اندولیفت شکم، جدیدترین روش برای جوان سازی، لیفت و رفع چربی شکم

 رفع چربی شکم و پهلو با لیزر اندولیفت

محتوا

رفع چربی شکم و پهلو با اندولیفت شکم

همه افراد دوست دارند که به تناسب اندام و زیبایی بدن دست پیدا کنند. شکم بزرگ این روزها دغدغه افراد بسیاری است و لاغر شدن و کم کردن چربی شکم و پهلو در اولویت برنامه اکثرشان است.
فاکتورهایی چون افزایش سن، ژنتیک و بارداری نیز از دست دادن چربی را برای ما سخت می کند. روش‌های بسیاری مانند عمل‌های جراحی، پیکر تراشی، رژیم‌های سخت و ورزش‌های طاقت فرسا برای این کار وجود دارد.
برخی از این روش‌ها مانند جراحی تهاجمی هستند و نیاز است که فرد بیهوش شود و همچنین دوره نقاهت را پشت سر بگذارد. برخی دیگر نیاز به زمان بسیار زیادی برای مشاهده نتیجه دارند. ما به شما اندولیفت شکم را پیشنهاد می کنیم که قطعا پاسخگو است. در این مقاله شما را با دستگاه اندولیفت، نحوه اندولیفت شکم (لیزر چربی شکم و پهلو) و نکاتی که علاقه‌مندان به استفاده از این روش باید بدانند، آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

چرا از دست دادن چربی شکم بسیار دشوار است؟

قسمت شکم و پهلو اولین جایی است که افزایش وزن پیدا می کند و سخت ترین قسمت برای کم کردن چربی است. برخی افراد حتی با داشتن یک رژیم غذایی دقیق، تمرینات دقیق ورزشی، سبک زندگی سالم و تغذیه مناسب ممکن است دچار چربی پهلو و شکم شوند که از بین بردن و جلوگیری از آن سخت ترین کار است. همچنین وجود چربی اضافی در شکم باعث کاهش اعتماد به نفس فرد می شود.  

برداشتن چربی شکم بدون جراحی

برداشتن چربی شکم بدون جراحی

برخی از افراد می‌‌گویند که کاهش وزن از طریق رژیم غذایی و ورزش کردن یک چالش بسیار بزرگ است. برطرف کردن چربی‌های اضافی برخی از نقاط خاص بدن از قبیل ران، شکم و پهلوها کار بسیار دشواری است. روش‌های بسیار زیادی وجود دارند تا از شر این چربی‌های اضافی خلاص شوید.
به طور کلی دو روش برای از بین بردن چربی‌های اضافی بدن وجود دارد که عبارتند از روش‌های غیر جراحی (غیر تهاجمی) و روش‌های جراحی (تهاجمی‌).
در روش‌های جراحی باید یک یا چند عدد برش در قسمتی که قرار است درمان شود ایجاد گردد تا امکان تخلیه چربی فراهم شود. معمولاً این روش‌ها با توجه به خطراتی که دارند توسط پزشک توصیه نمی‌شود زیرا با درد بسیار زیادی همراه هستند، دوران بهبود حاصل از آنها طولانی است و ریسک بروز عفونت در این روش‌ها زیاد است.

فیلم جوان سازی پوست با اندولیفت

برتری روش های غیر جراحی در مقایسه با روش‌های جراحی

1. روش‌های غیر جراحی در مقایسه با روش‌های جراحی بهتر است زیرا با درد بسیار کمتری همراه است.
2. هر جلسه درمان براساس قسمتی که قرار است درمان شود مدت کوتاهی طول خواهد کشید.
3. در روش‌های غیر جراحی شما نیازی به سپری کردن دوران نقاهت ندارید و به این ترتیب این روش‌ها برای افرادی که پرمشغله هستند بسیار مفید است.
4. روش‌های غیر جراحی از قبیل اندولیفت شکم توسط لیزر به علت ایمنی و امنیت بالایی که دارد به یک روش بسیار پرطرفدار تبدیل شده است. در اندولیفت شکم نیازی به ایجاد برش یا بخیه نیست و به این ترتیب بیمار در طول زمان و تخلیه چربی‌های اضافی بدن دچار مشکل نخواهد شد. 

اندولیفت چیست؟

اندولیفت چیست؟

اندولیفت برای جوانسازی صورت، بدن و رفع چربی موضعی زیر گردن، غبغب، شکم و پهلو، باسن، بازو، کشاله ران و بسیاری از نقاط بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش نیمه تهاجمی می‌تواند با ذوب کردن چربی‌های اضافه موجود در زیر بافت پوست، باعث شود تا شکم افراد کوچک‌تر شود و افراد از تناسب اندام مناسب‌تری بهره‌مند شوند.

اندولیفت شکم یکی از بهترین روش‌ها برای لیفت شکم و رفع چربی موضعی شکم و پهلوها است. برای از بین بردن چربی ناحیه میانی بدن مانند باسن، شکم و ران روش‌های متفاوتی وجود دارد که استفاده از دستگاه اندولیفت را می‌توان یکی از بهترین روش‌های رایج دانست که افراد می‌توانند با پشت سر گذاشتن جلسات درمانی از نتایج مناسب و مطلوب آن بهره‌مند شوند.

نحوه عملکرد دستگاه اندولیفت

پوست از سه لایه اپیدرم، درم و هیپودرم تشکیل شده است. در اندولیفت، درم و هیپودرم که از آن‌ها می‌توان به عنوان لایه‌های میانی و زیرین پوست نام برد، تحت تأثیر امواج لیزر قرار می‌گیرند. در این لایه‌های پوست، بافت‌های پیوندی، رشته‌های کلاژن، چربی‌ها، اعصاب و عروق خونی وجود دارند. پرتوهای لیزر اندولیفت به صورت انتخابی توسط پزشک زیبایی به بافت‌های مورد نظر تابانده می‌شود. این کار علاوه بر ذوب چربی‌ها، موجب تحریک کلاژن سازهای بدن می‌شود. ساخت دوباره کلاژن در بدن همان عاملی است که موجب رفع چین و چروک و افتادگی پوست می‌شود. به همین دلیل است که می‌توان گفت اندولیفت شکم و صورت یکی از بهترین روش‌های درمان چین و چروک و رفع چربی موضعی است.

اندولیفت شکم

اندولیفت شکم چیست؟

دستگاه اندولیفت یک دستگاه لیزر نیمه تهاجمی است. البته نباید با شنیدن نام دستگاه لیزر دچار اشتباه شوید، زیرا این دستگاه کار رفع موهای زائد را انجام نمی‌دهد. دستگاه‌ لیزر موهای زائد، اشعه لیزر را به سطح پوست می‌تاباند تا بر روی فولیکول مو تأثیر بگذارد و موهای زائد را از بین ببرد. دستگاه اندولیفت از امواج لیزر به شکلی دیگر برای لیفت شکم و صورت استفاده می‌کند.
اندولیفت با استفاده از میکروفیبرهایی بسیار نازک (در حدود ضخامت یک تار مو) امواج لیزر با طول‌ موج ۱۴۷۰ نانومتر را به زیر پوست می‌فرستد تا با تاباندن نور لیزر به بافت‌های زیرین اقدام به ذوب کردن چربی‌ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت کند.
دستگاه اندولیفت نوعی لیزر است که از آن برای جوان سازی پوست و رفع چین و چروک صورت و دیگر نواحی بدن استفاده می‌شود. بسیاری از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که این دستگاه فقط کار لیفتینگ پوست صورت و اجزای آن مانند لیفت پوست زیر چشم، ابرو، گونه و غبغب را انجام می‌دهد در حالی که این دستگاه می‌تواند در رفع چربی موضعی و لیفت شکم نیز تأثیر بسیار مناسب و مطلوبی داشته باشد. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

چقدر می توانیم با اندولیفت چربی شکم و پهلو خود را کاهش دهیم؟

افراد بسیاری دوست دارند که چربی‌های ناحیه شکم را از بین ببرند تا تناسب اندام از دست رفته را به بدن خود بازگردانند. در اکثر افراد چربی‌های موجود در ناحیه شکم به سختی آب می‌شود.
به طور متوسط، اکثر افرادی که چربی های شکم و پهلو را نتوانسته اند با ورزش و رژیم غذایی کاهش دهند از این روش درمانی استفاده می کنند. میزان حذف چربی به توزیع چربی درون بدن نیز بستگی دارد. به عنوان مثال فردی که وزن بیشتری دارد می تواند کاهش وزن بیشتری داشته باشد، البته باید با متخصص خود در این مورد صحبت کند تا دچار عوارض جانبی نشود. سن و جنسیت نیز عواملی هستند که تعیین می کنند وزن شما چقدر کاهش می یابد. دستگاه اندولیفت برای حذف چربی های انباشته پهلو و شکم بسیار پرکاربرد است.

کاربردهای اندولیفت

اندولیفت در چه قسمت های دیگر بدن استفاده می شود؟

از اندولیفت می توان برای از بین بردن چربی در مناطق مختلف بدن از جمله موارد زیر استفاده کرد.

  • زیر چانه
  • گردن
  • ران
  • بازوها
  • غبغب
  • کشاله ران
  • شکم و پهلوها
  • صورت از جمله گونه، زیر چشم، لیفت ابرو و …

متداول ترین قسمت هایی که متقاضیان بیشتری نیز دارد، صورت و گردن است. در نواحی شکم و پهلو که هر دو تمایل بیشتری برای ذخیره چربی دارند نیز بسیار کاربرد دارد. از آنجا که خلاص شدن از چربی شکم به دلیل غلظت بالاتر سلول های چربی موجود در آن ناحیه دشوارتر است، استفاده از اندولیفت شکم همراه با رژیم غذایی و ورزش، برای تخلیه چربی های نامطلوب از بدن پیشنهاد داده می شود.

مقایسه عمل های جراحی و اندولیفت شکم

دستگاه اندولیفت برای افرادی که پوستشان افتادگی بسیار زیادی دارد مناسب نیست، اما برای درمان پوست‌هایی با افتادگی کم و متوسط روشی بسیار مناسب است. از مهم‌ترین مزیت‌های اندولیفت شکم که باعث می‌شود آن را یکی از بهترین روش‌های لیفت شکم، جوان سازی پوست و رفع چین و چروک بدانیم این است که در این روش نیمه تهاجمی نیازی به بیهوشی و گذراندن دوران نقاهت طولانی وجود ندارد در حالی که بیهوشی و گذراندن دوران نقاهت در عمل جراحی علاوه بر صرف وقت و هزینه ممکن است افراد را دچار عوارض بیهوشی کند. لیزر اندولیفت حداکثر ۲ ساعت طول خواهد کشید و افراد با رعایت برخی نکات بهداشتی می‌توانند ۲ روز پس از درمان به انجام کارها و فعالیت‌های روزانه خود مشغول شوند و به زندگی طبیعی خود بازگردند. این در حالی است که حداقل زمان نقاهت برای جراحی‌های زیبایی و رفع چربی شکم ۱۰ روز است. 

مزایای اندولیفت شکم

مزایای استفاده از اندولیفت شکم

  • بهبودی سریع
  • نیمه تهاجمی بودن
  • نیاز به یک جلسه درمانی
  • عدم شکافته شدن پوست
  • راحت بودن انجام اندولیفت
  • هزینه بسیار کمتر از جراحی
  • عدم نیاز بیهوشی و بستری شدن
  • دقت بالا در رفع چربی موضعی
  • نتایج مطلوب و تأثیرگذاری سریع

چه مدت طول می‌کشد تا نتایج اندولیفت شکم مشاهده شود؟

در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو قبل از درمان، یک پزشک متخصص فرد را ارزیابی می‌کند و در خصوص زمان و تعداد جلسات، نواحی درمانی و میزان رفع چربی موضعی فرد را راهنمایی می‌کند. مشاوره قبل از درمان سبب می‌شود تا علاوه بر جلوگیری از بروز ناخواسته برخی ناراحتی‌های پوستی، درمان مؤثرتر و بهتری انجام شود.
تأثیرات استفاده از این دستگاه در رفع چربی شکم بلافاصله پس از اتمام جلسه قابل مشاهده است، اما روند درمان تا ۶ ماه ادامه خواهد داشت. اکثر افراد می‌توانند حدود ۳ تا ۶ ماه پس از درمان شاهد نتایج دلخواه خود باشند، اما برخی از افراد زودتر نتایج مورد انتظار خود را به دست می‌‌آورند.
البته باید بدانید که این درمان هم مانند بسیاری از درمان‌های دیگر با توجه به مواردی مانند سن، میزان افتادگی پوست، وضعیت بدنی و موارد مشابه زمان تأثیرگذاری متفاوتی دارد. برای تاثیرگذاری بیشتر با توجه به نظر پزشک می توان اندولیفت را تکرار کرد.
به خاطر داشته باشید که از این روش هم آقایان و هم بانوان می‌توانند برای لیفت شکم و رفع چربی موضعی استفاده کنند. همچنین با مشورت پزشک متخصص می‌توان هم‌زمان با این روش از برخی روش‌های درمانی دیگر برای دریافت نتایج بهتر استفاده کرد.

عوارض اندولیفت شکم

عوارض دستگاه اندولیفت شکم

 دستگاه‌های لیزر را می‌توان جزو کم عوارض‌ترین روش‌های جوانسازی پوست و همچنین رفع موهای زائد بدن دانست، اما نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است مراجعه به کلینیک‌های زیبایی معتبر و انجام جلسه درمانی تخت نظر پزشک متخصص است. این کار باعث می‌شود که عوارض جانبی این کار به حداقل برسد.
بعد از درمان، عوارض جانبی که احتمال بروز آنها خیلی کم است، اغلب شامل کبودی، حساسیت در ناحیه تحت درمان، کمی قرمزی و تورم بر روی پوست است که پس از چند روز به طور کامل ناپدید خواهد شد. احتمال زخم، عفونت یا تحریک وجود ندارد.
در موارد نادر اندولیفت می‌تواند باعث بروز درد به مدت طولانی شود یا مقدار چربی در قسمتی که درمان شده است را افزایش دهد. شما می‌توانید با مراجعه به پزشک خود ریسک بروز این اختلال را به حداقل برسانید. متخصص پوست می‌تواند به شما بگوید که آیا متقاضی مناسبی برای روش‌های غیر جراحی رفع چربی هستید یا خیر.

اقدامات بعد از اندولیفت شکم

اقدامات بعد از اندولیفت شکم

  1. تا ۳ روز پس از لیفت شکم نباید از داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین و آسپرین استفاده کنید.
  2. بهتر است برای ۷۲ ساعت از مصرف دخانیات و نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید.
  3. ممکن است پزشک متخصص داروهای متفاوتی را تجویز کند که مصرف به موقع آن‌ها می‌تواند از بروز برخی عوارض جانبی جلوگیری کند و باعث شود تا نتایج جلسه درمانی مطلوب‌تر شود.
  4. برای کاهش تورم از کمپرس یخ بر روی ناحیه تحت درمان استفاده کنید.

چگونه می‌توان به حفظ نتایج به دست آمده کمک کرد؟

باید قبل از شروع درمان به فکر اصلاح سبک زندگی خود باشید. رژیم غذایی سالم، ورزش کردن و بهبود متابولیسم بدن باعث می شود که شما هر چه زودتر شاهد نتایج به دست آمده باشید و نتایج به دست آمده حفظ شوند. در ادامه نیز باید سبک زندگی سالم را ادامه دهید و از پرخوری کردن اجتناب کنید.

آیا بعد از درمان چربی برمی گردد؟

همواره مقداری سلول چربی در بدن ما وجود خواهد داشت. واقعیت این است که هر چقدر درمان از بین بردن چربی خوب باشد، هنوز مقداری سلول چربی در ناحیه مورد نظر باقی خواهد ماند. سلول های چربی باقیمانده به عملکرد طبیعی خود ادامه خواهند داد. هنگامی که ما دچار کاهش وزن می شویم سلول‌های چربی بدن کوچک می‌‌شوند و هنگامی که وزن بدن ما افزایش پیدا می‌کند این سلول‌ها نیز بزرگ خواهند شد. با این حال، از آنجا که تعداد سلول های چربی کمتر از قبل است، اگر وزن بدن شما افزایش پیدا کند سلول‌های چربی کمتری در نواحی درمان شده وجود خواهد داشت.

انواع لیزر رفع چربی های شکم و پهلو

انواع مختلف لیزر برای حذف چربی شکم و پهلو بدون جراحی

خوشبختانه جراحان زیبایی و متخصصان انواع مختلفی از لیزر (بدون نیاز به جراحی) را برای از بین بردن چربی شکم و پهلو مورد استفاده قرار می دهند. در ادامه چند روش لیزر چربی های شکم و پهلو را برای شما نام می بریم.

برخی از روش ها حداقل تهاجمی هستند، در حالی که برخی دیگر غیر تهاجمی هستند. وقتی کسی به ” لیزر حذف چربی” اشاره می کند، ممکن است در مورد هر یک از این روش ها صحبت کند. روش‌های غیر جراحی متعددی برای برداشتن چربی شکم بدون عمل جراحی وجود دارد که تعدادی از آنها به شرح زیر می‌باشد:

  1. لیپوساکشن با لیزر
  2. لیزر لیپولیز
  3. لیزر کرایولیپولیز
  4. لیزر کم توان (زرونا)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا