تزریق ژل گونه ارزان در تهران |بهترین مارک فیلر گونه!

تزریق ژل گونه ارزان در تهران

تزریق ژل گونه ارزان در تهران

با توجه به اوضاع و شرایط اقتصادی جامعه، خرید هر چیز ارزانی باعث می شود که احساس کنیم یک گام به جلو برداشته ایم! احساس می کنیم که در یک ماراتن سنگین پیروز شده ایم! واقعیت این جاست که خریدن چیزهای ارزان باعث می شود که احساس زرنگی و باهوشی به ما دست بدهد! اما به قول آن ضرب المثل انگلیسی معروف، من آن قدر پولدار نیستم که جنس ارزان بخرم!

راجع به خدمات زیبایی مخصوصاً تزریق ژل و فیلر هم ماجرا به همین منوال است. احساس می کنیم که اگر بر حسب شانس و اتفاق از تزریق ژل ارزان نتیجه ی خوبی گرفته ایم، پس باید به همه آن را توصیه کنیم. اما چنین چیزی به هیچ وجه صحیح نیست! تزریق مواد بی کیفیت و ارزان تر از حد معمول ممکن است در بار اول نتیجه ی چندان فاجعه باری نداشته باشد، اما به تدریج عوارض خود را نشان خواهد داد.

تزریق ژل گونه ارزان در تهران
تزریق ژل گونه ارزان در تهران

اما در صورتی که علائم پیری به صورت شما هجوم آورده اند و احساس می کنید که حتما باید فکری به حالشان کرد اما از طرفی دیگر هزینه های مربوط به تزریق ژل گونه یا لب را نیز ندارید، بهتر است توصیه ی ما را مدّ نظر داشته باشید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، افتخار دارد که از بهترین مواد فیلر( ژوویدرم، رستیلن و…) برای تزریق استفاده کند. این مواد که همگی دارای تاییدیه FDA نیز هستند از جمله بهترین مارک های فیلر می باشند و با خیالی آسوده می توانید از آن ها استفاده کنید. از طرفی دیگر، این مرکز با ارائه ی تخفیف های شگفت انگیز تلاش دارد تا هزینه های شما را تا حد زیادی پایین آورد و دیگر ناچار نباشید که به سراغ مواد و محصولات بی کیفیت بروید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

تخفیف تزریق ژل گونه

اگر به دنبال یک تخفیف خوب و واقعی هستید، پس احتمالا به جای درستی آمده اید! در مرکز ما تلاش می شود که از بهترین مواد فیلر استفاده شود. به جای این که به صورت مداوم قیمت پایین داشته باشیم اما محصولاتمان بی کیفیت و چینی باشند، ترجیح داده ایم به مناسبت های مختلف، همان مواد با کیفیت و مرغوب فیلر را با تخفیف های خیلی خوب ارائه کنیم.

مناسبت هایی مانند اعیاد باستانی و ملی، مناسبت های مذهبی، شروع فصل های مختلف سال و …بیشترین زمان ارائه ی تخفیف در مرکز ماست. در حال حاضر نیز تخفیف های فوق ویژه ی عید نوروز و تعطیلات سال نو در حال ارائه است. در این ایام مرکز ما بیشتر از هر زمان دیگری شلوغ است. به همین خاطر اگر تصمیم دارید که تخفیف های ویژه ی تزریق ژل گونه و لب دریافت کنید، از همین الان تماس گرفته و نوبت بگیرید!

خوشبختانه بر خلاف دیگر مراکزی که تخفیف های خود را در وب سایت هایی مانند ت.خ.ف.ی.ف.ا.ن ارائه می کنند، ما به صورت مستقیم با کاربران در ارتباط هستیم و بدون این که لازم باشد، کد تخفیف خریداری کنید، می توانید با مراجعه مستقیم به این مرکز از تخفیف های ما بهره مند شوید. علاوه بر این تمام تلاش ما بر این است تا با صداقت تمام تبلیغات خود را ارائه کنیم و از هر گونه فریبی در رقم هزینه تزریق ژل و فیلر اجتناب کنیم.

سال ها فعالیت در این حیطه و رضایت بیشتر مراجعه کنندگان از نتیجه ی کار، گواه این ادعاست! شما می توانید هر زمانی که تمایل داشتید با همکاران ما در این مرکز تماس گرفته و سوالات خود را در این رابطه مطرح کنید.

تخفیف تزریق ژل گونه
تخفیف تزریق ژل گونه

تزریق ژل چگونه انجام می شود؟

اما شاید هنوز هم این سوال اصلی برایتان مطرح باشد که اصلا تزریق ژل چگونه انجام می شود؟ خب به نظر که خیلی ساده می آید و حتی خیلی ها فکر می کنند که روند تزریق ژل دقیقا مثل آمپول زدن است! اما به هیچ وجه این گونه نیست و تازه زمانی متوجه این مسئله می شوند که دیگر دیر شده است و عوارض تزریق نادرست گریبان گیر آن ها شده است.

قبل از هر چیزی باید مرکزی را انتخاب کنید که دارای یک پزشک متخصص زیبایی باشد. خیلی ها در حال حاضر فکر می کنند که هر کسی که یک دوره تزریقات زیبایی را گذرانده باشد برای تزریق ژل و فیلر مناسب است، اما یک پزشک متخصص قبل از هر چیزی به خوبی باید با آناتومی چهره آشنا باشد و بداند که دقیقا به چه اندازه تزریق احتیاج است و در کدام عضله ی صورت باید تزریق شود.

به این صورت تزریق ژل گونه ها درمان بسیار حساس و دقیقی خواهد بود. بارها دیده ایم که یک تزریق نا مناسب باعث عدم تقارن و هماهنگی میان دو گونه شده است. برخی مواقع یک گونه از دیگری بزرگ تر می شود چرا که مقدار مشخصی تزریق صورت نگرفته است. برخی مواقع دیگر فرد دچار گلوله گلوله شدگی روی صورت می شود چرا که پزشک یا تزریق کننده بعد از هر شات، محل تزریق را ماساژ نداده است( این مسئله یکی از گام های مهم تزریق موفق است. پزشک باید محل تزریق را به خوبی ماساژ دهد تا مواد فیلر با بدن تطبیق پیدا کرده و یکدست شوند)

هم چنین دستورالعمل های قبل و بعد از تزریق ژل گونه نیز بسیار حائز اهمیت است. یادتان باشد که 7 الی 10 روز قبل از تزریق ژل به هیچ وجه از مواد رقیق کننده ی خون ( مانند قرص های ژلوفن، آسپرین، ایبوبروفن و…) استفاده نکنید. به این ترتیب ریسک کبودی کمتر می شود. بعد از تزریق هم بهتر است به جای درمان دست نزنید، فعالیت های سنگین و ورزش نداشته باشید. به این ترتیب می توان اطمینان حاصل کرد که نتیجه ی خوبی از تزریق خود خواهید گرفت.

تزریق ژل چگونه انجام می شود؟
تزریق ژل چگونه انجام می شود؟

بهترین مارک ژل برای تزریق در گونه

اما سوال مهم تری که خیلی ها از ما دارند این است که کدام مارک ژل برای تزریق در گونه مناسب تر است؟! برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که تنها مورد بسیار حائز اهمیت این است که حتما از فیلرهایی استفاده شود که حاوی هیالورونیک اسید انسانی باشد. این ماده اهمیتی بسیار حیاتی برای حفظ رطوبت در بافت های بدن دارد و به صورت طبیعی در بدن تولید می شود اما با افزایش آن ، بدن ما دیگر قادر نیست به اندازه ی کافی هیالورونیک اسید تولید کند. به این ترتیب بافت های پوست ما خشک شده و در نهایت باعث چروک شدن و افتادگی می شود. اما با تزریق فیلرهایی که حاوی این ماده ی حیاتی هستند، می توان حجم از دست رفته ی گونه ها را باز گرداند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین مارک های فیلر این مقاله را مطالعه کنید.

موفق و پیروز باشید

محقق و گردآورنده: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا