لیزر ارزان در تهران |دردسرهای یک مرکز لیزر بد!

لیزر ارزان در تهران

لیزر ارزان در تهران

اگر به دنبال جایی هستید که بدون دغدغه بابت مسائل مالی، بتوان لیزر موهای زائد را انجام داد، احتمالاً به جای کاملاً درستی آمده اید. در این مطلب تصمیم داریم یکی از بهترین مراکز لیزر و زیبایی شمال تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم. در این مرکز تلاش می شود تا با ارائه ی بهترین ها رضایت شما عزیزان را جلب کنیم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران ( واقع در خیابان شریعتی و نزدیک به مترو قلهک) مجهز به بهترین دستگاه لیزر یعنی اسکلپیون مدیواستار 2019 و ساخت کمپانی زایس آلمان است. این دستگاه که قدرت اثرگذاری بر روی تمام انواع مو و پوست را دارد به عنوان یکی از بهترین دستگاه های لیزر شناخته می شود. هم چنین قیمت هایی که در این مرکز برای خدمات لیزر در نظر گرفته شده است، نسبت به دیگر مراکزی که همین دستگاه را دارند، کاملاً به صرفه  و ارزان می باشد. البته تخفیف هایی که برای لیزر موهای زائد در نظر گرفته می شود را نیز نباید فراموش کرد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

لیزرهای ارزان دیگری نیز ممکن است وجود داشته باشند اما احتمالاً کیفیت لازم برای رفع موهای زائد را ندارند.

لیزر ارزان در تهران
لیزر ارزان در تهران

در ادامه این متن تصمیم داریم تجربه یکی از مراجعه کنندگان خودمان را از لیزر موهای زائد با همین دستگاه های ضعیف را بیاوریم. خواندن این متن به شما کمک می کند تا نکات زیادی را در هنگام انتخاب یک مرکز به یاد داشته باشید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تجربه لیزر موهای زائد

من دختر خانمی 23 ساله هستم که از زمانی که به سن بلوغ رسیدم تقریباً در هر کجایی از بدن که می توانید تصور کنید، موهای زائد داشتم. این موها به عنوان نوجوانی تازه بالغ شده، به قدری ناراحتم می کردند که دچار افسردگی شدم اما با وجود ژیلت کشیدن های مکرر باز هم نتیجه ی چندان فوق العاده ای نگرفتم.

تا این که همین  2 سال پیش با مرکزی آشنا شدم که خدمات لیزر را ارائه می کرد. به همین خاطر تصمیمم را گرفتم و با وجود این که هیچ گونه اطلاعاتی راجع به این درمان نداشتم؛ تصمیم گرفتم برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنم.

اما چند مشکل در طول درمان برایم پیش آمد که در ادامه به ترتیب به آن ها اشاره می کنم:

اول از هر چیزی با مراجعه به آن مرکز متوجه شدم که باید تمام هزینه ی مربوط به لیزر را در همان جلسه ی اول پرداخت کنم که البته رقم خیلی سنگینی می شد. از آن جایی که می خواستم لیزر فول بادی برایم انجام شود، ناچار شدم رقمی معادل 5 میلیون تومان در همان ابتدای کار پرداخت کنم. در حالی که بعدها متوجه شدم این کار در مراکز دیگر انجام نمی شود و چندان رایج نیست. این اولین ضربه ای بود که در تجربه لیزر موهای زائد به من وارد شد.

بعد از آن به من گفتند که از جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر برای من استفاده می شود اما ظاهر دستگاه چندان تازه و پیشرفته به نظر نمی رسید. اپراتور لیزر بی آن که به سوالاتم جواب دقیقی بدهد، کار خود را آغاز کرد.

تجربه لیزر موهای زائد
تجربه لیزر موهای زائد

با این که وعده داده بودند که این دستگاه هیچ گونه دردی ندارد، اما درد آن به خصوص در نواحی بیکینی خارج از حد تحملم بود. احساس می کردم که بوی سوختگی به مشامم می خورد. دعا می کردم که هر چه زودتر کار درمان تمام شود.

اما کار دستگاه بسیار کُند و آهسته پیش می رفت و تقریباً 1 ساعت و خورده ای به طول انجامید. بعد از آن با زحمت و سختی از جایم بلند شدم و نگاهی به بدنم انداختم. تمام پوستم دچار التهاب و قرمزی شده بود. خواستم اعتراضی کنم اما اپراتور به من گفت که این مسئله کاملاً طبیعی است و تقریباً همه به آن گرفتار می شوند اما بعد از یکی دو ساعت از بین خواهد رفت.

از مطب به خانه برگشتم و چند ساعتی منتظر ماندم اما التهاب از بین نرفت. در نواحی بیکینی و زیرغل، احساس سوزش و سختگی بیشتری داشتم. با خودم فکر می کردم که قرار است ادامه ی این درمان چگونه پیش برود.

در جلسات بعدی هم روال به همین صورت بود و کم کم تایم جلسات درمان لیزر موهای زائد برای من به کابوس های وحشتناکی تبدیل شده بود.

بعد از حدود هشت جلسه کاهش محسوسی در رشد موهای زائد خود احساس می کردم و به نظرم آمد که موهایم کمتر شده اند. ریزش آن ها بعد از یکی دو جلسه ی اول هم قابل قبول بود. همین که ناچار نبودم هر روز موهایم زائد دست و پاهایم را ژیلت بکشم، احساس برد و پیروزی می کردم. این تنها نقطه ی مثبتی بود که از جلسات لیزر موهای زائد خود به دست آورده بودم و به همین راضی و دلخوش بودم

اما تقریباً سه ماهی از آخرین جلسه ی لیزرم گذشته بود که ناگهان یک روز متوجه شدم روی ساق پاهایم موهای زائد در حال رشد هستند. انگار که دنیا بر سرم خراب شد. در ابتدا خواستم همان چند تار مو را نادیده بگیرم اما روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شد. احساس می کردم که تمام وقت و هزینه هایم به هدر رفته است.

تصمیم گرفتم دوباره به سراغ لیزر موهای زائد بروم اما این بار با اطلاعات کافی پیش قدم شدم. اول از همه دستگاه خوبی را پیدا کردم که در وب سایت های مختلف به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شناخته می شد.

بعد از درمان دوم متوجه شدم که بار اول چه کلاه گشادی بر سرم گذاشته اند و از عدم اطلاعات من به قدر کافی سوءاستفاده کرده اند. فقط دستگاه های قدیمی مانند آی پی ال هستند که پوست را دچار سوختگی و التهاب می کنند و درد شدیدی دارند. هم چنین این دستگاه ها نتیجه ی خاصی هم برای فرد به همراه نمی آورند و بعد از یکی دو ماه دوباره موها رشد خواهند کرد.

بعدها متوجه شدم که به همین خاطر بود که پول درمان را یک جا از من گرفتند. آن ها ترس داشتند که مبادا در طول درمان متوجه شوم که دستگاه آن ها چیست و چه قدر بی فایده و بی اثر است.

اسکلپیون مدیواستار
اسکلپیون مدیواستار

اما بعد از لیزر با دستگاه اسکلپیون متوجه شدم که اثر واقعی لیزر چیست. بعد از حدود 3 ماه از آخرین جلسه ی لیزرم با این دستگاه، هنوز حتی یک تار مو هم رشد نکرده است و همه چیز به خوبی پیش می رود.

قیمت لیزر موهای زائد

همان طور که گفتیم دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار 2019، یکی از بهترین دستگاه های لیزر روز دنیاست. به همین خاطر مراکزی که به این دستگاه مجهز هستند، عموماً رقم های بالایی برای خدمات خود ارائه می کنند. اما در مرکز ما قیمت ها به شدت معقول و منطقی هستند. از طریق این لینک لیست قیمت ها و تخفیف های ما را ببینید.

مرکز لیزر خوب در تهران

باز هم می گوییم که کلید اصلی موفقیت در درمان لیزر موهای زائد، این است که مرکز خوبی را انتخاب کنید که خدمات خوبی به شما ارائه کند.

خوشحالیم که در زمینه خدمات رسانی به شما عزیزان، جایگاه خیلی خوبی داریم. کافیست با همکاران ما در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری به شما عزیزان ارائه کنند.

موفق و پیروز باشید

گردآورنده و نویسنده: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا