تخفیف بوتاکس دیسپورت؟ تخفیف تزریق بوتاکس لینوریز کانادایی اصل در کدام مرکز؟

تخفیف بوتاکس دیسپورت؛ بوتاکس کل صورت (باکیفیت، ماندگار و بدون عارضه)

تخفیف بوتاکس لینوراز اصل کانادایی در مرکز برکه در تهران

سلام دوستان.

چند سال پیش زمانی که ژل ها پا به میدان رقابت زیبایی گذاشتند، برخی فکر می کردند که دوران بوتاکس کمرنگ تر شده. اما این تصور برعکس شد. هم اکنون در کل مراکز زیبایی ایران و جهان، نه تنها بوتاکس جایگاه خودش را از دست نداده بلکه در ترکیب با ژل نیز استفاده های فراوانی دارد.

بوتاکس برای رفع خطوط اخم و پیری فایده دارد و ژل برای پرکردن جاهای خالی صورت و بدن. این دو تا دو یار قدیمی و همیشگی هستند و خواهند بود. بوتاکس و ژل به غیر از یکدیگر، دوستان دیگری نیز دارند: گاهی پزشکان از این دو در ترکیب با مزوتراپی، پی.آر.پی. پلاسماتراپی، کربوکسی تراپی، آر.اف.فرکشنال میکرونیدلینگ و غیره نیز استفاده می کنند.

تخفیف در سریال خانه کوچک شبیه تخفیف لیزر و بوتاکس در ایران؟

احتمالا سریال خانه کوچک و ماجراهای خانم هریت، صاحب تنها فروشگاه شهر، را تماشا کرده اید. خانم هریت به تمام معنا اهل ثروت اندوزی و حساب و کتاب است. روزی به سرش می زند که پولدارتر شود: با تخفیف!!! به رزونامه محلی می سپارد که تخفیف های هفتاد تا صد درصدی اعلام کند. شوهرش که مرد منصفی ست از هریت می خواهد از تخفیف صرف نظر کند وگرنه حسابی از نظر مالی ضرر خواهند کرد. اما هریت می گوید که ابتدا سی درصد روی قیمت های اصلی کالاها می کشد و بعد بیست درصد تخفیف می دهد؛ این طوری ده درصد به نفعشان تمام می شود!!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

حکایت تخفیف های هَریِتی مانند تخفیف های چند سایت معروف فلان و بهمان در ایران است که رزوانه دهها فروشگاه یا مرکز معتبر و نامعتبر را به مردم برای تخفیف کالا، لیزر و بوتاکس و ژل…معرفی می کنند؛ از قبل پورسانت خودشان را روی قیمت اصلی کالا می کشند و قیمت ها را بالاتر می برند و بعد زیرکانه پایین تر می آورند!!!. حتی بسیاری از این فروشگاه ها و مراکز پیشنهادی شان را از نزدیک ندیده و چیز زیادی درباره کیفیت کالاها یا کارشان نمی دانند. فقط صِرف یک قرارداد تجاری آن ها را یکی پس از دیگری معرفی می کنند و مابقی ماجرای تخفیف به عهده ی خود مشتری هاست و بس!

تخفیف بوتاکس دیسپورت واقعی یا تقلبی؟

گاهی تهیه برخی برندهای مرغوب بوتاکس به علت گرانی بیش از حد و کمیاب بودن مشکل است. در حال حاضر، تمام مراکز و کلینیک های زیبایی قادر به تهیه بوتاکس دیسپورت نیستند چه برسد به اینکه تخفیف آنچنانی هم بدهند.

بنابراین، فریب مراکز متقلب و تبلیغات آن ها درباره ی تخفیف بوتاکس دیسپورت با درصد بالا را نخورید. اگر مرکزی قیمت بوتاکس دیسپورت را زیر یک میلیون تومان (سال 97) اعلام کرد، شک نکنید که تقلبی ست و دارید پولی بابت یک ماده نامرغوب و بی کیفیت می دهید که اتفاقا تهیه آن برای آن مرکز بسیار ارزان درآمده.

تخفیف بوتاکس دیسپورت یا لینوریز کانادایی اصل linurase؟

در شرایطی که تهیه دیسپورت مشکل شده، مرکز برکه پیشنهاد جالب و مفیدی برای شما دارد:

دریافت برگ های تخفیف بوتاکس لینوریز یا لینوراز کانادایی اصل (نه چینی، هر چند همه مارک های چینی بی کیفیت نیستند و تولید و تقلید از فرمول یک نوع بوتاکس کانادایی در چین لزوما به معنای تقلبی بودن آن نیست!).

بوتاکس لینوراز (یا سرم لینوراز) حاوی مواد مغذی و مرطوب کننده پوست نیز می باشد. علاوه بر ز بین بردن خطوط اخم، برای رفع چین و چروک های ریز، به خصوص در ناحیه یک سوم بالای صورت، مناسب است.

برای اطلاعات قیمت و تخفیف بوتاکس لینوریز کانادایی اصل در مرکز برکه، اینجا کلیک کنید.

معرفی دکتر خوب برای بوتاکس دیسپورت، لینوریز، مسپورت…

یکی از خصلت های ما اغلب ما ایرانی ها این است که به دنبال جنس ارزانتر هستیم و به کیفیت کالا یا خدمات کمتر توجه می کنیم. برای همین، راحت تر سرمان کلاه می رود. به قول یک ضرب المثل آلمانی، “ما آنقدرها ثروتمند نیستیم که برای تهیه ی چیزهای ارزان دایم پول خرج کنیم.”

شعارهای فریبنده ای مانند “تخفیف های باورنکردنی و استثنایی 70 درصدی!!!” بیشتر از تجربه پزشک و اعتبار مرکز یا کلینیک توجه ما را به خود جلب می کنند.

در تزریق بوتاکس، هر چه قدر هم که برند یا مارک بوتاکس مرغوب باشد، دانش، تخصص و تجربه پزشک حرف اول را می زند. اگر پزشک ماده بوتاکس را درست در جای خود تزریق نکند، احتمال بروز عوارضی مانند نفوذ بوتاکس به خون و واکنش های آلرژیک شدید افزایش می یابد.

به جرات می گوییم که پزشکان مرکز برکه حرف ندارند.

اگر مایل به استفاده از تخفیف های منصفانه و قیمت های بسیار بهتر از مراکز دیگر هستید،

اگر کیفیت کار پزشک در تزریق بوتاکس برایتان مهم است

و اگر می خواهید در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید،

مرکز برکه در تهران را برای تزریق بوتاکس، لیزر یا هرگونه جوانسازی پوست و مو پیشنهاد می کنیم.

برای تماس با برکه، اینجا کلیک نمایید.

اینستاگرام مرکز برکه: berkelyzerr

با انتخاب یک مرکز معتبر از حفظ سلامت خود مطمئن شوید.

م. اکبری زاده

دپارتمان پژوهشی تخفیف لیزر

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا