اندولیفت جدیدترین متد جوان سازی پوست در دنیا+فیلم

بازگشت زیبایی و جوانی با اندولیفت

محتوا

اندولیفت چیست

اندولیفت یک درمان لیزری با حداقل تهاجم است. هرچه پوست ما پیرتر می‌شود، خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد که به‌ نوبه خود باعث افتادگی پوست و ایجاد چین‌ وچروک می شود. افرادی که به دنبال زیبایی‌اند و تمایل به داشتن پوستی صاف و نرم هستند با این روش جوانی دوباره پوست را تجربه خواهند کرد. در این مقاله نحوه عملکرد اندولیفت، اثرات و مزایای آن، هزینه، تعداد جلسات و همچنین نقاطی از بدن که امکان استفاده از این روش بسیار پیشرفته در آن وجود دارد را توضیح خواهیم داد.

برای آشنایی بیش تر فیلم اندولیفت را با هم ببینیم.

اندولیفت چیست و چگونه انجام می شود؟

اندولیفت جدیدترین روش روز دنیا در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست صورت و بدن است که استفاده می شود. همان طور که از نام این فناوری پیداست، اساس کار آن با لیزر است و نتایج آن تقریبا مشابه با جراحی لیفت صورت است، تنها با این تفاوت که این عمل بدون هیچگونه برش، بخیه، خونریزی، بستری شدن، اسکار و حتی بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود.
این دستگاه می‌تواند سبب لیفت پوست نواحی مختلف بدن گردد. دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌کند. این پرتوی لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می‌شود که بیشترین اثر را روی آب و چربی‌های موجود در بافت پوست دارد. هدف اصلی در اندولیفت هم ذوب کردن چربی‌های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن آن است.

پرتوی لیزر اندولیفت، برخلاف لیزر موهای زائد، به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی‌شود، بلکه به صورت عمقی در پوست نفوذ می کند. این لیزر با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار مو بدون برش، به زیر پوست فرستاده می شود و سپس به بافت‌های عمقی تابیده می‌شود. لیزر به صورت انتخابی، به تجزیه‌ی چربی‌ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت می‌پردازد.
در واقع این میکروفیبرها هنگام عبور از لایه درم، با هدایت مسیر لیزر به محل مورد نظر جراح، پرتو لیزر را بر روی بافت‌های عمقی پوست متمرکز می‌کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اثرات اندولیفت در جوانسازی پوست 

نتیجه‌ی تابش لیزر شامل موارد زیر است:

1. شل شدگی، چین و چروک و افتادگی پوست می‌تواند ناشی از تجمع اندک چربی‌ها در زیر پوست باشد که لیزر با سرعت بسیار زیادی چربی‌سوزی موضعی یا همان لیپولیز را تحریک می‌کند. 

2. لیزر با ایجاد شرایط خاصی در لایه‌ی میانی پوست، باعث القای تولید و بازآرایی کلاژن‌های پوست می‌شود. رشته‌های پروتئینی کلاژن مسئول ایجاد قوام و استحکام بافت‌های بدن از جمله پوست هستند.

3. سلول‌های پوستی در بستره‌ای به نام ماتریکس خارج سلولی قرار گرفته‌اند که حاوی پروتئین‌ها است و فعالیت‌های خاصی را انجام می‌دهد. اندولیفت باعث تحریک و فعال شدن واکنش‌های سوخت و سازی در ماتریکس خارج سلولی می‌شود که وضعیت زیبایی و شادابی پوست را بهبود می‌بخشد.

4. در اثر برخورد امواج لیزر با بافت‌های بدن، انرژی نوری به انرژی گرمایی تبدیل می‌شود. با گرم شدن بافت، بدن تلاش می‌کند تا دمای بافت را کاهش دهد که این کار را با افزایش خون رسانی انجام می‌دهد. به این ترتیب غذارسانی به پوست بهتر شده و ترمیم پوستی اتفاق می‌افتد.

5. تحریک چربی‌سوزی و همچنین بازآرایی عناصر بافتی در پوست، باعث کاهش حجم بافت چربی و بافت لنفاوی می‌شود. این دو از مهمترین عوامل افتادگی و شل شدن پوست هستند.

6. اندولیفت باعث هم تراز شدن یا کانتور و همچنین سفت شدن پوست می‌شود.

اندولیفت چگونه کار می کند؟

آناتومی پوست

پوست از سه لایه سطحی، میانی و پایینی تشکیل شده است که لایه میانی پوست از چربی ها، رشته های کلاژن و اعصاب تشکیل شده است. پزشک، اشعه لیزر را به ناحیه ای که بافت چربی وجود دارد می تاباند و این اشعه می تواند باعث از بین رفتن چربی های موضعی شود. با لیزر اندولیفت، چربی پوست جذب شده و مابقی بازتاب می شود.
طول موج پرتوی لیزر در دستگاه اندولیفت علاوه بر از بین بردن چربی ناحیه مورد نظر، می تواند موجب تحریک کلاژن سازی و افزایش خون رسانی و در نهایت موجب جوانسازی شود. لازم به ذکر است که این روش کاملا غیرتهاجمی است و به بافت های اطراف هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند.

کاربردهای اندولیفت

کاربردهای اندولیفت

برای بسیاری از نقاط مختلف بدن کاربرد دارد که افتادگی‌های کم تا ملایم پوست را درمان می کند از جمله:  

  • اندولیفت کلوئید
  • اندولیفت بازو
  • کوچک کردن بینی
  • اندولیفت صورت
  • رفع افتادگی پلک
  • اندولیفت غبغب
  • رفع افتادگی ابرو
  • اندولیفت زیر چشم
  • اندولیفت گردن و فک 
  • اندولیفت خط خنده و گونه
  • اندولیفت شکم، اطراف ناف، مچ پا
  • اندولیفت باسن، ران داخلی و زانو

افتادگی ابرو

زمانی که به علت افتادگی ابرو فاصله بین چشم و ابرو کم می شود تاثیرات فراوانی بر روی زیبایی افراد می گذارد که باعث می شود صورت افراد حالت عبوس، غمگین و خسته پیدا کند و همچنین پیرتر به نظر برسد.

دلایل افتادگی ابرو

1. افزایش سن: به طور کلی می توان گفت افزایش سن مهم ترین عامل افتادگی ابرو است زیرا با افزایش سن خاصیت کشسانی پوست کاهش یافته و باعث افتادگی پوست می شود.

2. کاهش وزن: افرادی که به طور ناگهانی دچار کاهش وزن زیادی می شوند با افتادگی پلک و ابرو مواجه خواهند شد، زیرا با کاهش وزن لایه های چربی زیر پوست نیز کاهش خواهد یافت.

3. عوامل ژنتیکی: یکی دیگر از عوامل افتادگی پلک و ابرو ژنتیک است. برخی افراد به طور مادرزادی دچار افتادگی پلک و ابرو هستند.

4. مبتلا بودن افراد به بیماری: برخی از بیماری ها مانند فلج بلز می تواند منجر به افتادگی ابرو شود.

درمان افتادگی ابرو

امروزه لیفت ابرو یکی از روش های روز دنیا برای زیباسازی و جوانسازی صورت است. یکی از مدرن ترین روش ها برای رفع چین و چروک ابرو بهره مندی از دستگاه اندولیفت است. در این روش با استفاده از امواج، کلاژن سازی تحریک شده و کشیدگی پوست اتفاق می افتد و نتایج درمان در مدت زمان کوتاهی مشاهده می شود. این روش اثر طولانی مدت دارد.
لیفت ابرو با اندولیفت که موجب سفت شدن پوست می شود، فقط به یک جلسه نیاز دارد. در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی لیفت ابرو و سایر نقاط به بهترین نحو انجام می شود که منجر به کاهش افتادگی پوست می شود. 

اندولیفت افتادگی پلک

اولین آثار پیری معمولا در چشم ظاهر می گردد که افتادگی پلک نیز از این قاعده مستثنی نیست. اندولیفت پلک با بی حسی موضعی قابل انجام است و برخلاف سایر روش ها نیاز به هیچگونه برشی ندارد و تنها با اشعه لیزر می توان افتادگی پلک را درمان کرد.

اندولیفت خط خنده

با افزایش سن خطوط خنده نمایان می شود که موجب پیری صورت می شود که با کمک اندولیفت می توان خطوط اطراف دهان را از بین برد.

اندولیفت کوچک کردن بینی

اگر به هر دلیلی تمایلی به انجام جراحی بینی ندارید اما از بزرگ بودن بینی خود رنج می برید یکی از روش های غیرتهاجمی و بدون عوارض برای کوچک کردن بینی، استفاده از این روش است.

اندولیفت صورت

با شروع روند پیری، چین و چروک ها و لک های پوستی در نواحی مختلف صورت افزایش می یابد. یکی از موثرترین روش ها برای رهایی از این علائم و جوان سازی صورت استفاده از اندولیفت است، که می تواند افتادگی، چین و چروک ها و لک های صورت را کاهش دهد.

اندولیفت غبغب

برای از بین بردن چربی های زیر چانه (غبغب) که چانه ی مضاعف هم نامیده می شود می توان از اندولیفت غبغب کمک گرفت که تاثیرات بسیار چشمگیری در کاهش حجم چربی های این ناحیه دارد.

اندولیفت کلوئید

اندولیفت یکی از موثرترین روش ها برای از بین بردن گوشت های اضافه (کلوئید) و درمان آن است. با این روش کلوئید مقاوم به درمان را که بیمار چندین سال از آن رنج می برده و با روش های درمانی مانند تزریق کورتون و… قابل درمان نبوده می توان از بین برد. 

اندولیفت بازو

همان طور که قبلا هم گفته شد از اندولیفت علاوه بر جوانسازی و از بین بردن چربی های موضعی پوست صورت می توان از آن در تمام نواحی بدن نیز استفاده کرد که بازو نیز از این قاعده مستثنی نیست. چنانچه دچار افتادگی، شل شدگی پوست ناحیه بازو هستید با این روش که کاملا غیرتهاجمی است می توانید از این علائم رهایی پیدا کنید.

اندولیفت شکم

یکی از روش های غیرتهاجمی رهایی از چربی ها و افتادگی پوست شکم، اندولیفت شکم است. در این روش پزشک با وارد کردن میکروفیبرهای نوری در ناحیه مورد نظر چربی ها و افتادگی پوست شکم را از بین خواهد برد.

اندولیفت مچ پا

برای جوانسازی ناحیه مچ پا و قوزک پا نیز می توان از این روش استفاده کرد.

اندولیفت زانو، ران و باسن

اندولیفت مانند سایر روش ها افتادگی و شل شدگی پوست این نواحی را به طور محسوسی کاهش می دهد و باعث از بین رفتن چین و چروک های آن می شود.

بسیاری از افراد دچار افتادگی پوست ناحیه زانو هستند که به کمک این روش می توان چربی های این ناحیه را کاهش داد.

اندولیفت گونه

اندولیفت گونه

از این تکنولوژی می توان برای جوانسازی و لیفت صورت استفاده کرد. به کمک لیزر اندولیفت می توان افتادگی پوست گونه را برطرف کرد و با تحریک کلاژن سازی در ناحیه موجب جوانسازی و لیفت گونه شد.

اندولیفت فک

از اندولیفت برای کاهش چربی های موضعی استفاده می شود، پزشک می تواند با از بین بردن چربی های ناحیه فک موجب زاویه سازی فک گردد.

اندولیفت گردن

آثار پیری علاوه بر صورت در گردن هم نمایان می شود که با کمک این روش به راحتی می توان این آثار را از بین برد و باعث جوانسازی و شادابی پوست گردن شد.

مراقبت های بعد از اندولیفت

بعد از درمان افراد بلافاصله می توانند فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرند اما رعایت کردن توصیه های پزشک و مراقبت های بعد از اندولیفت می تواند بسیار تاثیر گذار باشد، این توصیه ها عبارتند از:

  • از مصرف الکل و دخانیات پرهیز کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید.
  • از کمپرس یخ برای کاهش تورم و کبودی استفاده نمایید.
  • از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین استفاده نکنید.
  • در زمان استراحت سر را بالاتر از قفسه سینه قرار دهید.
  • از انجام دادن فعالیت های شدید فیزیکی برای مدتی پرهیز کنید.
  • از آنجایی که گردش خون به تسریع روند بهبودی کمک می کند پیاده روی می تواند برای افراد پس از انجام دادن اندولیفت مفید باشد.
  • در هنگام شتسشو، پوست خود را به آرامی شستشو دهید و از محلول آب نمک یا محلول رقیق شده سرکه استفاده نمایید.

مزایای اندولیفت

  • غیرتهاجمی
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه
  • تعداد جلسات درمانی کم
  • امکان انجام این روش با سایر روش های جوانسازی
  • هزینه بسیار کمتر نسبت به جراحی لیفت صورت و سایر جراحی ها
  • بدون نیاز به بیهوشی، برش، بخیه، خونریزی و جای زخم قابل انجام است.

عوارض اندولیفت

این روش عوارض خاصی ندارد و تنها ممکن است ناحیه تحت درمان تا چند روز اول کبودی و تورم مختصری داشته باشد، که به سرعت رفع می شود. در واقع در صورتی شاهد عوارض خواهیم بود که این روش در مراکز غیر معتبر انجام شود.

چه کسانی می توانند از اندولیفت استفاده کنند؟

چه کسانی می توانند از اندولیفت استفاده کنند؟

اینکه بیمار باید اندولیفت کند یا نه به سن و نوع پوست او بستگی دارد. با این‌ حال برای کسانی که پوستشان انعطاف‌پذیری خود را از دست داده و چربی زیادی در زیر پوست دارند، توصیه می‌شود. 

ماندگاری متد درمانی اندولیفت چگونه است؟

مانند همه درمان ها در همه زمینه های پزشکی، ماندگاری درمان های زیبایی در افراد متفاوت می باشد و بستگی به نوع پوست، وضعیت بدن، میزان و نوع مشکلات پوستی افرادی دارد که کاندید انجام این متد درمانی هستند. البته با انتخاب سبک زندگی سالم که مستلزم تغذیه سالم، ورزش، مراقبت از پوست و… است می توانید به افزایش اثرات و ماندگاری این پروسه کمک کنید. در برخی از موارد، اگر پزشک متخصص تشخیص دهد، اندولیفت برای افراد در فواصل زمانی مشخص جهت اثر گذاری بالاتر می تواند تکرار شود.

مدت زمان درمان با اندولیفت چقدر است؟

مدت زمان لازم در این متد درمانی برای هر فرد متفاوت است و بستگی به تعداد نواحی درمان، وسعت ناحیه درمان و مشکلات پوستی افراد دارد. زمان مورد نیاز برای انجام اندولیفت کل صورت نهایتا نیم ساعت خواهد بود.

تعداد جلسات درمانی اندولیفت

این که به چند جلسه‌ی درمانی نیاز دارید، بستگی به شرایط پوست شما دارد. در مورد این موضوع بهتر است نظر پزشک را جویا شوید؛ ولی در بیشتر موارد یک جلسه‌ی درمانی کفایت می‌کند. اگر پوست ناحیه تحت درمان نیاز به بهبود داشته باشد، در طول یک سال آینده می‌توانید یک جلسه‌ی درمانی دیگر هم داشته باشید.

بهترین روش جوان سازی پوست

آیا اندولیفت بهترین روش جوانسازی پوست است؟

قطعاً یکی از موثرترین و کم‌ خطرترین روش‌های جوانسازی پوست است؛ اما نمی‌توان گفت که برترین روش است. مثلاً روش‌ کربوکسی تراپی برای درمان خطوط ریز صورت بسیار موثر است ولی برای چین و چروک‌های عمیق، استفاده از هایفوتراپی توصیه می‌شود. یا شاید تزریق ژل برای جوانسازی پوست شما، مناسب‌تر از اندولیفت باشد. پزشک متخصص با بررسی علت چین و چروک، افتادگی و شل شدگی پوست، می‌تواند بهترین روش جوانسازی را به شما توصیه کند. درمان با اندولیفت به صورت تنها یا با ترکیب با سایر روش های جوانسازی از جمله هایفوتراپی امکان پذیر است. 

سلولیت چیست؟ بهترین و سریع ترین روش برای درمان سلولیت

بهترین مرکز اندولیفت کجاست؟

مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی یکی از باسابقه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین مراکز جوانسازی پوست در ایران است. این مرکز با برخورداری از آخرین تکنولوژی‌های جوانسازی پوست، کادر بزرگ درمانی و متخصصان ماهر، همواره بهترین نتایج را به مراجعین عزیز به ارمغان آورده‌ است. برای دریافت مشاوره‌ی تخصصی به بهترین مرکز زیبایی پوست و مو مراجعه کنید و برای مشاوره‌ی حضوری وقت بگیرید.

هزینه‌ی اندولیفت چقدر است؟

قیمت ها در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی بسیار منصفانه است. کادر درمانی این مرکز بسیار منظم، پاسخگو و خوش برخورد هستند و برای راهنمایی شما آمادگی کامل دارند. این مرکز تخفیف های طلایی ویژه برای بوتاکس، تزریق ژل، جوان سازی، پاک سازی پوست، مزوتراپی مو، لایه برداری صورت و سایر عمل های لیزر و زیبایی ارائه می دهد.

بهترین مرکز و متخصص اندولیفت در تهران

همان طور که اشاره کردیم، لیزر اندولیفت کم تهاجمی ترین روش برای جوان سازی صورت و رفع چربی های موضعی است. با این وجود اگر درمان توسط فرد غیر متخصص و در کلینیک های نامعتبر انجام شود می تواند به سلامت پوست و سایر نواحی بدن آسیب های جدی وارد کند.
انتخاب پزشک باتجربه در تهران کمی دشوار است، چرا که تعداد زیادی پزشک در شهرهای بزرگ فعالیت دارند. اندولیفت صورت بایستی حتما به دستان توانمند پزشک مجرب انجام شود. پزشک مورد نظر شما باید در این زمینه تخصص، علم و دانش کافی داشته باشد تا با توجه به وضعیت پوست شما درمان را انجام دهد. شما می توانید همه روزه با مراجعه به مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی از مشاوره رایگان با پزشک بهره ببرید.

بهترین مرکز جوان سازی صورت

نتیجه گیری

در این مقاله سعی ما بر آن بود تا پیرامون اندولیفت، ویژگی‌ها و نکات مرتبط با آن صحبت کرده و تأثیرات آن بر پوست را مورد بررسی قرار دهیم. مشاوره با پزشک می تواند شما را در انتخاب روش درمانی مناسب پوستتان کمک کند تا از جوان سازی پوست خود نهایت لذت را ببرید. تماس با ما را فراموش نکنید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

2 دیدگاه دربارهٔ «اندولیفت جدیدترین متد جوان سازی پوست در دنیا+فیلم»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا