لیزر موهای زائد آقایان تهران و حرف های خصوصی خانم ها

لیزر موهای زائد آقایان تهران

مهمترین نکات طلایی لیزر موهای زائد آقایان تهران

لیزر موهای زائد آقایان، سلام. به خانه تخفیف لیزر خوش آمدید.

دو تا مایکل فلپس، شناگر معروف المپیکی، تو ذهنتون تصور کنین: یکی مایکل با موهای زائد و اون یکی مایکل واقعی که نگاه خانم ها رو به خودش خیره کرده و دهها فیلم مستند از زندگیش تهیه شده. به نظر شما اگه شناگرها، بدنسازها، دوچرخه سوارها، بوکسورها و غیره با موهای زائد جلوی انظار ظاهر می شدن، می تونستن توجه خانم ها رو جلب کنن؟ یا عکسشون روی مجله های معروف چاپ می شد؟

این متن همراه با فیلم و عکس راهنمای خوبی برای انتخاب دستگاه لیزر باکیفیت با قیمت های به صرفه و تخفیف های عالیست. به آقایون کمک می کنیم بهترین لیزر رو بدون تجربه عوارض انتخاب کنن و در حد عالی از شر موهای زائد خلاص شن. با ما همراه باشین.

لیزر موهای زائد صورت مردان

فیلمای تاریخی زیادی از دوران ویکتوریا در انگلیس یا دوران قاجار در ایران خودمون داریم که دختر جوان زیبایی به اجبار والدینش با مردی مسن و پیرپوست و پر از موهای زائد ازدواج می کرد و تمام زندگیش می شد پر از غصه و غم! این دختر می دونست که دیگه نمیتونه مثل توی رویاهاش پوست جوون مرد مورد علاقه شو لمس کنه و ازش لذت ببره!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اما دوره زمونه عوض شده و خانم ها کمتر زیر بار زور میرن. هنجارهام عوض شده. اغلب، دخترخانومای امروزی نگرش غیر سنتی دارن و چندان طالب ریش و سبیل و موهای زائد روی صورت مرد رویاهاشون نیستن.
الان خیلی از خانم های امروزی مردها رو یا می پسندن یا نمی پسندن و این مرد هست که باید برای به دست آوردن یه خانم جوان، زیبا و با اعتماد به نفس تلاش بیشتری کنه! یکی از این تلاش ها، رسیدن به اوضاع پوست و موهای زائده!
واقعیت اینه که: هیچ خانمی دوست نداره با دستای لطیف و نرمش پوست زبر و پرمو یا موهای سیخ سیخی ریش مردونه رو لمس کنه! هیچ بچه کوچولویی هم دوست نداره پوست دستای کوچولو و خوشگلشو روی ریش سیخ سیخی باباییش بکشه! آخه می سوزه و دردش می گیره!

5 راز جنسی خانم ها: لیزر موهای زائد بدن مردان

راستش خانوما خیلی طرفدار مردای پرمو نیستن یا بهتره بگیم اصلا طرفدار مردایی با موهای زائد نیستن! ممکنه بعضیاشون از یه مقدار کم موهای ریش و سبیل، و گاهی سینه یا پاها بگذرن؛ ولی از موی زیر بغل و تناسلی متنفرن حتی اگه به روی خودشون نیارن!

بذارین چند راز خانومها رو برملا کنیم:

1. اول از همه اینه که مهمترین معیار خانم ها برای بودن در کنار یه مرد رابطه جنسی لذت بخش و پوست بدون موی زائد نیست!!! بلکه اخلاق خوش و مهربونی مردونه و تعهد و وفاداری به زن هست؛ منتها، این اخلاق خوش رو بدون پوست تمیز و عاری از موهای زائدِ چندش آور نمی خوان!!!
باور کنین توی دادگاه های خانواده موارد خیلی عجیبی داریم که زن فقط و فقط به خاطر پرمویی مرد در ناحیه تناسلی و غیره می خواد طلاق بگیره؛ از نظر خودش رابطه جنسی با چنین مردی چندش آوره! این زنها دلایل خصوصی خودشون رو دارن و حتی ممکنه مستقیم مطرح نکنن. میگن به س ک س دهانی مجبور میشن و تحملش براشون چندش آوره!

2. خانوما ی تر و تمیز مردایی رو می پسندن که همیشه بوی عطر خوشبو میدن، پوست تمیزی دارن و نسبت به بوی زیر بغل خیلی حساسن! موهای زائد زیر بغل موجب بدبویی زیر بغل و غیر بهداشتی بودن پوست میشه.

3. در فرهنگ ایرانی، زشته که یه آقا با یقه باز و سینه پر از مو یا شورت جلوی یه خانم بدنمایی کنه. آقایون خارجی موهای زائد سینه و پاهاشون رو میزنن و جلوی خانومها عرض اندام می کنن؛ تبلیغات ماهواره هم دایم خودنمایی می کنن! چه فرهنگمون ایرانی باشه چه غربی، در روابط خصوصی، خانوما دوست دارن بدن مردشون ورزشکاری و بدون موی زائد باشه. هم پوست تمیز می خوان هم بدن قوی و تا حدی عضلانی. عضلات شانه و بازوی مردانه بدون موهای زائد بیشتر توی چشمه. بعضی زن ها دوست دارن مردشون یه کم موی سینه داشته باشه ولی نه در حد پرمویی!

4. خانم ها از لمس کردن گردن، پشت و کمر مردها با موهای زائد اصلا خوششون نمیاد.

5. خیلی از آقایون از لمس شدن گوش خوششون میاد و هیچ خانمی دوست نداره گوشای همسرش رو با یه عالمه یا حتی مقدار کمی از موهای زائد نوازش کنه!!!

نظر خانم ها درباره لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان

خلاصه اینکه خانوما براشون خیلی مهمه که بدن مردشون حین معاشقه یا رابطه جنسی تمیز و عاری از موهای زائد باشه، به خصوص در قسمت تناسلی و کمر یا حتی زیر شکم. تصور یه شوهر پرمو در این لحظات براشون چندش آوره! متاسفانه پرمویی تناسلی موجب میشه این قسمت بوی نامطبوعی بگیره و غیربهداشتی باشه.
برعکس، رفع موهای زائد ناحیه تناسلی پوست آقا رو خوشبو می کنه و طبیعیه که در رابطه جنسی موفق تر هست. رضایت جنسی خانم در رابطه جنسی برای ماندگاری و تقویت بنیان زندگی زناشویی خیلی مهمه. خانمهایی که از رابطه جنسی با شوهرشون ناراضی باشن اخلاقشون هم بد میشه و غرولند بیشتری می کنن! خیلی از آقایون به راحتی از کنار این مسئله مهم می گذرن و نمیدونن چرا زنشون یهویی اینقد بداخلاق و عصبی میشه!

نکته: زن ها بیشتر عاشق هیکل های نسبتا ورزشکاری و متوسط اندام با پوست تر و تمیز میشن تا هیکل های توپر و خیلی قدبلند! بعضی مردها فکر می کنن توان جنسی یعنی هیکل درشت تر و قدِ بلندتر و فکر می کنن سایز و قطر آلت مردانه یعنی مردانگی!
ولی در واقع، از نظر یه خانومی که تعادل فکری، عقلی و روانی داره، این تصورات نه تنها مسخره است بلکه از اساس نادرسته. برای این دسته از خانوم ها، همینکه مرد مقابلشون خوش اخلاق باشه و پوست تمیز و عاری از موی زائد داشته باشه و از نظر جنسی هم متعادل باشه کافیه، نه داشتن شکل و شمایل پورن گونه یا موهای زائد مردونه در قسمت تناسلی و کل بدن!!!!!!!!!

لیزر موهای زائد آقایان قیمت

آیا قیمت های لیزر کلافه تون کرده؟ همه جا یا گرونه و یا ارزون و بی کیفیت؟ اصلا جایی پیدا میشه که فریبکاری نباشه و دستگاه لیزر فوق پیشرفته و قیمت ها ارزون تر و تخفیف هام دروغکی نباشن؟

چرا که نه! همه آدما که بی انصاف نیستن؛ بعضی هام عدالت و انسانیت حالیشونه و حتما کلینیک ها و مراکز خوبی در ایران داریم که هم در ارایه قیمت لیزر آقایان منصفن، هم متخصص یا اپراتور لیزر باتجربه دارن، و هم تخفیف های واقعی میدن.

-کجاها؟ چه طوری میشه اعتماد کرد؟با تبلیغات من و دیگران؟
-خیر، نیازی به تبلیغات پر از بوق و کرنا نیست؛ کافیه یه مقدار اطلاعات مفید درباره ی نحوه ی تشخیص لیزر خوب از بد و نحوه ی انتخاب بهترین های لیزر داشته باشیم. این طوری حتما بهترین مرکز لیزر و بهترین دستگاه لیزر رو انتخاب می کنیم.

قیمت واقعی لیزر=تعداد جلسات کمتر با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد موجود در جهان، نه تعداد جلسات بیشتر با دستگاه لیزرهای کم کیفیت یا حتی باکیفیتی که لزوما برتر از بقیه نیست و به پوست شما نمی خوره!

لیست جدیدترین  و بهترین قیمت لیزر موهای زائد آقایان تهران

در عنوان بعدی، نکات پیدا کردن بهترین قیمت لیزر آقایان رو داریم:

سه نکته مهم هزینه لیزر موهای زائد آقایان

سه نکته مهم قیمت لیزر موهای زائد آقایان رو بدونیم:

1. قیمت های لیزر وقتی واقعی هستن که قیمت با برند دستگاه لیزر همخوانی داشته باشه. به عبارتی، برند شبه لیزر آی پی ال یا شر (ای.اچ.ر)=لیزر نامرغوب و قیمت پایین یا همون ارزون که خیلی ها براش سر ودست می شکنن و بعد از اینکه نتیجه نگرفتن و رشد موهای زائدشون برگشت پشیمون میشن!
نکته 1: لیزر الکساندرایت یا دایود یا این قبیل نام برند و نام دستگاه لیزر نیستن!!! این اصطلاحات یعنی طول موج نه برند دستگاه لیزر. الکساندرایت اغلب یعنی طول موج 755 نانومتر که بیشتر برای پوست روشن سفید با موهای تیره و ضخیم سیاه مناسب هست و جواب میده. دایود یعنی طول موج های 810 و 940 نانومتری که برای پوست های سبزه، کمی روشن، گندمی و حتی تیره خوب جواب میده.
نکته 2: دستگاه لیزرهای فوق پیشرفته از طول موج های تنظیم پذیر برای انواع پوست و مو استفاده می کنند. البته هر دستگاه لیزر پیشرفته ای از نظر طول موج لیزر تنظیم پذیر نیست!!! اینکه بعضی کلینیک های لیزر ادعا می کنن لیزر الکساندرایت برتر از دایود هست یه دروغ محضه!

2. قیمت واقعی باید با کیفیت لیزر، تعداد جلسات لیزر و نوع دستگاه لیزر همخوانی داشته باشه. بعضی مراکز لیزر به خاطر اجاره دستگاه و یا اجاره ملک مجبورن یه مقدار روی هزینه واقعی لیزر بکشن.
نکته 3: دستگاه اگه اجاره ای باشه به ضرر متقاضی میشه چون وسط جلسات ممکنه قرارداد تموم شه و مرکز مجبور شه دستگاه لیزر دیگه ای رو جایگزین کنه که باز ممکنه به تیپ پوست و موی متقاضی نخوره. چون تعداد جلسات لیزر متنوعه و نتیجه لیزر به خود شما (مراقبت های بعد و قبل از لیزر) بستگی داره، ممکنه متوجه نشین آب از سرچشمه گل آلوده!
اینم بگیم که بعضی مرکز لیزرا فقط شیکن و پر از تبلیغات پر سرصدا، درست مثل بعضی از بیمارستانای خصوصی که پول براشون حرف اول رو می زنه.

3. یه مرکز درست حسابی همیشه قیمت های لیزر رو به روز رسانی می کنه و توی سایت تخصصی ش میزنه. این طوریم نیست که قیمتای لیزرش یهویی به صورت جهشی بالا برن. شما می تونین قیمت ها رو با جاهای دیگه مقایسه کنین. به تجربه شخصی خودمون، مرکز لیزرای درست حسابی و معتبر معمولا وبسایت تخصصی پوست و مو و لیزر دارن. یعنی، هیمشه در دسترس هستن و یهویی نمی پرن!!! همیشه رک و روراست قیمت ها و تخفیف ها رو درج می کنن. مراکز معتبر شناخته شده هستن و برای تبلیغات سراغ سایتای تبلیغی بالادستی نمیرن چون اینا مراکز بی نام و نشون رو زیاد تبلیغ می کنن و پورسانت هم به جیب میزنن!

قیمت لیزر بدن آقایان

جدا از نکات عنوان قبلی،
چه طوری بهترین قیمت لیزر آقایان رو پیدا کنیم؟
خودم یکی مثل شمام و اصلا دوست ندارم تبلیغ الکی بشنوم. مثلا شک دارم انواع شامپو “مارکوپولو از … برایمان چه آورده ای” و انواع روغن به اصطلاح طبیعی دانه آفتابگردون و قوم و خویش اینا واقعا طبیعی باشن! اما به عنوان یه محقق حیطه لیزر، مرکز لیزرای باانصافی رو از نزدیک میشناسم. دوست داشتین لینک زیر رو کلیک کنین. نمیگم تبلیغات نمی کنن، حداقل تا جایی که ماها تجربه کردیم، لیزرشون درست حسابی و معتبر هست:

لینک تخفیف لیزر موهای زائد آقایان تهران

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آقایان تهران

یه سوال خودمونی: هیچ آدم عاقلی پیدا میشه بخواد موهای زائدش رو با تعداد جلسات بیشتری لیزر کنه، برای هر جلسه جداگانه پول اضافه بده، و کلی وقت اضافه برای رفت و آمد به مرکز لیزر صرف کنه؟ آیا بهتر نیست یه مرکزی بریم که یه دستگاه لیزر فوق العاده اثربخش داشته باشه و تعداد جلسات لیزرمون رو خیلی کمتر کنه تا هم پول کمتری بدیم و هم وقت کمتری بذاریم و هم سریعتر نتیجه بگیریم؟

آیا دوست دارین یه دستگاه لیزر فوق العاده معرفی کنیم که بهش میگن “معجزه لیزر موهای زائد قرن”؟

این دستگاه لیزر بارها اثربخشی خودشو ثابت کرده و اسمش هست: مدیواستار اسکلپیون.

نمی دونم تا حالا مدیواستار رو شنیدین یا نه؟ یه کاربری از شیراز نوشته بود که خیلی توی انواع کلینیکای لیزر شیراز گشته و لیزر مدیواستار رو نتونسته پیدا کنه. بهشون گفتیم که چون مدیواستار فوق پیشرفته و گرونه، هر مرکزی از عهده خرید و نگهداری اون برنمیاد. حتما می دونین شرکت زایس آلمان خیلی مشهوره چون از نظر فن آوری های مهندسی-پزشکی و پزشکی زیبایی جزو رنکینگ های رده برتر توی دنیاست. دستگاه لیزر مدیواستار محصول مشترک شرکت های زایس آلمان و مدیواستار با برند اسکلپیون هست. طول موجهای الکساندرایت، دایود و مناسب پوست تیره رو ترکیبی با هم داره. یعنی، دستگاه لیزر تنظیم پذیره و برای همه نوع پوست و مو جواب میده.
مدیواستار یه سری ویژگی های منحصر به فرد داره که هنوز هیچ دستگاه لیزری نتونسته به گرد پاش برسه. عنوان بعدی این ویژگی ها رو می خونیم:

چرا مدیواستار بهترین لیزر موهای زائد آقایان تهران؟

به زبان ساده علمی، چند ویژگی منحصر به فرد مدیواستار اسکلپیون عبارتند از:

  1. برای اولین بار در ایران، لیزر بدون درد و بدون هیچگونه عوارض به طوری که از نظر تجربه بی عارضه بودن قابل قیاس با لیزرهای دیگر نیست!
  2. برای اولین بار در ایران، لیزری که می تواند حتی موهای کرکی (دارای رنگدانه در ریشه مو) را از بین ببرد
  3. برای اولین بار در ایران، لیزری که مخصوص رفع موهای زائد ساخته شده و علاوه بر هدف گیری رنگدانه فولیکول موی زائد، عروق تغذیه رسان موهای زائد را نیز غیرفعال می کند. این ویژگی دومی را هیچ دستگاه لیزر دیگری ندارد
  4. برای اولین بار در ایران، لیزری که در مقایسه با بهترین دستگاه لیزرهای دیگر، تعداد جلسات لیزر شما را حتی تا نصف کاهش می دهد و بنابراین، از نظر کاهش هزینه و وقت بسیار مقرون به صرف است.
  5. برای اولین بار در ایران، لیزری کاملا بهداشتی چون به جای الکل و ژل، سلفون یکبار مصرف روی سر هندپیس و ریو پوست شما گذاشته می شود و بدون تماس با پوست موی زائد را هدف می گیرد. بنابراین، هم اثربخشی بیشتری دارد و هم احتمال انتقال هرگونه آلودگی را به صفر می رساند.
  6. برای اولین بار در ایران، لیزر بدون عوارض التهاب، قرمزی و سوختگی. کافیست ویدئو بالا را مشاهده کنید.

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن مردان

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن مردان

قیمت منصفانه در این دوره زمانه چنگ زدنی ست. باور قلبی مدیر مرکز لیزر شریعتی شمال تهران بر این است که

شرط ماندگاری یک مرکز لیزر ارایه خدمات واقعی و قیمت ها و تخفیف های منصفانه به دور از هر گونه فریبکاری ست.
قیمت واقعی یعنی لیزر با بهترین دستگاه لیزر بدون هر گونه نقص فنی استفاده شه.
هیچگونه وجه اضافی از جمله پورسانت قبلی، یا مبلغ اضافی به خاطر اجاره بهای ملک و غیره از متقاضی دریافت نشه.
به بهانه تخفیف، کیفیت لیزر پایین نیاد و خدمات یکسانی ارایه شه.

کادر خوشرو و متعهد و پاسخگو باشن. از پیگیری نارضایتی متقاضی یا مشاوره تلفنی رایگان در حد منطقی طفره نرن؛ و تا جای ممکن اطلاعات ضروری لیزر رو به متقاضی انتقال بدن

برای مشتریان واقعی لیزر تخفیف های ویژه ارایه داده و برای پیگیری نتیجه لیزر با اونها در تماس باشن.
دوست عزیز، لینک زیر قیمت های مختلف برای پکج های مختلف لیزر آقایان و خانم ها رو درج کرده. من قیمت های قبلی رو از تصویر بالا حذف کردم چون تاریخ ها تغییر می کنه و قیمت ها و صفحه بروز رسانی میشن. شما برای مشاهده جدیدترین لیست قیمت این لینک پایین رو کلیک کنین:

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن مردان


تخفیف لیزر الکساندرایت آقایان

ممکنه پوست شما به لیزر دایود نیاز داشته باشه و لیزر الکساندرایت براتون جواب نده (توضیحات بالا). چه فن آوری دایود باشه چه الکس یا دیگری، یه تخفیف واقعی از ویژگی های زیر برخورداره:

قیمت تخفیف لیزر شاتی نیست. تعداد شات لیزر اصلا مهم نیست و دخالتی در تعیین قیمت نداره. مراکزی که بر اساس شات قیمت رو اعلام می کنن ازتون اضافه دریافت می کنن. بهتره این مراکز رو انتخاب نکنین.

تخفیف واقعی یعنی دستگاه لیزر بهترین کیفیت باشه و فقط توی تبلیغ ننوشته باشن: “لیزر الکساندرایت” و بعد بری مرکز ببینی شبه لیزر آی پی ال نامرغوبه و دروغ گفتن!

بقیه ی ویژگی های یه تخفیف واقعی رو در مقاله کامل زیر نوشتیم. فقط دو دقیقه وقت میبره:

 تخفیف واقعی لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها


لیزر موهای زائد آقایان تهران توسط خانم

دوست عزیز، در ایران لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی توسط اپراتور آقا انجام میشه. در مرکز لیزر شریعتی، اپراتور آقا و اپراتور خانم برای لیزر موهای زائد مردان و زنان در دسترس می باشند. تجربه اپراتور لیزر شریعتی زبانزد تمامی متقتضیان است. می توانید برای مشاهده ی ویدئوهای مرکز لیزر شریعتی به سایت تلفیزیون مراجعه کنید.

فیلم لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

فیلم لیزر موهای زائد بیکینی

تماس با بهترین مرکز لیزر آقایان، شمال تهران

با مرکز لیزر شریعتی، لیزر بدون درد و ماندگاری پوست شاداب و سالم را تجربه کنید.

سوالات متداول لیزر موهای زائد

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا