زاویه سازی صورت با فیلر | بهترین دکتر برای تزریق فیلر شریعتی

قیمت زاویه سازی صورت نی نی سایت

سالهاست که کانتورینگ  یا زاویه سازی صورت در بین زنان و مردان باب شده است. عمدتا در صنعت زیبایی ، کانتورینگ به معنای برجسته تر کردن ظاهر و شکل برخی از ویژگی های صورت است. زاویه دار کردن صورت به طور معمول برجسته شدن گونه ها را در ذهن تداعی می کند ، در حالی که از این روش می توان برای تقویت شکل ظاهری شقیقه ها ، بینی ، فک ، چانه و حتی پیشانی استفاده کرد.

کانتورینگ با استفاده از میکاپ

کانتورینگ با استفاده از میکاپ معمولاً شامل استفاده از لوازم آرایشی تیره و روشن به منظور ایجاد سایه و هایلایت می باشد. در حالی که این روش می تواند یک ترفند شگفت انگیز برای بهبود ساختار استخوانی فعلی صورت شما باشد ، اما زاویه دار کردن صورت با استفاده از فیلر یا همان پرکننده های پوستی برای تقویت ساختار استخوانی و شکل دادن به قسمت های خاص صورت تان به منزله یک راه حل دائمی تر و اکتفای کمتر به لوازم آرایش است.

 

فیلر چیست ؟

تزریق فیلر

چهره های جوان اغلب دارای ویژگی هایی همچون گردی و پری هستند ، در حالی که در چهره های مسن هاله هایی از سایه ایجاد شده است که باعث شده حالتی “محزون” به خود بگیرند. علاوه بر این ، برخی از ساختارهای صورت با افزایش سن ، افتاده و به پایین کشیده می شوند. این سایه ها و تیرگی ها می توانند بر روی نواحی مختلفی از صورت مانند زیر چشم ، اطراف دهان و روی گونه ها ایجاد شوند و ظاهر فرد را تا حدودی خسته یا پیر نشان دهد. فیلر های صورت برای مقابله با این تغییرات به نواحی خاص زیر پوست حجم می دهند. این روش می تواند به بازگرداندن حجمی که به دلیل فرایند پیری از دست رفته ، یا تقویت ناحیه ای که کمبود حجم دارد مانند لب ها یا گونه ها کمک کند.

 

فیلم زاویه سازی صورت

 

تزریق فیلر زاویه فک و فرم دهی چانه

تزریق فیلر زاویه فک

مهمترین نواحی جهت زاویه دار کردن صورت با فیلر ، فک و چانه به شمار می رود. این دو ساختار استخوانی به شدت زیبایی ویژگی های صورت را تعیین می کنند. استفاده از تزریق فیلر جهت ایجاد حجم و برجستگی در فک و چانه می تواند ویژگی های صورت تان را برجسته تر سازد و زیبایی خاصی به شما ببخشد. با برجسته تر شدن ساختارهای صورت ، ظاهری جوان تر خواهید داشت و چهره تان ، گشاده رو تر خواهد شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

متخصصان با تجربه تزریق فیلر ما در شمال تهران (محدوده قلهک شریعتی) ، با استفاده از بهترین و معتبر ترین پرکننده های پوستی روز دنیا به صورت شما زاویه دلخواه تان را می بخشند.

هزینه تزریق فیلر چانه و فک

 

زاویه سازی صورت گرد در ناحیه شقیقه

تزریق فیلر در ناحیه شقیقه

با افزایش سن ، شقیقه های ما ممکن است به طور فزاینده ای توخالی شوند. این توخالی شدن همچنین می تواند در نتیجه کاهش وزن غیر اصولی یا داشتن درصد چربی کم بدن نیز حاصل شود.

متأسفانه ، شقیقه های توخالی صرف نظر از علت آن ، می تواند ما را به طور عجیبی مسن نشان دهد. هنگامی که شقیقه ها توخالی هستند ، دم ابرو افتاده به نظر می رسد و همین امر منجر به پیرتر به نظر رسیدن صورت می شود. متخصصان پوست ما با استفاده از تزریق فیلر به شقیقه قادرند صورتی گرد ، زیبا و جوان را برای شما به ارمغان بیاورند.

 

زاویه سازی صورت مردان

زاویه سازی صورت مردان
هزینه زاویه سازی صورت مردان

یکی از بهترین تکنیک ها جهت زاویه سازی صورت مردان ، تزریق فیلر بر روی استخوان های صورت است. در مردان به طور خاص ، از نظر پزشکی فیلر در نواحی اطراف چشم نیز تزریق می شود تا ظاهری مربع شکل به صورت آنها ببخشد ، برخلاف خانم ها که تزریق فیلر بیشتر در ناحیه گونه ها صورت می گیرد.

هزینه زاویه سازی صورت مردان

 

صورتم کجه چیکار کنم ؟

کی فیلر انجام داده

در حال حاضر تزریق فیلر ، گزینه ای شگفت انگیز برای زاویه دار کردن صورت به شمار می رود.

استفاده از پرکننده پوستی برای کانتورینگ صورت همچنین می تواند تعادل را به چهره شما بازگرداند یا کج بودن آن را اصلاح کند. این امر که ممکن است در نتیجه عوامل ژنتیکی یا محیطی مانند عمدتا خوابیدن بر روی یک طرف صورت به وجود آید را تنها تزریق فیلر می تواند اصلاح کند.

قيمت زاويه دار كردن صورت با ژل

 

ماندگاری زاویه سازی صورت

فرم دهی چانه

پرکننده های پوستی مانند ژوویدرم و رستیلن که از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به منظور برجسته سازی گونه ها تأیید شده اند اما در زاویه سازی صورت نیز کاربرد دارند ، می توانند چهره شما را سالها جوان تر نشان دهند. نتایج زاویه دار کردن صورت با تزریق فیلر که یک روش غیر جراحی است ، می تواند تا دو سال ماندگار باشد. پرکننده پوستی که به صورت استراتژیک در قسمت مورد هدف تزریق می شود و می تواند به تقویت گونه ها ، فرم دهی چانه و همچنین زاویه دار شدن فک کمک کند.

قیمت زاویه سازی صورت

 

معایب زاویه سازی صورت

بازیگرانی که زاویه سازی صورت انجام دادن

شایع ترین عوارض پرکننده های تزریقی شامل درد یا کبودی در ناحیه تزریق است که بسیار جزئی هستند. همچنین خطر تورم یا عفونت موضعی نیز وجود دارد. بعضی اوقات ممکن است در زیر پوست توده احساس شود یا التهاب موضعی در محل ایجاد شود. عوارض جانبی جدی نیز وجود دارد ، اما خوشبختانه بسیار نادر هستند. این عوارض جانبی به تزریق پرکننده در رگ های خونی کوچک زیر پوست مربوط می شود و با نکروز یا عفونت ناشی از پوست می تواند باعث قطع جریان خون به پوست شود.

 

دکتر خوب برای زاویه سازی صورت | بهترین دکتر برای تزریق فیلر

بهترین دکتر برای تزریق فیلر
دکتر خوب برای زاویه سازی صورت

امیدواریم این مطلب توانسته باشد تمامی ابهامات شما عزیزان را درباره زاویه سازی صورت با فیلر مرتفع ساخته باشد. چنانچه در فکر زاویه دار کردن صورت با استفاده از فیلر هستید ، به شما مرکز زیبایی مان واقع در محدود شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) را معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی ، با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه کند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قيمت زاويه دار كردن صورت با ژل به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

skinbylovely

shopemermd

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا