قیمت چال گونه توسط بهترین متخصص زیبایی تهران چقدره؟!

قیمت چال گونه

قیمت چال گونه

سلام به تمام دوستان و خوانندگان عزیز

چند وقت پیش در حال خواندن کتابی درباره ی معیارهای زیبایی بود. در طول مطالعه ی این کتاب به جمله شگفت انگیزی برخورد کردم که خلاصه اش این می شد: زیبایی در کمال نیست. بلکه نقص ها و عیب های کوچک هستند که زیبایی را با ارزش می کنند.

راستش را بخواهید بدون هیچ گونه پیش زمینه به یاد چال گونه افتادم. احتمالاً شما هم می دانید که چال گونه در اثر یک نقص عضلانی به وجود می آید. هیچ چیز بهتر از چال لپ نمی تواند این جمله را تصدیق کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

شاید به همین خاطر است که امروزه تا این حد پروسیجر ایجاد چال گونه به روش جراحی و غیر جراحی محبوب شده است. در این مطلب می خواهیم درباره ی قیمت چال گونه با بخیه صحبت کنیم و بگوییم که هزینه های آن به چه صورت است.

اولین نکته ای که باید در ذهن داشته باشید این است که چال گونه با بخیه ارزان تر از جراحی است. بنابراین اگر در آرزوی داشتن چال لپ هستید اما از عهده ی پرداخت هزینه جراحی چال گونه برنمی آیید، استفاده از این تکنیک را پیشنهاد می کنیم.

قیمت چال گونه
قیمت چال گونه

یادتان باشد که هر مرکزی، بسته به تخصص و مهارت پزشک زیبایی خود، قیمت های متفاوتی را ارائه می کند. اما جنس و نوع الیافت نخ بخیه هم در قیمت چال گونه موثر است. به هرحال اگر به دنبال مرکزی هستید که قیمت های خوبی ارائه می کند، ما برایتان پیشنهاد ویژه ای داریم:

تخفیف چال گونه چیزی نیست که در هر مرکزی بتوانید آن را پیدا کنید چرا که این پروسیجر کاملاً جدید و نوین به حساب می آید. اما مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران به عنوان یکی از پیشروترین و بهترین مراکز زیبایی کل تهران، افتخار دارد که خدمات ایجاد چال گونه با نخ را با بهترین متریال و قیمت ها به شما ارائه کند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت چال گونه با نخ جذبی و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

اما خود این پروسیجر چگونه انجام می شود؟ تا چه حد درباره ی این مسئله اطلاعات دارید؟

چال لپ با بخیه

تا قبل از ظهور نخ های جذبی در علم پزشکی زیبایی، تنها روشی که برای ایجاد چال گونه وجود داشت، جراحی بود. در طول جراحی، عضله ای که باعث ایجاد چال لپ می شد را برمی داشتند و به این ترتیب این ویژگی را ایجاد می کردند اما جراحی چال گونه هم مثل هر عمل دیگری عوارض جانبی زیادی داشت. پیامدهایی مانند عفونت داخل دهانی یا عدم قرینگی در دو طرف لپ، باعث شد که خیلی ها به سمت پروسیجر چال لپ با بخیه جذب شوند.

در طول این روش، پزشک از نوعی نخ مخصوص برای بخیه زدن استفاده می کند. این نخ ها از الیاف خاصی ساخته می شوند که هیچ گونه عوارضی برای بدن نداشته باشند. اما متاسفانه محصولات چینی و تقلبی هم در بازار زیاد است. شاید دلیل ارزان بودن پروسیجر چال گونه در برخی مراکز هم به خاطر استفاده از این نخ های بی کیفیت و چینی باشد.

در هر صورت، پزشک یک بخیه ی محکم روی عضله ی مربوطه می زند و شما بلافاصله می توانید ایجاد شدن چال گونه روی صورت را ببینید. این پروسیجر به قدری سریع و ساده انجام می گیرد که فرد بلافاصله بعد از اتمام درمان می تواند به خانه یا محل کار خود برگردد و فعالیت های روزمره ی خود را از سر بگیرد.

البته ساده بودن این پروسیجر به این معنی نیست که هر کسی قادر به انجام آن است. بلکه انتخاب یک پزشک خوب و متخصص زیبایی، ملاک کسب نتیجه ی عالیست. اگر به دنبال یک دکتر خوب برای چال گونه هستید، توصیه می کنیم به این لینک مراجعه کنید.

 

عوارض چال گونه با بخیه

همان طور که گفتیم عوارض عمل جراحی چال گونه زیاد بود. حتی سازمان FDA آمریکا هم در ابتدا انجام آن را توصیه نمی کرد. به هر حال فلج کردن عمدی یک عضله در صورت، چیزی نبود که این سازمان آن را تایید کند.

اما با وجود نخ های جذبی و بخیه، به نظر می آید عوارض ایجاد چال گونه تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا کرد. دیگر کمتر شخصی ممکن است دچار پیامدهایی مانند عفونت یا التهاب شود. البته این را بگوییم که استفاده از نخ های غیر مرغوب دست کمی از عمل جراحی ندارند و بارها موجب شده اند که فرد دچار عفونت های خطرناکی شود.

مراجعه کنندگانی داشته ایم که با التهاب و عفونت شدید درون دهان خود به ما مراجعه کرده اند و گفته اند که چال گونه با بخیه را انجام داده اند اما در حال حاضر حتی به زحمت می توانند چیزی بخورند.

متاسفانه کار چندان زیادی برای این دسته از افراد نمی توان انجام داد و فقط باید منتظر جذب شدن نخ توسط بدن و رفع اثر آن باقی بمانند.

از دیگر عوارض ایجاد چال گونه با نخ جذبی، عدم قرینگی در دو طرف صورت است. برخی مواقع پزشکان بی تجربه با تشخیص غلط عضله، باعث این مشکل می شوند. در این صورت فرد به هنگام لبخند زدن و خندیدن چهره ای کج و معوج پیدا می کند که به هیچ وجه زیبا نیست!

بروز اندکی قرمزی و ورم بعد از ایجاد چال گونه با نخ، طبیعی است و مدتی بعد به شکل خود به خود از بین می رود اما در صورتی که این معضلات ادامه دار شد، توصیه می کنیم حتما با پزشک خود تماس بگیرید.


عکس چال گونه با نخ جذبی

در ادامه می توانید دو عکس از ایجاد چال گونه به روش جراحی و با تکنیک نخ جذبی را مشاهده کنید. همان طور که می بینید تفاوت زیادی میان این دو تکنیک وجود ندارد با این فرق بزرگ که هم قیمت چال گونه با نخ ارزان تر است و هم عوارض جانبی کمتری دارد.

چال گونه با جراحی
چال گونه با جراحی
چال گونه با نخ
چال گونه با نخ

بهترین مرکز چال گونه در تهران

چال گونه پروسیجر جدیدی است و هر مرکزی و هر پزشکی قادر به انجام آن نیست. به همین خاطر توصیه می کنیم برای این که درگیر مشکلات بعد از درمان نشوید، به هنگام انتخاب یک مرکز زیبایی دقت لازم را داشته باشید.

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران همواره در خدمت شماست.

موفق و پیروز باشید

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا