روشن سازی پوست با دستگاه |میکرودرم فیس آپ

روشن سازی پوست با دستگاه

روشن سازی پوست با دستگاه

از زمانی که یادم می آید دلم می خواست پوستی صاف و روشن داشته باشم. دختر عمویی داشتم که برعکس من که تیره و سیاه بودم، پوستی شفاف و روشن داشت و مورد توجه تمام فامیل قرار می گرفت. به عنوان یک کودک خردسال، فکر می کردم که خیلی باهوش تر و بهتر هستم پس باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرم و تصور می کردم که تمام توجهی که از من دریغ می شود به خاطر پوست روشن دختر عمویم بود. شاید از همان موقع بود که حساسیت زیادی نسبت به رنگ پوستم پیدا مردم و هر چه بزرگ تر می شدم، این وسواس و حساسیت بیشتر می شد.

خوب یادم هست که تا همین چند سال پیش هر چه که به دستم می رسید یا در اینترنت می خواندم برای روشن کردن رنگ پوستم استفاده می کردم اما به نظر چندان فایده ای نداشتند. تنها تفاوتش این جا بود که برای چند ساعت پوستم روشن تر و شاداب تر می شد اما بعد همان آش و همان کاسه!!

تا این که چند وقت پیش با متدهای علمی تر و کلینیکال تری آشنا شدم و فهمیدم تا چه حد از دنیا عقبم!! صدها دستگاه جوانسازی و روشن سازی پوست وجود داشت که حتی اسمشان را هم نشنیده بودم. از دستگاه هایی مثل میکرودرم ابریژن گرفته تا میکرونیدلینگ!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

روشن سازی پوست با دستگاه
روشن سازی پوست با دستگاه

به همین خاطر تصمیم گرفتم تا یک بار برای همیشه بهترین آن ها را انتخاب کرده و به کابوس تیرگی پوستم پایان بدهم. با توجه به تحقیقاتی که انجام دادم، به نظر می آمد که بهترین دستگاه روشن سازی پوست، دستگاه های میکرودرم هستند اما متوجه شدم نسل جدیدی از این دستگاه ها به بازار عرضه شده که کارایی خیلی بیشتری دارند و اثرات دو برابر دارند. در ادامه بیشتر راجع به این دستگاه صحبت می کنم.

لیزر می تواند پوست را روشن کند؟

خب این سوال خود من هم بود. به همین خاطر از یک پزشک متخصص پوست و زیبایی همین سوال را پرسیدم. پاسخ او این گونه بود:

بله، لیزر می تواند در مواقعی موجب روشن شدن و شفافیت پوست شود اما باید نکاتی را مدّ نظر داشته باشید. لیزر از اساس نمی تواند رنگدانه های پوستتان را عوض کند. بلکه لکه ها و ناهنجاری هایی که روی پوست وجود دارد را برطرف می کند. علاوه بر این عموماً از لیزرها برای مواقع حاد و زمانی که عارضه های پوستی وخیم شده اند، استفاده می شود. به همین خاطر اگر صرفا برای روشن سازی پوست از دستگاه لیزر استفاده می کنید، توصیه می کنیم که تجدید نظر کنید.

به عنوان مثال به هنگام لیزر موهای زائد، پوست شما اندکی روشن تر می شود، اما نمی توان به آن اکتفا کرد. پیشنهاد ما استفاده از دستگاه هایی است که به صورت تخصصی برای روشن سازی پوست طراحی شده اند.

روشن سازی پوست با دستگاه
روشن سازی پوست با دستگاه

معرفی کامل دستگاه میکرودرم فیس آپ

اما دستگاه فوق العاده ای که برای روشن سازی پوست صحبتش را کردیم، دستگاه میکرودرم فیس آپ است. دستگاه فیس آپ آخرین نسل از دستگاه های میکرودرم ابریژن های پودری است اما مکانیزم عمل کاملا متفاوتی دارد.

به عنوان مثال اولین فرقی که این دستگاه دارد این است که فیس آپ به طور کلی استفاده از پودر را حذف کرده است و به جای آن از تکنیگ سینرژی استفاده می کند. سینرزی ترکیب میکروپالس و ماساژ است. ماساژ باعث می شود که پوست تحریک شده و کلاژن بیشتر تولید کند. به این ترتیب معضلات پوستی را برطرف می کند. هم چنین دستگاه فیس آپ مجهز به چندین هد لایه بردار است که با تغییر آن ها می توان عمق لایه برداری را مشخص کرد. کاری که در دستگاه های پودری امکان پذیر نبود.

لایه برداری چندین مزیت اصلی دارد: باعث مشخص شدن لایه ی زیرین پوست که سالم است خواهد شد- پوست را جوانسازی می کند و آن را از تمام آلودگی ها و جوش های سرسیاه پاک می کند. به همین دلیل است که برای روشن شدن پوست به شدت توصیه می شود.

عوارض جانبی دستگاه فیس آپ

دستگاه فیس آپ به جرئت یکی از ایمن ترین و بی خطرترین دستگاه های جوانسازی و روشن سازی پوست است. میزان التهاب و قرمزی ناشی از درمان با فیس آپ به قدری کم و ناچیز است که اصلاً قابل تشخیص نیست. هم چنین به آماده سازی خاصی هم احتیاج ندارد و در مدت کوتاهی انجام می شود.

دستگاه های میکرودرم پودری را نمی توان در حوالی چشم ها استفاده کرد چرا که احتمال بروز التهاب های شدید در چشم وجود دارد. اما دستگاه فیس آپ به راحتی برای استفاده در اطراف چشم به کار می رود.

در کل باید بگوییم که هیچ گونه عوارضی شما را تهدید نخواهد کرد و احتمالاً مزایای استفاده از این دستگاه به قدری زیاد خواهد بود که خودتان متقاعد به انجامش خواهید شد.

بهترین روش جوانسازی پوست

روش های جوانسازی و پاکسازی پوست به قدری زیاد هستند که به سادگی نمی توان یکی از آن را به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست معرفی کرد. اما احتمالاً خود پوستتان مشخص می کند که کدام روش برایش بهترین است. پزشک قبل از هر چیزی بررسی خواهد کرد که معضل اصلی پوست چیست! بعد از آن متناسب با نوع مشکل، درمان خاصی را تجویز می کند.

به عنوان مثال اگر پیری پوستتان به خاطر افزایش سن باشد و صورتتان دچار افتادگی شده است، استفاده از روش هایی مانند هایفوتراپی و فیس آپ مناسب خواهد بود. اما برای رفع چین و چروک هیچ چیز بهتر از تزریق فیلر و بوتاکس جواب نمی دهد.

بهترین مرکز پوست و زیبایی تهران

مراکز پوست و زیبایی تهران به قدری زیاد و گسترده هستند که انتخاب یکی از آن ها کار سختی است. به همین خاطر توصیه می کنیم در وهله ی اول، نوع مشکل خود را شناسایی کنید. به عنوان مثال اگر به دنبال روشن سازی پوست خود هستید، توصیه می کنیم به سراغ مراکزی بروید که مجهز به دستگاه فیس آپ هستند.

همکاران ما در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، آماده ارائه تمام خدمات زیبایی پوست و مو می باشند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید یا از آن جا نوبت بگیرید، توصیه می کنیم سری به صفحه ی تماس با ما بزنید و سوالات خود را با همکاران ما در میان بگذارید.

محقق: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا