بهترین دستگاه لیزر موهای زائد جادویی چیست؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد جادویی چیست؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد جادوئی در سال جدید مدیو استار اسکلپیون Medio Star Sclepion است.

دوستان نی نی سایت و تعداد زیادی از هم وطنان به دنبال بهترین دستگاه لیزر در بهترین مرکز لیزر موهای زائد هستند. شاید خیلی کم اشخاصی پیدا شوند که از موهای مزاحم زیربغل، روی سینه (در مردان)، ناحیه زیر شکم، دست ها و به خصوص پاها و ناحیه تناسلی شکایت نداشته باشد.

تجربه روانشناسان و سکس درمانگران نشان داده که زوج ها از بدن تمیز و بی موی یکدیگر بیشتر خوششان می آید. و پس از رفع موهای زائد، میزان رضایت جنسی آن ها از یکدیگر بیشتر می شود. به علاوه، هر چه قدر موهای زائد کمتر باشند، احتمال تجمع میکروب ها، عفونت تناسلی، و بوی بد عرق در نواحی رویش مو کمتر خواهد بود.

هم اکنون قصد داریم بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کل بدن را به شما معرفی و جزییات مهمی را بازگو کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردان و زنان

 

مثل هر ابزار دیگری در این دنیا، فن آوری های لیزری نیز مرتب در حال به روز رسانی و پیشرفت هستند. لیزرهای سابق پوست را می سوزاندند و عوارضی مانند کبودی، تورم، به هم خوردن یکتواختی رنگ پوست، عفونت و درد داشتند. اما امروزه بسیاری از این مشکلات حداقل تا درصد زیادی کمتر شده. دلیلش هم اختراع دستگاه های لیزری جدید در حیطه پوست، مو و زیبایی و جوانسازی ست.

تا چندی پیش و حتی همین الان دستگاه هایی مثل آپوجی پلاس با سه فن آوری الکس، دایود و ان دی یاگ و یا کندلا و سوپرانو آخر محبوبیت بودند. اما حتی این دستگاه های پیشرفته آنچنان کامل و بی نقص نیستند. برای مثال، یکی برای پوست های تیره تر خیلی جواب نیم دهد و یا دیگری برای موهای نازک و کرکی مناسب نیست.

در این میان، دستگاهی به ایران وارد شد که محبوبیت آن بسیار بیشتر از نسل لیزرهای قبلی ست: دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار متعلق به کمپانی معروف مدیوواستار در آلمان با همکاری شرکت معروف زایس.

آیا می خواهید بدانید چرا لیزر اسکلپیون از تمامی لیزرهای شناخته شده امروزی پیشرفته تر و به درد به خور تر است؟ ادامه ی متن را بخوانیم.

مزایای بهترین دستگاه لیزر موهای زائد: اسکلپیون مدیواستار  آلمانی

چرا لیزر اسکلپیون مدیواستار بهتر و برتر از هرگونه لیزر دیگر در رفع موهای زائد است؟ چندین دلیل محکم برای این ادعا وجود دارد:

1. لیزر اسکلپیون نه تنها عیوب لیزرهای قبلی را ندارد بلکه کلی مزایای جدید و برتر دارد. از جمله اینکه با قدرتی معادل 2400 وات می تواند عروق تغذیه کننده ی سلول های ریشه موی مزاحم را غیرفعال کند. به عبارتی، اسکلپیون موهای زائد را از ریشه می خشکاند و برای همیشه از بین می برد.

2. اسکلپیون کاملا بی درد است و عوارض لیزرهای قبلی مانند سوختگی، تورم و به هم خوردن یکتواختی رنگدانه پوست را ندارد.

3. اسکلپیون برای تمامی انواع پوست (حتی خیلی تیره) و مو (از جمله، نازک، کرکی، خیلی روشن…) مناسب است. در لیزرهای قبلی رنگدانه فولیکول مو هدف قرار می گرفت اما در اسکلپیون هم رنگدانه و هم عروق تغذیه کننده سلول های ریشه مو با هم هدف گرفته می شوند. در نتیجه، فرقی نمی کند موی شما روشن باشد یا تیره. هر دو از ریشه سوزانده می شوند.

4. اسکلپیون خیلی خیلی بهداشتی تر از دستگاه لیزرهای دیگر است: به جای الکل، گذاشتنِ سلفون روی هندپیس و روی پوست شما مانع از انتقال هرگونه آلودگی و میکروب از شخصی به شخص دیگر می شود.

5. با انتخاب اسکلپیون تعداد جلسات لیزر شما به مراتب کمتر می شود. بنابراین، می توانید حسابی از نظر هزینه و وقت صرفه جویی کنید.

اطلاعیه: مرکز لیزر برکه در تهران دستگاه لیزر اسکلپیون را در اختیار دارد و تخفیف های ویژه ای نیز ارایه می دهد. این تخفیف ها کاملا واقعی ست و هیچگونه پورسانت یا مبلغ اضافه ای از شما دریافت نمی گردد. همچنین، کیفیت کار پزشک (متخصص و جراح) بسیار بالاست.

برای دریافت تخفیف های ویژه لیزر، پیکرتراشی و بوتاکس مرکز برکه، اینجا کلیک کنید.

خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد: سرمایه گذاری لیزر

خرید بهترین دستگاه های لیزری اصل با قیمت مناسب تجربه فراوان می خواهد. دستگاه های لیزری آنقدر تعداد و تنوعشان زیاد است که ممکن است در انتخاب بهترین ها سرگردان بمانید.

به علاوه، بهتر است دستگاهی را خرید کنید که در آینده سوددهی داشته باشد نه اینکه پس از مدتی از مد بیافتد و جایگزین شود. برای مثال، دستگاه های آی.پی.ال. را هر چه قدر هم که ارزان بخرید، پس از مدتی کارآیی خود را از دست داده و اعتبار مرکز شما را در نزد مراجعه کنندگان زیر سوال خواهند برد.

مجموعه آلومینا در زمینه خرید بهترین تجهیزات لیزری با تخفیف های واقعی ویژه می تواند به شما کمک کند. آلومینا در قبال کمک خود هزینه آنچنانی دریافت نمی کند.

همچنین، اگر به سرمایه گذاری مطمئن در زمینه تجهیزات لیزری یا جوانسازی پوست به شرط سوددهی فراوان علاقه مندید، مشورت با آلومینا را پیشنهاد می کنیم.

برای مشاهده ی متن جالب و جامع چگونگی سرمایه گذاری مطمئن در زمینه تجهیزات لیزری یا پزشکی-زیبایی،

اینجا کلیک نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا