جوان سازی پوست با ورزش صورت یا دستگاه فیس آپ

جوان سازی پوست با ورزش صورت یا در کلینیک با فیس آپ

جوان سازی پوست با ورزش صورت یا فیس آپ

پیر شدن یکی از قانون های طبیعت است و هیچ کاری برای جلوگیری از این اتفاق نمی توانید انجام دهید اما می توانید کاری کنید که آن را به تاخیر بیاندازید، این هدف نیازمند سبک زندگی سالم، رژیم غذایی متعادل، کنترل استرس و فعالیت های فیزیکی یا همان ورزش است. در حقیقت برای دانستن این که چه ورزشی برای ذهن و جسم شما مفید است، نیازی به پزشک ندارید. در واقع کم هزینه ترین روش برای شادابی و جوان سازی پوست ورزش صورت است. ورزش صورت به عنوان روشی غیرتهاجمی در مقایسه با جراحی و تزریق بوتاکس، توجهات بسیاری را جلب کرده است. به طور مثال ورزش هایی مثل پیلاتس یا یوگا از تخریب سلول ها پیشگیری می کنند و تولید کلاژن پوست را نیز بالا می برند و در نتیجه پوست ما از آسیب مواد مخرب در امان می ماند. در پاسخ به اینکه ورزش صورت چگونه به رفع خطوط روی پوست، افتادگی و چین و چروک‌های آن کمک می‌کند، باید گفت ورزش‌ صورت، هیپودرم یا لایه‌ی زیرین پوست، درم یا لایه‌ی میانی پوست و اپیدرم یا لایه‌ی بیرونی پوست را به کار می‌گیرد.
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به شادابی و جوانی پوست‌تان اهمیت می‌دهید، اما حاضر نیستید تن به اعمال جراحی و حتی روش‌های کم‌ریسک‌تر مانند تزریق بوتاکس بدهید، مطالعه‌ی مطلب پیشِ رو را از دست ندهید. ما در اینجا شما را با ورزش صورت برای شادابی پوست و همچنین جدیدترین و بی عارضه ترین دستگاه جوان سازی و پاک سازی پوست، فیس آپ آشنا می‌کنیم.

فیلم پاک سازی پوست با فیس آپ

آیا ورزش صورت برای جوانسازی پوست موثر است؟

بله، محققان بر این باورند که ورزش‌ها و تمریناتی که عضلات صورت را درگیر می‌کنند، بعد از کمی تکرار، سبب قوی‌تر شدن عضلات شده و گونه‌های افتاده را اصلاح می‌کنند. همچنین باعث می‌شوند تا صورتتان جوان‌تر از قبل به‌نظر برسد. در این مطلب راز و رمز نحوه لیفت پوست و جوانسازی صورت با ورزش را به شما آموزش می‌دهیم.

ورزش صورت برای جوانسازی پوست چگونه عمل می‌کند؟

ورزش صورت با اکسیژن رسانی و تغذیه بهتر باعث می‌شود که سلول های آسیب دیده تخریب شوند و سلول های در معرض آسیب ترمیم شوند و باعث بهبود روند سلول سازی می‌شوند. با این ورزش ها پوست شفاف تر و با طراوت تر می شود و همچنین ورزش صورت کمک می‌کند که مرطوب کننده ها خیلی بهتر جذب صورت شوند و چین و چروک خیلی دیرتر روی پوست ظاهر شود. مهم ترین ویژگی و مزیت آن‌ها این است که در هر لحظه که بخواهیم می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم و هزینه‌ای ندارد.
ماهیت ورزش این است که با درگیر کردن و تمرین دادنِ عضلات، آن‌ها را تقویت می‌کند. همان‌ طور که با تقویت عضلات بازو و سرشانه از ضعف این عضلات پیشگیری می‌کنیم، با تقویت عضلات صورت هم می‌توان از ضعیف شدن و تحلیل رفتن این عضلات پیشگیری کرد.
حدود 57 عضله کوچک در صورت، گردن و پوست سر وجود دارد که برای حفظ قدرت و عملکرد صحیح به ورزش نیاز دارند. تمرینات ساده‌ یوگای صورت می‌تواند به شما در تقویت عضلات صورت، داشتن صورت زیباتر و حتی مبارزه با علائم پیری کمک کند.

انواع ورزش صورت

انواع ورزش صورت برای جوانسازی

در این قسمت چند تمرین ورزش برای لیفت صورت و جوانسازی پوست صورت به شما آموزش می‌دهیم. ماساژ صورت یکی از مهمترین ورزش هایی است که برای جوان به نظر رسیدن لازم است. ماساژ چانه، گونه و پیشانی را فراموش نکنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

انجام ورزش گونه ها

افتادگی گونه و شلی چربی های زیر پوست گونه صورت همراه با کم شدن ویژگی الاستیکی پوست صورت سبب چروک روی صورت خواهد شد. با انجام دادن تمرین های زیر کمک کنید تا گونه هایتان دیرتر دچار پیری شوند.

  1. در حالی که لب هایتان بسته است آرام لبخند زده و بعد گونه هایتان را روی لثه و دندان منقبض کنید. سپس تا عدد ۱۰ شمره و به حالت نرمال برگردید. این حرکت ۱۰ بار انجام شود.
  2.  جلوی آینه می‌نشینید و چهره‌تان را نگاه می‌کنید و در حالتی که دهان خود را بسته نگه داشته‌اید تا آن جایی که امکان دارد لبخند کشیده بزنید تا گوشه های لب های شما باز و دندان‌هایتان دیده شود. به قدری عضله های خود را منقبض کنید تا کشیده شدن عضلات احساس شود. بعد از ۵ شماره به حالت نرمال خود برگردید و این تمرین را ۱۰ بار انجام دهید.
  3. لب هایتان را بسته نگه داشته و پشت لب های بالاییتان باد پر کنید در این حالت تا شماره ۱۰ شمرده و بعد این باد را به پشت لپ سمت چپ ببرید جوری که لپ سمت چپ باد کند. به مدت ۱۰ ثانیه در همین حالت باقی مانده و بعد لپ سمت راست خود را نرمش دهید. سپس باد دهانتان را به پایین هدایت کنید و ۱۰ ثانیه هم در این حالت بمانید و بعد باد را خارج کرده و به حالت نرمال برگردید. این تمرین ۵ بار انجام شود.

بیشتر بخوانید: تجربه پاک سازی پوست

انجام ورزش پیشانی

یکی از واضح ترین قسمت های صورت که راحت تر دچار چین و چروک و پیری می‌شود پیشانی است.
برای بهبود وضعیت این ناحیه ازصورتتان میتوانید ورزش صورت زیر را انجام دهید و تعداد چروک های سطحی آن را کم کنید.

  1. رو به پشت بر روی تختتان بمانید جوری که سرتان از لبه تخت آویزان شود. تا جایی که میتوانید ابروهای خود را بالا ببرید تا چشمانتان بازتر و بازتر شود. این تمرین را ده بار انجام دهید.
  2. صاف نشسته و صورتتان را به جلو بکشید ابروهایتان را روی چشمانتان فشار دهید جوری که روی بینی‌تان چین بیفتد. تا ۱۰ شروع به شمردن کنید و بعد به حالت نرمال برگردید. ۵ بار این تمرین را تکرار کنید.
  3. اخم کنید و ابروهایتان را به سمت هم فشار دهید و تا جایی که می‌شود روی پیشانی خود چروک بیندازید. بعد آن ها را باز کنید تا جایی که صورتتان حالت حیرت زده پیدا کند. این تمرین را نیز ۵ بار تکرار کنید.

انجام ورزش چانه

انجام ورزش چانه

چانه محل مناسبی جهت ذخیره شدن چربی‌های مازاد بدن ما هستند که بعد از مدتی به صورت غبغب در زیر چانه نمایان می‌شود. در روز دو بار نرمش های مخصوص چانه را انجام دهید تا این قسمت از صورتتان حالت زیبای خود را از دست ندهد.

  1. صاف نشسته سرتان را عقب ببرید به سقف نگاه کنید و لب های خود را بسته نگه دارید در این حالت حرکات هنگام جویدن را انجام بدهید. این حرکت باعث می‌شود که عضله های گردن و اطراف گلوی شما درگیر شوند. این حرکت باید ۲۰ بار انجام شود.
  2. به صورت طاق باز روی تخت دراز بکشید جوری که سرتان از روی تخت آویزان شود. سپس سر خود را بالا آورده و قفسه سینه خود را نگاه کنید. در همین حالتی که هستید تا شماره ۱۰ بشمارید و سر خود در همان حالت نگه دارید. سپس بسیار آرام سرتان را رها و آزاد کنید و به حالت اولیه خود برگردید . ۵ بار این نرمش انجام شود.
  3. صاف نشسته و صورت خود را جلو برده و لب هایتان را بسته نگه دارید در همین حالت سعی شود دندان هایتان از هم فاصله بگیرد. بعد از شمارش تا عدد ۱۰ به حالت اول برگردید. این تمرین ۵ بار انجام شود.
  4. صاف نشسته سر خود را تا حد امکان به سمت عقب خم کرده و در همین حالت دهان خود را چندین بار باز و بسته کنید جوری که کشیده شدن ماهیچه های صورت و گردنتان را کامل احساس کنید.

دیگر ورزش های مناسب در احیای زیبایی پوست

زومبا

زومبا یک ورزش با شدت بالا است که باعث می شود جریان خون شما به سلول های پوستی افزایش پیدا کند و در نتیجه باعث انتقال اکسیژن و مواد مغذی به بدن فرد می شود. این کار باعث می شود که سلول های پوست شما تقویت شود و سالم بمانند و ظاهری شاداب تر به شما ببخشند و از طرفی باعث می شود که مواد زائد پوست مثل رادیکال های آزاد که تاثیر منفی را روی سلول های پوست دارند، از بین بروند.

آهسته دویدن 

کفش پیاده روی بپوشید و روزانه در طبیعت ورزش کنید و قدم بزنید چون آهسته دویدن جریان خون را در کل بدن بالا می برد و ایجاد انرژی می کند. دویدن به شدت باعث عرق کردن فرد می شود و همان گونه که عرق می کنیم، دمای بدن ما افزایش پیدا می کند و از طرفی با عرق کردن، آلودگی هایی که در منافذ پوست گیر کرده بودند، شروع به دفع و خارج شدن می کنند و همچنین مواد شیمیایی غیر ضروری با عرق از بدن فرد خارج می شود که تاثیر زیادی روی سلامت کلی دارد.

وزنه برداری 

وزنه برداری یکی از ورزش ها برای جوان سازی پوست است چون باعث قوی شدن ماهیچه ها می شود. در هفته سه روز به مدت 30 دقیقه ورزش با وزنه انجام دهید چون برای استخوان ها هم مناسب است. همان طور که سن ما بالا می رود، پوست ما کم کم انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و شل می شود و در نتیجه چین و چروک روی آن افزایش می یابد. تمرین با وزنه تمام عضلات، حتی عضلات صورت شما را در لایه های زیرین سفت می کند.

ورزش شنا در جوان سازی پوست

شنا کردن 

کلر موجود در آب باعث خشک شدن پوست شما می شود و به همین دلیل به افراد با پوست خشک توصیه می شود که بیش از حد از استخر استفاده نکنند اما برای بقیه افراد، خاصیت ضد باکتریایی کلر می تواند اثر خوبی را روی پوست آن ها به جای بگذارد و در نتیجه با باکتری ها مبارزه می کند. در صورتی که از استخر استفاده کنید و پوست خود را مرطوب نگه می دارید، می توانید انتظار یک پوست خوب را داشته باشید.

تمرینات مقاومتی 

استفاده از وزنه ها به طرز وسیعی باعث می شود که پیری پوست فرد به تعویق بیافتد و در نتیجه ظاهر چین و چروک و خطوط پوست کاهش پیدا می کند و باعث می شود که تولید کلاژن تحریک شود که باعث سفت شدن پوست، شاداب شدن و ظاهر بهتر آن می شود.

پیلاتس 

پیلاتس یک تمرین ایده آل برای افزایش قدرت فیزیکی، انعطاف و افزایش عملکرد ذهنی فرد است که می توان با شدت پایین نیز آن را انجام داد. پیلاتس می تواند حساسیت های پوستی را بکاهد و تاثیرات منفی پوست را نیز از بین می برد و ظاهر آن را به طور کلی بهبود می بخشد. این ورزش باعث می شود که عرق کردن ملایم روی پوست صورت بگیرد و آلودگی ها را از منافذ بیرون می کشد.

ایروبیک 

ورزش های هوازی با سرعت بالا به تحریک کلاژن کمک می کند و میزان تولید آن را افزایش می دهد و از طرفی ظاهر جوانی را به پوست شما می بخشد و متابولیسم را نیز افزایش می دهد. کلاژن پوست نیز با این ورزش افزایش پیدا می کند و سلول های روشن تری را به ما تحویل می دهد.

یوگا 

یکی از راه های تاثیرگذار روی سلامتی یوگا است که ذهن، روح و جسم را بالا می برد. توجه داشته باشید یوگا را تحت نظر کارشناسان انجام دهید. تحقیقات نشان می دهد که استرس می تواند باعث افزایش آکنه و اگزمای پوستی در فرد شود و باعث می شود که سلول ها چربی بیشتری تولید کنند. کلاس های منظم یوگا به فرد کمک می کند تنفس منظم تری داشته باشد و در نتیجه چربی بیش از حد پوست خارج می شود و قرمزی، چین و چروک نیز کاهش پیدا می کند. همچنین یوگا به شدت از اثرات پیری در پوست پیشگیری می کند.

حتما بخوانید: انواع دستگاه پاک سازی پوست

بهترین تمرین ورزش صورت با بیشترین اثرگذاری کدام است؟

ورزش صورت شامل یک سری از حرکات منقبض کننده، زنجیره‌ای و محرک جهت زیر فشار گذاشتن و آزاد سازی عضلات صورت می‌باشد که نمونه ای از بدنسازی صورت است. این نرمش ها هم باعث افزایش حجم عضلات صورت می‌شود و هم باعث بالا کشیدن و لیفتینگ ملایم و آرام پوست صورت می‌شوند. این نرمش‌ها باعث می‌شود که گردش خون در زیر پوست افزایش یابد و مواد مغذی و اکسیژن بیشتر به اجزای مختلف صورت برسد. این‌ که کدام‌ یک از این‌ها اثرگذاری بیشتری داشته و زودتر صورت شما را جوان خواهد کرد، کاملاً مشخص نیست؛ ولی حرکات یوگای صورت بیشتر از حرکات ورزشی دیگر تاثیر گذار است.

یوگای صورت

یوگای صورت چیست؟

یوگای صورت یک گزینه طبیعی و جایگزین بوتاکس و جراحی برای پیشگیری از پیری صورت است! در اغلب موارد نتایج یوگای صورت، رضایت‌بخش و ماندگار است. یوگای صورت شامل انواع تکنیک‌های طب فشاری، تمرینات خاص و انواع ماساژ برای عضلات کوچک صورت و گردن است. با تقویت این عضلات و ورزش پیشانی و سایر اجزا، ظاهر کلی گونه‌ها، پیشانی و حتی غبغب بهبود پیدا می‌کند.
پس از مدتی افتادگی صورت، چین و چروک‌ها و سایر علائم پیری از بین می‌روند یا بسیار کم می‌شوند. به همین دلیل است که یوگای صورت «بوتاکس طبیعی» نامیده می‌شود! اما برای کم کردن علائم پیری فقط این تمرینات کافی نیست و حتما در کنار برنامه ورزش صورت برای جوانسازی باید از سبک زندگی مناسب پیروی کنید: خوب خوابیدن، ترک سیگار، کاهش استرس و تغذیه مناسب در این امر بسیار مهم است. به‌طور مثال حواس‌تان باشد تا حد امکان، اخم نکنید و یا به پیشانی خود خط و چین نیندازید.

فواید یوگای صورت

فواید یوگای صورت به عنوان یک ورزش صورت برای جوانسازی می‌تواند بسیار بیشتر از رفع چین و چروک‌ها باشد! یوگای صورت باعث سلامت و درخشندگی پوست شما می‌شود. دکتر کالینز محقق و بنیانگذار موسسه یوگای صورت می‌گوید: یوگای صورت به لیفت و محکم شدن عضلات زیر پوست کمک می‌کند و خطوط و چین و چروک‌ها را صاف می‌کند. ماساژهای یوگای صورت، فرایندِ گردش خون، تخلیه غدد لنفاوی و کاهش تنش عضلات را بهبود می‌بخشد. ورزش صورت باعث افزایش گردش خون و کاهش استرس و بهبود سلامت روان نیز می‌شود که در پیشگیری از سردرد، آزاد سازی سینوس‌ها و افزایش کیفیت خواب شما موثر است. همچنین تمرینات یوگای صورت ماهیچه‌های هایپراکتیو را آزاد کرده و در عین حال عضلات ضعیف را تقویت می‌کند که به پیشگیری از افتادگی و چروک شدن صورت کمک می‌کند.
افرادی که یوگای صورت تمرین می‌کردند که عضلات صورت خود را تقویت یا رها کنند، تا حدی سردردها و دندان قروچه‌هایشان هم کمتر شد. برخی دیگر نیز گفتند که شب‌ها آرامش بیشتری دارند و راحت‌تر می‌خوابند. تمرینات یوگای صورت و دوره‌های مراقبتی پوست، باعث افزایش تمرکز و آگاهی نیز می‌شود.

پاک سازی و جوان سازی پوست صورت با فیس آپ

پاکسازی پوست با دستگاه جدید فیس آپ

فیس آپ یک تکنولوژی جدید است که امروزه برای لایه برداری و پاکسازی پوست طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این روش جدید همزمان با جوانسازی، پوست را ماساژ می دهد که موجب جریان یافتن خون و در نتیجه افزایش کلاژن سازی در آن می گردد. نام این تکنولوژی (Face Up) به گونه ای است که ممکن است برخی بر این باور باشند که تنها برای پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که این روش برای سایر اندام های بدن نیز بسیار کاربردی است. دستگاه فیس آپ در رفع تیرگی زیر بغل، آرنج، زانو، قوزک پا و بیکینی نیز کاربرد دارد.
فیس آپ را می توان نسل جدید و پیشرفته دستگاه های میکرودرم دانست که دیگر مشکلاتی مانند پاشیدن پودر، گیر کردن پودر در دستگاه را ندارد. استفاده راحت و بدون خطر این دستگاه در نواحی اطراف چشم، یکی از مهم ترین مزیت های آن به شمار می آید.

فیس آپ چیست؟

دستگاه فیس آپ (Face up صورت)، جدید ترین نسل دستگاه میکرودرم ابریشن، برای روشن شدن، جوانسازی، سفت شدن پوست، به حداقل رساندن چین و چروک، پاک سازی و لایه برداری پوست است. فیس آپ پوست یک روش قطعی برای جوانسازی و پاکسازی صورت به شمار می رود که بدون دردسر و در مدت زمان کمی قادر است شما را به نتیجه مطلوب تان برساند.

عملکرد دستگاه فیس آپ

دستگاه جدید میکرودرم یعنی فیس آپ دارای یک هندپیس مکانیکی میکرو پالس مداری است. فیس آپ مجموعه ای از هندپیس های قابل تعویض از جنس کاربید سیلیکون دارد. سری یک بار مصرف در جلسه اول درمانی به مراجعه کننده تحویل داده می شود که تا پایان جلسات همراه خود باید بیاورد. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست صورت را روشن و نرم سازد.
میکرو پالس، پوست را ماساژ می دهد و همزمان موجب تحریک عضلات در زیر پوست می شود و همچنین گردش خون را بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو تکنیک که تنها در یک هندپیس گنجانده شده است، پوست را نسبت به تولید کلاژن جدید ترغیب و تحریک می کند.
فیس آپ با هدف از بین بردن یا تصحیح مشکلات خاص پوستی ناشی از اپیدرم و لایه های سطحی تر درم صورت می پذیرد. دستگاه فیس آپ می تواند شرایطی مانند دیسکرومیا، لک های ناشی از افزایش سن، خطوط ریز و اسکارها را از بین ببرد و در عین حال منجر به تشکیل کلاژن جدید شود. بدین ترتیب، پوست از همان اولین کاربرد، درخشان تر، صاف و جمع و جور تر به نظر می رسد.

کاربردهای فیس آپ

کاربردهای فیس آپ

  • جوانسازی صورت
  • کاهش چین و چروک
  • افزایش ضخامت پوست
  • لایه برداری و پاکسازی صورت
  • رفع تیرگی زیر بغل، آرنج، زانو، قوزک پا و بیکینی

این درمان عموماً بدون درد است و نیازی به بیهوشی یا بی حسی ندارد.

 هزینه فیس آپ صورت

هزینه فیس آپ صورت نیز همانند دیگر درمان های زیبایی و جوان سازی پوست بسته به شدت و عمق مشکلات پوستی شما و همچنین تعداد جلسات مورد نیاز جهت رفع مشکلات پوستی متفاوت است.

مزایای فیس آپ نسبت به دیگر دستگاه ها

به طور خلاصه، با اطمینان می توان گفت روش نوین فیس آپ به مراتب بسیار بهتر از دیگر دستگاه ها از جمله میکرودرم و میکرودرم ابریژن است. زیرا میکرودرم کمی حالت تهاجمی دارد و نیاز است جهت بهبودی کامل، دوره درمان طی شود. همچنین میکرودرم برای مشکلات عمقی تر پوست، از قبیل جای زخم، ترک های پوستی، چین و چروک یا اسکارهای عمیق آکنه مناسب نیست. در حالی که با استفاده از روش فیس آپ همگی این مشکلات پوستی مرتفع می گردند.
بعد از پاک سازی پوست با دستگاه فیس آپ شما می توانید، فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید اما پس از درمان میکرودرم، پوست کمی ملتهب شده و ممکن یکی دو روز طول بکشد تا این عارضه برطرف گردد. در این فاصله بسیار حساس و آسیب پذیر است و نیاز به مراقبت نیز دارد. در حالی که درمان فیس آپ به مراقبت های خاصی نیاز ندارد.
به طور کلی، دستگاه فیس آپ با طراحی جدید و کاربری آسان، روشی جدید در درمان انواع مشکلات پوستی ارائه می دهد.

نتایج فیس آپ

از همان اولین درمان فیس آپ صورت، پوست صاف و صاف تر به نظر می رسد، بدون عیب و نقص و قرمزی خاصی. برای نتیجه قابل توجه تر، یک سری درمان ۴ الی ۸ جلسه ای مورد نیاز است، اگرچه تعداد جلسات درمان به مشکل پوستی و پاسخ بیمار به این روش درمانی بستگی دارد.

مراقبت بعد از فیس آپ صورت

در روزهای بعد از درمان فیس آپ صورت (۳ تا ۵ روز بعد) توصیه می شود:

به هیچ عنوان از ترکیبات حاوی AHA یا BHA (گلیکولیک، لاکتیک یا اسید سالیسیلیک) استفاده نکنید.

به طور مکرر و روزانه پوست خود را مرطوب نگه دارید.

در صورت لایه برداری یا خشکی آشکار پوست، از کرم های نرم کننده (حاوی اوسرین و اوره) با خاصیت رطوبت رسانی و تسکین دهندگی بالا استفاده کنید.

حتی در روزهای قبل از درمان، خود را در معرض لامپ های UVA-UVB قرار ندهید و برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب، از پوست خود محافظت کنید و از لوسیون محافظ حاوی فیلترهای UVA – UVB (دی اکسید تیتانیوم) استفاده کنید.

در صورت بروز خارش، احساس سوزش یا قرمزی، به طور روزانه از ماسک تسکین دهنده، جذب کننده یا شاداب کننده (حاوی رس، گل و لای معدنی غنی شده با عصاره های گیاهی مانند بابونه، زیرفون، بالم لیمو) استفاده کنید.

بهترین مرکز جوان سازی با دستگاه فیس آپ

بهترین مرکز فیس آپ در تهران

چنانچه در صدد لایه برداری، پاکسازی، و جوان سازی پوست خود با یک روش قطعی و دائمی هستید، به شما فیس آپ صورت در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی را معرفی می کنیم. خوشبختانه مفتخریم اعلام کنیم که این مرکز مجهز به این دستگاه جدید و مدرن می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده پوست صورت تان را به دست متخصصین با تجربه آن بسپارید.

سخن پایانی

به یاد داشته باشید مراقبت از پوست و حفظ سلامت کلی، کلید اصلی جوانسازی و زیبایی صورت شماست. بهترین روش برای جلوگیری از چین و چروک و جوان‌تر شدن پوست، ترکیب تمرینات یوگای صورت و استفاده از دستگاه فیس آپ است. در این مطلب به معرفی ورزش صورت برای جوانسازی و فواید آن پرداختیم. همچنین چندین تمرین برای جوانسازی و لیفت پوست معرفی کردیم. پوست و موی زیبا از عوامل زیبایی محسوب می شوند، بنابراین تماس با ما را فراموش نکنید تا با جوان سازی پوست خود اعتماد به نفس شما نیز بالا رود.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

منبع

منبع 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا