لیزر اندولیفت زیر چشم برای درمان پف و رفع چربی اضافه | مقایسه با انواع فیلر

  درمان پف زیر چشم با لیزر اندولیفت

محتوا

اندولیفت زیر چشم برای درمان پف، افتادگی، و چین و چروک ها معجزه می کند! 

یک سوال از شما دارم: آیا پف زیر چشم شما با چربی یا بدون چربی است؟ آیا پوست اضافه زیر چشم دارید؟ آیا دچار گودی، تیرگی و کبودی یا چین و چروک زیر چشم شده اید؟
اگر نواقص زیر چشم ها چهره ی پژمرده ای از شما ساخته، هرگز نگران نباشید.
ما در این مطلب از معجزه ی درمان تمامی این موارد با سریع ترین روش ها می گوییم. توجه کنید که هر یک از مشکلات زیر چشم درمان های خاص خود رو دارد. به خصوص، درباره ی اندولیفت زیر چشم، سریع ترین و ماندگارترین راه درمان نواقص پوست زیر چشم، نکات جالبی داریم. با ما همراه باشید. 

درمان پف تیرگی زیر چشم اندولیفت
اندولیفت درمان پف تیرگی زیر چشم نی نی سایت

راه های درمان پف زیر چشم

  • عمل جراحی با لیزر
  •  جراحی زیبایی پلک
  • ماسک و درمان های خانگی
  • داروهای گیاهی و طب سنتی
  • درمان پف زیر چشم با اندولیفت
  • تزریق ژل و چربی به زیر چشم
  • برداشت چربی ایجاد شده بر روی پوست (با ایجاد یک شکاف در پشت پلک)

جراحی کلاسیک پف زیر چشم

در جراحی کلاسیک پزشک جراح از طریق دسترسی به غشای مخاطی پلک پایین، به چربی های زیر چشم دسترسی می یابد و پوست هلالی و چربی های زیرین را با استفاده از لیزر برمی دارد یا آن را تعدیل می‌کند.
در بیشتر موارد جهت برطرف نمودن پف زیر چشم نیاز است که برش بر روی هر دو پلک بالا و پایین انجام شود
. به هر حال، اکثر بیماران می توانند به نتایج شگفت انگیز و ظاهر متقارن در صورت خود هنگامی دست پیدا کنند که این عمل جراحی بر روی هر دو طرف صورت بطور همزمان انجام شود. این روش درمانی سر پایی تحت بی حسی موضعی در طول مدت تقریبی یک ساعت انجام می شود. همچنین فرد می تواند بلافاصله پس از عمل جراحی به خانه باز گردد.
پزشک چربی اضافی را بر می دارد و محل برش بعد از برداشته شدن چربی ها به وسیله نخ بخیه مخصوص، بخیه زده می شود. پس از یک هفته پزشک بخیه ها را بر می دارد و بیمار مجدداً می تواند به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد. در این عمل بیمار به یک روز استراحت نیاز دارد. بهبودی کامل معمولاً تا ۶ هفته ممکن است طول بکشد که این زمان به سرعت طبیعی بدن شما در پاسخ به درمان و میزان پیگیری و جدیت شما در رعایت دستورات پس از عمل که جراح به شما می‌دهد بستگی دارد.
لازم بذکر است که انجام هم زمان درمان پف زیر چشم، حلقه های کبود زیر چشم و همچنین درشت نمودن چشم در صورت امکان پذیر است. افرادی که متقاضی همزمان این عمل ها می باشند در صورت تمایل می توانند با پزشک در میان بگذارند.


بیشتر بدانید:

استفاده از کرم دور چشم مخصوص رفع پف زیر چشم

اگر پف زیر چشم خفیف باشد، می توان با استفاده از درمان های خانگی یا کرم های ویتامینه مخصوص زیر چشم، پف پلک پایین را کاهش داد یا آن را از بین برد. نقش این کرم ها بیشتر پیشگیری از بروز پف زیر چشم است و نتایج درمانی آن ها در این مورد ضعیف است ولی استفاده مکرر از کرم های حاوی کافئین به انقباض عروق و کمتر شدن پف پلک پایین کمک می کند. همچنین ترکیبات حاوی کوجیک اسید و ویتامین K هم تا حدودی در شفاف کردن زیر چشم تاثیر دارند.

مزوتراپی پف زیر چشم | فیلم مزوتراپی رفع تیرگی زیر چشم

مزوتراپی زیر چشم

در صورتی که چربی اضافه زیر چشم یا تیرگی دور چشم خفیف باشد، مزوتراپی راهکار مناسبی است. تعداد جلسات مورد نیاز برای گرفتن پاسخ مناسب از مزوتراپی حداقل 3-4 جلسه با فواصل دو هفته تا ماهی یک بار است. در این روش کوکتل مزو با افزایش گردش خون، باعث کوچک شدن سلول چربی و کمک به کاهش رنگدانه های پوستی می کند.

آر اف فرکشنال زیر چشم

دستگاه فرکشنال آراف، با تحریک کلاژن ‌سازی در پوست چین و چروک های زیر چشم، استحکام و ظاهر پوست را بهبود می بخشد؛ در نتیجه شما شاهد کاهش تیرگی، بهبود ورم زیر چشم، کاهش افتادگی و شلی پوست زیر چشم خواهید بود.
آر اف فرکشنال زیر چشم موجب جوانسازی این بخش از صورت شده و تاثیر آن ماه‌ ها ماندگاری دارد. همچنین پس از عمل جراحی و برداشتن چربی اضافی زیر چشم می‌ توان به وسیله آر اف فرکشنال سطح پوست را سفت ‌تر و هموار کرد.
با آر اف فرکشنال نمی ‌توان پف زیر چشم را به طور کامل از بین برد ولی اگر درمان به درستی انجام شود، برای افرادی که پف زیر چشم کمتری دارند این اقدام زیبایی با جمع کردن پوست سبب بهبود کلی ظاهر پلک و گونه می شود. این روش جای عمل بلفاروپلاستی را نمی‌گیرد اما وقتی به درستی انجام شود باعث بهتر شدن وضعیت زیر چشم ‌ها می گردد.

تزریق چربی

تزریق چربی نتایج شگفت‌انگیزی برای نواحی زیر چشم و اطراف استخوان گونه دارد. اگر به پایین چشم خود نگاه کنید، ممکن است در زیر پلک‌های شما کیسه‌هایی وجود داشته باشد و یا فرورفتگی مشاهده شود که به آن ناودان اشکی می‌گویند. این حالت یک سایه‌ی تاریک را در زیر چشم‌ها ایجاد می‌کند که پوشاندن آن دشوار بوده و ظاهری خسته را به چهره می‌دهد. پر کردن این نواحی و سپس برجسته کردن استخوان گونه‌ها نه تنها چشم‌ها بلکه کل صورت را شاداب‌تر می‌نماید. در این روش سلول‌های چربی از یک بخش از بدن، برای مثال شکم، باسن و یا ران خارج شده و سپس در ناحیه‌ی زیر چشم تزریق می‌شود.

جراحی بلفاروپلاستی

گاهی اوقات ممکن است پف زیر پلک آن قدر شدید باشد که حتی قدرت بینایی فرد را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد، در این روش پزشک مجبور است بر روی پلک پایین بیمار عمل جراحی انجام دهد. به مجموعه اعمال جراحی که بر روی پلک چشم انجام می شود بلفاروپلاستی گفته می شود.

در جراحی بلفاروپلاستی چربی و پوست اضافه پلک پایین جهت بهبود ساختار عضلات چشم برداشته می شود. پس از 5-6 روز بخیه ها کشیده می شوند و نهایتا تورم تا دو هفته بعد از عمل بهبود می یابد.
بسیاری از افراد از بیهوشی و یا باقی ماندن جای بخیه بر روی پلک هایشان می ترسند، به همین دلیل روش های غیر جراحی نام برده در قسمت های بالا را به انجام جراحی بلفاروپلاستی ترجیح می دهند. 

بهترین مرکز لیزر اندولیفت در تهران

برای اندولیفت کجا مراجعه کنم
دکتر خوب اندولیفت تهران نی نی سایت

پلک ها از مهم ترین عناصر زیبایی صورت هستند. به همین دلیل باید به سلامت آن ها توجه ویژه ای داشت. در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی سال های مدیدی است که درمان پف زیر چشم با لیزر اندولیفت انجام می شود، پس نگران نباشید. سلامت و زیبایی چشمان خود را به مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی بسپارید. 

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

منبع 1

منبع 2

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

2 دیدگاه دربارهٔ «لیزر اندولیفت زیر چشم برای درمان پف و رفع چربی اضافه | مقایسه با انواع فیلر»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا