قیمت چال گونه با بخیه گران نیست. تردید نکنید!

قیمت چال گونه با بخیه

قیمت چال گونه با بخیه

همه می گویند که لبخند، انسان را چندین برابر زیباتر می کند. حالا تصورش را بکنید که لبخند ما با یک ویژگی کوچک اما بسیار زیبا به نام چال گونه هم همراه باشد. قطعاً هیچ کسی از خندیدن و لبخند زدن ما سیر نخواهد شد. اصولاً در فرهنگ ما ایرانی ها، چال گونه ارزش و جذابیت خیلی زیادی دارد.

از ادیبان و شاعران زیادی، اشعاری در رابطه با چال گونه و زنخدان به جا مانده است که خواندن برخی از آن ها خالی از لطف نیست. مانند این بیت شعر: در دو چال گونه ات دنیای من جا می شود/عاشق دنیای خویشم لحظه ی خندیدنت

اما همه چیز که به زیبایی برنمی گردد. گاهی وقت ها وقتی قیمت پروسیجرهای زیبایی را می شنویم، ناچاریم تنها به آه کشیدن اکتفا کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تا همین چند سال پیش که تنها راه ایجاد چال گونه با جراحی بود، این مسئله مصداق داشت. اما در حال حاضر و با وجود پیشرفت چشم گیری که خیلی از پروسیجرهای زیبایی داشته اند، دیگر نیازی نیست که نگران قیمت و هزینه های آن ها باشیم

قیمت چال گونه با بخیه
قیمت چال گونه با بخیه

امروزه بهترین راهکار ایجاد چال گونه بدون درد و عوارض، استفاده از بخیه و نخ های جذبی است. در ادامه می خواهیم بیشتر در مورد این پروسیجر صبح کنیم اما قبل از هر چیزی بهتر است مرکزی را به شما معرفی کنیم که قیمت ایجاد چال گونه با بخیه ، در آن نظیر ندارد:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران( واقع در خیابان شریعتی و بالاتر از مترو قلهک) بهترین جا برای درمان های زیبایی مانند ایجاد چال گونه است. اما این مسئله چندین دلیل دارد: اول این که قیمت هایی که در این مرکز ارائه می شود، بسیار به صرفه است و حتی به مناسبت های مختلف، تخفیف های خیلی خوبی هم برای آن ها ارائه می شود. علاوه بر این، تجربه و مهارت پزشکان حاضر در این مجموعه، مثال زدنی است. پس دیگر چرا تردید و تعلل؟! اگر شما هم می خواهید درباره قیمت چال گونه با بخیه اطلاعات بیشتری به دست آورید، توصیه می کنیم همین الان از طریق این لینک به صفحه ی تماس با ما سر بزنید و سوالات خود را با همکاران ما در میان بگذارید.

تخفیف چال گونه با بخیه

صحبت از تخفیف چال گونه شد و حیف است که درباره ی تخفیف های بی نظیر مرکز زیبایی شمال تهران اطلاعاتی به شما ندهیم.

اول این که باید بدانید ارائه ی تخفیف در مرکز زیبایی شمال تهران، به معنای ارائه ی خدمات بد و بی کیفیت نیست. بیشتر مواقع به مناسبت های مختلف مانند اعیاد ملی و باستانی، مرکز در قالب تخفیف، عیدی های به مراجعه کنندگان خود می دهد.

دوم این که تلاش می کنیم این تخفیف ها را به بهانه های مختلف، به شما عزیزان ارائه کنیم تا دیگر نگران مسائلی مانند قیمت چال گونه با بخیه نباشید.

متاسفانه خیلی از مراکز هستند که از نام تخفیف سواستفاده کرده و نخ های بی کیفیت و نامرغوب را برای این پروسیجر به کار می برند و تازه کلی منت هم بر سر مراجعه کننده می گذارند که تخفیف داده ایم. اما باید به شما هشدار بدهیم که استفاده از نخ های غیرمرغوب و چینی باعث بروز بدترین عوارض جانبی می شود.

تخفیف چال گونه با بخیه
تخفیف چال گونه با بخیه

به عنوان مثال یکی از مراجعه کنندگان می گفت که قبلا از این نخ های چینی استفاده کرده و در نتیجه دچار التهاب و عفونت شدیدی شده بود. به طوری که غیر از مایعات و غذاهای نرم تا یک ماه قادر به خوردن هیچ چیزی نبوده است.

بنابراین توصیه می کنیم که حتما برای گرفتن تخفیف به سراغ مراکزی بروید که به کیفیت کارشان اعتماد دارید.

چال گونه با نخ جذبی چگونه انجام می شود؟

اما خیلی از شما عزیزان از ما سوال می کنید که مگر می شود با نخ و بخیه زدن، چال گونه ایجاد کرد؟

در پاسخ باید بگوییم که امروزه در دنیای زیبایی و پزشکی هیچ چیز غیرممکن نیست. در طول این پروسیجر، پزشک از درون دهان، و در جای مشخص شده، بخیه ی کوچکی می زند و به این ترتیب بعد از مدتی می توانید ایجاد چال گونه را روی لپ هایتان ببینید.

این درمان در صورتی که توسط پزشک متخصص و با محصول با کیفیت انجام شود، عوارض یا درد خاصی نخواهد داشت. قبل از بخیه، پزشک محل را بی حس خواهد کرد تا متوجه هیچ گونه دردی نشوید. در نهایت این که کل پروسیجر کمتر از 30 دقیقه به طول می انجامد اما حساسیت و ظرافت زیادی لازم دارد. به همین خاطر است که توصیه می کنیم حتما به پزشکی مراجعه کنید که در این زمینه خبره و ماهر باشد.

فراموش نکنید که بخیه زدن در یک ماهیچه ی اشتباه، برابر است با عدم قرینگی در صورت و مشکلات و عوارض ناگوار دیگر!

چال گونه با نخ جذبی
چال گونه با نخ جذبی

چال لپ با بخیه جذبی چقدر دوام دارد؟

همان طور که از نامش هم پیداست، بخیه ی جذبی در طول زمان جذب بدن خواهد شد. اصولاً این نخ ها جنس مخصوصی دارند که با بدن و بافت درون دهان سازگاری زیادی داشته باشند و از الیاف طبیعی ساخته شده اند. به همین خاطر است که اگر از مارک های خوب نخ استفاده کنید، علاوه بر این که عوارض جانبی نخواهید داشت، احتمالاً ماندگاری و دوام نتایج پروسیجر نیز طولانی تر خواهد بود.

اما اگر به طور میانگین در نظر بگیریم، ماندگاری چال لپ با بخیه ی جذبی تقریبا از 6 ماه الی 2 سال خواهد بود. همه چیز به شرایط فردی و سوخت و ساز بدن شما بستگی دارد. برخی از افراد به علت سوخت و ساز بالای بدن، زودتر از دیگران نخ ها را جذب می کنند و طبیعتاً ماندگاری بخیه در بدن این افراد کمتر خواهد بود.

کلینیک زیبایی چال گونه

به قول معروف آن چه که در تهران زیاد است، کلینیک زیباییست! اما یادتان باشد که ایجاد چال گونه با روش غیر جراحی ای مانند نخ جذب شونده، کار جدیدی است که خیلی از مراکز تجربه و مهارت لازم را برای انجام آن ندارند. علاوه بر این، بیشتر مراکز قیمت های خیلی بالایی برای این پروسیجر دریافت می کنند و به این ترتیب مراجعه به آن ها هزینه بر خواهد بود.

اما در مرکز زیبایی شمال تهران، همه چیز متفاوت است. توصیه می کنیم حتما با همکاران ما تماس بگیرید و سوالات خود را در این باره مطرح کنید.

موفق و پیروز باشید

گردآورنده: ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا