قیمت لایه برداری پوست صورت با دستگاه فیس آپ گران نیست!

قیمت لایه برداری پوست صورت با دستگاه

قیمت لایه برداری پوست صورت با دستگاه

چند وقت پیش در یک مطب زیبایی، منتظر بودم که نوبتم شود و لیزر موهای زائد پاهایم را انجام دهم. یکی از مجله های روی میز را برداشتم و سعی کردم تا زمان بگذرد. اما مطب قدری شلوغ بود و حواسم پرت می شد، به همین خاطر صدای گفت و گوی مادر و دختری که روی صندلی کنارم نشسته بودند ، توجهم را جلب کرد. دختر با اصرار داشت می گفت که از دست جوش های صورتش خسته شده و دیگر نمی تواند تمسخر دوستانش را تحمل کند. ناخودآگاه به صورت دختر نگاه کردم و متوجه شدم که راست می گوید، گرچه سن و سالی نداشت اما پوست پر از جوش و لکه اش ، اوضاع ظاهرش را به شدت خراب کرده بود.

مادرش که مثل من روزنامه می خواند و تلاش می کرد حرف های دخترش را نادیده بگیرد، اخمی کرد و گفت دیگر پولی ندارد که خرج صورت دختر کند و هرچه داشته برای عمل بینی او پرداخت کرده است. دختر امیدوارانه می گفت که قیمت لایه برداری پوست صورت با دستگاه چندان بالا نیست و او دلش می خواهد که یک بار آن را امتحان کند. در این میان که احساس معذب بودن می کردم، دوباره سرم را روی مجله پایین آوردم و سعی کردم دیگر استراق سمع نکنم. اما صدای آن ها واقعاً بلند بود و کم کم نه تنها من، بلکه خیلی ها به آن ها نگاه می کردند.

مادر که تقریباً خجالت زده بود، بلند شد و به سمت منشی مطب رفت و چند کلمه ای با او حرف زد. بعد از آن منشی اسمی را صدا کرد و دختر را به اتاق لیزر موهای زائد فراخواند. دختر که اخم هایش بیشتر از قبل تو هم رفته بود، بلند شد و به اتاقی در انتهای راهرو رفت! مادر که خیالش اندکی راحت تر شده بود، دوباره سر جایش نشست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت لایه برداری پوست صورت با دستگاه
قیمت لایه برداری پوست صورت با دستگاه

نمی دانم چطور شد که سر صحبت را با او باز کردو و او هم که انگار دل پُری از این ماجرا داشت، شروع به صحبت کرد. گفت که هزینه ی زیادی برای پروسیجرهای مختلف زیبایی دخترش پرداخت کرده است که نیمی از آن ها احمقانه بوده اند. از نسل جدید گفت و این که دیگر نمی توان آن را کنترل کرد.

سعی کردم او را آرام کنم. به او گفتم که احتمالاً نباید زیر بار عمل جراحی بینی، تزریق ژل و خیلی چیزهای دیگر می رفته است اما در این مورد ناچار بودم که حق را به دختر بدهم. به مادر گفتم که اهمیت سلامت پوست خیلی بیشتر از رینوپلاستی، تزریقات زیبایی و یا هرگونه پروسیجر زیبایی دیگر است. مشخصاً دختر او از معضل جای جوش و لکه های پوستی عذاب می برد. به او گفتم که راه های زیادی برای درمان عارضه های پوستی وجود دارد اما اگر به دنبال بهترین و به صرفه ترین دستگاه پاکسازی و لایه برداری پوست هستند، من پیشنهاد ویژه ای برای آن ها دارم!

اما مادر باز هم حرف خود را می زد و می گفت که دیگر پولی برایش باقی نمانده، البته اندکی نسبت به پیشنهاد من کنجکاو شد و از من خواست که توضیحات بیشتری برای او بدهم!

پاکسازی صورت با دستگاه فیس آپ

برای او توضیح دادم که پیشنهاد من استفاده از دستگاه فیس آپ است. به خاطر تجربه مثبتی که از این دستگاه داشتم، اطلاعات زیادی راجع به آن به دست آورده بودم و با کمال میل تلاش کردم که با این مادر سردرگم صحبت کنم:

دستگاه فیس آپ نسل جدید میکرودرم های قدیمی است. میکرودرم ابریژن از پودر کریستال برای لایه برداری استفاده می کرد. اما به خاطر این که این پودر از مواد شیمیایی ساخته شده است، طبعاً نمی توان از آن برای نواحی حساس پوست(مانند اطراف چشم) استفاده کرد. گرچه میکرودرم ابریژن مزایای زیادی دارد اما در برخی از انواع پوست ها موجب نازک شدن پوست، خشکی و حتی التهاب بیشتر می شود. به همین خاطر همیشه بهترین گزینه ی ممکن نیست.

پاکسازی صورت با دستگاه فیس آپ
پاکسازی صورت با دستگاه فیس آپ

اما دستگاه فیس آپ که جدیدترین نسل میکرودرم است، به طور کلی مکانیزم عمل متفاوتی دارد. به این صورت که با نوعی هد لایه بردار، اقدام به لایه برداری می کند. در حقیقت روش فیس آپ، ماساژ میکروپالسی است. به این معنی که همزمان با لایه برداری ناحیه ی مورد نظر پوست را ماساژ هم می دهد. هندپیس این دستگاه مجهز به 5 هد جداگانه است. با تغییر این هدها می توان عمق لایه برداری را مشخص کرد.

هم چنین با ماساژ دَوَرانی، جریان خون به سمت پوست افزایش پیدا کرده و بافت ها تحریک می شوند که کلاژن و الاستین بیشتری تولید نمایند.

از هر منظری که به این دستگاه نگاه کنید، بهترین دستگاه لایه بردار و جوانسازی پوست است.

اما مهم ترین نکته: قیمت لایه برداری پوست صورت با دستگاه فیس آپ به هیچ وجه بالا نیست. به چند دلیل:

اول از همه این که این درمان ماهی یک بار انجام می شود.به این ترتیب دیگر فشار زیادی به شما وارد نمی شود

دوم این که هزینه ی فیس آپ نسبت به خرید یک کرم لایه بردار هم ارزان تر است. با این وجود اثرات آن خیلی سریع تر روی پوست ظاهر می شوند و نتیجه ی بهتری هم دارد.

سوم این که با وجود این که این دستگاه ها در مطب های زیبایی هستند، باز هم دلیل نمی شود که گران باشند. برای مادر این دختر جوان توضیح دادم که درمان با دستگاه فیس آپ، بسیار به صرفه تر و ارزان تر از یک پاکسازی ساده در یک سالن زیبایی است. تازه معلوم نیست که از چه ماسک ها و موادی روی پوست استفاده می کنند. اما در یک مطب می توانید اطمینان حاصل نمایید که همه چیز تحت نظر یک پزشک ماهر و خبره انجام می شود.

پاکسازی صورت با دستگاه فیس آپ
پاکسازی صورت با دستگاه فیس آپ

مراقبت بعد از لایه بردای پوست

مهم ترین گام برای کسب نتیجه ی خوب از دستگاه فیس آپ این است که مراقبت های بعد از آن را جدی بگیرید

بعد از فیس آپ، بهتر است تا 24 ساعت از مواد آرایشی استفاده نکنید

در معرض آفتاب و هوای گرم قرار نگیرید. ممکن است این مسئله باعث افزایش فشار خون شما شود.

غیر از این مورد و چند مورد محدود دیگر که پزشک برایتان توضیح خواهد داد، فیس آپ نیاز به مراقبت دیگری ندارد اما یادتان باشد که بعد از درمان، پوست شما به دلیل لایه برداری حساس تر و نازک تر خواهد بود. به همین دلیل تا جایی که می توانید با آن مهربان باشید.

در نهایت باید بگویم که به نظر مادر دختر، قانع شده بود. دختر از اتاق لیزر بیرون آمد و همراه مادرش از مطب بیرون رفتند.

لبخندی زدم و از جایم بلند شدم. منشی اسم من را صدا کرده بود…

نویسنده: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا