دستگاه فیس آپ: آیا دوست دارید معجزه ی زیبایی پوست تنها در یک جلسه را ببینید؟

دستگاه فیس آپ

دستگاه فیس آپ چیست؟
آیا دوست دارید کاری برای زیبایی تان انجام دهید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ اجازه بدهید رازی مهم را با شما در میان بگذاریم: زیبایی بدون پوست صاف ممکن نیست! 

قبول کنید که با داشتن یک جوش بزرگ روی گونه یا لکه روی چانه، تقریبا هیچ کسی زیبایی فرم لب ها یا بینی تان را نمی بیند. حتما برای خودتان پیش آمده که به جای توجه به چشمان یا و فرم لب زیبای شخصی، جوش یا لک های صورتش را بیشتر دیده اید! 

اگر هنوز پوست خود رو پاکسازی نکرده اید، دست نگه دارید؛ درمان های زیبایی رینوپلاستی یا تزریق ژل و فیلر بدون پوست عاری از ناخالصی فایده چندانی ندارد! 

برای پاکسازی، جوانسازی و لایه برداری پوست، چه چیزی بهتر از دستگاه فیس آپ جواب می دهد؟ قطعاً هیچ! برای اطلاعات دقیق درباره دستگاه فیس آپ، با ما همراه باشید. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

دستگاه فیس آپ

دستگاه فیس آپ چیست؟

در یک کلام، دستگاه فیس آپ معجزه ی پاکسازی پوست در دهه های اخیر است.

  • برخلاف ظاهر ساده و کاربری راحت، مکانیزم عمل دقیق و پیچیده ای دارد. این دستگاه مجهز به یک هندپیس کوچک و دارای چندین هد متغیر و یک بار مصرف است.
  • با تغییر این هدها می توان عمق لایه برداری را تعیین نمود. جنس این هدها الماسه و برای لایه برداری بهترین کاربرد را دارد.
  • البته تنها کاربرد فیس آپ سایش و لایه برداری پوست نیست. بلکه با استفاده از میکروپالس های کوتاه ( نوسانات الکتریکی کوچک) پوست را تحریک و به خونرسانی و کلاژن سازی مجبور می کند.
  • با کشیدن هد روی پوست، عملیات ماساژ نیز همزمان با لایه برداری انجام می شود؛ به این ترتیب، تولید کلاژن در پوست چندین برابر می شود.

مزایای دستگاه فیس آپ

  • جوانسازی پوست
  • لایه برداری پوست( تا عمق های مختلف)
  • شادابی و شفافیت پوست
  • درمان جای جوش و زخم( اسکارهای جدید و قدیمی)
  • رفع چین و چروک های خفیف صورت
  • درمان لکه های تیره و روشن روی پوست
  • سفت کردن و تایتنینگ پوست
  • درمان ترک های پوستی خفیف ( ناشی از تغییرات وزن و یا بارداری)
  • درمان تیرگی و ضخامت نواحی قوزک پا، بیکینی، زیربغل، زانو و …

فیس آپ رفع تیرگی قوزک پا

فیس آپ زیر چشم و حذف پودر کریستالی میکرودرم ابریژن

بر خلاف ظاهر اسم آن، دستگاه فیس آپ فقط برای صورت نیست. هر ناحیه از پوست دارای تیرگی، لک، جای جوش و آکنه، اسکار زخم، منافذ باز و غیره قابل اصلاح است. 

آیا می دانید در فیس آپ به عنوان جدیدترین نسل میکرودرم ابریژن چیزی به نام پودر کریستالی مضر اصلا وجود ندارد. در میکرودرم سابق، پودر برای نواحی اطراف چشم بسیار مضر بود. این مشکل با هد مخصوص زیر چشم در فیس آپ برطرف شده. همچنین، فیس آپ برای رفع چین و چروک های خفیف اطراف چشم عالی جواب می دهد. 

دستگاه فیس آپ
دستگاه فیس آپ

عوارض و درد فیس آپ

جالب است بدانید که درمان با فیس آپ هیچ گونه عوارض و التهابی ندارد. حتی افراد دارای پوست خیلی حساس و نازک از انجام فیس آپ رضایت کامل دارند.
کل درمان شما بیشتر از 30 دقیقه طول نخواهد کشید. بعد از آن هم می توانید به محل کار یا منزلتان بازگردید.
به هیچ وجه نگران درد فیس آپ هم نباشید؛ ماساژور فیس آپ به صورت دایره ای و بسیار ملایم روی پوست شما حرکت می کند. کوچکترین دردی احساس نمی کنید. 

فیس آپ پوست صورت

پوست صورت ما روزانه در معرض صدها نوع آلودگی است. به خصوص، اگر در شهرهای شلوغی مثل تهران زندگی می کنید، قطعا این موضوع شدیدتر است.

تصور کنید که چه چیزهای وحشتناکی در هوا و محیط زندگی مان وجود دارد که مثل یک کنه به پوست ما می چسبند. آلودگی های محیطی به سادگی از روی پوست ما برداشته نمی شوند. به همین دلیل، نیازمند روش های موثرتری همچون استفاده از فیس آپ پوست صورت هستیم.

هد در دستگاه فیس آپ

دستگاه فیس آپ: انواع هد
دستگاه فیس آپ: هد پنجگانه برای انواع پوست

آیا می دانید،
دستگاه فیس آپ دارای پنج هد اصلی برای زیر چشم، رفع تیرگی، مخصوص پوست حساس و نازک، رفع لک و جای جوش، و زخم و اسکار می باشد؟! این هدها دارای اندازه های مختلف و بر اساس تیپ پوستی هر فرد و نوع و درجه ی مشکلی که دارد انتخاب می شوند.


توصیه: فیشیال همزمان با فیس آپ

یک توصیه مفید:

اگر درمان فیس آپ در مراحل فیشیال صورت انجام شود، بسیار مفیدتر است. درمان فیشیال یک روند فوق العاده برای رفع خیلی از مشکلات پوستی است.

توصیه می کنیم در روند فیشیال، حتما با فیس آپ جلسات کوتاه مدت پاکسازی و لایه برداری پوست رو طی کنید. به این ترتیب پوست صورت شما آماده است تا بهترین مواد و آبرسان ها را جذب کرده و درخشان شود.

اگر دچار تردید هستید که باید فیس آپ انجام دهید یا فیشیال پوست صورت، توصیه ی ما به شما این است:

حتما به سراغ فیشیال پوست صورت بروید که دستگاه فیس آپ هم یکی از مراحل آن است.

عوارض فیس آپ

یکی از مهم ترین دغدغه های مراجیعن مرکز زیبایی قلهک در رابطه با پاکسازی پوست، عوارض فیس آپ می باشد. این نگرانی ناشی از تجربه ی آنها از عوارض میکرودرم ابریژن سابق است.

اما پاسخ ما به این دسته از دوستان، معمولا این است:

چه عوارضی؟ این دستگاه اصلا چگونه می تواند برای شما عوارض داشته باشید وقتی که اصلا تهاجمی نیست!

اگر این دستگاه را از نزدیک دیده باشید، می بینید که مجهز به نوعی هندپیس است. این هندپیس ها، مجهز به هدهای مختلفی هستند که برای لایه برداری با عمق های متفاوت به کار می روند.

  • تنها کاری که دستگاه فیس آپ انجام می دهد، سایش پوست است. این سایش نه درد دارد و نه عوارض! حرکت ماساژور در فیس آپ با شیوه های نوین علمی و پیشرفته، کنترل شده خواهد بود.

در برخی از پوست های حساس، ممکن است چند ساعت قرمزی خفیف رخ دهد. اما این عارضه نیز به ندرت اتفاق می افتد. بعد از اتمام درمان با دستگاه فیس آپ، تنها چیزی که خواهید دید یک پوست صاف و بی نقص است که از زیبایی می درخشد.

دستگاه فیس آپ پوست صورت

مراکز تخصصی فیس آپ 

تا همین چند سال پیش، دستگاه فیس آپ چندان میان مردم و زیباجوها شناخته شده نبود. اما در حال حاضر خیلی از افراد به طور اختصاصی، به دنبال استفاده از مزیت های این دستگاه هستند.

بنابراین عجیب نیست که مراکز مختلفی در کشور، این دستگاه را در اختیار داشته باشد. اما:

مرکز زیبایی قلهک اولین مرکزی بود که این دستگاه را در مرکز خود به کار گرفت. در روزهای ابتدایی کار با این دستگاه، خیلی از مردم مزیت های آن را نمی شناختند. اما مرکز زیبایی قلهک، توانست به خوبی ویژگی ها و کارایی های این دستگاه را به مردم معرفی کند.

از طرفی دیگر خود زیباجویان نیز متوجه شدند که چقدر می توان در جهت های مختلفی از این دستگاه استفاده کرد و کم کم، به یکی از محبوب ترین دستگاه های پاکسازی پوست و لایه برداری صورت و دیگر نقاط بدن تبدیل شد.

بنابراین اگر بخواهیم به یکی از اصلی ترین و بهترین مراکز انجام فیس آپ در کل کشور اشاره کنیم، قطعا باید اشاره ی ویژه ای به مرکز زیبایی و پوستی قلهک در شمال تهران نیز داشته باشیم.

یک مرکز با ویژگی های منحصر به فرد! مرکزی که همواره به پیشرو بودن خود و خدماتش معروف است. شما هم می توانید همین الان از طریق پیج اینستاگرام این مرکز، (@laser.shariati) خدمات جدید آن را دنبال کنید.

فیس آپ در تهران

ما پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، از مراکز پیشرو در زمینه ی ارائه خدمات پاکسازی و جوانسازی پوست است. یکی از جدیدترین درمان های زیبایی پوست، استفاده از دستگاه فیس آپ برای مراجعه کنندگان عزیز است. قیمت فیس آپ صورت نیز به هیچ وجه گران نیست و به راحتی می توانید از عهده ی پرداخت آن برآیید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

هزینه فیس آپ صورت

همان طور که گفتیم هزینه فیس آپ صورت چندان زیاد نیست. اگر بخواهیم مقایسه ای داشته باشیم، باید بگوییم که قیمت یک جلسه فیس آپ از هزینه های خرید یک کرم لایه بردار پوست هم ارزان تر است.

در ابتدا باید پوست شما معاینه شود و با توجه به شرایط آن، تعدادی جلسه ی درمان با فیس آپ برایتان در نظر گرفته می شود. عموما میان این جلسات فاصله ای یک ماهه هست و به این صورت هیچ گونه فشار مالی بر شما وارد نخواهد شد.

خوشبختانه هزینه فیس آپ صورت در مرکز زیبایی شمال تهران به صورت ثابت تعیین می شود و برای هر فردی جداگانه نخواهد بود.

هزینه پاکسازی با دستگاه فیس آپ

یادتان باشد که استفاده از کرم های لایه بردار و محصولات بهداشتی گران قیمت، نه تنها هیچ فایده ای برایتان نخواهند داشت بلکه پول هایتان را نیز هدر خواهد داد. پس چرا یک بار درمان فیس آپ را تحت نظر متخصص پوست امتحان نمی کنید؟


فیس آپ قوزک پا

شاید شما هم به این مشکل بزرگ دچار هستید که قوزک پاهایتان سیاه و تیره شده است یا این که مثل چرم سفت و ضخیم شده!

اگر خانم هستید احتمالاً به خوبی می دانید که این معضل پوستی چقدر ناخوشایند و زشت است. خانم های زیادی را دیده ایم که به خاطر این مسئله دچار مشکلات اعتماد به نفس زیادی شده اند و نمی توانند لباس دلخواه خود را بپوشند. البته این تیرگی و ضخامت فقط به قوزک پا ختم نمی شود، بلکه ممکن است در نواحی بیکینی، زیربغل، زانو؛ آرنج یا….هم رخ دهد.

خبر خوش این جاست که دستگاه فیس آپ به خوبی می تواند این معضل را برطرف کند. باید بدانید که اثرات استفاده از فیس آپ برای قوزک پا و دیگر نواحی تیره بدن، بیشتر شبیه به معجزه است. بعد از همان جلسه ی اول می توانید ببینید که پوست آن ناحیه، بسیار نرم تر و روشن تر شده است و دیگر خبری از تیرگی ها و ضخامت نیست.

فیس آپ آرنج

آرنج های خیلی از ما، به طور طبیعی نسبت به دیگر نقاط پوستمان تیره تر هستند. اما گاهی مواقع این تیرگی می تواند اثرات بسیار شدید باشد و حسابی توی ذوق بزند.

اما با چند جلسه درمان با فیس آپ می توان این مشکل را برطرف کرد. معمولا فیس آپ با استفاده از هدهای عمیق لایه برداری، می تواند مشکل تیرگی آرنج را درمان کند.

فیس آپ باسن

شاید برایتان عجیب باشد اما از این دستگاه فیس آپ، برای درمان تیرگی باسن نیز استفاده می شود. در برخی از افراد، این ناحیه از بدن به شکل طبیعی تیره است. رشدهای موهای زائد و شیو کردن آن ها نیز ممکن است تیرگی باسن را بیشتر کند.

اینجاست که دستگاه فیس آپ می تواند مفید واقع شود و این مشکل را از بین ببرد.

فیس آپ زانو

یکی دیگر از مزیت های فوق العاده ای که دستگاه فیس آپ دارد، استفاده از آن برای روشن کردن تیرگی های زانو است.

به طور کلی می توان از درمان فیس آپ برای رفع تیرگی های نقاط مختلف بدن استفاده کرد.

اما چرا فیس آپ را توصیه می کنیم؟ آیا اسکراب ها یا روش های دیگر روشن سازی پوست جوابگو نیستند؟

در پاسخ باید بگوییم که فیس آپ علاوه بر لایه برداری های دقیق و کنترل شده، می تواند پوست را نیز ماساژ دهد. به این ترتیب اکسیژن بیشتری به پوست می رسد و همان طور که می دانید، جهت رفع تیرگی های پوست، هیچ چیز بهتر از اکسیژن رسانی نخواهد بود.

 اگر بخواهیم در باب مزایای دستگاه فیس آپ صحبت کنیم، این مطلب به درازا کشیده می شود. پس در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری به دست آورید کافیست با همکاران ما تماس بگیرید

موفق و پیروز باشید

نگارنده و ویرایشگر: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا