اندولیفت چیست؟ مزایا، معایب و هزینه آن چقدر است؟

 اندولیفت بهترین روش جوان سازی صورت 

هزینه اندولیفت

بسیاری از افراد برای داشتن پوستی جوان و زیبا راه حل هایی را تجربه کرده اند از ماسک های خانگی گرفته تا عمل های جراحی و زیبایی. یکی از جدیدترین روش‌هایی که این روزها وارد بازار زیبایی پوست شده اندولیفت صورت است. در اندولیفت از امواج لیزر استفاده می شود تا چین و چروک‌های سطحی و افتادگی پوست برطرف شود.
از آنجایی که اندولیفت یک روش غیر تهاجمی زیبایی است طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. البته اندولیفت تنها راه برای زیبایی و جوان‌تر کردن پوست صورت نیست؛ بلکه روش‌های متعدد بسیاری از قبیل بوتاکس، مزولیفت و … در این زمینه روی کار آمده و هر یک از آن‌ها دارای یک سری معایب و مزایا هستند.
امروز می‌خواهیم ببینیم که چه عواملی بر هزینه اندولیفت اثر می‌گذارند. همچنین اندولیفت را با سایر روش‌های لیفت صورت از نظر هزینه، اثربخشی و عوارض بررسی کنیم. اگر شما نیز سوال‌هایی در زمینه اندولیفت، مزایا و معایب، اقدامات قبل و بعد از اندولیفت، کاربردها و علی الخصوص هزینه اندولیفت دارید همراه ما باشید. چرا که در این مقاله به تک تک این موارد و جزئیات مربوط به هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

فیلم جوان سازی صورت با اندولیفت

اندولیفت صورت چیست؟

اندولیفت یک متد نوین برای تحریک بافت‌های عمقی جهت ایجاد کلاژن‌های جدید با هدف کاهش افتادگی پوست و سفت‌سازی آن است. به دستگاه اندولیفت یک فیبر نوری بسیار نازک متصل می‌شود. این فیبر ضخامتی در حد یک تار مو یا نخ خیاطی دارد؛ یعنی چیزی حدود ۰.۲ تا ۰.۳ میلی‌متر. جراح فیبر نوری نازک را وارد لایه های عمقی پوست می کند و به سمت بخش‌های مختلف حرکت می‌دهد. فیبری که از طریق اشعه لیزر مادون‌ قرمز موجب تبخیر شدن تجمعات اضافی چربی می‌شود و کلاژن‌سازی پوست را تحریک می‌کند، در نتیجه باعث سفت شدن و کاهش افتادگی پوست می شود. سوراخ ایجاد شده برای ورود فیبر نوری به پوست بسیار نازک و غیر قابل مشاهده است.
این توضیح بسیار ساده‌ای از عملکرد پیچیده‌ی دستگاه اندولیفت بود. تکنولوژی پیشرفته و موثری که اخیراً مورد توجه جراحان پلاستیک در سرتاسر دنیا قرار گرفته است.

ویژگی مهم و خاص اندولیفت

دستگاه اندولیفت از لیزر زیرپوستی یا بین بافتی استفاده می‌کند. استفاده از لیزر برای جوان‌سازی پوست از سال های دور استفاده شده است. یکی از مشکلات اصلی لیزر این بود که نفوذ چندانی به بافت‌های زیر پوستی نداشت، به‌ همین دلیل اغلب تأثیرات بر روی سطح پوست بود. هنگامی‌ که قصد لیفت پوست خود را دارید، باید از روشی استفاده کنید که بر لایه های عمقی آن تأثیرگذار باشد. در حقیقت شل‌ شدن و افتادگی پوست نتیجه تأثیرات پیری بر لایه‌های عمیق و زیرین آن است که انعطاف‌پذیری و سفتی پوست را ایجاد می‌کنند.
با افزایش سن، پروتئین‌ها و کلاژن که از اجزای ساختاری لایه‌های عمقی است تحلیل رفته و به همین دلیل پوست شل و کم حجم می‌شود. اندولیفت تنها روش موثری است که بر لایه های عمقی پوست نفوذ می کند. 

اندولیفت بهتر است یا هایفو

اندولیفت بهتر است یا هایفوتراپی؟

یکی از روش‌های مشابه با اندولیفت صورت هایفو است. بسیاری از مراجعه کنندگان به مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی بین انتخاب این دو بر سر دو راهی قرار می‌گیرند. هر یک از این دو روش دارای یک سری نکات مثبت و منفی هستند که می‌تواند برای بیماری مناسب و برای بیماری دیگر نامناسب باشد. از طرفی دیگر هر یک از آن‌ها در درمان مشکل خاصی توصیه می‌شوند. به عنوان مثال انجام اندولیفت برای جای جوش توصیه نمی‌شود و بهتر است از روش هایفوتراپی صورت برای رفع این مشکل استفاده کنید.
بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب روش مناسب از قبل با پزشک مربوطه مشورت کنید. در نهایت پزشک بهترین و موثرترین روش جوان سازی پوست را با توجه به شرایط و مشکلات پوستی شما انتخاب خواهد کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تعداد جلسات درمانی اندولیفت چقدر است؟

تعداد جلسات براساس نظر پزشک و با توجه به نوع مشکل بیمار تعیین می‌شود. بسیاری از بیماران با انتخاب پزشک با تجربه و حرفه ‎ای تنها با یک‌ بار انجام اندولیفت به نتیجه دلخواه خود دست می یابند. البته می‌توانید برای اثربخشی بیشتر جلسه دوم را یک سال بعد از درمان اول در همان ناحیه مورد نظر تکرار کنید.
به‌ طور کلی نتایج پزشکی در تمام درمان‌های زیبایی در تمام افراد یکسان نیست و تا حدود بسیاری به تاریخچه بیمار وابسته است؛ بنابراین در نتیجه و میزان موفقیت این روش سن، وضعیت سلامتی، درجه مشکل پوستی شما و جنسیت می‌تواند مؤثر باشد. شما می‌توانید با پزشک متخصص خود مشورت کنید تا در انجام و انتخاب روش مناسب به نتیجه مطلوب برسید. به‌ طور کلی تعداد جلسات درمانی ارتباط مستقیمی با هزینه لیزر اندولیفت دارد.

 هزینه اندولیفت، نکات قبل و بعد از اندولیفت

نکات مراقبتی قبل از اندولیفت

برای اینکه از مزیت‌های روش اندولیفت به طور کامل بهره ببرید بهتر است تا یکسری مراقبت‌های قبل و بعد از آن را به دقت انجام دهید. البته نکات مراقبتی قبل از اندولیفت چندان زیاد و سخت نیست. فقط کافی است قبل از انجام آن صورت خود را به خوبی با آب و صابون بشوئید تا هیچ گونه مواد آرایشی بر روی پوست شما باقی نماند. تمیز بودن صورت شما شرط اصلی کار برای جلوگیری از حساسیت و یا عفونت در حین کار است.

مراقبت های بعد از اندولیفت  

بعد از اینکه پزشک اندولیفت صورت را با موفقیت تمام کرد نوبت به کارهایی می‌رسد که مسئولیت انجام آن‌ها بر عهده خود بیمار است. نادیده گرفتن این مراقبت‌ها دوره نقاهت شما را طولانی‌تر کرده و حتی می‌تواند سبب بروز برخی عوارض جانبی نیز در صورت شما شود. مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر است:

  • هنگام خواب شبانه، سر بالاتر از قفسه سینه باشد.
  • از پوست خود در برابر نور خورشید حفاظت کنید.
  • پوست را مرطوب نگه دارید و آن را به آرامی تمیز کنید.
  • صورت را با محلول سالین (آب نمک) یا محلول خیلی رقیق سرکه بشوئید.
  • مصرف مرتب و منظم داروها و یا پمادهای تجویز شده توسط پزشک مربوطه
  • استفاده از کمپرس یخ برای جلوگیری از ایجاد تورم و کبودی در ناحیه صورت
  • عدم مصرف مشروبات الکلی، دخانیات و داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین
  • عدم استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی در ۲۴ ساعت اول بعد از جلسه درمانی
  • عدم مصرف هیچ دارویی بدون هماهنگی با پزشک مربوطه در سه روز اول بعد از انجام اندولیفت
  • از انجام فعالیت های شدید فیزیکی و ورزش در 24 تا 48 ساعت اول خودداری کنید، چون کبودی و تورم را می افزاید.
  • حرکت دادن بدن و گردش خون مهم است، زیرا به بهبودی سریع تر شما کمک می کند. بنابراین، استراحت مطلق نکنید.

هشدار درباره اندولیفت صورت

تا چند هفته پس از انجام اندولیفت صورت، از تمیز کننده حاوی اسید، محصولات مراقبت پوستی حاوی رتینوئید یا ترکیبات رتینوئید خودداری کنید.

عوارض و هزینه اندولیفت

عوارض اندولیفت

قبل از اینکه به صورت قطعی تصمیم خود را در خصوص استفاده از این روش بگیرید باید در مورد عوارض و معایب اندولیفت صورت با پزشک مربوطه صحبت کنید. این عوارض شامل مواردی نظیر تورم و کبودی در ناحیه تحت درمان است. البته ناگفته نماند که این روش هیچ گونه عارضه جانبی اساسی و خطرناکی نداشته و در صورت رعایت تمامی نکات مراقبت های بعد از اندولیفت به صورت کاملا صحیح و اصولی با هیچ مشکلی روبرو نخواهید شد. همچنین انتخاب کلینیکی مجهز به بهترین دستگاه اندولیفت و پزشکی با تجربه می‌تواند عوارض اندولیفت را به کلی از بین ببرد.

مزایای اندولیفت صورت

از جمله مهم‌ترین مزایای اندولیفت صورت که باعث ترغیب بسیاری از اشخاص برای بهره‌مندی از آن می‌شود عبارتند از:

  • عوارض بسیار پایین
  • کوتاه بودن دوره نقاهت بعد از انجام اندولیفت
  • هزینه پائین‌تر در مقایسه با روش‌های تهاجمی مشابه
  • عدم نیاز به برش و بخیه به دلیل غیر تهاجمی بودن آن
  • مشاهده نتایج مثبت کار بعد از یک جلسه درمانی با اندولیفت
  • انجام پروسه درمان با بی‌حسی موضعی بدون نیاز به بیهوشی
  • مشاهده نشدن هیچ گونه زخم و خونریزی در طول مدت درمان

استفاده از اندولیفت در دیگر نقاط بدن

اندولیفت کاربردهای زیادی دارد. از این روش می‌توان برای رفع افتادگی، سفت کردن و لیفت پوست در نواحی زیر استفاده کرد. به طور کلی هرجا که نیاز به رفع افتادگی و شلی پوست وجود داشته باشد، اندولیفت درمان موثری برای آن ناحیه است و اغلب برای گردن و صورت استفاده می‌شود.

  • چانه
  • گردن
  • گونه‌ها
  • بازوها
  • پلک پایینی
  • دور ناف
  • لگن و باسن
  • داخل ران و زانو 
  • افتادگی چشم و پف زیر چشم
  • کاهش چین‌وچروک و عمق خطوط خنده
  • خط فک برای زاویه‌سازی فک و صورت
  • اندولیفت غبغب برای کاهش چربی‌های موضعی غبغب

کاربردهای اندولیفت

کاربردهای لیزر اندولیفت

استفاده از اندولیفت نه تنها برای خانم ها، بلکه برای آقایان نیز کاربرد دارد. در کنار دیگر روش‌های جوان‎سازی می توان از اندولیفت برای افزایش تأثیرات بهره برد. کاربردهای لیزر اندولیفت شامل موارد زیر است:

  • موجب سفت‌شدن پوست می‌شود.
  • موجب افزایش تحریک کلاژن سازی می‌شود.
  • این روش بافت‌های چربی موضعی را از بین می ‎برد.
  • اندولیفت سبب حرارت و تحریک ساخت عروق می‌شود.
  • اندولیفت برای زاویه‌سازی گردن، صورت و بازوها مناسب است.
  • اندولیفت موجب افزایش و بهبود کارکرد متابولیک ماتریکس خارجی سلول می‌شود.

چه عواملی در هزینه اندولیفت تاثیر می گذارند؟

هزینه اندولیفت به عوامل مختلفی از جمله محل درمان، دستگاه مورد استفاده، سطح مهارت متخصص پوست و یا جراح، تعداد جلسات مورد نیاز، موقعیت جغرافیایی و هزینه‌های مرتبط، داروهای تجویز شده و قیمت فیبر مصرفی دستگاه بستگی دارد. تمام موارد گفته شده بر قیمت نهایی اندولیفت اثر می‌گذارند. 

فیبر نوری تاثیرگذار در هزینه اندولیفت

دستگاه و مواد مصرفی

اندولیفت روشی نوین در درمان چین و چروک های ناشی از افزایش سن و پیری پوست است. هر چقدر یک فناوری درمانی جدیدتر و پیشرفته‌تر باشد، قیمت بالاتری هم دارد. به علاوه فیبرهای نوری جزو مواد یکبار مصرف هستند و فقط برای یک نفر استفاده می‌شوند. این موارد باعث می‌شود که هزینه اندولیفت بالاتر از روش‌های غیرتهاجمی لیفت صورت مانند هایفوتراپی باشد.
محل درمان تعیین کننده‌ی دو چیز است: اول این که فرآیند درمانی چقدر زمان می‌برد و دوم این که چقدر از دستگاه و محصولات یکبار مصرف استفاده می‌کنیم. بدیهی است که هرچه جلسه‌ی درمانی طولانی تر و مواد مصرفی بیشتری استفاده شود، هزینه اندولیفت هم بالاتر می‌رود. هرچه ناحیه تحت درمان بزرگتر باشد هزینه هم به طبع آن افزایش می یابد. همچنین میزان پیری و افتادگی پوست در قیمت تمام‌ شده بسیار تأثیرگذار است. هنگامی‌ که شدت صدمات و علائم پیری پوست بیشتر باشد، تعداد جلسه درمانی نیز افزایش می‌یابد و باید هزینه بیشتری را پرداخت نمائید. 

تاثیر مهارت پزشک در هزینه اندولیفت

سطح مهارت و میزان تجربه تیم درمانی

در انجام اندولیفت که یک روش نسبتا جدیدی است مهارت و تجربه جراحی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده چرا که هر چه یک شیوه درمانی جدیدتر باشد تحقیقات کم‌تری بر روی آن صورت‌ گرفته و تکنیک‎های استفاده از آن کم‌تر گسترش‌ یافته است. تجربه و مهارت جراح بسیار حائز اهمیت است، هر چه جراح از مهارت و تخصص بالاتری برخوردار باشد، تأثیرات درمانی بهتر و ماندگاری بیشتری خواهد داشت. نکته قابل‌ توجه این است که جراحان مجرب، از روش‌های درمان منحصربه‌ فرد خود استفاده می‌کنند که نتیجه سال‌ها تجربه و صدها عمل درمانی مختلف است. هرچه جراح تجربه بیشتری داشته باشد، از روش‌های بهتری استفاده می‌کند. مشخص است که متخصصین و تیم درمانی ماهرتر، درخواست دستمزدهای بیشتری را دارند، به‌ همین دلیل قیمت اندولیفت در برخی از کلینیک‌ها بسیار بالاتر است.
در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی پزشکان با تجربه به همراه کادر درمانی با سابقه، نتایج بسیار ارزنده ای برای عزیزانی که متقاضی جوان سازی پوست صورت خود با اندولیفت بوده اند به ارمغان آورده اند، به همین خاطر تکنیک‌های جراحی و میزان اثربخشی اندولیفت در این مرکز به حداکثر خود رسیده است. 

هزینه‌های مرتبط

در اندولیفت، داروهای قبل و بعد از درمان هزینه‌های بسیار کمی دارند. دوره ریکاوری این روش بسیار سریع است. تقریباً بلافاصله می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خود بپردازید. هزینه‌های جانبی جوان سازی پوست با اندولیفت بسیار محدود بوده و این یکی از مزایای اندولیفت محسوب می‌شود.

موقعیت جغرافیایی

همانطور که گفتیم اندولیفت یکی از روش‌های جدید جوانسازی پوست است. به همین خاطر هنوز چندان شناخته شده نیست. این روش در بیشتر کشورهای اروپایی، به ویژه ایتالیا، طرفداران زیادی دارد و در ایران و ترکیه هم به خوبی شناخته شده است. هزینه اندولیفت در شهرستان‌ها معمولاً بیشتر از تهران است. چون کلینیک‌های شهرستان مراجعین کمتری داشته و قاعدتاً تجربه‌ی درمانی کمتری هم دارند و برای تامین هزینه ها مجبور به دریافت دستمزد بیشتری هستند. همواره سعی کنید برای درمان‌های جوانسازی و زیبایی، بهترین کلینیک پوست و مو را انتخاب کنید. انتخاب یک کلینیک معتبر باعث به حداکثر رسیدن اثرات و به حداقل رسیدن عوارض جانبی می‌شود.

هزینه اندولیفت در بهترین مرکز زیبایی

هزینه اندولیفت صورت

قیمت اندولیفت به دلیل غیر تهاجمی بودن آن در مقایسه با سایر روش‌های تهاجمی و روش های جراحی که در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود پایین‌تر است. علاوه بر آن به دلیل ماندگاری بالایی که اندولیف دارد هزینه کردن بابت آن ارزش زیادی دارد. به‌ طور کلی کار با دستگاه اندولیفت بسیار تخصصی و حساس است، بنابراین به دلیل ارزان بودن بعضی مراکز زیبایی و کلینیک ها دچار وسوسه و اشتباه انتخاب نشوید. اندولیفت را تنها در مراکز معتبر و نزد پزشک با تجربه و کارآمد انجام دهید تا دچار عوارض و خطرات جبران ناپذیر نشوید.

هزینه اندولیفت در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی

همانطور که گفتیم، هزینه اندولیفت به ناحیه‌ی درمان و میزان ترمیم مورد نیاز بستگی دارد. خبر خوب برای شما عزیزان این است که تخفیف بسیار خوبی برای اندولیفت در نظر گرفته‌ایم. شما می‌توانید برای مدت محدودی از تخفیفات ویژه این روش‌ درمانی بی‌نظیر استفاده کنید. پس تا فرصت هست برای اطلاع از هزینه اندولیفت صورت به این مرکز مراجعه کنید و از دریافت مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید. تماس با ما را فراموش نکنید. 

بهترین مرکز زیبایی پوست و مو 

مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی تهران با بهره‌مندی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار سعی بر آن دارد تا شما عزیزان را در رسیدن به ظاهری زیبا و جوان همراهی کند.
تقریباً تمامی روش‌های غیرتهاجمی و کم‌تهاجمی جوانسازی پوست مانند اندولیفت، هایفوتراپی، مزوتراپی، کربوکسی‌تراپی، روش‌های تزریقی و … در این مرکز ارائه می‌شوند.
استفاده از بهترین تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا و بهره‌گیری از متخصصین مجرب و تیم درمانی ماهر، سبب شده که بیشترین نرخ رضایت را در بین مراجعین داشته باشیم. همچنین لازم به ذکر است که تمامی خدمات ارائه شده در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی، مورد تایید وزارت بهداشت بوده و با کسب مجوز از این سازمان انجام می‌شود.

مقایسه هزینه های لیفت صورت و هزینه اندولیفت

مقایسه هزینه های لیفت صورت

نکته مهم در رابطه با هزینه روش‌های زیبایی و جوان‌سازی این است که باید به بالا یا پایین بودن هزینه یک روش درمانی نسبت به اثرات آن توجه کنید. تزریق بوتاکس یکی از ارزان‌ترین روش‎های جوان‎سازی پوست محسوب می‌شود. این روش تأثیرات فوق‌العاده‌ای در برطرف‌ کردن خطوط ظریف صورت دارد، اما در زمینه رفع افتادگی‌ها یا چین‌وچروک‎های عمیق تأثیر چندانی ندارد؛ در مقابل هزینه هایفوتراپی تا حدودی نصف هزینه اندولیفت است، اما هایفوتراپی تأثیرات کم‌تری نسبت به اندولیفت دارد. اثرات هایفوتراپی حدود ۱ سال پایداری دارند، در صورتی که اثرات اندولیفت تا چند سال ماندگار هستند. همچنین نوع جوان‎سازی و تأثیرات روش هایفوتراپی و کاری که بر روی پوست شما انجام می دهد، متفاوت است.

روش انتخابی برای جوان‌سازی پوست باید با صلاحدید پزشک تعیین شود. پزشک با توجه به نوع پوست، مشکل پوستی و ناحیه تحت درمان پیشنهادات خود را ارائه می دهد و شما با توجه به بودجه و هزینه ها تصمیم نهایی را خواهید گرفت. پس همواره در مقایسه هزینه های جوان‎سازی پوست، باید تأثیرات و ماندگاری نتایج را در نظر داشته باشید. گاهی اوقات یک روش درمانی گران‌تر اما برای جوان‎‌سازی پوست شما تأثیرگذارتر است. در این صورت برای پیشگیری از ضرر و زیان مالی، بهتر است روش پرهزینه را انتخاب نمائید. 

آیا درمان لیزر اندولیفت هزینه زیادی دارد؟

اندولیفت یک عمل جراحی نیست. قیمت لیزر اندولیفت نسبت به متدهای دیگر و روش های تهاجمی جراحی بسیار ناچیز است. به همین خاطر هزینه اندولیفت و دردسرهایش بسیار کمتر از عمل‌های جراحی با نتایج مشابه است. در حقیقت با توجه به این‌ که یک جلسه درمان با لیزر اندولیفت مشکلات زیبایی بسیاری از جمله افتادگی پوست و چین و چروک های صورت را از بین می‌برد، این روش یک پروسه مقرون‌ به‌ صرفه به‌ حساب می‌آید.
امروزه اندولیفت یکی از بهترین متدهای جوان‌سازی پوست و رفع چین‌وچروک و افتادگی پوست نسبت به دیگر روش‌های جوان‌سازی محسوب می‌شود. 

تماس با ما را فراموش نکنید تا از تجربه جوان سازی پوست خود در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی به خوبی یاد کنید و از جوانی پوست صورت و بدن خود لذت ببرید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم عوامل مؤثر در هزینه اندولیفت را برای شما بیان کنیم. هزینه اندولیفت به ناحیه تحت درمان، میزان ترمیم مورد نیاز و طول مدت آن بستگی دارد که پزشک متخصص شما آن را تعیین می کند.
به طور کلی وقتی می‌خواهید یک روش جوانسازی را انتخاب کنید، مشاوره با پزشک را فراموش نکنید. پزشک معالج بهترین روش انتخابی برای درمان و رفع مشکلات پوست را به شما پیشنهاد خواهد کرد. همچنین نتایج و اثرات روش درمانی انتخاب شده را به شما خواهد گفت و این که آیا خطرات و عوارض روش درمانی به تاثیراتش می‌ارزد یا خیر، نتایج تا کی پایدار است و بسیاری از سوالاتی که در ذهن شماست و در نهایت تصمیم نهایی با شماست.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا