تخفیف لیزر موهای زائد در یک مرکز معتبر با دستگاهی عالی!

تخفیف لیزر موهای زائد

تخفیف لیزر موهای زائد

حتی شنیدن اسم تخفیف هم احساس خوبی در آدم ایجاد می کند، چه برسد این که تخفیف خوبی برای یک خدمات یا کالا دریافت کنیم. به همین خاطر است که در دنیای زیبایی و مُد، هیچ کلمه ای به اندازه ی تخفیف مورد سوءاستفاده قرار نگرفته است.

بله، درست خوانده اید! خیلی ها هستند که از تمایل مشتریان به گرفتن تخفیف سوءاستفاده می کنند. وقتی که صحبت از تخفیف لیزر موهای زائد باشد که این اوضاع بدتر هم می شود. به همین خاطر است که تصمیم گرفته ایم در این مطلب راجع به چند نکته ی اساسی تخفیف لیزر موهای زائد با شما صحبت کنیم.

تخفیف لیزر موهای زائد
تخفیف لیزر موهای زائد

قبل از هر چیزی اجازه بدهید یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد که تخفیف های خیلی خوبی ارائه می کند را به شما معرفی کنیم و سپس به سراغ نکات مهم تخفیف برویم:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز لیزر و زیبایی شریعتی، از معدود مراکزی است که تخفیف های واقعی لیزر موهای زائد ارائه می کند. لابد می پرسید چرا؟ به این دلیل که تخفیف های ما مناسبتی هستند و به مناسبت اعیاد باستانی و ملی، شروع فصل و …تخفیف ارائه می کنیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای دانشجویان عزیز هم تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته ایم. تخفیف های لیزر مرکز زیبایی شریعتی متنوع و مختلف هستند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید یا این که از این مرکز نوبت بگیرید، توصیه می کنیم به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

تخفیف لیزر دایود یا الکس؟

خب اولین نکته ای که باید بدانید این است که دستگاه های مختلفی برای لیزر وجود دارد. تنوع این دستگاه ها امروزه آن قدر زیاد شده است که کار انتخاب را سخت کرده!

به همین خاطر است که توصیه می کنیم اگر تصمیم دارید از تخفیف لیزر استفاده کنید، حتما دقت داشته باشید که مرکز مورد نظرتان از چه دستگاهی استفاده می کند. چندی پیش مراجعه کننده ای داشتیم که ماجرای گرفتن تخفیف لیزر خود را این گونه تعریف می کرد:

تقریباً یک سال پیش بود که توی خیابون تراکتی دیدم که تبلیغ مرکزی را می کرد که تخفیف لیزر 70% می داد  و دقیقا چنین تبلیغی نوشته بود: تخفیف 70% لیزر با دستگاه الکساندرایت!

خب طبیعی است که کنجکاو شدم. راستش رو بخواهید دیگه از اصلاح و شیو خسته شده بودم و می خواستم برم لیزر فول بادی رو امتحان کنم اما به خاطر قیمت بالا، نمی تونستم. به همین خاطر با دیدن قیمت های این مرکز قانع شدم که سری به آن جا بزنیم. یه چیزهایی هم درباره ی دستگاه الکس شنیده بودم و فکر می کردم بهترین دستگاه لیزره! خلاصه رفتم اونجا، اما چشمتون روز بد نبینه!

هم لیزر خیلی درد داشت و هم این که بعد از جلسه ی درمان متوجه شدم که نواحی حساس مانند بیکینی و زیربغلم، دچار سوختگی و التهاب شده اند. بعدها فهمیدم اصلاً دستگاه اون مرکز الکس نبوده و از برندهای متفرقه استفاده کرده بودند که حتی نامش را هم یادم نمیاد.

تخفیف لیزر دایود یا الکس؟
تخفیف لیزر دایود یا الکس؟

روزانه چندین نفر مثل همین خانم پیدا می شوند و از این داستان های ترسناک لیزری برایمان تعریف می کنند و این کاملاً مشخص می کند که خیلی از مراکز با ذکر تخفیف لیزر موهای زائد سعی در جذب مراجعه کننده دارند اما دریغ از کیفیت و نتیجه ی خوب!

خیلی ها از دوستان و مراجعه کنندگان برای ما تعریف می کنند که بعد از مراجعه به مرکز مورد نظر متوجه شده اند که تخفیفی که تبلیغش را کرده بودند فقط مخصوص یک نقطه کوچک از بدن است و آنقدر تبصره و چیزهای اضافه به آن می چسبانند که نه تنها قیمت لیزر بیشتر می شود بلکه حتی از هزینه های رایج لیزر موهای زائد هم بالاتر می رود.

برخی می گویند که هزینه های لیزر برای آن ها به صورت شاتی حساب شده است. باید بگوییم که در مراکز معتبر، بدون توجه به سایز بدن مراجعه کننده؛ قیمت واحدی برای همه ی افراد در نظر گرفته می شود و اصلاً محاسبه ی قیمت بر اساس تعداد شات اصلاً منصفانه و درست نیست. تنها تفاوت قیمت لیزر برای لیزر موهای زائد آقایان و خانم هاست. قیمت لیزر موهای زائد آقایان ممکن است اندکی گران تر از خانم ها باشد و این مسئله هم به خاطر ضخامت موهای زائد مردان است.

بنابراین توصیه می کنیم کاملاً از این مراکز با تبلیغات دروغین و تخفیف های غیر واقعی دوری کنید. چرا که هیچ بعید نیست نه تنها تخفیفی به شما ندهند، بلکه عوارضی هم برای پوست و سلامتتان ایجاد کنند.


بهترین دستگاه لیزر

حالاً که صحبت از دستگاه های لیزر شد، می خواهیم یکی از بهترین دستگاه های لیزر دنیا را به شما معرفی کنیم. دستگاه مدیواستار اسکلپیون 2019 ساخت کمپانی زایس آلمان است و در میان تمام برندهای لیزر، دستگاه یونیک و فوق العاده ای به حساب می آید. شاید مهم ترین ویژگی این دستگاه بدون درد بودن آن است و این که بالاترین میزان از بهداشت در درمان با آن رعایت می شود.

اسکلپیون مدیواستار تنها دستگاهی است که می توان به دور هندپیس آن سلفون یک بار مصرف کشید و به این ترتیب هیچ گونه تماسی با پوست بدن فرد نخواهد داشت. ( این مسئله به خصوص در این ایام که بیماری کرونا شایع شده است، خیلی مهم می باشد)

مکانیزم عمل اسکلپیون هم به صورتی است که علاوه بر سوزاندن فولیکول مو، عروق تغذیه رسان به این فولیکول ها را نیز مسدود می کند. به این ترتیب احتمال رشد مجدد آن ها را پایین تر نیز می آورد.

بهترین دستگاه لیزر
بهترین دستگاه لیزر

در کل اگر بخواهیم دستگاهی را معرفی کنیم که با انواع تایپ های پوستی و موها سازگار باشد و بدون درد نیز باشد، قطعاً باید اسکلپیون مدیواستار را معرفی کنیم.

نکته ی مهم: در مرکز زیبایی و لیزر شریعتی از دستگاه اسکلپیون مدیواستار 2019 استفاده می شود و کلیه ی تخفیف های که در مرکز ارائه می شود فقط و فقط با این دستگاه انجام می گیرد.


قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد هم بستگی به چندین فاکتور مهم دارد:

اول این که کدام ناحیه از بدن خود را لیزر می کنید

آقا هستید یا خانم

آیا می خواهید تخفیف لیزر موهای زائد بگیرید

و…

در کل چنان چه می خواهید از تعرفه ی قیمت لیزر موهای زائد در مرکز شمال تهران (شریعتی) آگاه شوید، توصیه می کنیم با همکاران ما در مرکز تماس بگیرید. آن ها به خوبی راهنمایی تان خواهند کرد.

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا