مهم ترین مراقبتهای بعد از اندولیفت که باید بدانید

مراقبت های بعد از اندولیفت

مراقبت های بعد از اندولیفت
آیا می دانی مراقبت بعد از اندولیفت چقدر مهمه! اگر مراقبت نکنی، پول و وقت با ارزش خودت رو هدر دادی! احدی از تجربه عوارض و نتایج معکوس خوشش نمیاد!

فقط با یک جلسه اندولیفت، با کل چین وچروک ها و پوست شل و افتاده خداحافظی کن. ولی مراقبت ها رو فراموش نکن تا این یک جلسه هدر نرود.

اندولیفت معجزه ترین روش جوانسازی پوست و جایگزین جراحی است. در این مطلب، نکات و مراقبت های کلیدی اندولیفت رو براتون داریم. این نکات طلایی و مفید رو از دست نده.  

مراقبت های بعد از اندولیفت چیست

لیست مراقبت ها بعد از اندولیفت

  • از فشار دادن ناحیه درمان خودداری کنید.
  • مرطوب نگه‌ داشتن پوست به‌ طور مداوم
  • تا 24 ساعت از آرایش کردن خودداری کنید.
  • تا بهبودی کامل از رفتن به استخر و سونا بپرهیزید.
  • عدم استفاده از داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین
  • حفظ پوست در برابر نور خورشید و آسیب‌های محیطی
  • در هنگام خواب سر را بالاتر از قفسه سینه و بدن قرار دهید.
  • دور بودن از استرس برای مدت چند روز پس از انجام اندولیفت
  • تا سه روز از مصرف سیگار، قلیان و مشروبات الکلی بپرهیزید.
  • اگر پزشک برایتان دارو یا کرم تجویز کرده است به موقع مصرف کنید.
  • از کمپرس سرد برای کاهش تورم و کبودی در ناحیه تحت درمان استفاده کنید.
  • تمیز کردن پوست به‌ آرامی و شست‌وشوی صورت با محلول آب‌نمک یا سرکه رقیق
  • متوقف کردن استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی به‌ویژه محصولات دارای اسیدیته بالا
  • پانسمان اندکی که هنگام این عمل زیبایی بر روی صورت قرار می‌گیرد، بعد از آن برداشته خواهد شد.
  • بهتر است برای مدت یک الی دو هفته از انجام فعالیت‌های بدنی سنگین پرهیز شود، چون ممکن است باعث ایجاد کبودی و خون مردگی شود.

فیلم جوانسازی صورت و مراقبتهای بعد از اندولیفت

مراقبتهای قبل و بعد از اندولیفت

اندولیفت یکی از بهترین و موثرترین روشهای جوانسازی پوست است که توسط اشعه لیزر دایود انجام می شود. همچنین هیچ گونه برش، بخیه و خونریزی در سطح پوست ایجاد نمی کند؛ به همین دلیل عوارض آن خفیف و دوره نقاهت کوتاه‌ مدتی دارد. البته مراقبت های بعد از اندوليفت در این روش زیبایی اهمیت بسزایی دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مراقبت های بعد از اندولیفت

مراقبتهای قبل از اندولیفت

  • پوست ناحیه درمان کاملاً تمیز باشد.
  • از برنزه کردن و اپیلاسیون ناحیه درمان بپرهیزید.
  • از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.
  • از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.
  • اگر بیماری خاصی دارید و یا دارو مصرف می‌کنید پزشکتان را مطلع کنید.
  • با پزشک در مورد رفع چین و چروک ها، شل شدگی پوست، عوارض، معایب و همچنین مراقبت های قبل و بعد اندولیفت مشورت کنید.

اندولیفت چیست؟

اندوليفت روش غیرتهاجمی، غیر جراحی و بی خطر برای جوان سازی پوست است که از لیزر دایود با طول موج 1470 نانومتر برای تحریک کلاژن سازی جهت لیفتینگ، یکنواخت سازی و سفت کردن پوست شل استفاده می کند.
این فرایند توسط اشعه مادون قرمز صورت می‌گیرد که این اشعه لیزر از طریق فیبر نوری به زیر پوست نفوذ می کند. لیزر با ایجاد حرارت در لایه های عمیق پوست همه چین و چروک ها را از سطح پوست برطرف می کند و با از بین بردن چربی های انباشته زیر پوست لیفتینگ پوست صورت می‌گیرد. در نتیجه اندولیفت باعث سفتی و کشیدگی پوست می شود.
قبل از انجام این فرآیند باید در مورد مراقبت های بعد از اندولیفت اطلاعات کافی کسب کنید تا از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید.

فرایند انجام و مراقبتهای بعد از اندولیفت

فرآیند انجام اندولیفت

در جلسه مشاوره پزشک میزان چین و چروک ها، شل شدگی پوست و چربی های اضافه در زیر پوست را مورد بررسی قرار می دهد و نیز توصیه هایی درباره مراقبت های بعد از اندولیفت خواهد کرد.
در اندولیفت ابتدا سطح پوست تمیز می گردد و یک کرم بی حسی به مدت 20 دقیقه استعمال می گردد. نواحی مورد نظر در پوست علامت گذاری می شوند. یک فیبر نوری یک بار مصرف با ابعادی در حدود 200-300 میکرونی (به نازکی یک تار مو ) به راحتی و بدون هیچ برش یا بیهوشی مستقیماً زیر پوست قرار می گیرد، سپس حرارت انتخابی ناشی از لیزر دایود، از طریق منافذ پوست به لایه های درم نفوذ می کند و باعث آب شدن چربی های اضافه، افزایش کلاژن سازی و تغذیه پوست می شود.
فعال شدن همزمان نئوکلاژنز و عملکردهای متابولیک در ماتریکس خارج سلولی، باعث جمع شدن فوری پوست و کاهش شلی پوست می شود. سفت کردن پوست توسط اندولیفت به شدت با انتخاب پرتو لیزر مورد استفاده مرتبط است، یعنی نور لیزر آب و چربی بدن را هدف قرار می دهد. در نتیجه آن، انقباض بافتی در لایه عمیق پوست رخ می دهد و بدون هیچگونه آسیبی به پوست، تولید کلاژن را فعال می کند. بنابراین پروسه احیاکنندگی پوست آغاز و به تدریج عمل سفت سازی رخ می دهد که منجر به لیفت طبیعی و سفت سازی پوست می شود. 

کاربردها و مراقبتهای بعد از اندولیفت

کاربرد اندولیفت

  • لیفت خط ابرو
  • بهبود رنگ پوست
  • رفع غبغب
  • سفت کردن پوست چانه
  • استحکام و قوام پوست
  • سفت کردن پوست پیشانی
  • رفع چربی های اضافه زیر پوست
  • درمان خطوط ریز اطراف چشم
  • برطرف شدن لکه های پوستی
  • جوانی و افزایش اعتماد به نفس
  • رفع چین و چروک و شل شدگی پوست

بهترین کاندیدای اندولیفت چه کسانی هستند؟

اندولیفت برای همه خانمها و آقایان، با هر رنگ پوستی، که دچار چین و چروک و شل شدگی پوست شده‌اند کاملا مناسب است. همچنین این فرایند برای کسانی که نمی خواهند از عمل جراحی برای جوان سازی پوست استفاده کنند و می توانند مراقبت های بعد از اندوليفت را به خوبی انجام دهند مناسب است. عموما افراد بالای 40 سال، سالی یکبار نیاز به اندولیفت دارند که هم پیشگیری کننده و هم درمان کننده است.

مزایا و مراقبتهای بعد از اندولیفت

مزایای استفاده از اندولیفت

  1. حداقل درد در طول فرآیند درمان
  2. در مقایسه با جراحی، اندولیفت بسیار مقرون به صرفه تر است.
  3. عوارض جانبی آن حداقل است و پس از درمان به استراحت نیاز ندارد.
  4. دقت کار دستگاه اندولیفت بسیار زیاد است که منجر به نتایج بهتری می گردد.
  5. این درمان برای تمامی انواع پوست مناسب است و قابلیت انعطاف پذیری آن را افزایش می دهد.
  6. اندولیفت با واکنش طبیعی در زیر پوست باعث افزایش کلاژن سازی شده، در نتیجه با پاسخ ترمیمی بدن به تدریج پوست را سفت می کند که منجر به جوان سازی می گردد.

ایمنی و مراقبتهای بعد از اندولیفت

ایمنی اندولیفت

دستگاه اندولیفت برای درمان نواحی مختلف پوست از جمله صورت، گردن، درمان پف زیر چشم، بازو، کشاله ران، شکم، باسن و … مورد تایید سازمان غذا و دارو است و هیچ آسیبی از منظر سرطان یا مشکلات تیروئیدی ایجاد نمی کند.
صرف نظر از عوارض جانبی احتمالی مانند تورم و کبودی، این فناوری هیچ عوارض جانبی عمده ای ندارد و تقریبا بی خطر است.

مدت زمان استراحت پس از درمان

پس از انجام اندولیفت شما به ۱ تا ۵ روز استراحت نیاز دارید. البته دوره نقاهت به میزان تورم، کبودی، مراقبت های بعد از اندولیفت و توانایی بدن هر فرد بستگی دارد. بسیاری از افراد هستند که با توجه به سیستم و توانایی بدن خود به استراحت نیاز ندارند. اکثر بیماران می‌توانند پس از درمان بلافاصله به فعالیت‌های عادی خود بازگردند.

مدت زمان انجام اندولیفت

مدت زمان این عمل بسته به وسعت و منطقه تحت درمان متفاوت است، از 5 دقیقه فقط برای یک قسمت صورت، تا نیم ساعت برای کل صورت قابل انجام است و تاثیر این روش جوانسازی در عرض 12 هفته آشکار و تا 2 سال ماندگاری دارد.هزینه و مراقبتهای بعد از اندولیفت

هزینه اندولیفت

قیمت اندولیفت بسته به ناحیه تحت درمان، میزان چین و چروک و شل شدگی پوست، موقعیت جغرافیایی مطب و مهارت پزشک متفاوت است.
هزینه دقیق درمان در جلسات مشاوره‌ با پزشک مشخص می گردد. اندولیفت مشمول بیمه درمانی نمی شود زیرا یک روش درمانی زیبایی پوست محسوب می گردد. اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه بهترین مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی مطلع شوید با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره در این مرکز تخصصی کاملاً رایگان استش.

ماندگاری اندولیفت

طبق نظرسنجی هایی که تاکنون روی بیماران اندولیفت صورت پذیرفته، ماندگاری بسیار بالای این روش درمانی را در بهبود زیبایی آشکار می سازد. حداقل ماندگاری اندولیفت 1 الی 2 سال با توجه به شرایط پوستی هر فرد است. ماندگاری این روش زیبایی به مراقبت های بعد از اندولیفت بستگی دارد که برای بعضی افراد ممکن است سالها دوام داشته باشد.

مراقبتهای بعد از اندولیفت

اندولیفت در کدام قسمت های بدن قابل استفاده است؟

اندولیفت برای نواحی بدن از جمله صورت، گردن، زانو، شکم، بازو، قسمت داخلی ران و مچ پا استفاده می شود. اگر به دلیل کاهش چربی دچار افتادگی پوست صورت یا بدن خود شده اید این درمان برای شما مناسب است. همچنین کسانی که به دلیل افزایش سن دچار شل شدگی و افتادگی پوست شده اند اندولیفت برای درمان مشکلات پوستی این افراد بسیار مناسب است.

اندولیفت مزایای جراحی لیفت صورت را دارد که در مقایسه با جراحی سنتی زمان بهبودی کمتر، نرخ پایین تر و بدون عوارض است.

اثرات و نتایج انجام اندولیفت چه زمانی قابل مشاهده است؟

نتایج قطعی اندوليفت پس از بهبودی تورم و کبودی قابل مشاهده است، زیرا کلاژن اضافی در لایه های عمیق پوست ساخته می شود. بهترین لحظه برای قدردانی از نتایج به دست آمده پس از 6 ماه است. البته مانند همه روش‌ها، پاسخ و مدت اثر بستگی به هر بیمار دارد. 

مراقبت های بعد از اندولیفت

 

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان

برای اکثر متقاضیان این روش یک جلسه درمان کافی است، اما بسته به شدت افتادگی و چین و چروک پوست اگر پزشک لازم بداند، ممکن است جلسات بیشتری نیاز باشد. همچنین مدت زمان انجام آن به میزان چین و چروک و شل شدگی پوست بستگی دارد. جهت پیشگیری و کاهش سرعت پیری پوست می توان به صورت دوره ای و سالانه از مزایای اندولیفت بهره برد.

تعداد جلسات و مراقبت های بعد از اندولیفت

برای انجام اندولیفت به چه نوع مراکزی مراجعه کنیم؟

برای انجام این اقدام زیبایی لازم است به کلینیک های تخصصی پوست، مو و زیبایی مراجعه نمایید. البته ممکن است تمامی مراکز زیبایی، خدمات اندولیفت را ارائه ندهند. بنابراین باید قبل از اقدام، تحقیق و پرس و جو کنید تا مطمئن شوید در مرکز مورد نظر شما این فرآیند انجام می شود.
اندولیفت صورت و بدن در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی توسط پزشک ماهر و با تجربه انجام می‌شود.
تماس با ما را فراموش نکنید تا از زیبایی پوست و مو خود نهایت لذت را ببرید.

عوارض و مراقبت های بعد از اندولیفت

بهترین مرکز جوان سازی پوست کجاست؟

برای یافتن بهترین مرکز زیبایی که خدمات اندولیفت نیز در آن انجام شود، می توانید با اطرافیان، دوستان و آشنایان خود که تجربه جوان سازی با اندولیفت داشته و یا به هر طریقی با یک یا چند مرکز زیبایی آشنا هستند، مشورت نمایید.
همچنین با یک جستجوی ساده در اینترنت هم می توانید به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید. منتهی تنها به همین شنیده ها نباید کفایت کنید. اگر بتوانید از میزان رضایت مراجعین اطلاعاتی کسب نمایید، می تواند بسیار کمک کننده باشد. همچنین مراجعه حضوری به مراکز مورد نظر و پرسش سوالات اندولیفت که مد نظرتان است، می تواند تا حد زیادی شما را برای تصمیم گیری راهنمایی کند.

 عوارض اندولیفت 

کبودی و تورم از عوارض شایع اندولیفت می باشد که کاملاً طبیعی است و پس از چند روز برطرف می‌شود. همچنین قرمزی جزئی که معمولا طی چند ساعت پس از درمان رفع می‌شود. اعمال مراقبت های بعد از اندولیفت میزان عوارض را به شکل مطلوبی کاهش می دهد.
تمامی روش هایی که با هدف جوانسازی و شادابی پوست انجام می شوند، اگر به صورت اصولی صورت نگیرد، می تواند موجب اثرات معکوس شود و عواقب جبران ناپذیری برای شخص، رقم زند. اگر مرکز زیبایی مورد نظر عفونت های مختلف پوستی و زخم و خراش های روی پوست شما را نادیده بگیرد، عوارض خطرناکی در انتظار شما خواهد بود، بازگشت پوست و مشکلات مورد نظر به حالت اولیه از جمله موارد است. بنابراین به هیچ عنوان برای انتخاب بهترین مرکز زیبایی پوست و مو، عجله و سهل انگاری نکنید.

مراقبتهای بعد از اندولیفت

مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی

اگر به پوست و زیبایی خود اهمیت می دهید انتخاب درستی کرده اید. مرکز شریعتی واقع در شمال تهران، یکی از بهترین مراکز زیبایی پوست و لیزر است که با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین، خدمات بسیاری از جمله مزوتراپی دور چشم، چال دائم و موقت، انواع لیفت (با جراحی یا نخ)، ساکشن غبغب، مزونیدلینگ، خال برداری، میکرودرم، پاکسازی پوست، تزریق انواع مزوژل، مزونیدلینگ، رفع جای جوش و اسکار، فیس آپ، مزوتراپی سر و صورت، لیزر موهای زائد، تزریق بوتاکس، کربوکسی تراپی، تزریق ژل و پیرسینگ ناف و بینی و گوش و انواع ویزیتهای درمانی پوست و مو را برای شما مراجعین گرامی ارائه می دهد. این مرکز توانسته با بهره گیری از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کنار تجربه متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

مراقبتهای بعد از اندولیفت

نتیجه گیری

در خصوص جوانسازی پوست راهکارهای متعددی وجود دارد اما نکته مهم در انتخاب راهکار، سن و شرایط پوست هر فرد می باشد. در حال حاضر لیزر اندولیفت بهترین درمان غیرجراحی برای نواحی شل عضلانی و پوستی صورت و دیگر نواحی بدن است.
نکته بسیار مهم این است که قبل از انجام هر کاری، حتما با پزشک مشورت نمایید تا با اطلاع از مراقبتهای بعد از اندولیفت، بهترین نتیجه متناسب با پوست و انتظار شما حاصل گردد.
استفاده صحیح از دستگاه اندولیفت نیازمند تجربه و مهارت کافی است. اگر این مسئله رعایت شود، می توان به بهترین نتیجه دست یافت. اینکه مرکز انتخابی شما از چه دستگاهی و چگونه استفاده می کند، از اهمیت بالایی برخوردار است.
در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی جوانسازی پوست به روش اندولیفت توسط کادر حرفه‌ای و باتجربه صورت می گیرد. تماس با ما را فراموش نکنید تا با انجام اندولیفت جوانی و زیبایی را به پوست خود هدیه دهید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

منبع

منبع

1 دیدگاه دربارهٔ «مهم ترین مراقبتهای بعد از اندولیفت که باید بدانید»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا