هزینه چال لپ |معرفی چند روش استثنایی برای ایجاد چال گونه

هزینه چال لپ

هزینه چال لپ

تا به حال پیش آمده که از دیدن چال لپ یک کودک یا نوزاد، دلتان غش و ضعف برود و بخواهید که عشق و محبت خود را به هر نحوی ابراز کنید؟! واقعا مقاومت کردن در برابر این ویژگی جذاب و خواستنی خیلی سخت است. شاید به همین خاطر باشد که امروزه خیلی ها، حتی افراد بزرگسال هم به دنبال داشتن این ویژگی جذاب روی صورت خود هستند!

اما متاسفانه مثل هر پروسیجر زیبایی دیگری، ایجاد چال لپ هم هزینه های مربوط به خودش را دارد. البته باید بگوییم که هزینه چال لپ بستگی به این دارد که از چه تکنیکی می خواهید استفاده کنید. در هر صورت قبل از این که خودتان را برای چنین پروسیجری آماده کنید، بهتر است با انتخاب ها و آپشن هایی که می توانید داشته باشید، آشنا شوید و بعد از آن درباره ی قیمت هرکدام از آن ها تحقیق کنید.

هزینه چال لپ
هزینه چال لپ

چال گونه با جراحی

خب شاید قدیمی ترین و سنتی ترین روش ایجاد چال لپ، همان جراحی باشد. در طول جراحی چال گونه که به آن دیمپل پلاستی می گویند، جراح یک عضله ی خاص را از درون گونه ها بر می دارد. هرگونه اختلال در عملکرد این عضله باعث می شود که چال گونه ایجاد شود. به همین خاطر است که در طول جراحی چال گونه کلاً برداشته می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

روش جراحی چال لپ، تکنیکی کاملاً دائمی است اما مثل هر عمل دیگری، عوارض جانبی مخصوص به خود را دارد. از عفونت های داخل دهانی گرفته تا زخم شدن در حین جراحی و ایجاد اسکار!

به همین خاطر است که معمولاً جراحی تکنیک چندان محبوبی نیست. به خصوص این که روش های متنوع زیاد دیگری هم در این میان به کار می روند که درد و عوارض خیلی خیلی کمتری دارند.

هم چنین قیمت جراحی چال گونه هم به قدری بالاست که احتمالاً خیلی از ما، از عهده ی پرداخت هزینه های آن برنمی آییم . به همین خاطر است که توصیه می کنیم به آلترناتیوهای دیگرتان هم فکر کنید.

چال گونه با جراحی
چال گونه با جراحی

چال گونه با نخ جذبی و بخیه

شاید برایتان عجیب باشد که امروزه از نخ های مخصوص برای انواع پروسیجرهای زیبایی استفاده می شود. از لیفت بینی گرفته تا بالا کشیدن صورت و پلک ها! اما احتمالاً فوق العاده ترین کاربرد نخ ها، ایجاد چال لپ است.

در طول این پروسیجر، پزشکتان از نوعی نخ جذب شونده برای زدن بخیه داخل دهان استفاده می کند. به این ترتیب که پزشک روی عضله ی مربوطه یک بخیه ی کوچک زده و سپس آن را محکم می کند. این پروسیجر بسیار ساده و بی دردسر انجام می شود و برعکس جراحی چال لپ، عوارض جانبی خاصی هم ندارد، مگر این که از نخ های غیر مرغوب و چینی در طول درمان استفاده شود.

متاسفانه یکی از مشکلات ایجاد چال گونه با نخ، این است که اثرات آن موقتی هستند. در حقیقت نمی توانید به عنوان راهکاری دائمی برای ایجاد چال گونه آن را در نظر گرفت.

اما خوشبختانه هزینه چال لپ با بخیه و نخ جذبی، اصلاً بالا نیست و تقریباً همه می توانند از عهده ی پرداخت هزینه های آن برآیند.

بیشتر مواقع هزینه چال لپ بر اساس مهارت پزشک و جنس نخ ها تعیین می شود اما اگر بخواهیم بازه ی قیمت بگوییم، قیمت ایجاد چال گونه با نخ جذبی از 500 هزار تومان الی 2 میلیون تومان می باشد.

البته این نکته را هم باید ذکر کنیم که قیمت چال گونه به این بستگی دارد که آیا در یک طرف لپ می خواهید چال داشته باشید یا هر دو! خیلی از سلبریتی ها و افراد مشهور هم این روش را امتحان کرده اند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید، توصیه می کنیم مقاله جذاب سلبریتی هایی که چال گونه ایجاد کرده اند را بخوانید.

دکتر چال گونه در تهران

اما شاید از خودتان سوال کنید که کدام پزشکان این درمان را انجام می دهند؟! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که امروزه خیلی از پزشکان متخصص زیبایی درمان ایجاد چال گونه با نخ را انجام می دهند. البته همه ی پزشکان مهارت و تخصص لازم را برای انجام پروسیجر ندارند.

نکته ای که باید بدانید این است که چندین فاکتور مهم وجود دارد که بر اساس آن ها می توان مشخص کرد آیا پروسیجر شما به خوبی پیش رفته یا خیر:

محل ایجاد چال گونه: یکی از مهم ترین نکات در حین انجام این پروسیجر، این است که بهترین جا را برای ایجاد چال گونه انتخاب کنید. یک پزشک ماهر و با تجربه، بر اساس ساختار چهره و صورت شما مشخص می کند که کدام نقطه از لپ ها، بهترین محل برای ایجاد چال گونه است. خیلی وقت ها برخی از پزشکان تازه کارف در انتخاب این نقطه اشتباه می کنند و در نهایت نتیجه ای که حاصل می شود، نه تنها زیبا نیست بلکه اختلالات و مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند.

دکتر چال گونه در تهران
دکتر چال گونه در تهران

مرغوبیت نخ بخیه: متاسفانه در حال حاضر بازار ایران پر از نخ های غیر مرغوب و چینی شده که استفاده از آن ها می تواند موجب بروز عوارض جانبی وخیمی روی صورت شود. این عوارض ممکن است شامل عفونت و ایجاد زخم های وخیم شود. به همین خاطر حتما به مرکزی مراجعه کنید که درباره ی کیفیت کارشان اطمینان دارید و می دانید که از بهترین محصولات استفاده می کنند.

اگر به دنبال چنین مرکز و چنین پزشکی هستید، ما پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران با در اختیار داشتن ماهرترین دکتر چال گونه افتخار دارد تا این پروسیجر زیبایی را به مراجعه کنندگان عزیز ارائه کند. قیمت هایی که در این مرکز ارائه می شود، بسیار ارزان تر و به صرفه تر از دیگر مراکز است و تلاش کرده ایم که فاکتور کیفیت را نیز از دست ندهیم. در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید یا این که در این مرکز نوبت رزرو کنید، توصیه می کنیم سری به صفحه ی تماس با ما بزنید. همکاران ما آماده پاسخ گویی به تمام سوالات شما عزیزان هستند.

ایجاد چال گونه در منزل

در حال حاضر تکنیک های زیادی برای ایجاد چال لپ به کار می رود که خیلی از آن ها را می توانید در منزل خودتان هم انجام دهید. تکنیک های آرایشی یا به کار بردن ورزش های خاص صورت می تواند به شما کمک کند تا در خانه و بدون نیاز به پزشک، این ویژگی جذاب و دوست داشتنی را برای خودتان ایجاد کنید.

ایجاد چال گونه در منزل
ایجاد چال گونه در منزل

البته حتما به خوبی می دانید که این تکنیک ها، احتمالاً اثرگذاری طولانی مدت و زیادی ندارند.

در نهایت این که امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا