قیمت چال گونه در ایران | معرفی بهترین مرکز چال گونه تهران

قیمت چال گونه در ایران

قیمت چال گونه در ایران

از تمام دنیا که بگذریم، بحث چال گونه در کشور ما خیلی داغ است. در حال حاضر اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین پروسیجرهای زیبایی را نام ببریم، قطعاً باید به ایجاد چال گونه اشاره کنیم. این ویزگی در فرهنگ ما خیلی محبوب و خواستنی است.

به همین خاطر کلی از شاعران قدیم و جدید، ابیات زیادی درباره این ویژگی یار و معشوق سروده اند. تا همین چند سال پیش خبری از روش های ایجاد چال گونه نبود اما حالا که علم پزشکی زیبایی تا این حد پیشرفت کرده است، اصلاً نباید نگران آن بود. روش های جراحی و غیر جراحی برای ایجاد چال گونه به شدت توسعه پیدا کرده اند.

به طور کلی اگر در حال حاضر بخواهید چال گونه برای خود داشته باشید، انتخاب های شما زیاد خواهد بود. اگر روش ها و تکنیک های جراحی گرفته، تا استفاده از نخ و بخیه!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت چال گونه در ایران
قیمت چال گونه در ایران

اما قیمت این پروسیجرهای مختلف چقدر است؟ خب طبیعی است که اولین سوال شما در مورد قیمت چال گونه در ایران باشد. البته همان طور که می دانید، در حال حاضر کشور ما به قطب درمان های زیبایی در دنیا تبدیل شده است و طبیعتاً در مقایسه با کشورهای دیگر، قیمت و هزینه های درمان های زیبایی چندان بالا نیست.

اما مهم ترین نکته ای که باید بدانید این است که قیمت چال گونه در ایران ، به روشی بستگی دارد که انتخاب می کنید. در ادامه می خواهیم به این روش ها و قیمت هرکدام اشاره کنیم. اگر تصمیم دارید این تکنیک بی نظیر را به کار بگیرید، توصیه می کنیم حتما این مطلب را بخوانید تا با جنبه های مختلف این درمان آشنا شوید.

برای پیدا کردن ارزان ترین مرکز چال گونه تهران را برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، از معدود مراکزی است که ایجاد چال گونه با نخ بخیه جذب شونده را ارائه می کند. این روش که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد، یکی از بهترین و بدون عوارض ترین تکنیک های ایجاد چال گونه است و علاوه بر این، قیمت بسیار پایین تری هم نسبت به جراحی چال گونه دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت چال گونه و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

چال گونه با جراحی

چال گونه با استفاده از تکنیک های جراحی، احتمالاً قدیمی ترین تکنیک ایجاد چال گونه است. اما به هرحال مثل هر عمل دیگری عوارض مخصوص به خود را دارد.

هم چنین قیمت عمل چال گونه ، کم نیست و ممکن است خیلی از ماها که در آرزوی داشتن چال گونه هستیم، نتوانیم از عهده ی قیمت های آن برآییم. اما اجازه بدهید قبل از هر چیزی به چگونگی انجام این عمل جراحی بپردازیم.

نام این عمل دیمپل پلاستی است. دیمپل در زبان انگلیسی به معنی چال گونه است. در گام اول این جراحی، جراح جاهایی که قرار است چال گونه ایجاد شود را روی لپ بیمار علامت گذاری می کند. بعد از این که مشخص شد قرار است چال گونه دقیقا کجا قرار بگیرد، مقداری داروی بی حسی به محل زده می شود تا بیمار هیچ گونه درد یا ناراحتی ای را احساس نکند.

چال گونه با جراحی
چال گونه با جراحی

در گام دوم، برش کوچکی از داخل گونه زده می شود. و عضله ی خاصی که مسئول ایجاد چال گونه است برداشته می شود. این عضله بسیار کوچک است اما با برداشتن آن بلافاصله می توانید ایجاد شدن چال گونه را روی لپ های خود ببینید.

در نهایت محل برش بسته می شود و کار جراحی به اتمام می رسد. گرچه این عمل کار چندان سخت و پیچیده ای نیست اما به هرحال باید مراقب باشید که بهترین جراح زیبایی را برای انجام آن انتخاب کنید. یک اشتباه کوچک ممکن است منجر به بروز عوارض جانبی ناخوشایندی شود.

چال گونه با نخ

ایجاد چال گونه با نخ بخیه و جذب شونده هم تقریباً مشابه عمل جراحی چال گونه خواهد بود اما چندین تفاوت بزرگ با آن دارد:

اول از همه نیازی به جراحی و عمل نیست. بلکه این درمان به سادگی و در مطب خود پزشک نیز قابل انجام است.

دوم این که عوارض جانبی این شکل از ایجاد چال گونه در مقایسه با عمل چال گونه خیلی کمتر است.

و در نهایت این که قیمت چال گونه با نخ خیلی ارزان تر است. به خصوص این که در ایران هم این تکنیک زیاد به کار برده می شود.

چال گونه با بخیه چگونه انجام می شود؟

آماده سازی گونه به همان طریق جراحی خواهد بود. برش کوچکی از داخل دهان و روی گونه زده می شود. سپس بخیه های جذب شونده از درون سطح عبور کرده و می توانید چال گونه را دقیقا روی محل مورد نظر ایجاد کنید. به محض این که بخیه ها سفت شدند، چال گونه را خواهید دید.

بعد از این که کار پروسیجر به اتمام رسید، می توانید حتی بدون لبخند زدن هم چال گونه را روی لپ هایتان ببینید. البته در کمال تاسف، گرچه قیمت چال گونه با نخ، ارزان تر است اما دائمی نخواهد بود.

به تدریج این چال گونه رفع می شود و تنها زمانی قابل مشاهده خواهد بود که صورت خود را تکان دهید. نکته ی جالب توجهی که در مورد ایجاد چال گونه با نخ وجود دارد این است که نخ های بخیه، نوعی اسکار در داخل گونه ایجاد می کنند که حتی بعد از جذب نخ ها هم شبیه به چال گونه است.

بنابراین با یک بار انجام چال گونه با نخ، می توانید از مزایای آن تا مدت زیادی استفاده کنید.

چال گونه با بخیه
چال گونه با بخیه

درمان عفونت چال گونه

گرچه ایجاد چال گونه عوارض چندان زیادی ندارد اما ممکن است دچار مشکلات زیر شوید:

  • خونریزی از محل جراحی
  • آسیب رسیدن به عصب های صورت
  • قرمزی و تورم
  • عفونت
  • اسکار

اگر دچار خونریزی شدید در محل درمان شدید، بهتر است فوراً با پزشک خود تماس بگیرید. البته شدید تر از تمام این عوارض، ابتلا به عفونت است. در حقیقت هر چه سریع تر این عفونت را درمان کنید، احتمال سرایت آن به جریان خون و ایجاد مشکلات وخیم تر و بزرگتر کمتر خواهد شد.

عفونت را می توان با داروهای مخصوصی برطرف کرد. بهتر است از پزشکتان بخواهید شما را در این باره راهنمایی کند.

در نهایت امیدواریم از این مطلب استفاده کافی کرده باشید. یادتان باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت چال گونه در ایران ، با همکاران ما در مرکز تماس بگیرید.

محقق و مترجم: ناصری

لینک منبع مقاله 1

لینک منبع مقاله 2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا