برای هایفو کجا برم ؟| آدرس بهترین مرکز هایفو تهران کجاست؟

برای هایفو کجا برم؟

برای هایفو کجا برم
بگذارید از یک مشابهت شروع کنیم. زمانی بود که مردم اطلاعات چندانی در مورد لیزر موهای زائد و مزیت های آن نداشتند. به همین خاطر تعداد متقاضیان این درمان زیاد نبود. اما رفته رفته لیزر جای خود را در میان مردم پیدا کرد، تا جاییکه امروزه یکی از معروفترین درمانهای زیبایی است که ارائه خدماتش برای هرمرکز زیبایی بدیهی به حساب می آید.
ربط این ماجرا به هایفو چیست؟ خب واقعیت این است که هایفو در حال حاضر شرایط سابق لیزر را دارد. یعنی هنوز آنچنان در بین مردم شناخته شده نیست. دلیلش هم این است که تکنولوژی درمانی جدید و تازه ظهوری است. ولی مزیت های آن به قدری زیاد و خوب است که مطمئنا به زودی به سرنوشت لیزر دچار می شود. به زودی ارائه خدمات هایفو تراپی در هر مرکزی رایج می شود و طرفداران زیادی به این درمان جذب می شوند.

برای هایفو کجا برم
برای هایفو کجا برم؟

شاید شما هم آشنایی چندانی با هایفو نداشته باشید. هیچ ایرادی ندارد. در ادامه این مقاله سعی خواهیم کرد تا بیشتر در مورد اینکه ” هایفوچیست؟ ” صحبت کنیم. بلکه شما هم تا حدی با این درمان شگفت انگیز آشنا شوید. همچنین به شما خواهیم گفت که بهترین مراکز برای هایفوتراپی کدام ها هستند.

مقاله جامع هایفوتراپی صورت، گردن و شکم برای لاغری

هایفو صورت

نکته اول : هایفو می تواند روی تمام نقاط پوست بدن انجام شود، اما بیشتر از هر نقطه ای روی پوست صورت و گردن صورت می پذیرد. به طوری که دستگاه های هایفو مختص جوانسازی و لیفت پوست این ناحیه طراحی شده اند.
بله. لیفت و جوانسازی. هایفو جدیدترین جایگزین روش های درمانی سنتی مانند جراحی است تا پوستی که در اثر بالا رفتن سن دچار افتادگی و چین و چروک شده را تحت درمان قرار دهد. هایفوتراپی یک درمان غیرتهاجمی و بدون کمترین آسیب فیزیکی است که می تواند با تحریک بدن به تولید کلاژن(بیشتر از همه درمان های دیگر)، فرآیند جوانسازی را راه اندازی نماید.
تولید کلاژن از هورمون های مربوطه باعث میشود تا مثل دوران جوانی سلول های پوست مجددا بازتولید شوند و سلول های جوان و قدرتمند، جای سلول های قدیمی که دچار علائم پیری شده اند را بگیرند. نتایج این درمان به قدری مشهود و مشخص است که تاثیر آن به یک معجزه شباهت دارد. معجزه ای که در کمال ایمنی صورت می پذیرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

برای هایفو کجا برم
برای هایفو کجا برم

ایا هایفو واقعا تاثیر دارد

هایفوتراپی می تواند 5 تا 10 سال از سن ظاهری شما کم کند! این تاثیری است که وعده اش را می دهد. و باید بگوییم که تا به حال هم توانسته به خوبی به وعده خود عمل کند. با اینحال اگر سری به سایت های نظردهی بزنید خواهید دید که بعضی از افراد ادعا می کنند که هیچ نتیجه ای از هایفو نگرفته اند. واقعیتش را بخواهید راست می گویند. اما این عدم جوابگیری بی علت نیست.
باید این نکته را بدانید که تا زمانی که از خدمات استاندارد و صحیح هایفو بهره مند نشوید نمی توانید انتظار هیچ نتیجه ای از آن داشته باشید. برای انجام بهترین و موثرترین هایفوتراپی به دو عنصر حیاتی نیاز خواهید داشت. یکی دستگاه مناسب و مرغوب هایفو است، و دیگری تکنسین هایفوتراپی. اگر هرکدام از این دو مورد ضعفی در کیفیت داشته باشند اثرگذاری هایفو دچار خدشه خواهد شد.
بهترین دستگاه های هایفو و بهترین تکنسین ها فقط در مراکز معتبر پیدا خواهند شد. پس در انتخاب مرکز مورد نظر دقت زیادی داشته باشید.

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند

اثرهایفو به معجزه شباهت دارد، اما واقعا که یک معجزه نیست. باید دقت داشته باشید که هایفوتراپی مناسب رفع علائم ملایم پیری است. پس در رفع افتادگی شدید و چین و چروک های عمیق اثرچندانی ندارد. وقتی این علائم تازه خودشان را نشان داده اند، بهترین زمان برای هایفوتراپی است. یعنی دقیقا برای افراد بین 35 تا 50 سال با علائم ملایم.
از طرف دیگر بهتر است به این نکته دقت داشته باشید که از آنجاییکه اثرگذاری هایفو یک روند طبیعی است، پس کمی طول می کشد تا خودش را به خوبی نشان دهد. هرچند بعد از جلسه هایفوتراپی نتیجه آنی آن را خواهید دید، اما تاثیر واقعی بعد از چند ماه خودش را نشان می دهد. اگر هایفو به درستی انجام شده باشد پایدارترن نتیجه ممکن را برای شما خواهد داشت. که حداقل 2 سال و حداکثر 10 سال دوام خواهد آورد.

برای هایفو کجا برم
برای هایفو کجا برم

دستگاه مینی هایفو

گمان نکنید که دستگاه های بزرگ و اصلی هایفو فضای خالی زیادی داخل پوسته خود دارند. پس وقتی از دستگاه هایفو مینی صحبت می کنیم به این معنی نیست که فقط حجم دستگاه کوچکتر شده. بلکه بسیاری از قابلیت های آن حذف گردیده است. دستگاه هایفو مینی اصلا مناسب انجام درمان اصلی نیست. بلکه بیشتر جهت تکمیل فرآیند و تجدید اثر آن مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه ها به خاطر هزینه نسبتا ارزانی که دارند زیاد مورد استفاده مراکز معمولا نامعتبر قرار میگریند. هرچند برای درمان تکمیلی مناسب هستند. اما اگر دیدید مرکز مورد نظرتان دارد از هایفو مینی برای درمان اصلی استفاده می کند، اصلا انتظار گرفتن نتیجه از آن را نداشته باشید.

بهترین دکتر برای هایفو

بهترین دکتر را در یک مرکز نامعتبر پیدا نخواهید کرد. قبلا به برخی از ویژگی های بهترین مراکز هایفوتراپی اشاره کردیم. مثل دستگاه مورد استفاده و تکنسین مشغول به کار. اما از طرف دیگر نباید تصور کنید هرمرکزی گرانتر است الزاما کیفیت کار بهتری هم دارد. مراکز معتبر هایفوتراپی علاوه بر دقت به کیفیت، به انصاف در تعرفه های هم توجه می کنند. برای اینکه درک درستی از اعتبار یک مرکز داشته باشید بهتر است از مراجعین دیگر آن در موردش سوال بپرسید.

بهترین دکتر برای هایفو
بهترین دکتر برای هایفو
یکی از بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران، مرکز زیبایی شمال تهران است. این مرکز علاوه بر اینکه وعده بهترین کیفیت هایفوتراپی را به شما می دهد، تعرفه های معقول و تخفیف های ویژه ای دارد که باعث می شوند هایفو کردن در آنجا هرچه به صرفه تر باشد. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و جهت گرفتن نوبت هایفوتراپی بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نماید.

عوارض هایفوتراپی

همانطور که گفتم هایفوتراپی به عنوان تنها روش کاملا غیرتهاجمی برای لیفت و جوانسازی صورت، یکی از ایمن ترین راهکارهای موجود است. عوارض هایفو در اکثر مواقع صفر است. اما گاهی اوقات ممکن است پوست شما بعد از جلسه دچار کمی قرمزی، ورم یا بی حسی شود.
هرچند جای نگرانی نیست چراکه این عوارض هم خود به خود بعد از چند ساعت از بین خواهند رفت.

محقق : ناصری
تهران اسکین

1 دیدگاه دربارهٔ «برای هایفو کجا برم ؟| آدرس بهترین مرکز هایفو تهران کجاست؟»

  1. بازتاب: اندولیفت لاغری بهترین روش لاغری سریع و آب کردن چربی ها - لیفت صورت با نخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا