تخفیف لیزر مو | پاسخ به مهمترین سوالات رایج در مورد لیزر

تخفیف لیزر مو

تخفیف لیزر مو
لیزر مو دقیقا همان درمانی است که برای رفع دائمی موهای زائد باید انجامش دهید. هرچند درمان های مشابهی مانند آی پی ال هم وجود دارند اما هیچکدام به دقت و کیفیت و ایمنی لیزر نیستند. علاوه بر ریسک بالا اثرگذاری چندان مطلوبی هم ندارند.
تاثیر دائمی لیزر یک امر تبلیغاتی نیست. بلکه کاملا واقعی است. با لیزر کردن موهای زائد، آنها حقیقتا دیگر تا آخر عمر رشد نخواهند کرد. از طرفی ایمنی و راحتی این درمان باعث شده تا نظر افراد زیادی به آن جلب شود.
با اینکه اطلاعات مردم در مورد لیزر زیادتر شده اما هنوز هم هستند کسانی که از قیمت آن می ترسند. جالب اینکه لیزر به عنوان درمانی زیبایی تعرفه هایی دارد که مناسب همه اقشار است! مخصوصا اگر به مراکز معتبری مراجعه کنید که دوره های تخفیفی یا تخفیف های دائمی دارند، درمانی کاملا به صرفه دریافت خواهید کرد. مخصوصا که اصولا هزینه دوره لیزر به صورت اقساطی و بعد از هرجلسه دریافت می شود.

تخفیف لیزر مو
تخفیف لیزر مو

این عدم اطلاعات مردم تنها درمورد لیزر نیست و سوالات زیادی در مورد لیزر وجود دارد که خیلی ها متاسفانه بدون پرسیدن آنها در ابتدای درمان فرآیند لیزر را شروع می کنند. در این مقاله به سوالات رایج لیزر و پاسخ به آنها می پردازیم. با ما همراه باشید.

در طول لیزر موهای زائد چه اتفاقی می افتد؟

پیش از شروع فرآیند درمانی ناحیه تحت درمان به خوبی پاک و ضد عفونی می شود. خیلی از مراکز علاوه بر تمیز کردن ناحیه از ژل ضد درد هم در ناحیه استفاده می کنند تا درد فرآیند را کمتر کنند. استفاده از ژل ضد درد بیشتر مناسب نواحی از بدن است که کوچک و حساس هستند. اصولا چیزی در حدود 30 تا 60 دقیقه طول می کشد تا ژل ضد درد تاثیر خودش را بگذارد.
مراکز زیبایی معمولا اتاقی مخصوص برای لیزر کردن موهای زائد دارند که دستگاه لیزر و لوازم مخصوص آن در آن قرار دارد. تمام افرادی که در حین انجام فرآیند لیزر در اتاق هستند باید عینک های محافظت چشمی مخصوص بزنند تا اشعه لیزر به چشمشان آسیب نرساند. برای لیزر کردن ناحیه تحت درمان پوست باید صاف و بدون چین خوردگی نگه داشته شده باشد. سپس اشعه لیزر از طریق هندپیس روی سطح پوست تابیده می شود. بسیاری از افراد می گویند که حس تابیدن اشعه لیزر روی پوست مانند یک مورمور گرم است و ناراحتی و درد زیادی ندارد.
لیزر اشعه ای نوری است که با ایجاد حرارت متمرکز ریشه های مو را می سوزاند. به همین خاطر ممکن است در طول فرآیند ببینید مقداری دود از سطح پوست بلند می شود. این دود نباید شما را بترساند، چون از ریشه موهاست نه از پوست. درد ندارد و بدون بو است.
طول هر جلسه از لیزر به بزرگی ناحیه تحت درمان شما بستگی خواهد داشت. در حالی که ممکن است لیزر کردن بالای لب فقط چند دقیقه طول بکشد، اگر در حال لیزر کردن نواحی بزرگی مانند پاها باشید، جلسه ممکن است بیشتر از یک ساعت طول بکشد.

تخفیف لیزر مو
تخفیف لیزر مو

بعد از لیزر کردن مو چه کاری باید انجام داد؟

برای پیشگیری از هرگونه عوارض احتمالی تمام افراد باید طی چند هفته بعد از دوره لیزر از پوستشان در برابر آفتاب مراقبت کنند. چراکه در طول جلسه به اندازه کافی پوستشان حرارت دیده. به طور کلی کارهایی که نباید بعد از لیزر انجام داد عبارتند از :
• پرهیز از قرار گرفتن زیاد در معرض نور آفتاب
• خودداری از برنزه کردن پوست با گرفتن حمام آفتاب یا دستگاه های سولاریوم
• پیروی از دستورالعمل های مراقبتی که پزشک به شما داده است
بعد از هر جلسه لیزر مقداری قرمزی و ورم را روی پوست تجربه خواهید کرد. این عوارض سطحی بی خطر بوده و معمولا شبیه علائم ساده آفتاب سوختگی هستند. هرچند طی چند ساعت خود به خود از بین می روند اما کمپرس سرد می تواند به رفع سریعتر آنها کمک کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

آیا بعد از لیزر به استراحت نیاز است؟

نه. لیزر درمانی است که عموما به زمان استراحت نیازی ندارد. شما می توانید بلافاصله بعد از جلسه لیز به خانه یا حتی سرکارتان برگردید.

تاثیر لیزر کی خودش را نشان می دهد؟

شما به احتمال بسیار قوی نتیجه اولیه لیزر را بلافاصله بعد از روند درمان خواهید دید. البته شدت این تاثیرات برای هرکس با دیگری متفاوت است. عواملی همچون رنگ و ضخامت مو، خود ناحیه تحت درمان، نوع لیزر مورد استفاده و رنگ پوست همگی بر اثرگذاری درمان موثرند. بعد از جلسه اول لیزر می توانید انتظار کاهش 10 تا 25 درصدی رشد موهای زائد را داشته باشید.
برای از بین بردن کامل موهای زائد هر نفر به چیزی در حدود 6 الی 12 جلسه لیزر نیاز دارد.بعد از پایان دوره لیزر تا ماه ها شاهد رشد هیچگونه موی زائدی روی ناحیه تحت درمان نخواهید بود. موهایی هم که در بعد رشد می کنند معمولا نازک تر و نرم تر هستند. برای پایدار و دائمی کردن اثر لیزر باید جلسات تکمیلی با فاصله شش ماهه تا یکساله را برای پنج سال آینده انجام دهید تا نتیجه همیشگی بماند.

تخفیف لیزر مو
تخفیف لیزر مو

عوارض جانبی لیزر

عوارض سطحی و عمومی لیزر نهایتا 1 تا 3 روز دوام می آورند و سپس خود به خود از بین می روند. این عوارض عبارتند از:
• سوزش سطحی
• ورم
• قرمزی
اگر برای لیزر کردن به یک مرکز نامعتبر مراجعه کنید و لیزر را با دستگاهی غیر مرغوب انجام دهید احتمال بروز عوارض جدی هم بالا می رود. عوارضی از قبیل:
• تاول
• زخم سرد
• عفونت
• خونریزی
• کبودی
• تغییر رنگ و لک پوستی
با گذشت زمان خیلی از این عوارض کم کم به حالت عادی بر می گردند هرچند که برخی از تغییر رنگ های پوست ممکن است برای همیشه باقی بمانند.
برای پیشگیری از عوارض لیزر مهم است که به دستورات مراقبتی پزشک به دقت گوش داده و آنها را رعایت کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، همچنین با بهره مندی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر یکی از باکفیت ترین مراکز لیزر در تهران است. تعرفه های معقول و مناسب در کنار تخفیف های ویژه، این مرکز را به مرکزی کاملا به صرفه و ایده آل نیز تبدیل کرده است. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
تخفیف لیزر مو
تخفیف لیزر مو

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا