با یک جلسه اندولیفت صورت و گردن، 20 سال جوانتر شوید!

اندولیفت صورت و گردن بدون جراحی

محتوا

اندولیفت صورت و گردن، معجزه ی جوانسازی پوست در قرن اخیر را بشناسید.

درست است که همه ما بالاخره پیر می شویم اما می توانیم خیلی دیرتر پیرتر شویم! حتما مادربزرگ های من و شما هم دوست داشتند از چشمه جوانی بنوشند. آنها هم قصه معجزه ی جوانی دوباره ی زلیخا رو دوست داشتند. شاید اگر امروز درباره ی عمل های زیبایی می شنیدند، شگفت زده می شدند.
یکی از معجزه ترین روش‌های جوان‌سازی پوست صورت و گردن دستگاه لیزر اندولیفت است. اگر سن شما بالاتر رفته و چین و چروک ها آزارتان می دهند، اندولیفت فرشته ناجی شماست. هم اکنون، با مزایا، کاربردها و مراقبت های بعد از اندولیفت صورت و گردن آشنا شوید.

لیزر اندولیفت صورت گردن
جوانسازی پوست گردن و صورت با لیزر اندولیفت

فیلم جوانسازی صورت و گردن با اندولیفت

لیزر اندولیفت چیست؟

در لیزر اندولیفت، فیبر نوری بسیار نازکی زیر پوست شما بازی می کند. پزشک با دقت این فیبر رو در لایه های زیرین بافت همبند یا بافت چربی پوست حرکت می دهد. در اینجا، بدون نیاز به بیهوشی، برش یا بخیه، مشکلاتی از قبیل چین و چروک‌ صورت و افتادگی پوست برطرف می‌گردد.

لیزر اندولیفت چیست
بهترین روش جوانسازی پوست لیزر اندولیفت

اندولیفت چگونه کار می‌ کند؟

اندولیفت در واقع نوعی لیزر در جوانسازی صورت، گردن و بدن است که با استفاده از فیبر نازک اپتیکالی کار می کند. این فیبر به منبع لیزر دایود 1470 نانومتر متصل است. درمان با اندولیفت به صورت تنها یا ترکیب با سایر روش های جوانسازی از جمله هایفوتراپی امکان پذیر است. لیزر اندولیفت بر خلاف لیزر موهای صورت، به صورت عمقی در پوست و حتی در عضلات افتاده نفوذ می کند. فیبرهای استفاده شده برای صورت 200-300 میکرونی و 400-600 میکرونی برای بدن هستند.

نکات انجام اندولیفت در بهترین مرکز اندولیفت تهران

1. فیبر به راحتی و بدون ایجاد برش مستقیماً به ناحیه هیپودرم پوست وارد می شود. اندولیفت باعث تحریک تولید کلاژن و تحریک ساخت عروق جدید در پوست می شود.

2. با ورود میکروفیبر به لایه های عمقی پوست به دلیل لیپولیز یا چربی سوزی، بافت به بهبود و لیفت در نواحی مختلف یا محل تجمع چربی کمک کرده و باعث بازسازی، رفع افتادگی و برطرف کردن چین وچروک پوست در این نواحی می شود. از طرفی با تحریک کلاژن سازی منجر به سفتی و بهبود قوام پوست می گردد.

3. اندولیفت در اثر بازسازی عروق پوست به شادابی و بهبود ساخت و ساز سلولی کمک می کند. بنابراین ضمن کانتورینگ صورت منجر به شادابی و بهبود کیفیت پوست نیز می گردد.

4. به لحاظ فیزیکی هر جسمی با توجه به ویژگی فیزیکی خود، طیف خاصی از طول موج را جذب می کند. در اندولیفت بافت چربی و پیوندی، گیرنده های طول موج تابیده شده به بافت هستند که با جذب طول موج گرما ایجاد و منجر به بازسازی و فرم دهی بافت می شود در حالی که سایر بافت ها هیچ آسیبی نمی بینند.

مزایای لیزر اندولیفت صورت و گردن

لیزر اندولیفت صورت و گردن چگونه انجام می‌ شود؟

در ابتدا ناحیه مورد نظر برای انجام اندولیفت توسط پزشک آماده می‌شود. این آماده‌سازی شامل تمیز و استریل کردن پوست بیمار است. سپس پزشک باید دستگاه اندولیفت را از لحاظ طول موج تنظیم کند. معمولا در این روش از امواج با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر برای جوان‌سازی و لیفت پوست استفاده می‌شود.
امواج لیزر توسط سوزن‌های بسیار ظریف و نازکی به پوست هدایت می شوند. در نتیجه، زخم‌های سطحی رو بر روی پوست مشاهده می‌کنید. بعد از اتمام کار با دستگاه، پزشک با توجه به صلاح‌دید خود و شرایط بیمار داروها و پمادهایی را تجویز می‌کند.
تمامی این داروها رو باید با دقت و به صورت منظم مصرف کنید. همچنین توصیه‌های مربوط به مراقبت‌های بعد از اندولیفت در دوران نقاهت را باید با حساسیت کامل دنبال کنید.

مزایای اندولیفت صورت و گردن

بهترین روش جوانسازی لیزر اندولیفت
چرا بهترین روش جوانسازی لیزر اندولیفت است

از جمله مهم‌ترین مزایای اندولیفت عبارتند از:

  1. عوارض جانبی کم و بی‌دردسر
  2. داشتن دوره نقاهت بسیار کوتاه
  3. عدم نیاز به بیهوشی حین درمان
  4. از بین بردن چین و چروک صورت
  5. تاثیر مثبت در درمان افتادگی پوست
  6. عدم نیاز به برش و بخیه در طول درمان
  7. مشاهده نتیجه مثبت کار بعد از یک جلسه درمانی
  8. هزینه پایین در مقایسه با روش‌های مشابه جراحی

نکته مهم:
برای رسیدن به تمامی این مزایا، در انتخاب مرکز، دستگاه استاندارد و پزشک باتجربه نهایت حساسیت را به خرج دهید. همچنین، مراقبت‌های بعد از اندولیفت صورت و گردن را فراموش نکنید. رعایت مراقبت ها به شما کمک می کند تا بدون عوارض سریع تر به زیبایی دلخواه خود برسید. 

اندولیفت بهتر است یا هایفوتراپی
اندولیفت یا هایفو، مقایسه

 اندولیفت صورت بهتر است یا هایفوتراپی

اندولیفت و هایفوتراپی دو فناوری پیشرفته و جدیدی برای از بین بردن خطوط صورت و جوان‌سازی پوست هستند. در هر دو روش، امواج تابیده شده کلاژن سازی و رشد سلول های بنیادین جوانی در پوست رو تحریک می کنند.

تفاوت لیزر اندولیفت وهایفوتراپی

  • هایفو با امواج مافوق صورت اولتراسوند کار می کند
  • اندولیفت با لیزر کار می کند
  • عمق نفوذ لیزر اندولیفت بیشتر، ماندگاری بالاتر و تاثیر آن پررنگ تر است.
  • هایفو لایه میانی و گاهی عمیق پوست رو هدف میگیرد
  • لیزر اندولیفت حتی عضلات افتاده رو نیز لیفت می کند. این یک مزیت منحصر به فرد است.
  • هزینه اندولیفت خیلی بیشتر از هایفو می باشد
  • یک جلسه اندولیفت احتمالا بریا شما کافی باشد
  • برای اثرگذاری هایفو، به چندین جلسه نیاز دارید.

 اندولیفت یا هایفو

چرا اندولیفت صورت و گردن بهترین روش است؟

دستگاه اندولیفت با ساطع کردن امواج لیزر به زیر پوست و همچنین عضله‌ها سبب تحریک سلول‌های کلاژن ساز در منطقه تحت درمان می‌شود. این کار باعث می‌شود تا خطوط سطحی ایجاد شده بر روی پوست از بین رفته و در نتیجه مشکل افتادگی پوست نیز رفع گردد. تحت تاثیر این موارد می‌توان نتایج مثبت دیگری را در اندولیفت صورت مشاهده کرد که در زیر به چند مورد از این نتایج می‌پردازیم:

بهترین روش جوانسازی صورت اندولیفت
چرا اندولیفت صورت و گردن توصیه می شود

هزینه اندولیفت صورت و گردن

قیمت اندولیفت صورت و گردن با توجه به برخی شرایط متفاوت خواهد بود. به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن عنوان کرد. از جمله عوامل موثر بر هزینه اندولیفت صورت و گردن می‌توان به اجرت پزشک، قیمت دستگاه اندولیفت مورد استفاده، هزینه خدمات مصرفی ارائه شده در کلینیک، ناحیه مورد نظر برای اندولیفت و … اشاره کرد.
در صورتی که تصمیم خود را برای انجام اندولیفت صورت و گردن گرفته‌اید می‌توانید همین حالا با مشاور زیبایی ما در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی تماس گرفته و اطلاعات لازم را در خصوص هزینه این کار کسب کنید.

افراد مناسب برای جوانسازی پوست صورت و گردن 

1. افرادی که چاق بوده‌اند و با لاغر شدن دچار افتادگی پوست صورت و گردن شده‌اند.
2. کسانی که به دلایل ژنتیک یا افزایش سن، غبغب دارند کاندیدای مناسبی برای لیفت گردن هستند.
3. افرادی که به دلیل ضعف عضلات گردن، چین و چروک‌های زیادی روی گردن دارند.
4. کسانی که پوست گردنشان پوست مرغی است هم می‌توانند از روش‌های جوانسازی گردن استفاده کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیست دکتر متخصص اندولیفت تهران
لیست بهترین مراکز و کلینیک  اندولیفت در تهران

جوانسازی صورت و گردن در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی 

جوانی و شادابی پوست صورت و گردن تاثیر زیادی در روحیه و ظاهر شما دارد. جوانسازی صورت و گردن زیر نظر پزشکان و کادر درمانی مجرب می‌تواند بسیاری از عوارض جانبی را کاهش دهد.
مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی از بهترین ارائه دهندگان خدمات زیبایی است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و جدیدترین متدهای زیبایی انواع خدمات پوست و مو را انجام می‌دهد. همچنین متقاضیان می‌توانند از مشاوره رایگان و پشتیبانی شبانه روزی کارشناسان استفاده کنند.

عوارض جوانسازی صورت و گردن با اندولیفت

هر عمل زیبایی اگر توسط پزشک متخصص و تجهیزات مناسب انجام نشود ممکن است عوارض جانبی خطرناکی داشته باشد. بعد از اندولیفت ممکن است شاهد کمی تورم، قرمزی و خارش پوست شوید که چند روز بعد کاملا از بین خواهد رفت.
اندولیفت به دلیل کم عارضه بودن بهترین روش جوان سازی پوست صورت و گردن است، پس بدون نگرانی برای بازسازی و زیبایی پوست خود اقدام نمائید.   

ماندگاری اندولیفت صورت و گردن چقدر است؟

دوام و ماندگاری هر یک از روش‌های جوانسازی با توجه به نوع پذیرش بدن متقاضی، سبک زندگی و تغذیه و حتی روش جوانسازی متفاوت است. اندولیفت تا دو سال ماندگاری دارد.
نکته: بسیاری از گزارشات حکایت از ماندگاری لیزر اندولیفت تا 5 سال و حتی بیشتر دارند. 

آیا جوانسازی صورت و گردن با اندولیفت دوره نقاهت دارد؟

روش‌هایی که معمولا برای جوانسازی و لیفت صورت و گردن انجام می‌شوند دوره نقاهت ندارند و متقاضی می‌تواند بعد از درمان به فعالیت‌های روزانه خود برسد. اما روش‌های جراحی دوره نقاهت دارند و باید مراقبت‌های لازم در این مدت انجام شود.

نتیجه گیری

 فقط به فکر جوانسازی پوست صورت خود نباشید! گردن کمی پائین‌تر از صورت شما است و به‌ راحتی می‌تواند افزایش سن شما را نشان بدهد.
به فکر جوانسازی صورت و گردن خود باشید!
از بوتاکس، مزوتراپی و جدیدترین دستگاه های پزشکی از جمله هایفوتراپی و اندولیفت کمک بگیرید.
مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی برکه دارای جدیدترین دستگاه‌های زیباسازی پوست است. ما باکیفیت ترین خدمات رو برای شما ارائه می دهیم.


با جزییات بیشتر بدانید:

تأثیرات سن بر صورت و گردن

گذشت زمان باعث پیری پوست صورت و گردن می‌شود. از آنجا که صورت و گردن قسمتی قابل مشاهده از بدن ما است، این روند افزایش سن می‌تواند تأثیر مهمی بر ظاهر ما داشته باشد. پیری گردن شامل فاکتورهای مختلفی است که ممکن است نتایج درمان توصیه شده را تحت تأثیر قرار دهد. مسائل ژنتیکی، جاذبه، تغییر وزن و تجمع بافت چربی و جابجایی مجدد چربی در صفحات زیر جلدی پوست یا قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش ممکن است در پیری گردن نقش داشته باشند. به طور کلی، بیمار می تواند یک یا چند مورد از این ویژگی ها را نشان دهد. 

علائم پیری پوست گردن

برای اینکه ببینیم چه کسانی باید به فکر جوانسازی پوست گردن باشند، در ادامه علائم پیری پوست گردن را بررسی می‌کنیم تا ببینیم با افزایش سن دقیقا چه اتفاقی برای بدن می‌افتد.

ایجاد خطوط عرضی

این خطوط در عرض گردن در خود پوست و بافت سطحی گردن ایجاد می شوند که با افزایش سن عمیق‌تر و مشخص‌تر می‌شوند. خطوط عرضی گردن را «خطوط گردنبند» هم می‌نامند که به دلیل کاهش کلاژن سازی پوست، از بین رفتن رطوبت و خاصیت کشسانی پوست پدید می‌آیند. 

ایجاد نوارهای عمودی

نوارهاى گردنى، دو یا چند چین عمودى‌اند که از لبه فک تحتانی تا استخوان‌های ترقوه ادامه مى‏ یابند. این نوارها در اثر انقباض عضله پلاتیسما (همان عضله سطحی گردن) ایجاد می‌شوند. با افزایش سن قدرت انقباض این عضله در حالت استراحت بیشتر می‌شود و بدین ترتیب نوارهای گردنی به وجود می‌آیند. این نوارها در هنگام زور زدن (بلند کردن جسم سنگین) یا حرف زدن با هیجان، بیشتر مشخص مى‏ شوند. همچنین علاوه بر افزایش سن، عوامل ژنتیکی و تابش مستقیم خورشید هم در بوجود آمدن آن موثر است. با مراقبت و انجام ورزش‌های مختلف می‌توان عضلات گردن را تقویت کرد تا با پیر شدن پوست، این خطوط نمایان نشوند.

شل شدن و افتادگی پوست گردن

اولین نشانه‌های پیری پوست که روی صورت، گردن و حتی دست به خوبی قابل مشاهده است شل شدن و افتادگی پوست می‌باشد. پوست ما روی ساختاری از استخوان، ماهیچه و چربی قرار دارد. با افزایش سن کم کم بافت‌های چربی و ماهیچه‌ای تحلیل می‌روند و پوست گردن شل‌تر، آویزان‌تر و دچار افتادگی می‌شود. از یک طرف این نیروی جاذبه است که در طول زندگی پوست گردن ما را به پائین می‌کشاند و در درازمدت می‌تواند سبب آویزان شدن آن شود. از سوی دیگر این ساختمان خود پوست است که به‌ مرور زمان اجزای اصلی خود را از دست می‌دهد و کلاژن و الاستین آن تجزیه می‌شوند و دیگر قوام و انعطاف‌پذیری دوران جوانی را ندارد و آویزان می‌شود.

بوجود آمدن ضایعات روی گردن

بدیهی است که وجود ضایعات اضافی (مانند منگوله‌های پوستی، خال‌ها یا دیگر ضایعات خوش‌خیم) روی گردن از زیبایی ظاهر آن می‌کاهند. خوشبختانه با روش‌های ساده و بسیار کم خطر می‌شود بسیاری از این ضایعات را از بین برد، بدون آنکه جای ضایعات باقی بماند. به عنوان مثال خیلی راحت و با روشی بدون درد (تحت بی‌حسی موضعی) می‌شود منگوله‌های پوستی را برداشت یا آنها را لیزر کرد.
همچنین سبورئیک کراتوزها (همان ضایعاتی که شبیه به خال هستند و به پوست چسبیده‌اند) را می‌توان با کرایوتراپی (سرمادرمانی) یا لیزر نابود کرد (البته نگران نباشید، این کارها تحت بی‌حسی انجام می‌شوند و شما دردی حس نمی‌کنید). همچنین می‌شود با انواع خاص لیزر (لیزرهای کیوسویچ) بسیاری از لکه‌های پوست گردن را از بین برد.
برخی افراد ممکن است به دلایل ژنتیکی با افتادگی پوست گردن مواجه نشوند؛ اما در اثر تابش نور خورشید لکه‌های تیره رنگی روی گردنشان به وجود آید که با روش‌های مختلف جوانسازی دوباره پوستی زیبا و جوان خواهند داشت.

لیفت و جوانسازی صورت و گردن چیست؟

وقتی از جوانسازی پوست صحبت می‌کنیم اکثر خانم‌ها و آقایانی که به دنبال زیبایی و شادابی پوستشان هستند فقط به جوانسازی پوست صورت فکر می‌کنند. این در حالی است که نشانه‌های پیر شدن پوست همانقدر که روی صورت تاثیر گذار است روی پوست گردن هم خودش را به وضوح نشان می‌دهد. اغلب متقاضیان جوانسازی صورت، جوانسازی پوست گردن را که یکی از مهمترین قسمت‌های صورت است نادیده می گیرند.
اصولاً اگر میزان افتادگی در گردن در سطح پایینی باشد، پزشک روش‌های غیرتهاجمی را که در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌گیرد را پیشنهاد خواهد داد. این در حالی است که اگر میزان افتادگی بیش از اندازه بود برای انجام عمل جراحی لیفت گردن باید به بیمارستان مراجعه نمایید. هر کدام از این روش‌ها معایب و محاسن خاص خود را دارند و بسته به شرایط بدنی شما انتخاب می‌شوند. در ادامه به معرفی انواع روش جوانسازی پوست صورت و گردن می‌ پردازیم.

جوانسازی صورت و گردن چیست؟

عکس قبل بعد اندولیفت گردن
جوانسازی و رفع خطوط گردن اندولیفت

روش‌های جراحی یا غیر جراحی برای جوانسازی پوست گردن و از بین بردن علائم پیری پوست وجود دارد. مثلا غبغب ممکن است در اثر وراثت یا در طول زمان بر اثر افتادگی پوست  اتفاق بیافتد. در این میان روش‌های مختلف جوانسازی و لیفت گردن به درمان غبغب کمک می‌کنند.
روش‌هایی که برای لیفت گردن یا جوانسازی پوست گردن وجود دارند به تنهایی هم انجام می‌شوند. اما توجه داشته باشید که جوانسازی پوست صورت و لیفت گردن بهتر است با هم انجام شود تا ظاهری هماهنگ ایجاد کند.

روش‌های جوانسازی پوست صورت و گردن چیست؟

ورزش‌های مختلف، کرم‌ها یا درمان‌های خانگی نمی‌توانند کاملا به جوانسازی صورت و گردن کمک کنند. با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های مختلفی برای لیفت گردن و جوانسازی پوست وجود دارد که به درمان یا حتی پیشگیری از پیری پوست کمک می‌کند. در ادامه این روش‌ها را بررسی می‌کنیم.

جوانسازی صورت و گردن بدون جراحی

سلولیت چیست؟ بهترین و سریع ترین روش برای درمان سلولیت

جوانسازی صورت و گردن با عمل جراحی

یکی دیگر از روش‌های جوانسازی گردن استفاده از عمل‌های جراحی مختلف است که معمولا برای لیفت گردن هم کاربرد دارند. لیفت گردن با جراحی مناسب افرادی است که  از روش‌های لیزری و بوتاکس نتیجه نگرفته اند یا به صلاح دید پزشک بهتر است جراحی لیفت غبغب و گردن انجام دهند. پس قبل از اینکه به روش‌های جراحی فکر کنید بهتر است با پزشک مشورت کنید، شاید به روش‌ جراحی نیازی نداشته باشید.

بهترین روش جوانسازی صورت و گردن کدام است؟

امروزه اندولیفت جدیدترین و ایمن ترین روش برای جوان سازی پوست شما می باشد.

گرم کردن پوست با نور متمرکز لیزر فواید زیر رو دارد:

  • ساخت کلاژن توسط پوست،
  • تغییر شکل و بهتر شدن کیفیت کلاژن موجود در پوست
  • سفت شدن پوست و کم شدن چین و چروک‌های آن

بنابراین، می توانید با لیزر اندولیفت نواقص پوست صورت و گردن خود رو برطرف کنید.

یک نکته مهم: اندولیفت برای همه مناسب نیست. ابتدا اجازه دهید پزشک وضعیت و شرایط پوستی و بدنی شما رو بررسی کنند. دهها روش جوانسازی بر اساس بودجه شما، سن، ژنتیک، رنگ پوست و شرایط بدنی خود شما وجود دارد. انتخاب بهترین روش جوانسازی رو به پزشک واگذار کنید. 

خلاصه مطلب جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت

در این مطلب، درباره ی جدیدترین روش جوانسازی پوست گردن و صورت صحبت کردیم. شما می توانید فقط با یک جلسه لیزر اندولیفت، از شر خطوط عمیق و حلقه حلقه ی گردن راحت شوید. اگر از مشکلات غبغب، گونه افتاده، پوست شل و آویزان یا چربی رنج می برید، گزینه های زیادی دارید. یکی از بهترین و باکلاس ترین این گزینه ها لیزر اندولیفت غیر جراحی است.
از اندولیفت نترسید! درد ندارد، دوره نقاهت و دردسر عوارض ندارد. البته یک شرط دارد: انتخاب یک دکتر کاربرلد در یک مرکز یا کلینیک معتبر.

منبع

شاد و سربلند باشید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا