قیمت لیزر موهای زائد| هزینه لیزر کل بدن تهران: الکساندرایت، دایود، ان دی یاگ

قیمت لیزر موهای زائد 

قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد

سلام دوستان، امیدوارم سلامت باشید.

شما چقدر به این ضرب المثل قدیمی اعتقاد دارید: “هر چه قدر پول بدهی همانقدر آش می خوری”؟
بر خلاف این عقیده، امروزه ممکن است پولی که بابت انواع خدمات و از جمله دوره ی لیزر می پردازید بسیار بیشتر از کیفیت واقعی آن باشد.

شاید یکی از دغدغه های اصلی شما قیمت لیزر باشد که روز به روز بالاتر می رود و یا اینکه قیمت ها اصلا با کیفیت یا ماندگاری نتایج لیزر جور در نمی آیند.
ممکن است در مرکزی با تخفیف یا قیمت پایین لیزر کرده باشید اما نتیجه درستی عایدتان نشده باشد.
در کل، به سختی می توان مراکز لیزری را پیدا کنید که در کنار قیمت های پایین، دستگاه لیزر عالی و پزشک متخصص و متعهد هم داشته باشند و برای شما دل بسوزانند. با این حال، حتما مراکزی پیدا می شوند که هر سه ویژگی بهترین دستگاه لیزر، پزشک خوب و قیمت مناسب را با هم داشته باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

متن زیر را بخوانید تا این مراکز را بشناسید.


قیمت لیزر موهای زائد دستگاه مدیواستار اسکلپیون

از میوه ی درخت می توان به ثمردار یا بی ثمر بودنش پی برد!

معجزه ی لیزر قرن، برند مدیواستار با دوقولوهای مونولیت-اسکلپیون تولید کمپانی معروف زایس آلمان، پدر اپتیک جهان، به همگان ثابت شده. تمام کسانی که با مدیواستار و توسط اپراتور باتجربه لیزر کرده اند از شگفتی های این برند حکایت دارند: بی درد بودن، بدون عارضه بودن، نتایج سریعتر در مقایسه با لیزرهای دیگر، منوی متنوع و ماندگاری بالا.

اگر به دنبال تجارب، نظرات، و مقالات واقعی و ناب لیزر هستید، وبسایت تهران اسکین را به شما پیشنهاد می کنیم.

تعداد کاربران این سایت روز به روز در حال افزایش هست. دلیلش هم این است که اطلاعات واقعی و علمی درستی در خصوص قیمت های به روز، تخفیف های واقعی، انواع دستگاه های لیزری و غیرلیزری پوست و مو و … به مردم ارایه می دهد. حتی پزشکان از اطلاعات تجهیزات پزشکی این سایت کمک می گیرند.

هزینه لیزر موهای زائد دستگاه مدیواستار

هزینه لیزر موهای زائد خانم آقا


هزینه لیزر موهای زائد دستگاه مونولیت الکساندرایت


به 10 علت، برای لیزر موهای زائد هزینه کنید.

مزایای لیزر موهای زائد

به دلایل زیر، لیزر کردن کاری عاقلانه تر است!

  1. هزینه ی لیزر موهای زائد به مراتب ارزانتر از روش های دیگر رفع موی زائد است. با لیزر، شما در واقع برای تمام عمرتان مابقی پول خود را پس انداز کرده اید!
  2. لیزر پوست شما را به مراتب زیباتر، براق تر و یکنواخت تر می کند.
  3. برای همیشه با موهای زیرپوستی، لک های سیاه و قرمز و بثورات پوستی ناشی از موم و شیو خداحافظی خواهید کرد.
  4. موهای زاید پاهایتان دیگر دردسر ساز نخواهند بود.
  5. موهای زائد صورتتان شما را شرمنده و خجل نخواهند کرد.
  6. سطح بهداشت پوست با لیزر بالاتر می رود.
  7. دیگر به صرف ساعت ها وقت برای شیو، موم و غیره نیازی نخواهید داشت.
  8. دردی احساس نخواهید کرد.
  9. اعتماد به نفس درونی و بیرونی شما افزایش می یابد.
  10. دیگر هرگز به شیو، موم و روش های سنتی نیاز نخواهید داشت.

تبادل نظر لیزر کاربران نی نی سایت و تهران اسکین

تبادل نظر لیزر
 

” خیلی دلم می خواد تمام موهای زائد بدنم رو لیزر کنم. از بس تیغ استفاده کردم پوست زیر بغلم سیاه شده. حوصله ی اینکه دایم یا آرایشگاه برم یا توی منزل به سختی موم کنم رو ندارم. دنبال یه مرکز لیزر منصف با دکتر و دستگاه خوب می گردم. شاید توقعم بالا باشه اما ای کاش جایی پیدا کنم که قیمت لیزرش طوری باشه که بتونم جلسه ها رو ادامه بدم.”

” من پارسال از طریق اینترنتی یک مرکز تخفیفات رو برای تخفیف لیزر پیدا کردم. اصلا راضی نبودم چون هم نتیجه نداد هم پولمو هدر دادم. می دونم لبزر موهای زائد چند جلسه طول می کشه اما با همون سه جلسه ای هم که رفتم (فقط جلسه اول تخفیف گرفتم) رشد موهای زائد چانه م دو برابر شده.

متوجه شدم خیلی از این مراکز دستگاه هاشون مرغوب نیست و تخفیفاشون الکیه. برا من آی پی ال استفاده کردن که کلا شبه لیزره نه لیزر و مناسب لیزر موی زائد نیست.
اگه دوست ندارین سرتون کلاه بره، لیست بهترین مراکز لیزر تهران رو از اینجا مشاهده کنین. من الان دارم بامدیو استار لیزر می کنم و هیچ دردی هم نداره. از تخفیف لیزر بیست و دوم بهمن ماه استفاده کردم و خیلی خوشحالم که دستگاه لیزرشون حرف نداره: اسکلپیون مدیو استار.
دکترشم عالیه، هم باسواده هم دلسوز. کادر مراکز شریعتی و قیطریه هم خوب همکاری می کنن. تازه قیمت های لیزر مو و پوست در مقایسه با مراکز مشابه با همین دستگاه خیلی کمتره؛ در عین حال، کیفیت خدمات و تمیزی محیط عالی ست. ”

” لیزر مثل بوتاکس می مونه؛ باید با تحقیق کافی انجامش بدی چون یک سال و خرده ای زمان می بره تا به نتایج ماندگار دست پیدا کنی. من اول چند تا مرکز لیزر مختلف رو حضوری سر زدم و پس از پرس و جو از مراجعین و اطلاعات برند لیزر و تجربه اپراتور، در نهایت بهترین رو انتخاب کردم. از نتایج خیلی راضیم و دستگاه لیزرم الکساندرایت بود.”


قیمت لیزر موهای زائد: بهترین دستگاه لیزر موی زائد

دوستان عزیز، یکی از چیزهایی که خیلی در قیمت گذاری لیزر پوست و مو نقش دارد نوع دستگاه لیزر می باشد. بعضی دستگاه های لیزر مخصوص رفع موهای زائد ساخته شده اند هر چند برای جوانسازی پوست نیز به درد می خورند. این دستگاه ها مزایای فوق العاده ای دارند که بقیه ندارند.

دستگاه لیزرهای فوق پیشرفته ای مانند مونولیت در حد چند میلیارد تومان قیمت دارند و هر مرکزی چنین دستگاهی را در اختیار ندارد. مدیواستار مزیت ها و برتری هایی دارد که حتی لیزرهای پیشرفته ای مانند آپوجی پلاس، سوپرانو، پلاتینیوم، کندلا … این مزیت ها را ندارند.

مزایای لیزر اسکلپیون برای رفع موهای زائد

البته یکی از نکات جالب بهترین مراکز لیزر شریعتی-قیطریه تهران این است که در عین استفاده از مدیواستار مونولیت، قیمت های بسیار مناسب تری نسبت به مراکز لیزر دیگر دارد. این مراکز از تخفیف ها و قیمت های غیرواقعی اجتناب کرده و به اعتبار خود لطمه نمی زنند.


قیمت خرید بهترین دستگاه های لیزر مدیواستار-مونولیت

قیمت خرید بهترین دستگاه های لیزر مدیواستار-مونولیت

اگر به دنبال یک دستگاه لیزر عالی برای رفع موهای زائد بدنتان هستید، به جرات می گویم که لیزر اسکلپیون مدیو استار حرف ندارد.

کشور آلمان در زمینه اختراع دستگاه های فوق پیشرفته لیزری در پزشکی-زیبایی در دنیا حرف اول را می زند. طبق معاهدات بین المللی، آلمان پس از اتمام جنگ جهانی دوم حق ساخت اسلحه و تاسیس کارخانه های مهمات و اسلحه سازی را از دست داد و در عوض اجازه داشت در زمینه صنعت و انواع فن آوری های پزشکی و علمی پیشرفت کند.

لیزر اسکلپیون مدیو استار تمامی نسخه های قدیمی لیزر را به کناری رانده و در میدان رقابت پیروز شده است. مونولیت-اسکلپیون نتیجه همکاری بین دو شرکت مدیواستار (فن آوری های الکس و دایود و …) و زایس می باشند.

7 مزیت برتر اسکلپیون-مونولیت، مقایسه با انواع دستگاه لیزر

  1. لیزرهای قبلی برای همه تیپ ها و انواع پوست و مو مناسب نبودند اما اسکلپیون-مونولیت برای همه مناسب است.
  2. لیزرهای دیگر فقط رنگدانه فولیکول مو را هدف می گیرند اما اسکلپیون و مونولیت عروق تغذیه کننده سلول های ریشه مو را غیر فعال کرده و ریشه موی زائد را می خشکانند.
  3. در لیزرهای دیگر از الکل برای ضدعفونی کردن سر هندپیس (ابزار انتقال طول موج لیزر به زیر پوست) استفاده می کنند که چندان بهداشتی نیست اما در لیزرهای اسکلپیون-مونولیت سلفون یکبار مصرف روی سر هندپیس و پوست بیمار گذاشته می شود. این کار از انتقال بیماری و میکروب از شخصی به شخص دیگر کامل جلوگیری می کند.
  4. اثر بخشی و سرعت انتقال امواج اسکلپیون-مونولیت به ریشه موی زائد چند برابر لیزرهای دیگر است.

    مزایای دستگاه لیزر اسکلپیون و مونولیت به لیزرهای دیگر

  5. مدت زمان کمتر در هر جلسه لیزر (بیست دقیقه به جای دو ساعت!)
  6. اسکلپیون بدون هیچگونه درد یا عارضه است اما لیزرهای دیگر عوارضی (هر چند خفیف) چون درد، تورم، تاول، سوختگی و گاهی عفونت را دارند.
  7.  مدیواستار اسکلپیون مخصوص رفع موهای زائد ساخته شده است. مراکز معدودی می توانید پیدا کنید که چنین دستگاه خوبی را در اختیار داشته باشند.

خبر خوب: بهترین مراکز لیزر شریعتی-قیطریه تهران از دستگاه لیزرهای مونولیت-مدیواستار اسکلپیون و پزشکان متخصص کاربلد و دلسوز برخوردارند.

لیست بهترین مراکز لیزر موهای زائد در ایران

لیست بهترین مراکز لیزر ایران
تخفیف لیزر در بهترین مراکز لیزر تهران

جدیدترین قیمت لیزر موهای زائد در مراکز لیزر تهران

اگر می خواهید لیست قیمت های لیزر را به صورت روز ببینید و تخفیف ها را مشاهده کنید، چهار راه آسان نشان می دهم:

  1. فرصت جشنواره تخفیف لیزر
  2. مشاهده جدیدترین قیمت ها و تخفیف های لیزر در سایت تهران اسکین
  3. آدرس اینستاگرام مرکز لیزر شریعتی وبسایت تهران اسکین:  laser.shariati
    در اینستاگرام می توانید  انواع عکس قبل و بعد، فیلم، ویدئو، فایل صوتی و غیره رو مشاهده کنید.
  4. گوش دادن به پادکست ها و فایل های صوتی با کلیک روی لینک زیر:

لینک پادکست های لیزر موهای زائد: صدای پزشکان


موفق و شادمان باشید.

منبع

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا