لیفت و جوان سازی صورت با اندولیفت

حس خوب جوانسازی صورت با اندولیفت

محتوا

 انسان همواره کوشیده است تا آثار پیری را مخفی کند و ظاهر زیبا و جوان خود را به تصویر بکشد. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری لیزر، جوانسازی صورت آسان تر شده است و روش های گوناگونی برای زیباتر و جوانتر شدن صورت پدید آمده است.
یکی از این روش ها که از تکنولوژی لیزر بهره می برد، اندولیفت است؛ روشی موثر، با حداقل تهاجم و خطر. در این مقاله می‌خواهیم بررسی کاملی بر جدیدترین روش‌ جوان سازی صورت با اندولیفت بپردازیم. ابتدا کمی در مورد نحوه‌ و چگونگی عملکرد اندولیفت برای درمان و پیشگیری از پیری و چروک شدن پوست صحبت می‌کنیم، سپس به سراغ مقایسه‌ی آن با سایر روش‌های مشابه می‌رویم تا برتری‌های این روش را بهتر متوجه شوید. با ما همراه باشید.

نکات مراقبت از پوست

5 نکته برای جلوگیری از پیری پوست

  1. صورت خود را به خوبی تمیز کنید.

برای مراقبت از پوست و پیشگیری از پیری سلول های پوست، هر شب آرایش خود را پاک کنید و هیچ وقت با آرایش به رختخواب نروید. در شب، پوست شما باید بتواند نفس بکشد. هفته ای یک بار، لایه برداری انجام دهید تا تمام پوست مرده از بین برود و پوست شما نسبت به محصولاتی که استفاده می کنید نفوذپذیرتر شود.

  1. رژیم غذایی سالم را رعایت کنید.

برای مبارزه با چین و چروک های ناشی از افزایش سن، غذاهای غنی از آنتی اکسیدان، امگا 3 و ویتامین ها را انتخاب کنید. آنتی اکسیدان هایی که در اسفناج، لوبیای کلیه، گوجه فرنگی و چغندر یافت می شوند، در مبارزه با پیری سلول بسیار موثر هستند.

  1. آب زیاد بنوشید.

پزشکان همواره اهمیت نوشیدن آب فراوان برای سلامتی را تکرار می کنند. برای مبارزه با پیری پوست، آب نیز ضروری است. هرچه بیشتر بنوشیم، بیشتر اجازه می دهیم بدن سموم خود را دفع کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

4.  سیگار را ترک کنید.

بین سیگار کشیدن و پیر شدن پوست رابطه وجود دارد. بسیاری از مطالعات نشان داده است که سیگار کشیدن باعث ایجاد چین و چروک می شود. تنباکو باعث اکسیداسیون سلول و در نتیجه تغییر اپیدرم می شود.

5 . مراقب آفتاب باشید.

اشعه خورشید برای پوست ما بسیار مضر است. خود را در معرض طولانی مدت آفتاب قرار ندهید که منجر به پیری زودرس پوست می شود. استفاده از کرم های ضد آفتاب در جلوگیری از ایجاد لکه های ناشی از نور مضر خورشید بسیار مفید است.

فیلم لیزر اندولیفت در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی

بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت

در انتخاب بهترین روش می بایست در ابتدا پوست هر فرد بررسی شود. افراد غیر مرتبط با حوزه پزشکی و پوست مانند سالن های زیبایی اقدام به جوان سازی و لیفت صورت با هزینه کمتر می کنند. به شما عزیزان توصیه می کنیم که برای انجام کارهای مرتبط با پوست اعم از لیفت صورت، تزریق ژل لب، پاکسازی صورت و غیره حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.
نکته قابل تامل این است که یک فرد غیر متخصص با چند روز دوره دیدن با وسایل و ابزار نمی تواند پوست را بشناسد و به مشکلات پوستی تسلط داشته باشد. همچنین عوارض ناخواسته به وجود آمده از عدم تسلط و تجربه پزشک می تواند صدمات جبران ناپذیری به پوست شما وارد کند. مراجعه به
مرکز معتبر پوست و مو و همچنین مشاوره با پزشک با تجربه را قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی فراموش نکنید.

انواع روش های لیفت صورت

روش های بسیار زیادی برای جوان سازی پوست استفاده می شود که به دو دسته کلی طبیعی و غیرطبیعی تقسیم می شوند که با مشاوره پزشک از بین این روش ها می توان برای هر فرد با توجه به نوع پوست، مشکل پوستی ایجاد شده و همچنین شرایط سنی هر فرد، بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت را پیشنهاد کرد.

روش های طبیعی جوانسازی صورت همان ماسک های دست ساز با انواع میوه هایی مانند کیوی، خیار و … است. همچنین لایه بردارهای موجود در بازار برای شادابی و پاک سازی پوست بسیار موثر است. این روش ها می توانند سبب رطوبت رسانی و پیشگیری از ایجاد چین و چروک های پوستی شوند.

روش های غیر طبیعی در واقع روش هایی هستند که علم پزشکی جدید آنها را توصیه می کند. روش هایی مانند میکرونیدلینگ، میکرودرم، تزریق پروفایلو، تزریق ژل و فیلر کلاژن ساز، هایفوتراپی، اندولیفت، co2، آر اف فرکشنال و سایر لیزرهای اولتراسونیک نیز در جهت ترمیم و جوانسازی پوست موثر هستند. هر کدام از این روش ها مزایا و کاربردهای خاصی دارند. در ادامه مقاله به شرح جوان سازی صورت با اندولیفت خواهیم پرداخت.

اندولیفت چیستاندولیفت چیست و چگونه کار می کند؟

با پیشرفت علم، روش‌های درمانی و زیبایی پوست هم رشد چشمگیری داشته است. در میان تکنولوژی‌های جدید، لیزر نقش پررنگ‌تری داشته و امروزه در بسیاری از روش‌های درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اندولیفت یک متد درمانی بر پایه ی لیزر است که با حداقل تهاجم و به صورت سرپایی بدون بیهوشی و بستری شدن، بدون برشی در پوست انجام می شود و هیچ گونه جای بخیه و اسکار باقی نمی گذارد.
اندولیفت با هدف لیفتینگ یا بالا بردن اجزای صورت انجام می‌شود. این روش درمانی شباهت زیادی به جراحی لیفت دارد و افتادگی‌های پوست و چین و چروک‌ها را از بین می برد.
در این پروسیجر، فیبرهایی به ضخامت یک تار مو توسط پزشک متخصص از طریق منفذ بسیار ریزی به زیر پوست فرستاده می شود. سپس در حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار داده می‌ شود و لیزر دایود از طریق این فیبرها به بافت‌های عمقی پوست تابیده می‌شود. 
در اندولیفت، برخلاف لیزر موهای زائد، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی‌شود بلکه به صورت عمقی در پوست نفوذ می کند.
میکروفیبر بسیار نازک در هنگام عبور از لایه‌ های پوست، با هدایت مسیر لیزر به محل مورد نظر، پرتو لیزر را بر روی بافت‌ های عمقی پوست متمرکز می‌ کند. 
انرژی حاصل از پرتو لیزر دایود به صورت انتخابی، به تجزیه‌ی چربی‌ها، بازآرایی اسکلت پروتئینی و تحریک فیبرهای کلاژن ساز پوست می‌پردازد. این طول موج بیشترین اثر را روی آب و چربی‌های موجود در بافت پوست دارد.
هدف اصلی در اندولیفت هم ذوب کردن چربی‌های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن آن است. 

نقش لیزر در دستگاه اندولیفت و عملکرد آن بر روی پوست

دستگاه اندولیفت از لیزر دایود با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر برای درمان موضعی ذخایر بافت چربی استفاده می‌کند.
لیزر دایود استفاده شده در اندولیفت با تولید، تقویت و متمرکز ساختن پرتوهای نوری که انرژی یکسانی دارند، باعث تحریک کلاژن سازی در پوست، سفت سازی و رفع چین وچروک های روی صورت می شود. لیزر با تخریب انتخابی و خاصیت فوتوترمیک (گرمایش نوری) اثر خود را بر بافت پوست می‌گذارد. در طول درمان با اندولیفت این انرژی گرمایی به بافت چربی و بافت پیوندی موجود در لایه‌های پوست وارد می شود.
طول موج ۱۴۷۰ نانومتر که در دستگاه اندولیفت استفاده می‌شود، توسط چربی و بافت پیوندی جذب شده و دمای موضعی آن‌ها را افزایش می‌دهد؛ در حالی که سایر بافت‌ها آسیبی نمی‌بینند. 

 فناوری لیزر اندولیفت، پرتوهای نوری با انرژی یکسان تولید می کند و این پرتوهای متمرکز با نفوذ عمقی به پوست، باعث اثربخشی بر بافت پوست می شود. این لیزر کلاژن سازی را تحریک می کند و باعث جوانسازی پوست صورت و بدن می شود.

جراحی لیفت بهتر است یا اندولیفت؟

اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن است که نتایجی مشابه جراحی لیفت دارد. کسانی که ترس از تیغ جراحی، بیهوشی و همچنین عوارض بعد از جراحی را دارند اندولیت جایگزین بسیار مناسبی است. نتایج این روش درمانی نسبت به جراحی لیفت، بسیار رضایت‌بخش و زیبا بوده و با حداقل تهاجم، خطرات و عوارض همراه است.

مزایای جوان سازی صورت با اندولیفت

مزایای جوان سازی صورت با اندولیفت چیست؟

  • حداقل تهاجم
  • ایمنی بالای درمان
  • امنیت بالا و کم عارضه
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه
  • بدون ایجاد برش در پوست
  • تنها یک جلسه‌ی درمانی نیاز دارد.
  • بدون خونریزی و ایجاد خونمردگی
  • کاملاً سرپایی، بدون نیاز به بیهوشی 
  • عدم به جا گذاشتن اسکار و جای زخم
  • فعال سازی ساخت مجدد کلاژن ها
  • اصلاح زوایای صورت، گردن و بازوها
  • افزایش حرارت و تحریک ساخت عروق
  • بهترین روش غیر جراحی بلفاروپلاستی پلک یا بینی
  • فعال سازی عملکردهای متابولیک ماتریکس خارج سلولی
  • هزینه‌ی کمتر نسبت به سایر روش‌های لیفتینگ صورت از جمله جراحی

اندولیفت در واقع باعث تحریک تولید کلاژن، تحریک ساخت عروق جدید در پوست و سفت شدن پوست می شود.

تفاوت اندولیفت با لیزر لیپولیز

اساس کار اندولیفت مشابه روش دیگری به نام لیزر لیپولیز است که برای از بین بردن بافت چربی در نواحی بزرگ‌تر مثل شکم استفاده می‌شود. در لیزر لیپولیز از لوله‌ی فلزی باریک (کانولا) استفاده می‌شود که در روش اندولیفت حذف شده و جای آن رامیکرو فیبر بسیار نازکی گرفته است. قطر میکروفیبرهای استفاده شده در اندولیفت برای صورت 200-300 میکرون معادل 0.2 یا 0.3 میلی‌متر (به ضخامت یک تار مو) و 400-600 میکرون است که بسته به محل درمان، برای سایر بخش های بدن مورد استفاده قرار می گیرد. 

چرا روش‌های کم‌تهاجمی مانند اندولیفت بهتر از جراحی هستند؟

1. نیازی به بیهوشی عمومی ندارند. یکی از خطرات تمامی عمل‌های جراحی بیهوشی عمومی است که شامل سکته و مرگ هم می‌شود.

2. زمان درمان کوتاه‌تر از جراحی است. برای عمل‌های جراحی گاهی لازم است روز قبل یا صبح همان روز به کلینیک یا بیمارستان بروید و بستری شوید. گاهی ساعت‌ها باید منتظر خالی شدن اتاق عمل باشید. عمل‌های جراحی معمولاً یک یا چند ساعت طول می‌کشند. در صورتی که اندولیفت برای بخش کوچکی از صورت در حدود ۱۰ دقیقه و برای کل صورت حدوداً نیم تا یک ساعت زمان می‌برد.

3. خطرات و عوارض کمتری دارند. تمام عمل‌های جراحی با خطر مرگ در اثر حساسیت به داروی بیهوشی همراه هستند. سایر عوارض عمل‌های جراحی مانند عفونت‌ها، خونریزی، باز شدن بخیه و موارد این چنینی، با وجود این که چندان شایع‌ نیستند، ولی در برخی از بیماران مشاهده می‌شوند.

4. برگشت پذیر است. عمل‌های جراحی زیبایی برگشت پذیر نیستند. حتی برخی از آن‌ها قابل ترمیم هم نیستند. روش‌هایی کم‌تهاجمی مانند هایفوتراپی، کربوکسی تراپی و اندولیفت، اثرات نسبتاً بلند مدتی دارند اما نهایتاً برگشت پذیرند. باید توجه داشته باشید که با تمام پیش‌بینی‌های انجام شده، شاید بعد از جراحی لیفت صورت، ظاهر خود را نپسندید.

5. زمان بهبودی کوتاه‌تری دارند. دو روز بعد از اندولیفت می‌توانید به فعالیت روزمره خود بازگردید و نتایج درمان بلافاصله قابل مشاهده است. در مورد جراحی لیفت صورت، ۲ هفته‌ای طول می‌کشد تا بتوانید نتایج اولیه درمان را ببینید.

اثرات اندولیفت

لیزر بدون این که به بافت‌ها، سلول‌ها، اعصاب و عروق خونی اطراف آسیبی وارد کند، اثرات زیر را برجای می‌گذارد:

  • باعث تخریب و خروج چربی از بافت‌های موضعی می‌شود.
  • پوست منطقه‌ی تحت درمان به سرعت سفت و لیفت می‌شود.
  • به لطف تولید و بازآرایی رشته‌های کلاژن در محل درمان، اثرات اندولیفت تا بلند مدت باقی می‌مانند.

تعداد جلسات جوان سازی صورت با اندولیفت

پزشک متخصص پوست براساس شرایط پوست هر بیمار، نوع مشکل بیمار، میزان افتادگی و چین و چروک های ناحیه تحت درمان تعداد جلسات اندولیفت را مشخص می کند. در بیشتر موارد یک جلسه‌ی درمانی کفایت می‌کند. در هر صورت تعداد جلسات بعد از مشاوره با بهترین متخصص پوست و مو مشخص خواهد شد.

بسیاری از بیماران با یک بار انجام اندولیفت به نتایج دلخواه و مطلوب به طور همیشگی دست یافته اند. اگر نتایج اندولیفت نیاز به بهبود داشته باشد، در طول یک سال آینده می‌توانید یک جلسه‌ی درمانی دیگر هم داشته باشید. 

کاربردهای اندولیفت

کاربردهای اندولیفت

  • لیفت و بالا بردن ابرو
  • سفت سازی و جوانسازی پوست
  • ذوب کردن چربی انباشته موضعی
  • اصلاح زوایای صورت، گردن و بازوها
  • رفع پف زیر چشم (اندولیفت زیر چشم)
  • رفع افتادگی پوست در زیر پلک‌های پایینی، نواحی چانه و خط فک
  • رفع چربی های اضافی مانند چربی های زیر گردن (اندولیفت غبغب)

آیا اندولیفت بهترین روش جوانسازی پوست صورت است؟

اندولیفت قطعاً یکی از موثرترین و کم‌خطرترین روش‌های جوانسازی پوست است؛ اما نمی‌توان گفت که برترین روش است. مثلاً روش‌ کربوکسی تراپی برای درمان خطوط ریز صورت بسیار موثر است ولی برای چین و چروک‌های عمیق، استفاده از هایفوتراپی توصیه می‌شود. یا شاید تزریق ژل برای جوانسازی پوست شما، مناسب‌تر از اندولیفت باشد.
میزان اثربخشی این روش زمانی مشخص می شود که پزشک متخصص با بررسی علت چین و چروک، افتادگی و شل شدگی پوست، بهترین روش جوانسازی را به شما توصیه کند. پزشک به شما خواهد گفت که جوان سازی صورت با اندولیفت به تنهایی یا در ترکیب با سایر روش های جوان سازی مانند هایفوتراپی نتیجه بهتری خواهد داشت.

عوارض جانبی جوان سازی صورت با اندولیفت

عوارض احتمالی در جوان سازی صورت با اندولیفت چیست؟

روش اندولیفت به دلیل کم‌تهاجمی بودن عوارض بسیار کمی دارد و بیشتر عوارض جزء روند طبیعی بهبود و ترمیم پوست بعد از درمان به شمار می‌آیند. ممکن است در برخی افراد در محل ورود فیبر کمی کبودی و تورم ایجاد شود که پس از دو تا سه روز به طور کامل برطرف می گردد. کمی تورم، قرمزی یا کبودی از جمله عوارض طبیعی اندولیفت هستند که پس از چند روز کاملاً ناپدید می‌شوند.
در صورتی که این اقدام درمانی و زیبایی در
بهترین مرکز زیبایی پوست و مو توسط پزشک با تجربه انجام شود، عارضه خاصی به همراه نخواهد داشت. به طور کلی زمانی شاهد وقوع عوارض جانبی هستیم که اندولیفت در مراکز نامعتبر انجام شود. 

بهترین مرکز جوان سازی صورت با اندولیفت کجاست؟

یکی از باسابقه‌ترین، حرفه‌ای‌ترین و بهترین مرکز زیبایی پوست و مو، مجموعه تهران اسکین، واقع در شمال تهران است. این مرکز با برخورداری از بهترین و آخرین تکنولوژی‌های جوانسازی پوست، کادر بزرگ درمانی و متخصصان حاذق و ماهر، همواره بهترین نتایج را به مراجعین عزیز به ارمغان آورده‌ است. برای دریافت مشاوره‌ قبل از انجام اندولیفت می‌توانید با ما تماس و برای مشاوره‌ی حضوری وقت بگیرید.

هزینه جوان سازی صورت با اندولیفت

هزینه لیزر اندولیفت چقدر است؟

هزینه‌ی اندولیفت با توجه به مشکلات پوستی هر فرد، میزان افتادگی و چین و چروک های پوستی، ناحیه تحت درمان، مواد مصرفی از جمله فیبرهای نوری که یک بار مصرف هستند و …  متفاوت است.
البته خبر خوب این است که برای شما عزیزان تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم و برای مدت محدودی می‌توانید این درمان فوق‌العاده را با تخفیف ویژه انجام دهید. تماس با ما را فراموش نکنید تا با انجام اندولیفت جوانی و زیبایی را به پوست خود هدیه دهید.

یکی از اهداف اصلی در اندولیفت حذف چربی‌های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن پوست است.
اندولیفت با تحریک بافت‌ های عمقی پوست جهت ساخت کلاژن‌ های جدید باعث کاهش افتادگی پوست و سفت‌ سازی آن می شود.

چه مناطقی از پوست را می توان با اندولیفت درمان کرد؟

اندولیفت بیشتر بر روی صورت و گردن انجام می‌شود؛ گرمای ناشی از پرتو تابیده شده در اندولیفت، سلول های چربی در ناحیه تحت درمان را ذوب می کند و همزمان باعث انقباض فوری پوست در ناحیه تحت درمان می شود. اما از آن می‌توان برای لیفت پوست اطراف ناف (Periumbilical)، ماهیچه سرین (Gluteus)، داخل ران، بازو، زانو، مچ پا، باسن و لگن هم استفاده کرد.
به طور کلی هر جایی که نیاز به برطرف کردن افتادگی یا شلی پوست دارد، اندولیفت در درمان آن ناحیه موثر است.

ماندگاری جوان سازی صورت با اندولیفت

ماندگاری جوان سازی صورت با اندولیفت چقدر است؟

مانند همه درمان ها در همه زمینه های پزشکی، ماندگاری درمان های زیبایی در افراد متفاوت می باشد و بستگی به نوع پوست، وضعیت بدن، میزان و نوع مشکلات پوستی افرادی دارد که کاندید انجام اندولیفت هستند. در برخی از موارد، اگر پزشک متخصص تشخیص دهد، اندولیفت برای افراد در فواصل زمانی مشخص جهت اثر گذاری بالاتر تکرار می شود.
به طور کلی می توان گفت ماندگاری اندولیفت تقریباً با روش لیفت با نخ یکسان است ولی عوارض و خطرات آن را ندارد. همچنین منطقه‌ی تحت درمان تا ماه‌ها بعد از اندولیفت، به ترمیم و بهبود خود ادامه می‌دهد، یعنی وضعیت پوست روز به روز بهتر هم می‌شود. حداقل ماندگاری اندولیفت 1 سال می باشد.

مدت زمان درمان با اندولیفت چقدر است؟

مدت زمان لازم در انجام اندولیفت از فرد به فرد متفاوت بوده و بستگی به تعداد نواحی درمان، وسعت ناحیه درمان و مشکلات پوستی مختلف افراد و این که در چه نواحی از پوست مورد استفاده قرار می گیرد (قسمت های صورت یا بدن) می تواند متفاوت باشد. با این وجود، به طور کلی فقط ۵ دقیقه برای اندولیفت یک قسمت از صورت زمان لازم است و زمان مورد نیاز برای انجام اندولیفت کل صورت نهایتا نیم ساعت خواهد بود.

چه زمانی نتیجه اندولیفت قابل مشاهده است؟

نتایج اندولیفت نه تنها فوری و طولانی مدت است، بلکه پس از طی چندین ماه بهبود می یابد. همانطور که می دانید، پروسه تشکیل کلاژن جدید و ترمیم در افراد مختلف متفاوت می باشد. تمام نتایج پزشکی در کلیه ی درمانهای زیبایی از فرد به فرد متفاوت می باشد و تا حد زیادی به تاریخچه پزشکی بیمار از جمله سن، وضعیت سلامتی و جنسیت بستگی دارد که می تواند بر نتیجه و میزان موفقیت این متد درمانی تأثیر بگذارد. بنابراین مشاهده نتایج درمان در افراد در بازه زمانی متفاوتی خواهد بود.
بهترین زمان برای مشاهده نتایج اندولیفت ناحیه ی تحت درمان ۶ ماه بعد از انجام آن است. در صورت عدم مشاهده نتیجه دلخواه از اندولیفت، می توان آن را ۱۲ ماه پس از درمان اول در همان ناحیه تکرار کرد.

مراقبت های لازم پس از انجام اندولیفت 

  • از کمپرس یخ برای کاهش تورم استفاده نمایید.
  • از آرایش کردن به مدت ۲۴ ساعت اجتناب نمایید.
  • از انجام ورزش های سنگین بدنی خودداری نمایید.
  • از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید.
  • در هنگام خواب شبانه سر بالاتر از قفسه سینه باشد.
  • پوست را مرطوب نگه دارید و آن را به آرامی تمیز کنید.
  • دارو و کرم تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب استفاده نمایید.
  • صورت را با محلول سالین (آب نمک) یا محلول خیلی رقیق سرکه بشویید.
  • از مصرف الکل، دخانیات و مشروبات الکلی به مدت ۳ روز پس از درمان اجتناب نمایید.
  • به مدت ۲ تا ۳ روز بعد از درمان از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری نمایید.
  • حرکت دادن بدن و گردش خون مهم است، زیرا به بهبودی سریع تر شما کمک می کند. بنابراین استراحت مطلق نکنید.

نقش پزشک در جوان سازی صورت با اندولیفت

همان طور که اشاره کردیم، لیزر اندولیفت کم تهاجمی ترین روش برای جوانسازی صورت و رفع چربی های موضعی است. اما با این وجود، اگر این روش توسط فرد غیر متخصص یا در کلینیک های غیر تخصصی انجام شود می تواند به سلامت پوست و سایر نواحی بدن آسیب های جدی وارد کند. پزشک مورد نظر شما باید در این زمینه تخصص، علم و دانش کافی داشته باشد تا به توجه به وضعیت پوست فرد، درمان را انجام دهد.

بهترین پزشک اندولیفت چه کسی است؟

انتخاب یک پزشک متخصص زیبایی و درمانی پوست در تهران برای جوان سازی صورت با اندولیفت شاید کمی دشوار باشد چرا که تعداد زیادی پزشک در شهرهای بزرگ فعالیت دارند. اما با در نظر گرفتن سابقه و تجربه پزشک، احترام به مراجعه کننده، محل فعالیتش که مرتب و تمیز باشد و اصول بهداشتی در آن به خوبی رعایت شود می توانید یک متخصص اندولیفت خوب را انتخاب کنید.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین مرکز جوانسازی پوست در تهران با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا