تجربه پاک سازی پوست با بهترین دستگاه لایه بردار | فیس آپ چیست؟

تجربه لایه برداری پوست با دستگاه فیس آپ

محتوا

تجربه پاک سازی پوست با فیس آپ

تجربه لایه برداری پوست مریم
من چند روز پیش از دیجی کالا پیلینگ صورت سفارش دادم خیلی خوبه، ولی مشکلش اینه کوچیکه خیلی زمان میبره همه جای پوست رو پاک کنی باهاش، من خودم قبلا روش راحتتری داشتم ولی گفتم بزار اینم امتحان کنم البته خوب بود ولی یه کم اگه بزرگتر بود بهتر بود.

تجربه مهسا از پاک سازی پوست

  1.   بخور با گل محمدی خیلی عالیه حتما امتحان کنید.
  2.  استفاده از دسته ژیلت !! خانوما بعد از بخور دسته ژیلت رو میکشم رو پوستم کامل هر چی آلودگی تو پوستم دارم رو قشنگ میکشه بیرون من اینو خودم کشف کردم کسی بهم یاد نداده

اگه کسی خواست از ژیلت استفاده کنه باید به چند چیز دقت کنه از همین ژیلت معمولیا باشه، ژیلت تمیز باشه استفاده نشده باشه، ضدعفونی بشه یا تمیز شسته بشه، باید دقت کنید جایی از دستش تیز نباشه که صورتتون رو بخراشه
اگه کسی جوش درآورده اون قسمت از صورتش ژیلت نکشه که ملتهب نشه! دوست داشتین امتحان کنین ولی اگه خواستین امتحان کنین حتما به چیزایی که گفتم دقت کنید!

تجربه ی دوستانم رو در ابتدای مقاله خواندید. بسیاری از افراد برای جوان سازی و لایه برداری راهکارهای خانگی را انجام می دهند و یا به توصیه دوستان خود از کرم ها، اسکراب ها و لایه بردارهای شیمیایی و مکانیکی استفاده می کنند و یا به ترفندهای ابتکاری از خود دست می زنند. همان گونه که می دانید روش های خانگی و استفاده از کرم ها و دیگر محصولات لایه بردار نیاز به مداومت و تکرار در برنامه روزانه دارند که خارج از حوصله بسیاری از افراد است، به خصوص خانم های شاغل که مسئولیت کار بیرون از منزل، خانه داری و فرزند پروری دارند.
این روزها خدمات زیبایی پوست و مو به محدودی گذشته نیست. بدین معنا که انواع خدمات و نیز روش های درمانی و زیبایی وجود دارد که هر کدام از آنها برای از بین بردن مشکلات خاصی از نواحی مختلف پوستی بکار گرفته می شود. روش های کلینیکی بسیاری هم مانند میکرودرم، لیفت صورت، اندولیفت برای جوان سازی پوست وجود دارند که در کوتاهترین زمان و صرف کمی هزینه می توانید از آنها بهره ببرید. در ادامه مقاله به معرفی چند راهکار خانگی برای پاک سازی پوست و همچنین بهترین و جدیدترین دستگاه پاک سازی صورت، فیس آپ خواهیم پرداخت. فیس آپ صورت توانسته با تاثیرات مثبتی که در بخش صورت و پوست می گذارد بسیاری از زنان و دختران جوان را به سمت خود سوق دهد. با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لایه برداری پوست یا پیلینگ چیست؟

لایه برداری فرآیند از بین بردن سلولهای مرده روی پوست است. در حالی که بعضی از مردم معتقدند لایه برداری باعث بهبود ظاهر پوست می شود، اما این موضوع را باید بدانید که لایه  برای همه مناسب نیست. اگر پاک سازی پوست به درستی انجام نشود، می تواند بیش از آن که سود داشته باشد به پوست آسیب برساند.
بسیارمهم است که پاک سازی صورت را با خیال راحت در کلینیک خوب و معتبر انجام دهید تا به پوست شما آسیب نرسد و منجر به افزایش قرمزی، التهاب و جوش های صورت شما نشود.

پوست خود را بشناسید

پوست خود را بشناسید.

از آنجا که براساس نوع پوست شما، لایه برداری ممکن است برای شما مناسب نباشد، مهم است که نوع پوست خود را بشناسید:

در صورتی که پوست حساسی دارید، پس از استفاده از یک محصول لایه برداری، ممکن است پوست شما دچار خارش و یا سوزش شود.

پوست های نرمال، شفاف و تر و تازه است و حساس نیست.

پوست خشک پوسته پوسته شده و معمولا دچار خارش می شود.

پوست چرب معمولا برق می زند و چربی روی آن کاملا مشخص است.

پوست ترکیبی نیز پوستی است که در بعضی قسمت ها خشک و در بعضی قسمت ها چرب است.

چند نوع لایه برداری داریم؟

برای انجام پاک سازی پوست در منزل، دو روش اصلی، لایه برداری مکانیکی و لایه برداری شیمیایی وجود دارد. روشی که انتخاب می کنید باید براساس نوع پوست شما انتخاب شود. در لایه برداری مکانیکی از ابزاری مانند برس یا اسفنج یا اسکراب برای از بین بردن سلولهای مرده پوست استفاده می شود. لایه بردارهای مکانیکی سلول های مرده پوست را با استفاده از اسکراب های دارای دانه های ریز از بین می برد. در لایه بردارهای شیمیایی از مواد شیمیایی مانند اسیدهای آلفا و بتا هیدروکسی (AHA و BHA) استفاده می شود تا سلولهای مرده پوست را به آرامی حل کرده و از بین ببرد که برحسب نوع پوست انتخاب می شوند. لایه بردارهای شیمیایی آلودگی و چربی موجود در منافذ پوست را حل کرده و مواد چسبناکی که سلول های مرده را به پوست سالم چسبانده اند از بین می برند.

فیلم پاک سازی پوست با فیس آپ

نکات لایه برداری پوست که باید به آنها توجه کرد.

برای جلوگیری از آسیب به پوست نکات زیر را توصیه می کنیم:

برخی از داروها و محصولات پوستی که  بدون نیاز به نسخه پزشک در داروخانه ها و یا فروشگاه ها به فروش می رسند، ممکن است در زمانی که لایه برداری می کنید باعث ایجاد حساسیت شوند. مثلا اگر در حال حاضر از کرم های رتینوئیدی تجویز شده توسط پزشک استفاده می کنید و یا از محصولاتی که حاوی رتینول یا بنزوئل پراکسید است استفاده می کنید، ترجیحا دیگر پوستتان را لایه برداری نکنید، چون این محصولات می تواند پوست شما را به لایه برداری بسیار حساس کنند و بدتر باعث خشکی پوست و یا حتی باعث آکنه و جوش شود.

شما برای لایه برداری پوستتان باید یک روش متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید. کسانی که پوستی خشک، حساس یا مستعد جوش و آکنه دارند معمولا باید فقط از یک لایه بردار شیمیایی ملایم استفاده کنند، زیرا لایه برداری مکانیکی برای این نوع پوست بسیار خشن و قوی است و می تواند پوست آنها را ملتهب کند.

ممکن است کسانی که پوست چرب و ضخیم تری دارند تمایل داشته باشند که از لایه بردار های شیمیایی قوی تر یا لایه بردارهای مکانیکی استفاده کنند. اما باید توجه کنید که اگر رنگ پوست شما تیره تر است و یا در اثر آفتاب سوختگی، گزش یا جای جوش، تیره شده و یا دچار لک های پوستی تیره شده، از لایه برداری شیمیایی یا مکانیکی قوی خودداری کنید. زیرا برای برخی از افراد، به ویژه افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند، بعضی از اشکال لایه برداری قوی، می تواند تهاجمی باشد و باعث ایجاد لکه های تیره و یا تشدید لک های موجود بر روی پوست شود.

با پوست خود ملایم و مهربان باشید. اگر از اسکراب یا لایه بردار شیمیایی استفاده می کنید محصول را به آرامی با حرکات دورانی کوچک (ماساژ دورانی آرام) استفاده کنید. این کار را برای حدود 30 ثانیه انجام دهید و سپس با آب ولرم و نه آب داغ، آبکشی کنید. اگر از برس یا اسفنج استفاده می کنید، از ضربه زدن به پوست خودداری کنید. اگر پوست شما دارای بریدگی یا زخم باز است یا پوستتان دچار آفتاب سوختگی شده، هرگز لایه برداری نکنید.

بلافاصله بعد از پاک سازی حتما از یک مرطوب کننده استفاده کنید. لایه بردارها می توانند باعث خشک شدن پوست شوند. بنابراین توصیه می شود بلافاصله پس از پاک سازی پوست از مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست شما سالم و مرطوب شود.

برنامه ای مناسب با پوست خود پیدا کنید. اینکه چند مرتبه لایه برداری کنید به نوع پوست و روشی که استفاده می کنید بستگی دارد. به طور کلی، هر چه لایه برداری تهاجمی تر و قوی تر باشد، دفعات کمتری باید انجام شود. مراقب باشید بیش از حد پوستتان را پاک سازی نکنید، زیرا این امر منجر به قرمز شدن و التهابات پوستی می شود.

عوارض لایه برداری پوست

عوارض لایه برداری پوست (علائم احتمالی)

متخصصان پوست معتقدند که لایه برداری یک روش عالی (و بعضاً ضروری) برای از بین بردن سلولهای مرده پوست و آشکار شدن پوست تازه و درخشان موجود در زیر سطح است، همین امر باعث شده تا در سال های اخیر، محبوبیت استفاده از لایه بردارها، تونرها، اسکراب های لایه بردار و دیگر محصولات زیبایی پوست افزایش یابد که باعث شده علاقه مندان کمی زیاده روی کنند و یا به تعداد دفعات بیشتری و یا حتی هر روز پوست خود را لایه برداری کنند.
گاهی زمانی که پوست ما خشک شده و یا پوسته پوسته می شود، این علائم نشان از نیاز پوست ما به لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده پوست است و گاهی بر عکس ! این علائم یعنی خشکی پوست و پوسته پوسته شدن می تواند نشان از لایه برداری بیش از حد پوست باشد. بنابراین، چگونه می توان تشخیص داد که این خشکی و پوسته پوسته شدن ناشی از کدام مورد است؟

علائمی که نشان می دهد شما پوست خود را بیش از حد لایه برداری کرده اید.

پاک سازی بیش از حد یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که افراد در روند مراقبت از پوست خود می کنند. به طور کلی، پوست باید فقط یک تا دو بار در هفته لایه برداری شود تا به تسریع در گردش سلول ها بدون آسیب به پوست کمک کند.
اگر محصولی که استفاده می کنید حاوی اسید های لایه بردار باشد و به طور روزانه از آن استفاده کنید، این احتمال به میزان زیاد وجود دارد که پوست شما درخواست استراحت کند.
خوشبختانه، تشخیص اینکه آیا در استفاده از لایه بردارها زیاده روی کرده اید یا خیر، کاملاً آسان است. علائم تشخیص این موضوع شامل موارد زیر است:

  • تحریک شدن پوست و خارش
  • سرخ شدن پوست
  • یا اشکال دیگر التهاب پوست

در صورتی که در پاک سازی پوست زیاده روی کنید در نهایت، پوست شما خشک شده و پوسته پوسته می شود. حتی ممکن است بافتی شبیه بثورات ایجاد کند، که منجر به غیر یک دست شدن تن یا رنگ پوست شود (مثلا لکه های تکه ای و قرمز) بر روی پوست ایجاد شود. تشکیل جوش های پوستی نیز واکنش متداول دیگری از پاک سازی بیش از حد پوست هستند، به ویژه جوش های کوچک و زبر.

چگونه پوستی که بیش از حد لایه برداری شده را درمان کنیم؟

استفاده از شوینده های پوست که کف می کنند (مثل صابون)، محصولات حاوی رتینول و لایه بردارهای فیزیکی یا شیمیایی را متوقف کنید.

به سراغ یک شوینده پوست بسیار ملایم بروید که کف نمی کند و حاوی مواد پاک کننده قوی نیست.

قسمت هایی از پوست که دچار التهاب، سرخی و یا آسیب شده اند را با استفاده از یک مرطوب کننده و نرم کننده پوست مناسب که حاوی روغن های ضروری برای پوست است مرطوب کنید. همچنین می توانید از کرم هیدروکورتیزون یا ژل آلوئه ورا استفاده کنید.

هنگامی که می خواهید لایه برداری مکانیکی انجام دهید، بسیار مهم است که با پوست خود مهربان باشید و این کار را به آرامی و با ملایمت انجام دهید. مثلا هنگام استفاده از اسکراب لایه بردار، انگشتان خود را به آرامی و به صورت دورانی بر روی پوست ماساژ داده و سپس پوست خود را با آب ولرم شستشو دهید.

اگر از یک برس لایه بردار استفاده می کنید، ضربه های آرام و کوتاه به پوست بزنید. حدود 1 دقیقه کافیست و سپس با آب ولرم پوست خود را بشویید. اگر پوست شما دچار بریدگی، زخم های باز یا آفتاب سوختگی شده است از لایه برداری خودداری کنید. فراموش نکنید بعد از پاک سازی پوست، حتما از یک مرطوب کننده و ضد آفتاب حاوی SPF استفاده کنید.

لایه برداری براساس نوع پوست

لایه برداری براساس نوع پوست

 پوست خشک

پاک سازی پوست های خشک یا پوستی که پوسته پوسته می شود از اهمیت زیادی برخوردار است و باید کاملا مراقب بود. از لایه برداری مکانیکی یا فیزیکی روی پوست خشک خودداری کنید، زیرا این باعث بد تر شدن خشکی پوست می شود و می تواند منجر به پارگی یا زخم های ریز در پوست شود. در صورتی که پوست شما خشک است توصیه می شود از لایه بردار های شیمیایی مثل آ اچ آ AHA استفاده کنید.
گلیکولیک اسید برای از بین بردن سلولهای مرده روی پوست بسیار موثر بوده و باعث می شود تا چرخه سلولی پوست بهتر انجام شده و در نتیجه پوستی سالم تر داشته باشید. پس از استفاده از اسید گلیکولیک حتما از یک ضد آفتاب حاوی SPF  و یک مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. چون گلیکولیک اسید به شدت می تواند پوست را نسبت به نور آفتاب حساس کند.

پوست های حساس

افرادی که دارای پوست حساس هستند باید از اسکراب ها و دیگر روشهای مکانیکی و فیزیکی خودداری کنند. این نوع روش ها می توانند پوست شما را بیشتر تحریک کنند و باعث قرمز شدن و یا التهاب در پوست شوند.
افراد دارای پوست حساس باید از یک لایه بردار شیمیایی ملایم استفاده کنند و سپس پوست خود را با استفاده از یک دستمال مرطوب به آرامی پاک کنند.  افرادی که پوستشان دارای آکنه و یا مستعد جوش است، می توانند از یک محصول حاوی اسید سالیسیلیک نیز استفاده کنند، ترجیحا این مورد در مطب و پیش پزشک متخصص زیبایی انجام شود.

 پوست چرب

پوست های چرب یا ضخیم تر می توانند از برس های لایه بردار استفاده کنند، ممکن است  پوست چرب، یک لایه اضافی از تجمع چربی بر روی سطح داشته باشد که لایه برداری دستی می تواند این لایه چربی را از بین ببرد. در صورتی که پوست شما چرب است برای گرفتن بهترین نتیجه از یک لایه بردار یا اسکراب با انجام حرکات دایره ای بر روی پوست استفاده کنید.

 پوست نرمال

اگر پوست شما عارضه و مشکلی ندارد و کاملا نرمال است، می توانید هر روشی که تمایل داشته باشید را انتخاب کنید. لایه برداری دستی یا مکانیکی و شیمیایی هر دو برای این نوع پوست بی خطر هستند. ممکن است لازم باشد چندین بار روش های مختلف را امتحان کنید تا دریابید که کدام روش برای پوست شما بهتر عمل می کند.

 پوست ترکیبی

پوست ترکیبی ممکن است به ترکیبی از روش های مکانیکی و شیمیایی نیاز داشته باشد. هرگز هر دو روش را در یک  روز استفاده نکنید، زیرا باعث تحریک پوست می شود. اگر پوست شما بعد از پاک سازی خشک می شود، بلافاصله بعد از آن از مرطوب کننده استفاده کنید.

هر چند وقت یکبار باید لایه برداری کنید.

اینکه چند بار در هفته لایه برداری کنید بستگی به نوع پوست و نوع محصولاتی که استفاده می کنید دارد. بعنوان مثال برخی از مواد شیمیایی می توانند خیلی قوی باشند، به طور کلی، لایه برداری پوست یک یا دو بار در هفته برای پوست های خشک کافیست و می تواند مفید و موثر باشد.
پوست های چرب ممکن است نیاز به پاک سازی بیشتری داشته باشد. از لایه برداری بیش از حد پوست خود داری کنید زیرا می تواند منجر به قرمزی و سوزش و التهاب پوست شود. برای اینکه از تعداد دفعات بی خطر پاک سازی پوستتان در هفته مطمئن شوید می توانید با یک مختصص زیبایی مشورت کنید.

مزایای لایه برداری پوست

مزایا و اثرات لایه برداری پوست

  • از بین بردن سلولهای مرده پوست
  • بهبود گردش خون در سطح پوست
  • عملکرد بهتر چرخه سلولی پوست و باز تولید سلول ها که در نتیجه پوست روشن تر می شود
  • امکان جذب بهتر مرطوب کننده ها و سرم ها که بر روی پوست استفاده می کنید.

چه موقع لایه برداری را متوقف کنیم؟

اگر متوجه شدید پوست شما قرمز، ملتهب، پوسته پوسته و یا تحریک شده است، لایه برداری را متوقف کنید. اگر از داروهای خاصی یا محصولات ضد آکنه از جمله رتینول و بنزوئیل پراکسید نیز استفاده می کنید، از لایه برداری اجتناب کنید، این مواد ممکن است باعث بدتر شدن پوست شما یا منجر به شکستگی شود.

ماسک خانگی برای پاک سازی پوست

تجربه پاک سازی پوست با لایه بردارهای خانگی

تجربه سارا درباره ی لایه بردارهای خانگی:
 از هرچی استفاده میکنی از کرم های لایه بردار استفاده نکن، چون ممکنه به پوستت نسازه خانگی استفاده کن از این ماسک خانگی لایه بردار هفته ایی دو بار استفاده کن و نتیجشو ببین. هم واسه صورت استفاده میشه هم دست، همون بار اول نتیجشو می بینی.
جوانه گندم+عسل+شیرکم چرب+شکر. پودر جوانه گندم رو استفاده کنید. از هر کدوم از مواد دو قاشق رو بردار با هم میکس کن یه کرم درست میشه بعد بذار روی صورتت بعد بیست دقیقه که یه کم خشک شد با انگشتت به صورتت ضربه بزن و پوستتو بکش ده دقیقه این کارو انجام بده بعد با آب ولرم بشور. واقعا عالیه!

راه های از بین بردن سلولیت: درمان سلولیت با چند راه ساده

آیا لایه برداری و پاک سازی پوست با فیس آپ را تجربه کرده اید.

نظر یکی از مراجعه کنندگان به مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی
من خودم اخیرا فیس آپ صورت کردم جلسه ای صد و چهل تومن مرکز برکه خیابون شریعتی خیلی عالی بود حساسیت و قرمزی یا عوارض خاصی هم تجربه نکردم. یه سری مواد ویتامینه و آبرسان آلمانی و… دارن مکمل استفاده میشه (اختیاری هست دویست تومنی در میاد). نسبت به مراکز دیگه ارزون تره. دستگاه فیس آپ تا جایی من می دونم بهترین روش برای پاکسازی پوست صورته. ماسک گیاهی اینا رو خیلی ها فکر می کنن عارضه نداره ولی در بلندمدت عوارض خودشو نشون میدن: مثلا ماسک لیمو پوست رو خشک میکنه. انواع ماسک هر کدوم عوارضی مثل تحریک پوست، پیر کردن پوست با گذشت زمان یا ایجاد خال و لک و… رو به جا میذارن.
فیس آپ با میکرودرم ابریژن خیلی فرق داره و پودر استفاده نمیشه. ماساژور دایره وار می چرخه و آروم لایه برداری می کنه. حتما شما هم تجربه کنید و از زیبایی دو چندان پوستتون لذت ببرید.

فیس آپ چیست؟

فیس آپ چیست؟

فیس آپ در واقع نوعی از روش میکرودرم است. البته فیس آپ پیشرفت هایی در زمینه انجام و مزایایی نسبت به روش میکرودرم دارد.
در این روش تمامی بخش های پوست صورت لایه برداری و پاکسازی می شود و هرگونه مشکلاتی که در این بخش وجود داشته باشد تا حد زیادی محو می شود.
البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که دستگاه فیس آپ در مناطق دیگری از بدن به جز صورت نیز قابل استفاده است که در ادامه به تمامی آنها اشاره خواهیم داشت.

کاربردهای فیس آپ 

  1. از بین بردن لکه های تیره در روی پوست
  2. از بین بردن خال های صورت و پوست بدن
  3. از بین بردن لکه های ریز و قهوه ای بر روی پوست صورت
  4. از بین بردن آکنه های پوستی
  5. رفع تیرگی آرنج، زیر بغل، زانو، قوزک پا، بیکینی و …
  6. از بین بردن محل اسکار
  7. از بین بردن تمام برش ها و خطوطی که بر روی شکم بعد از بارداری ایجاد شده اند.
  8. از بین بردن محل سوختگی پوست
  9. از بین بردن محل اثر تاتو
  10. سفت کردن پوست و از بین بردن چروک های پوستی حتی اگر عمیق باشند.

دستگاه فیس آپ در کدام بخش های بدن قابل استفاده است؟

فیس آپ در صورت، زیر چانه، روی شکم، پوست گردن و رفع تیرگی بیکینی، کشاله ران، قوزک پا، زانو، آرنج و به طور کلی در تمامی بخش های بدن که امکان به وجود آمدن لکه ها و تیرگی های پوستی و نیز ترک های پوستی وجود دارد، بکارگیری دستگاه فیس آپ بلامانع است.
مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی مجهز به جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه فیس آپ، دستگاه لیزرموهای زائد و سایر خدمات تخصصی پوست می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

فیس آپ چگونه پوست را پاک سازی می کند؟

دستگاه فیس آپ چگونه پاکسازی و لایه برداری را انجام می دهد؟

دستگاه فیس آپ از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از این ابزارها و بخش ها می تواند در بخشی از اقدامات به کار گرفته شود. مثلا این دستگاه هدهایی دارد که در قسمت زیر چشم و اطراف چشم استفاده می شود و اقدامات لازم را برای از بین بردن مشکلات این نواحی انجام می دهد. در بخشی از این دستگاه هدهایی وجود دارد که می تواند در زیر بغل و یا کشاله ران به کار گرفته شود. در واقع نکته اساسی این است که برای هر بخشی از بدن هد مخصوصی تعبیه شده است که کار با کیفیت بالایی انجام شود.
تمامی هدها به طور دورانی و حرکت چرخشی به انجام لایه بردای و پاکسازی می پردازند تا پوست آسیبی نبیند. البته این حرکت چرخشی در جریان خون زیر پوست نیز اثرات مثبت و سازنده ای دارد که نتیجتاً باعث از بین رفتن مشکلات پوستی می گردد.

هیچ کدام از حرکت های دستگاه فیس آپ درد و ناراحتی ای را متوجه مراجعه کننده نمی کند و نیز خونریزی یا مشکل دیگری برای بیمار پیش نمی آید.

آیا انجام فیس آپ عارضه و مشکلاتی را برای افراد به وجود می آورد؟

دستگاه فیس آپ از سطح ایمنی بالایی برخوردار است و کمترین عارضه و خطری را برای افراد ایجاد نمی کند. افراد زیادی برای حل و رفع مشکلات پوستی خود از این روش درمانی و ترمیمی استفاده کرده اند و تا حد زیادی رضایت خود را از این روش اعلام کرده اند.
یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر بگیرید تا میزان موفقیت درمان و نتیجه بخشی روش فیس آپ افزایش پیدا کند این است که همواره از بهترین مراکز و متخصصین این حوزه کمک بگیرید تا با تکیه بر تجربه و آگاهی های لازم آنها بتوانید بالاترین میزان نتیجه بخشی را شاهد باشید.

هزینه انجام فیس آپ

هزینه انجام فیس آپ چقدر است؟

هزینه انجام فیس آپ در مراکز مختلف متغیر می باشد. به این دلیل که در برخی از مراکز سابقه و تجربه کاری پرسنل در انجام خدمات زیبایی بسیار زیاد است و همین تجربه کاری باعث می شود که احتمال بروز خطر و خطا به کمترین میزان کاهش داشته باشد. بنابراین تخصص و تجربه پرسنل در بکارگیری دستگاه های مختلف برای زیبایی باعث می شود که میزان هزینه در مراکز زیبایی مختلف تفاوت هایی داشته باشد. البته معیارها و ملاک های دیگری نیز در هزینه فیس آپ نقش دارد. مثل میزان تجهیزات مرکز و تعداد جلساتی که می خواهید فیس آپ انجام دهید.

بهترین مرکز فیس آپ

بسیاری از زنان متاسفانه با انواع خدمات زیبایی آگاهی چندانی ندارند که باعث می شود نتوانند اقدام مثبت و قابل توجهی را برای پوست صورت و سایر نواحی بدن خود انجام دهند. امیدواریم که در انتخاب مرکز زیبایی نهایت دقت و وسواس را داشته باشید و بتوانید نتایج مثبتی را بر روی پوست خود شاهد باشید.

از همراهی شما بی نهایت سپاسگذاریم.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا