بهترین مرکز میکرودرم |مزیت فیس آپ نسبت به میکرودرم های قدیمی!

بهترین مرکز میکرودرم

بهترین مرکز میکرودرم

چند وقت پیش یک نظر سنجی در پیج اینستاگرام مرکز برکه برگذار کردیم تا متوجه شویم از نظر مخاطبان ما، کدام بخش از صورت، بیشترین اهمیت را در زیبایی دارد. باور کردنی نبود اما بیش از 80 درصد اعتقاد داشتند بدون داشتن پوستی صاف و شفاف، هیچ یک از اجزای صورت جلوه ای نخواهند داشت.

اگر پوست ما تیره و دچار معضلات زیادی باشد، زیبایی ما جلوه ای نخواهد داشت. به همین خاطر اگر در گام اول زیبایی به سر می برید، قبل از هر چیزی بهتر است مراقبت های پوستی را مدّ نظر داشته باشید.

اما زمانی که بحث مراقبت های پوستی مطرح باشد، انتخاب های ما زیاد خواهد بود. همه چیز به این بستگی دارد که پوستتان دچار چه مشکلی شده است؟ آیا جوش می زنید؟ آیا پوستتان دچار افتادگی شده است؟ آیا به دنبال پاکسازی، جوانسازی و لایه برداری از پوست هستید؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بهترین مرکز میکرودرم
بهترین مرکز میکرودرم

متناسب با مشکل پوستی شما ، راهکارهای مختلفی وجود دارد. اما شاید هیچ کدام به اندازه ی میکرودرم برای معضلات مختلف پوستی مفید نباشد. قبل از این که به سراغ توضیح عملکرد این دستگاه برویم، تصمیم داریم بهترین مرکز میکرودرم در تهران را به شما معرفی کنیم:

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن جدیدترین نسل دستگاه های میکرودرم (فیس آپ) آماده است تا خدمات زیبایی و جوانسازی پوست را به شما عزیزان ارائه کند. تلاش کرده ایم تا با ارائه ی بهترین خدمات، رضایت شما را جلب کنیم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت از مرکز برکه به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در ادامه به توضیحات بیشتر راجع به این دستگاه خواهیم پرداخت

فیس آپ چیست؟

اگر با دستگاه های میکرودرم آشنا هستید، پس احتمالاً می دانید که این دستگاه با استفاده از پاشیدن پودر کریستال و مکش دوباره آن ها ، لایه های پوست را برمی دارد و به این ترتیب پوست زیرین را که شفافیت و سلامت بیشتری دارد را عیان می سازد. اما دستگاه های میکرودرم قدیمی مشکلات بسیاری داشتند. به عنوان مثال عمق لایه برداری در آن ها قابل تنظیم نیست و برای تمام انواع پوست به نحوی یکسان عمل می کند.

اما نسل جدید این دستگاه به نام میکرودرم فیس آپ، روش پاشش پودر را حذف کرده و از ماساژ دورانی برای لایه برداری استفاده می کند. در این روش می توان عمق لایه برداری را با تغییر هدها عوض کرد و به این ترتیب متناسب با مشکل پوست، درمان های لازم را انجام داد.

همچنین مزیت دیگری که دستگاه فیس آپ دارد این است که برای رفع تیرگی نواحی مختلف بدن ( زیر بغل، آرنج، زانو، قوزک پا، خط بیکینی) نیز بسیار موثر و مفید است.

با تمام این تفاصیل به نظر می آید یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی و مراقبت از پوست، استفاده از دستگاه فیس آپ است. البته باید بگوییم که چنان چه به دنبال رفع چین و چروک های عمیق یا ترک های پوستی هستید، دستگاه های میکرودرم برایتان مناسب نخواهد بود و باید درمان های دیگری مانند هایفوتراپی یا لیزر فرکشنال را امتحان کنید.

خیلی از پزشکان زیبایی توصیه می کنند که برای جوابدهی بهتر، از چندین روش درمان پوستی به صورت همزمان استفاده کنید. به عنوان مثال ترکیب ماسک های مختلف لایه بردار + میکرودرم فیس آپ می تواند نتیجه ای دو چندان به شما بدهد

فیس آپ چیست؟
فیس آپ چیست؟

هزینه میکرودرم فیس آپ

با توجه به این که دستگاه فیس آپ یکی از جدیدترین تکنولوژی های مراقبت پوستی است، خیلی ها تصور می کنند که هزینه میکرودرم فیس آپ در بهترین مرکز میکرودرم، قرار است سر به فلک بکشد. اما به هیچ وجه این گونه نیست. در حقیقت هزینه های مربوط به این درمان گران تر از دستگاه های قدیمی تر نیست. علاوه بر این، فاصله ی میان این جلسات یک ماهه خواهد بود و به این صورت فشار چندانی به شما وارد نخواهد کرد.

در صورتی که بخواهیم مقایسه ای میان خرید ماهانه یک کرم پودر لایه بردار با جلسات فیس آپ انجام بدهیم باید بگوییم که قطعاً فیس آپ به صرفه تر خواهد بود. چرا که هم ارزان تر است و هم نتیجه ی سریع تری برای شما به همراه خواهد داشت.

جوش زدن بعد از میکرودرم

یکی از رایج ترین عوارض بعد از میکرودرم این بود که خیلی از بیماران دچار جوش های ریز پوستی می شدند. به همین خاطر خیلی وقت ها از خیر انجام این درمان می گذشتند. پودر کریستال می تواند موجب بروز حساسیت در پوست های نازک و حساس شود. به همین دلیل برای همه مناسب نبود و در نتیجه منجر به جوش زدن می شد. اما دستگاه میکرودرم فیس آپ این مشکل را برطرف کرده است. در حقیقت اگر بخواهیم برخی از مزایای دستگاه فیس آپ نسبت به میکرودرم های قدیمی تر را بسنجیم، باید نکات زیر را ذکر کنیم:

  • دستگاه فیس آپ هیچ گونه عوارضی ( به خصوص جوش های ریز) را برای پوست نخواهد داشت
  • نیاز به بیهوشی، بی حسی یا کرم های بی حس کننده ندارد و به راحتی قابل انجام است
  • با تغییر هدها می توان عمق لایه برداری را مشخص کرد در صورتیکه در دستگاه های قدیمی میکرودرم چنین امکانی وجود نداشت
  • امکان انتقال بیماری های عفونی و واگیر دار در آن صفر است. چرا که سری هر کدام از هدها به بیمار تقدیم می شود.
  • علاوه بر لایه برداری، به خاطر ماساژ، جریان خون به شکل بهتری در پوست خواهد بود و به این ترتیب تولید مواد ضروری پوست مانند کلاژن و الاستین نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

در نهایت باید بگوییم که از هر جنبه ای ، دستگاه فیس آپ از نسل قدیمی تر میکرودرم ها بهتر خواهند بود. تلاش مرکز برکه نیز این است که با توجه به شرایط پوستی فرد، بهترین درمان ممکن را پیشنهاد کند. به خاطر داشته باشید که یک درمان برای هر بیماری مناسب نیست. به همین دلیل در ابتدا باید شرایط هر فردی به طور اختصاصی بررسی شود.

جوش زدن بعد از میکرودرم
جوش زدن بعد از میکرودرم

برای میکرودرم کجا برم

توصیه ی ما به عنوان مرکزی که سال ها در این زمینه تخصص دارد، این است که حتما راجع به مرکز انتخابی تان تحقیقات کافی به عمل آورید. حتی کوچک ترین جزییات هم در این زمینه ممکن است کمک کننده باشند.

در هر شرایطی مرکز برکه آماده مشاوره با شما عزیزان می باشد. با ما در تماس باشید

تهران اسکین

گردآورنده: ندا ناصری

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا