هایفو بهتر است یا لیفت با نخ ؟

هایفو بهتر است یا لیفت با نخ

هایفو بهتر است یا لیفت با نخ
هم هایفو و هم لیفت صورت با نخ جزو روش های درمانی برای لیفت صورت و رفع چین و چروک ها هستند. هردو روش به شما وعده پوستی سفت و محکم، با ظاهری جوان و شاداب را می دهند. اما وقتی تصمیم به لیفت صورت و جوانسازی پوست می گیرید، کدام یک از آنها برایتان بهتر است و بیشترین نتیجه را برایتان خواهد داشت؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین روش لیفت صورت را بشناسید.

هایفو بهتر است یا لیفت با نخ
هایفو بهتر است یا لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ

روش هایفو و لیفت با نخ به عنوان جایگزین هایی برای جراحی لیفت صورت هستند. خیلی از افراد هستند که دوست ندارند صورتشان را به تیغ جراحی بسپارند تا آن را جوانسازی کنند. تصمیمی که اتفاقا کاملا هم درست است. اصولا جوانسازی و لیفت صورت آنچنان درمان حیاتی نیست که بخواهید برای آن تن به خطرات و عوارض و اتفاقات پیش بینی نشده جراحی بدهید.
به همین دلیل خیلی از مواقع به جای جراحی مستقیم از نخ برای لیفت صورت استفاده می شود. این نخ ها که جذب شونده هستند با ایجاد برش هایی کوچک در خط رشد مو زیر پوست جایگذاری می شوند. همانطور که خودتان می توانید تصور کنید وظیفه این نخ ها این است که وزن بخش های افتاده پوست را به بخش های قوی تر بالایی گره می زنند و از این طریق آن را لیفت می کنند. خود ایجاد این زخم ها می تواند بدن را به تولید کلاژن تحریک کرده و از این طریق فرآیند جوانسازی را هم پیش ببرد.

هایفو بهتر است یا لیفت با نخ
هایفو بهتر است یا لیفت با نخ

هرچند روش موثری است اما چند ایراد اساسی دارد. اول اینکه به هرحال همچنان از برش روی سطح پوست استفاده می کند. زدن این برش ها به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد. کمترین خطایی در انجام آنها می تواند باعث شود که جایشان برای همیشه باقی بماند. از طرفی بریدن پوست احتمال بروز عفونت در محل زخم را بالا می برد.
همه این خطرات در کنار این واقعیت است که به علت سرعت بالای جذب این نخ ها، لیفت صورت با نخ پایداری چندان با دوامی نخواهد داشت. به صورتی که بعد از مدتی باید برای تجدید تأثیرش دوباره تن به درمان بدهید. داوم اثری که در مقابل روش دوم یعنی هایفوتراپی بسیار کمتر و کوتاه تر است.

هایفوتراپی

هایفو یکی از روش های جدیدتر برای جایگزینی جراحی لیفت صورت است. این درمان نوین توانسته به خوبی ثابت کند که نه تنها مشکلات و خطرات هیچیک از روش های لیفت با جراحی یا لیفت با نخ را ندارد، بلکه کاملا هم موثر تر است. در این روش کمترین آسیبی به پوست شما وارد نمی شود و هیچگونه عوارضی شما را تهدید نمی کند. در کنار اینکه تأثیر آن هم پایداری بسیار بالایی داشته و می تواند تا سالها دوام بیاورد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هایفو بهتر است یا لیفت با نخ
هایفو بهتر است یا لیفت با نخ

اما راز این روش فوق العاده در چیست؟ چگونه می تواند تا این حد موثر و کم خطر باشد؟
پاسخ این سوال در نحوه عملکرد و اساس کار هایفو نهفته است.
هایفو در حقیقت نام یک دستگاه است. دستگاهی برای استفاده از امواج فراصوت بسیار شدید و متمرکز. امواج فراصوت یا اولتراسوند در حقیقت شکلی از انرژی محسوب می شوند. درست مانند اشعه لیزر. با این تفاوت که طول موج امواج اولتراسوند به گونه ای است که اصلا و ابدا به سطح پوست شما کاری ندارد. بلکه مستقیما وارد لایه های زیرین و عمیقتر پوست شما می شود. یعنی دقیقا جایی که باید باشد. این اثرگذاری مستقیم روی لایه های عمیق دقیقا نقطه برتری هایفو نسبت به سایر روش هاست. چون هیچ مقدار از انرژی در مرحله عبور از لایه های سطحی تلف نمی کند. همین امر موجب ایمنی بسیار بالا و عدم وجود هرگونه عوارض جانبی می شود.
وقتی امواج فراصوت وارد لایه های زیرین می شوند در آنجا مستقیما به حرارت تبدیل شده و یک سیگنال آسیب به بدن ارسال می کنند. بدن برای پاسخگویی شروع به تولید کلاژن و الاستین می کند. موادی که سلول های قدیمی پوست را از بین برده و با سلول های جدید تعویض می کنند. این کار باعث می شود تا بدن به صورت خودکار دوباره فرآیند جوانسازی پوست صورت را آغاز کند. درست مانند سنین رشد. پس چین و چروک ها از بین می روند و پوست صورت قرص و محکم می شود.
می بینید که به واسطه استفاده از این امواج فوق العاده هایفو با کمترین عوارض ممکن می تواند بیشتر اثر را برای لیفیت و جوانسازی صورت شما داشته باشد. هچند نکته اصلی درمورد آن این است که تاثیرش پایدار و مدام است و در کمترین حالت می تواند بعد از تنها یک جلسه درمان حداقل تا 2 یا 3 سال دوام داشته باشد. اثری که بخش کمی از آن بلافاصله بعد از جلسه نمایان می شود و تأثیر اصلی اش بعد از چند ماه خودش را نشان می دهد.

مقایسه ماندگاری هایفو و لیفت با نخ

یکی از مهمترین پارامترها برای پاسخ به این سوال که هایفو بهتر است یا لیفت با نخ ، بررسی ماندگاری آنهاست. هرچند در بالا به صورت خلاصه به ماندگاری اثر هرکدام از این روش ها اشاره کردیم، اما بد نیست برای مقایسه به صورت دقیقتر به این مسئله بپردازیم.

هایفو بهتر است یا لیفت با نخ
هایفو بهتر است یا لیفت با نخ

·       ماندگاری هایفو

هایفوتراپی درمانی است که به پروسه احتیاج دارد. یعنی باید چندین جلسه آن را انجام دهید تا بتوانید از آن نتیجه بگیرید. به صورت کلی نتایج اولیه هایفوتراپی بعد از 3 تا 6 ماه خودشان را نشان می دهند. اما میزان ماندگاری این اثرات به شرایط پوستی، میزان کلاژن تولید شده توسط پوست فرد و البته مراقبت های بعد از درمان بستگی دارد. به طور کلی اثر هایفوتراپی می تواند از 2 تا 10 سال دوام داشته باشد، اما به صورت میانگین ماندگاری آن حدود 3 تا 4 سال در نظر گرفته می شود.

·       ماندگاری لیفت با نخ

لیفت با نخ درمانی تک جلسه ای است. یعنی نیازی نیست چندین جلسه لیفت با نخ انجام دهید تا شاهد اثراتش باشید. جنس و کیفیت نخ به کار رفته در لیفت صورت با نخ و البته میزان کلاژن تولید شده توسط پوست در پایداری اثرات آن تاثیر زیادی دارد. اما به صورت میانگین می توانید به مدت 1 الی 1.5 سال شاهد ماندگاری اثر لیفت با نخ باشید.

به یاد داشته باشید که باید ظرف چند ماه، چندین جلسه هایفو را انجام بدهید تا به مدت چند سال از اثرات مفیدش بهره مند باشید. اما در مورد لیفت نخ باید طی چند سال، چندین جلسه لیفت با نخ کنید تا اثر آن پایدار بماند.

مقایسه عوارض هایفو و لیفت با نخ

در بالا اشاراتی به عوارض احتمالی این دو روش درمانی داشتیم. اما برای اینکه راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید که کدامیک از آنها برای شما مناسب تر است، بهتر است با دقت بیشتر و نگاهی جزئی تر عوارض آن ها را با هم مقایسه کنیم.

هایفو بهتر است یا لیفت با نخ
هایفو بهتر است یا لیفت با نخ

·       عوارض هایفوتراپی

اصولا هایفوتراپی جزو درمان های زیبایی است که هیچگونه عارضه جانبی جدی ندارد. عوارض جانبی هایفو اغلب خفیف بوده و بیشتر شامل قرمزی و التهاب پوست است. همچنین احساس کمی درد و اندکی ورم بعد از هرجلسه نیز طبیعی است. این عارضه های جانبی به صورت خود به خود بعد از 12 الی 48 ساعت از بین می روند.

اما اگر برای هایفوتراپی به مرکز معتبری مراجعه نکنید، احتمال بروز آسیب های جدی تری همچون کبودی، لک افتادن پوست و حتی سوختگی هم هست. پس برای تجربه درمانی ایمن، حتما یک مرکز معتبر مانند مرکز زیبایی شمال تهران را انتخاب کنید.

·       عوارض لیفت با نخ

احتمال بروز عوارض جانبی در لیفت با نخ بیشتر از هایفوتراپی است. ممکن است پوست شما به نخ هایی که زیر پوست قرار داده می شوند حساسیت نشان دهد. یا اینکه نخ ها زیر پوست حرکت کنند. همچنین احتمال دارد پزشک نخ ها را بیش از حد بکشد و رد جمع شدگی پوست روی آن باقی بماند.

علاوه بر اینها، ممکن است به عصب های پوستی آسیب وارد شده و پوست موقتا یا حتی دائما دچار بی حسی شود. همچنین احتمال خونریزی و باقی ماندن جای زخم و رد نخ ها هم وجود دارد. اصولا لیفت با نخ عمل حساسی است که به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد. به همین خاطر حتما برای انجام آن باید به یک مرکز و پزشک حرفه ای مراجعه کنید تا شانس بروز عوارض جانبی آن کاهش پیدا کند.

هایفو بهتره یا بوتاکس

بهتر است بگوییم هرکدام ویزگی های خاص خود را دارند. اگرچه که در بسیاری از مواقع همپوشانی هم دارند.

هایفو بهتر است یا لیفت با نخ
هایفو بهتر است یا لیفت با نخ

همه ما دوست داریم پوستی بدون چین و چروک و جوان داشته باشیم. بوتاکس یکی از قدیمی ترین پاسخ ها به این خواست بوده است. بوتاکس روشی است که از سم بوتولینوم برای رفع چروک ها استفاده می کند. به این صورت که به شکل موقتی عضلات اطراف چین و چروک را فلج کرده و از شکل گرفتن مجدد آن برای مدتی جلوگیری می کند. بوتاکس برای چین و چروک های سطحی چندان مناسب نیست. به عبارتی زیادی شدید است. بیشتر برای رفع موقتی چروک های عمیق کاربرد دارد.
در حالی که هایفو کاملا برعکس است. هایفو در اصل روشی برای لیفت صورت است که چین و چورک های ملایم را هم برطرف می کند. پس اگر قصدتان برطرف کردن چروک های سطحی و ملایم است هایفو گزینه بهتری برای شماست. چون هم تأثیر طولانی دارد و هم باعث لیفت صورت هم می شود.

بهترین مرکز هایفو تهران

مرکز تخصصی لیزر و زیبایی شمال تهران از جمله معتبرترین مراکز زیبایی است که می توانید خدمات باکیفیت هایفوتراپی را با بهترین دستگاه ها و مجربت ترین تکنسین ها از آن دریافت نمایید. علاوه بر کیفیت عالی خدمات، این مرکز همواره ثابت کرده که با تعرفه های معقول و تخفیف های ویژه سعی در همراهی هرچه بیشتر با مراجعه کننده را دارد. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و تماس جهت اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا