قیمت لیزر پایین تنه (شامل پاها کامل و بیکینی، لاین و …)

قیمت لیزر پایین تنه

قیمت لیزر پایین تنه
خب همه ما می دانیم که از ناحیه کمر به پایین بدن را پاین تنه می گویند. موهای زائد ناحیه پایین تنه شامل موهای ناحیه بیکینی، ژنیتال، ران پا، ساق پا و مچ پا می شود. تقریبا همه و مخصوصا خانم ها به رفع موهای زائد این ناحیه اهمیت زیادی می دهند. می گویم مخصوصا خانم ها چون علاوه بر رفع موهای زائد ناحیه بیکینی و ژنیتال که آقایان هم آنها را برای رعایت بهداشت فردی مرتبا از بین می برند، خانم ها به زیبایی ناشی از داشتن پاهایی بدون مو اهمیت می دهند.

قیمت لیزر پایین تنه
قیمت لیزر پایین تنه

بیشترین نواحی بدن که مردم برای لیزر کردنشان به مراکز مراجعه می کنند، نواحی زیر بغل، پاها و بیکینی است. این نکته سهم زیاد پایین تنه در لیزر را به خوبی نشان می دهد. چون از بین سه ناحیه پر طرفدارد، دوتای آنها در پایین تنه هستند.
بخش های پایین تنه معمولا مساحت زیادی دارند. و این یعنی لیزر کردنشان کمی زمانبر است. هرچه تعداد جلسات لیزر در یک دوره بیشتر باشد یعنی هزینه دوره کمی بالاتر می رود. اما اگر کل نواحی پایین تنه را به عنوان یک بخش واحد لیزر کنید، تخفیف هایی به عنوان پک های چندگانه نصیب شما می شود.
در این مقاله بیشتر در مورد قیمت لیزر موهای زائد و پارامترهای تعیین کننده آن با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

قیمت لیزر بدن

کیفیت لیزر، تعداد جلسات مورد نیاز، بزرگی ناحیه تحت درمان، جنس و رنگ پوست و مو. هرکدام از این موارد به صورت کلی وجزئی روی قیمت نهایی لیزر تأثیر می گذارند.
در مورد کیفیت لیزر موهای زائد و تأثیر آن روی قیمت باید بگوییم که پارامتر دستگاه لیزر تأثیر حیاتی روی کیفیت کلی درمان دارد. بهترین دستگاه های لیزر قیمت های گزافی دارند که هر مرکزی از پس آنها بر نمی آید. از طرف دیگر لیزر کردن موهای زائد با دستگاه های بی کیفیت ارزان ابداً نتیجه سودبخشی نخواهد داشت و بیشتر هدر دادن پول است. به همین دلیل مراکز معتبر لیزر معمولا ارزانترین تعرفه های موجود را ندارند. اما یادتان باشد که بهترین مراکز لیزر گرانترین ها هم نیستند. مراکز معتبری که در ازای مبلغ معقول کیفیت خوبی به شما ارائه می دهند رنج قیمت های متوسطی دارند که نه آنقدر ارزان است و نه آنقدر گران.

قیمت لیزر پایین تنه
قیمت لیزر پایین تنه

تعداد جلسات لیزر

هزینه کل دوره لیزر به صورت جلسه به جلسه از شما دریافت می شود. این کار به خودی خود لیزر را به درمانی کاملا به صرفه تبدیل می کند چون عملا هزینه کل دوره آن به صورت اقساطی پرداخت می شود. اما در مورد تعداد جلسات باید بگوییم که بسته به ناحیه تحت درمان و شرایط پوست و موی شما، تعداد این جلسات برای هرکس متفاوت است.
هرچه فرآیند لیزر برای فرد سخت تر و شدیدتر باشد آن فرد به جلسات بیشتری برای تکمیل دوره لیزر خود احتیاج خواهد داشت. و هرچه تعدد این جلسات بیشتر یا کمتر باشد طبیعتا روی قمیت کلی اثر می گذارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بزرگی ناحیه تحت درمان

این پارامتری است که روی تعداد جلسات اثر خودش ر ا نشان می دهد و به همین علت تأثیر غیر مستقیم یا جزئی روی قیمت دارد. هرچه ناحیه لیزر بزرگ تر باشد لیزر کردن آن طولانی تر و سخت تر خواهد بود. به همین علت حتی ممکن است در برخی از مواقع امکان لیزر کردن کامل یک ناحیه در طول تنها یک جلسه وجود نداشته باشد. از طرف دیگر لیزر کردن نواحی بزرگ تر تعرفه های گران تری هم دارد.
برای دیدن یک لیست قیمت معقول و متوسط از تعرفه های لیزر نواحی مختلف در یک مرکز معتبر بهتر است به این صفحه مراجعه نمایید.

قیمت لیزر پایین تنه
قیمت لیزر پایین تنه

لیزر برای پوست های تیره

بله. رنگ مو در روند لیزر کردن موها تأثیر می گذارد. لیزر یک اشعه نوری است که به واسطه ماهیتش تمایل دارد جذب نقطه های تیره تر بشود. از آنجایی که در شرایط نرمال معمولا رنگ ریشه های مو تیره تر از سطح پوست است انرژی اشعه کاملا جذب ریشه مو شده و به پوست کاری ندارد. همین امر است که باعث می شود که لیزر اساسا درمانی کاملا ایمن و کم عوارض باشد.اما وقتی اختلاف رنگی پوست و مو با هم زیاد نباشد اشعه در تشخیص بافت پوست و مو دچار اشتباه می شود. دستگاه های قدیمی لیزر نمی توانستند موهای زائد پوست های تیره را لیزر کنند اما دستگاه های جدید این قابلیت را پیدا کرده اند. هرچند که روند لیزر کردن پوست های تیره حساس تر است و باید با شدت کمتری انجام شود. این کار با عث افزایش تعداد جلسات لیزر شده و غیر مستقیم تأثیرش را روی قیمت کل دوره می گذارد.

لیزر برای موهای روشن

این مورد کاملا برعکس مورد بالا است. یعنی شرایط لیزر موهای زائد روی پوست روشنی که موهای روشن دارد کاملا همان مشکلات لیزر موهای تیره روی پوست تیره را داراست. اگرچه که لیزر کردن موهای روشن به علت دشواری در هدفگیری کمی سخت تر است. این مورد هم اثر غیر مستقیم روی قیمت لیزر دارد.

قیمت لیزر پایین تنه
قیمت لیزر پایین تنه

قیمت لیزر صورت

بعد از سه ناحیه پرطرفدار زیربغل، پاها و بیکینی، لیزر موهای زائد صورت بیشترین تقاضا را به خودش اختصاص می دهد. لیزر صورت مخصوصا در میان خانم ها بسیار رایج است چون به آنها اجازه می دهد برای همیشه از شر موهای زائد کرکی صورتشان خلاص شوند. لیزر می تواند پوستی شفاف و صیقلی به شما اعطا کند و برای همیشه از بند انداختن رهایتان نماید.

تخفیف لیزر

اگر می خواهید مطمئن ترین درمان لیزر را با بهترین و ارزان ترین قیمت دریافت کند به جای ریسک کردن روی مراکز بسیار ارزان بهتر است دنبال تخفیف های مراکز قابل اعتماد باشید. بهره مند شدن از تخفیف های یک مرکز معتبر می تواند اتفاقی باشد که باعث شود شما علاوه بر دریافت درمانی با کیفیت، یک لیزر کاملا به صرفه و ارزان را تجربه کنید.

قیمت لیزر پایین تنه
قیمت لیزر پایین تنه

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

مرکز لیزر شمال تهران یکی از معتبرترین مراکز لیزر است که علاوه بر کادر حرفه ای به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر نیز مجهز است. این مرکز با تعرفه های معقول و متوسط در کنار تخفیف های استثتنایی توانسته یک مرکز لیزر کاملا به صرفه نیز باشد. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا