگاه ها عموما بسیار گرانقیمت هستند و همه مراکز توان خرید آنها را ندارند. به همین خاطر از دستگاه های بی کیفیت و ارزانتر استفاده می کنند. پس طبیعی است که فرآیند درمان برایشان ارزانتر تمام می شود و می توانند قیمتشان را پایین بیاورند. اما هزینه این قیمت کم، کیفیت نامناسب درمان است.
از طرفی برخی از این مراکز فقط به نظر می رسد که ارزان هستند! یعنی وقتی که به آنها مراجعه می کنید خواهید دید که منظورشان از ان قیمتی که پیشنهاد داده بودند تمام روند درمانی نیست! مثلا به شما خواهند گفت که قیمت کرم ضد درد جداگانه است. تعداد شات لیزر قیمت مازاد و جداگانه دارد و غیره. یعنی قیمت ها را بخش بخش به شما می گویند. در این شرایط وقتی این قیمت های ریز را با هم جمع بزنید خواهید دیدی که فرقی با سایر مراکز ندارند و حتی گرانتر هم هستند!
پس ارزانترین ها الزاما کمترین قیمت ها را به شما ارائه نمی کنند. بلکه زمانی می توانید مطمئن باشید که واقعا دارید کمترین قیمت لیزر را پرداخت می کنید که به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. با توجه به تعداد زیاد مرکز زیبایی و لیزر پیدا کردن این مراکز معتبر چندان کار راحتی نیست. چون باید به خوبی تحقیق کرده و پس از تماس یا حتی به مراجعه به مرکز از کیفیت کارش مطمئن شوید.
اما اولین گام برای شناسایی این مراکز این است که به دنبال مرکزهایی بگردید که قیمت ها و تعرفه های لیزر مناسب و معقولی دارند. تعرفه هایی که نه خیلی گران هستند و نه خیلی ارزان. پس از آن با کوچک کردن لیست مراکز پیشنهادی می توانید با تحقیق میدانی بهترین را انتخاب کنید.

تخفیف لیزر

پیدا کردن مراکز معتبر لیزر اهمیت بسیار زیادی دارد اما الزاما شما را به کمترین قیمت لیزر نمی رساند. حال که از اهمیت کیفیت درمان آگاه شدید چگونه می توانید به صرفه ترین را پیدا کنید؟

کمترین قیمت لیزر
کمترین قیمت لیزر

تخفیف بهترین راهنمای شما در این راه است. بسیاری از مراکز لیزر یا بهتر بگوییم تمام آنها دوره های تخفیفی ویژه برگزار می کنند. عموما این تخفیف ها مناسبتی هستند و به بهانه های مختلفی مانند سال نو، شب یلدا، ماه رمضان و غیره برگزار می شوند. برخی از مراکز واقعا به صرفه هم هستند که تخفیف های دائمی، ویژه اقشار خاص دارند. اقشاری مانند دانشجویان و غیره.
پیدا کردن این تخفیف ها در مراکز معتبری که یافته اید می تواند از نظر اقتصادی بسیار به نفع شما باشد. چون تنها در این صورت است که می توانید اطمینان داشته باشید که در وهله اول درمان باکیفیتی دریافت کرده اید، و در وهله دوم با قیمت بسیار خوبی هم این کار را انجام داده اید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

ارزانترین مرکز لیزر تهران

حال متوجه شده اید که ارزانترین مرکز لیزر آنی نیست که کمترین تعرفه ها را به شما پیشنهاد می دهد. بلکه آن است که قیمت هایش به نسبت کیفیت کارش معقول تر هستند.
از جمله چنین مراکز ایده آلی، مرکز تخصصی لیزر شمال تهران است. این مرکز سالهاست که در منطقه قلهک مشغول به کار است و تا به حال مراجعه کننده ناراضی نداشته. چراکه هم گروهی از بهترین پزشکان و تکنسین های متخصص و ماهر را در اختیار دارد، هم تعرفه های به صرفه ای به مشتری هایش ارائه می کند و هم به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا مجهز است. مراجعه کنندگان به این مرکز محدود به ساکنان منطقه های اطراف نیستند و سالهاست که مردم از همه منطقه های تهران به این مرکز مراجعه می کنند.

کمترین قیمت لیزر
کمترین قیمت لیزر

علاوه بر کیفیت مناسب و تعرفه های خوب، تخفیف های استثنایی این مرکز که بخشی از آنها هم دائمی هستند تاثیر بسیار زیادی در جلب نظر مردم داشته است و باعث شده تا لیزر کردن در این مرکز حتی برای اقشار نسبتا ضعیف هم امری شدنی باشد.

برای دیدن لیست قیمت های مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران و گرفتن نوبت لیزر موهای زائد بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

لیزر دائمی موهای زائد

همه لیزر را به عنوان درمانی برای رفع دائمی و همیشگی موهای زائد می شناسند. اما واقعیت آن است که لیزر درمانی برای کاهش دائمی رشد موهای زائد است. بله. حتی با تمام کردن دوره لیزر رشد موهای زائد برای همیشه متوقف نمی شود. بلکه نهایتا تا شش ماه الی یکسال آینده شاهد رشد آنها نخواهید بود. هرچند بعد از آنهم موها هم کمتر رشد کرده و هم نازک تر خواهند بود.
اما این به معنی آن نیست که نمی توان تاثیر لیزر را دائمی کرد. برای این منظور شما به جلسات تکمیلی نیاز خواهید داشت. جلسات تکمیلی تک جلساتی هستند که بعد از اتمام دوره لیزر برای مدت 4 تا 5 سال، هر شش ماه الی یک سال یکبار انجام می شوند تا تاثیر لیزر را پایدار کنند.
بعد از اینکه حداکثر طی 5 سال بعد با 10 جلسه، جلسات تکمیلی هم به پایان برسند، می توانید مطئن باشید که موهای زائد بدون نیاز به لیزر مجدد تا آخر عمر هرگز دوباره رشد نخواهند کرد.

کمترین قیمت لیزر
کمترین قیمت لیزر

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا