قیمت بوتاکس ایرانی |نظر دیگران چیه درباره تزریق بوتاکس مصپورت؟!

قیمت بوتاکس ایرانی

قیمت بوتاکس ایرانی

تا حالا هزاران بار درباره اهمیت حمایت از تولید ملی گفته شده اما خیلی ها استدلال خیلی خوبی برای عدم حمایت دارند و آن این است که اجناس ایرانی علاوه بر این که کیفیت پایین تری دارند ، قیمت بالاتری هم نسبت به اجناس خارجی و به خصوص چینی دارند.پس چه دلیلی وجود دارد که افراد اجناس ایرانی بخرند؟!

در این مطلب تصمیم نداریم راجع به تمام کالاهای ایرانی صحبت کنیم. بلکه می خواهیم درباره یکی از محصولات زیبایی ایرانی صحبت کنیم که اتفاقا علاوه بر کیفیت خیلی خوب، قیمت به صرفه و ارزانی هم دارد.

بوتاکس ایرانی با نام برند مصپورت (یا مسپورت) در چند سال اخیر توانسته است به خوبی در میان بیماران و پزشکان جا بیفتد. به همین خاطر است که هروقت نام این بوتاکس را می شنویم، احساس اطمینان بیشتری خواهیم داشت. این بوتاکس که توسط سازمان بهداشت و سازمان غذا و دارو تایید شده است، به قدری کیفیت بالا و خوبی دارد که حتی بعد از سال ها هنوز هم نتوانسته اند ایرادات زیادی از آن بگیرند یا این که کیفیت آن را با برندهای چینی در یک ردیف قرار بدهند. علاوه بر این قیمت بوتاکس ایرانی بسیار ارزان تر از برندهای خارجی مانند دیسپورت است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت بوتاکس ایرانی
قیمت بوتاکس ایرانی

به همین دلیل به نظر می آید بهترین انتخاب هر کسی که قیمت بوتاکس برایش اهمیت زیادی دارد، همین بوتاکس مصپورت است. البته این را هم باید ذکر کنیم که خیلی از مراکز به نام تزریق بوتاکس ایرانی، از برندهای چینی استفاده می کنند و به این ترتیب عوارض جانبی ناخوشایندی برای فرد به همراه می آورند.

در این مطلب تصمیم داریم به یکی از مراکز معتبر اشاره کنیم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران با داشتن سال ها سابقه و مهارت در تزریقات زیبایی، یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. در این مرکز تلاش می شود از مارک های متنوع بوتاکس استفاده شود و با توجه به بودجه فرد برند مناسبی را به او معرفی کنیم. همچنین تخفیف هایی که در این مرکز ارائه می شود نیز می تواند کمک خیلی زیادی در کاهش هزینه هایتان داشته باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

بوتاکس مصپورت خوبه؟

خب خیلی ها این سوال را می پرسند. به عنوان مثال سمیرا که یکی از مراجعه کنندگان قدیمی ماست از ما پرسید، چه فرقی میان بوتاکس مصپورت با دیگر برندها (به عنوان مثال دیسپورت) وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم از لحاظ رویکرد و مکانیزم عمل هیچ گونه فرقی میان بوتاکس مصپورت و دیسپورت وجود ندارد. تنها تفاوت میان این دو برند به قیمت آن ها و هم چنین جزییات کوچک برمی گردد. به عنوان مثال خیلی از مراجعه کنندگانی که مصپورت تزریق کرده اند اظهار می کنند که در مدت یک هفته اول، پیشانی شان اندکی براق تر می شود اما با تزریق دیسپورت چنین مشکلی نداشته اند.

بوتاکس مصپورت خوبه؟
بوتاکس مصپورت خوبه؟

البته باید بگوییم که قدرت کشیدگی مصپورت بیشتر است. به غیر از این تفاوت های جزئی فرق چندانی میان دیسپورت و مصپورت وجود ندارد.

به لحاظ کیفیت بوتاکس مصپورت، بارها و بارها تایید شده است و خیلی از بیماران و پزشکان از به کار گیری این بوتاکس بسیار از آن راضی هستند. قیمت آن نیز از حدود 300 الی 600 هزار تومان در نوسان است و این تفاوت قیمت در مراکز مختلف به خاطر سابقه و مهارت پزشک در تزریق بوتاکس است.

همان طور که می دانید خیلی از پزشکان مهارت کافی در تشخیص عضلات مربوطه ندارند و با تزریق اشتباه، صرفا نام برند را خدشه دار می کنند. به همین دلیل است که به شما پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیزی اطمینان حاصل کنید که پزشک و مرکزی که انتخاب کرده اید از دانش و مهارت کافی برای انجام تزریقات زیبایی برخوردار است. در غیر این صورت احتمال این که از درمان خود نتیجه خاصی بگیرید، بسیار کم است.

قیمت آمپول بوتاکس ایرانی

ممکن است قیمت این آمپول نیز متفاوت باشد. به طور کلی هر آمپول بوتاکس مصپورت حاوی ویال های 500 واحدی است که به طور تقریبی برای 3 نفر قابل استفاده خواهد بود. قیمت این آمپول ها نیز ممکن است به فروشنده و سال تولید آن نیز بستگی داشته است.

در هر صورت بهتر است شما نگران این مسائل نباشید. چرا که به هر مرکزی که مراجعه کنید قطعاً خود آنجا بوتاکس مورد نظر را از قبل برایتان خریداری کرده است و استفاده می کند.

بهتر است به هیچ وجه سرخود برای خرید بوتاکس به داروخانه مراجعه نکنید چرا که اطلاعات کافی در این باره ندارید و اصولاً نیازی نیست که به شخصه برای خرید بوتاکس اقدام کنید.

قیمت آمپول بوتاکس ایرانی
قیمت آمپول بوتاکس ایرانی

در نهایت این که توصیه می کنیم قبل از هرچیزی دقت داشته باشید که برند بوتاکس مصپورت اصل را برای شما استفاده کنند. متاسفانه در حال حاضر بازار محصولات زیبایی به قدری از برندها و مارک های تقلبی اشباع شده است که به سختی می توان مرکزی را پیدا کرد که فقط با برندهای اصلی و اورجینال کار کند. به همین خاطر است که حتما تمام حواس خود را برای یافتن یک مرکز خوب و فوق العاده متمرکز کنید.

کافیست سری به وب سایت های تبادل نظر بزنید و ببینید چه تعداد از افراد به خاطر تزریق بوتاکس های بی کیفیت و تقلبی دچار مشکل شده اند. بارها و بارها دیده ایم که این دسته افراد به مرکز ما مراجعه می کنند و درخواست دارند تا کاری برایشان انجام دهیم. اما متاسفانه کار چندان زیادی نمی توان انجام داد و تنها می توان صبر کرد که اثرات بوتاکس خود به خود رفع شود. البته در صورتی که این اثرات طولانی مدت نباشد و جوش ها و کهیرهای حاصل از آن به زودی برطرف شود.

خرید اینترنتی بوتاکس ایرانی

خیلی از وب سایت ها ممکن است به صورت اینترنتی خرید ویال ها و آمپول های بوتاکس را ارائه می کنند. حتی ممکن است قیمت این بوتاکس ها هم ارزان تر باشد اما نکته اینجاست که اگر پزشک زیبایی نیستید یا تجربه ای در زمینه ی تزریق بوتاکس ندارید، به هیچ وجه اقدام به خرید بوتاکس از طریق اینترنت نکنید.

میزان ریسک این گونه معاملات اینترنتی به قدری بالاست که حتی خود وب سایت ها نیز دیگر چنین محصولاتی را نمی فروشند.

بوتاکس را صرفاً باید تحت نظر یک پزشک متخصص زیبایی و در یک مرکز معتبر تزریق کرد.

موفق و پیروز باشید

محقق و گرد آورنده: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا