قیمت تخفیف بوتاکس | بوتاکس فقط برای جوانسازی نیست!!

قیمت تخفیف بوتاکس

قیمت تخفیف بوتاکس

هر مرکز زیبایی برای ارائه ی تخفیف های زیبایی، سیاست های خاص مخصوص به خود را دارد. اما در این مطلب تصمیم داریم که مرکزی را به شما معرفی کنیم که قیمت تخفیف بوتاکس آن فوق العاده است و تلاش دارد که با ارائه ی بهترین خدمات، قدم کوچکی برای شما عزیزان بردارد:

اگر به دنبال یک مرکز هستید که تخفیف تزریق بوتاکس ارائه کند و کیفیت خیلی خوبی هم داشته باشد.، ما به شما مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران را معرفی می کنیم. در این مرکز از حضور یکی از بهترین متخصصین پوست و زیبایی تهران بهره مند شده ایم که سال ها تجربه و مهارت در زمینه ی تزریقات زیبایی دارد. تخفیف های ما مناسبتی است. به این معنی که بیهوده تخفیف نمی زنیم بلکه به مناسبت های مختلف ، تخفیف های خود را ارائه می کنیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

اما در ادامه ی این مطلب می خواهیم چند تا از عجیب ترین و بهترین مزایای تزریق بوتاکس را برای شما برشمریم. با ما همراه باشید

قیمت تخفیف بوتاکس
قیمت تخفیف بوتاکس

مزایای تزریق بوتاکس

بوتاکس مزیت های بیشماری دارد که در زیر به برخی از آنها اشره می کنیم:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تعریق بیش از حد زیر بغل و کف دست ها

یکی از اصلی ترین مزایای بوتاکس، این است که برای رفع تعریق بیش از حد برخی نقاط بدن به کار می رود. به عنوان مثال حتما برای خودتان یا دوستانتان پیش آمده است که به خاطر عرق بیش از حد دست یا زیربغل دچار مشکل شده اید. خب خوشبختانه با وجود درمانی مانند بوتاکس، دیگر نیازی به نگرانی نیست. با تزریق بوتاکس در غده های تعریق زیر پوست، از فعالیت آن ها جلوگیری می شود و به این ترتیب تا زمانی که اثر بوتاکس رفع شود، دیگر تعریق بیش از حد نخواهید داشت

درمان میگرن و سردرد با بوتاکس

هیچ چیز بدتر از یک سردرد شدید و آزاردهنده نیست. به همین خاطر است که پزشکان و دانشمندان همیشه به دنبال درمانی برای ان بوده اند که خب بلاخره آن را پیدا کردند. هیچ چیز بهتر از تزریق بوتاکس نمی تواند در تسکین سردرد ناشی از میگرن موثر باشد.

درمان واژینیسموس با تزریق بوتاکس

بوتاکس فقط مزایای زیبایی ندارد. بلکه خیلی وقت ها در درمان واژینیسموس که عارضه ای رایج در میان زنان است، موثر می باشد. این مشکل باعث می شود که رابطه ی جنسی به شدت دردناک شود اما با تزریق بوتاکسف عضلات واژن، به صورت موقت فلج شده و درد رابطه تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا می کند.

می توان تا هزاران واژه درباره مزایای بوتاکس نوشت اما حتما تا به حال متوجه شده اید که این ماده ی جادویی تا چه حد می تواند موثر و مفید باشد.

قیمت تخفیف بوتاکس
قیمت تخفیف بوتاکس

بوتاکس ارزان قیمت

هیچ ارزانی بی دلیل نیست. خیلی از مراکز زیبایی با پایین آوردن قیمت تخفیف بوتاکس خود، تلاش دارند که مراجعه کنندگانی را به سوی خود جذب کنند اما واقعیت این جاست که مواد استفاده شده برای بیماران، به قدری ضعیف عمل می کنند که هیچ نتیجه ای به دست نمی آید. حتی خیلی وقت ها شاهد این بوده ایم که بیماران دچار عوارض جانبی خیلی بدی شده اند.

تمام این مشکلات به خاطر ارزانی بیش از حد بوتاکس است. در حقیقت اگر با مرکزی مواجه شدید که قیمت های خیلی پایینی برای خدمات بوتاکس خود ارائه می کند، مطمئن باشید که مشکلی در این میان وجود دارد.

قیمت بوتاکس اصولاً بسته به برند و البته محل تزریق آن دارد. هم چنین میزان تزریق نیز در هزینه های درمان موثر است. هر چه قدر که ناحیه ی درمان بزرگ تر باشد، احتمالا هزینه تزریق بوتاکس شما نیز بیشتر شود.

عموماً بوتاکس را برای نواحی صورت تزریق می کنند. از جمله:

  • رفع خط اخم
  • رفع چروک های پیشانی
  • رفع چروک های ریز دور چشم
  • رفع خط خنده
  • رفع چین های پنجه کلاغی

تخفیف بوتاکس دیسپورت

همان طور که بارها در مقالات پیشین گفته ایم، بوتاکس دیسپورت کیفیت خیلی خوب و قابل قبولی دارد. اما پیدا کردن مرکزی که تخفیف بوتاکس دیسپورت اورجینال ارائه کند، کار ساده و راحتی نیست. مراکز زیادی روی تراکت های تبلیغاتی خود درج می کنند که بوتاکس دیسپورت را تخفیف می زنند. اما بوتاکس دیسپورت که برندی انگلیسی می باشد، به سختی در کشور ما یافت می شود و اخیراً به هزار و یک دلیل؛ کمیاب شده است. بنابراین پیدا کردن آن کار سختی است، چه برسد به این که مرکزی بخواهد تخفیف بوتاکس دیسپورت ارائه کند.

قیمت تخفیف بوتاکس
قیمت تخفیف بوتاکس

به همین دلیل توصیه می کنیم اگر با چنین تبلیغاتی مواجه شدید، حواس خود را جمع کنید. احتمال خیلی زیادی وجود دارد که از بوتاکس دیسپورت تقلبی برای شما استفاده شود. در حال حاضر هم نوعی بوتاکس چینی به کشور وارد شده است که آرم بوتاکس دیسپورت روی آن درج شده و پرچم کانادا نیز دارد. اما بهتر است مراقب باشید چرا که این بوتاکس چینی است و حتی وزارت بهداشت نیز در مورد استفاده از آن هشدار داده است.

این بوتاکس عوارض جانبی خیلی شدیدی مانند عفونت و افتادگی پلک می آورد که رهایی از دست آن ها خیلی سخت است.

گزارش هایی از بروز جوش و کهیرهای چند ساله هم وجود دارد که در اثر تزریق بوتاکس های چینی و تقلبی رخ داده اند.

بوتاکس کل صورت

در صورتی که می خواهید کل صورت خود را بوتاکس تزریق کنید، بهتر است در ابتدا جلسه ای مشاوره ای با پزشک زیبایی خودتان داشته باشد. قبل از هر چیزی باید چین های صورت شما بررسی شوند. بیشتر مواقع بسته به شرایط فردی و ژنتیکی، چین ها در نقطه ی خاصی از صورت بیشتر ظاهر می شوند. به همین دلیل باید ابتدا مشخص شود که آیا تزریق بوتاکس برای چین های شما مناسب است یا خیر!

به عنوان مثال خیلی وقت ها ترجیح داده می شود که برای رفع خط خنده، به جای تزریق بوتاکس از فیلر استفاده شود. نزدیکی زیاد خط خنده به عضلات تکلم و حرف زدن، باعث شده که تزریق بوتاکس در این ناحیه با ریسک زیادی همراه باشید. کوچک ترین اشتباه می تواند به اختلال در تکلم منجر شود.

قیمت تخفیف بوتاکس
قیمت تخفیف بوتاکس

در نهایت این که صرف نظر از قیمت بوتاکس و تخفیف هایی که برای این پروسیجر زیبایی ارائه می شود، مهم ترین نکته این است که به هیچ وجه به پزشکان تازه کار و ناوارد اعتماد نکنید. بهترین نتیجه زمانی به دست می آید که بهترین ها را به کار گرفته باشید.

موفق و پیروز باشید

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا