تخفیف بوتاکس پیشانی |بهترین مرکز تخفیف بوتاکس در تهران

تخفیف بوتاکس پیشانی

تخفیف بوتاکس پیشانی

چندی پیش در یک جمع دوستانه نشسته بودیم و یکی از خانم ها می گفت که غده های اشکی اش دچار مشکل شده اند و اصلا نمی تواند اشک بریزد. یکی از خانم های حاضر در این جمع گفت، این که چیزی نیست، یکی از آشناهای ما همیشه صورتی خندان دارد و اصولاً نمی تواند اخم کند.

این خانم تعریف می کرد که در مجلس ختم یکی از آشنایان، این زن بیچاره امده بود اما به خاطر صورت خندانش همه تصور می کردند که مجلس را به سخره گرفته و در حقیقت ناراحت نیست!

همه خیلی تعجب کرده بودیم اما تنها حدس ما این بود که آن خانم بوتاکس تزریق کرده باشد. به ناگهان همه شروع کردند از بدی ها و مضرات تزریق بوتاکس صحبت کردن! ناخودآگاه دستی به پیشانی ام کشیدم که اتفاقا یک ماه پیش بوتاکس کرده بودم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف بوتاکس پیشانی
تخفیف بوتاکس پیشانی

واقعیت اینجاست که من به هیچ وجه از این مشکلات و معضلات خبر نداشتم و واقعا هیچ گونه مشکلی برایم پیش نیامده بود. خیلی ساده و راحت به مطب رفتم و بعد از یک سری آماده سازی های اولیه و جلسه ی مشاوره ، درمان خود را انجام دادم. علاوه بر این توانستم تخفیف بوتاکس پیشانی هم بگیرم و هزینه هایم تا حد خیلی زیادی پایین آمد. تمام این مسائل باعث شده بود که به هیچ وجه متوجه نشوم که باقی دوستانم دقیقا از چه چیزی صحبت می کنند.

اما بعد از آن دورهمی، اندکی تحقیق و جستجو کردم و متوجه شدم میزان بروز عوارض جانبی در برخی از بیمارانی که بوتاکس تزریق می کنند، خیلی بالاست. انواع و اقسام تصاویری را دیدم که فرد دچار مشکلات خیلی بدی شده بود: برخی ها مثل همان خانم، به خاطر تزریق بوتاکس در خط خنده دچار لبخندی دائمی شده بودند. برخی دیگر بعد از تزریق بوتاکس در پیشانی دچار افتادگی پلک و ابروها شده اند. و بی نهایت عوارض جانبی دیگر!

اما آن چه که به نظر می آمد در همه ی آن ها مشترک است این بود که همه ی آن ها تحت نظر شخصی به غیر از پزشک بوتاکس تزریق کرده اند یا این که از برندهایی استفاده کرده اند که اعتبار ندارند و یا تقلبی بوده اند.

تمام این مسائل باعث می شود که به هیچ وجه نتوانید از تزریق بوتاکس نتیجه ی خیلی خوبی بگیرید.

بعضی وقت ها تخفیف بوتاکس هم باعث می شود که افراد فریب خورده و به سراغ پزشکان یا مراکزی بروند که چنین بلاهایی به سرشان بیاید. اما توصیه ی من این است که اگر به دنبال تخفیف بوتاکس پیشانی هم هستید، به سراغ مراکز یا پزشکانی بروید که از کیفیت کار آن ها اطمینان دارید و بارها امتحان خود را پس داده اند. در اینجا پیشنهاد خیلی خوبی برای شما  داریم:

تخفیف بوتاکس پیشانی
تخفیف بوتاکس پیشانی

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران تلاش دارد تا با استفاده از بهترین مواد و برندهای بوتاکس، تخفیف های خوبی به مناسبت های مختلف برای شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تخفیف های مرکز شمال تهران و هم چنین اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

تخفیف بوتاکس در تهران

مراکز زیادی در تهران تخفیف بوتاکس پیشانی و نقاط دیگر صورت ارائه می کنند اما نکته اینجاست که تمام آن ها مناسب و معتبر نیستند. خیلی وقت ها قیمت بوتاکس در این مراکز خیلی ارزان است اما نتیجه ی تزریق بوتاکس فاجعه بار خواهد بود.

همان طور که گفتیم تزریق بوتاکس گرچه درمان ساده ای است اما نیاز به ظرافت و دقت خیلی زیادی دارد. پزشک باید دقیقا بداند که کدام عضلات صورت مسئول بروز چین و چروک ها هستند و بوتاکس را دقیقا در آن ها تزریق کند. هرگونه تزریق اشتباهی می تواند منجر به افتادگی پلک، ابرو یا دیگر عوارض جانبی مانند خنده ی دائمی شود.

بنابراین توصیه می کنیم اگر به دنبال تخفیف بوتاکس در تهران هستید، حواستان باشد که به مراکز نامعتبر و پزشکان تازه کار مراجعه نکنید.  در درمان تزریق بوتاکس همه چیز به انتخاب های درست و دقیق شما بستگی دارد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره مراکزی که تخفیف تزریق بوتاکس در تهران ارائه می کنند اطلاعات بیشتری به دست آورید، توصیه می کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

تخفیف بوتاکس در تهران
تخفیف بوتاکس در تهران

تخفیف بوتاکس دیسپورت

اگر از تمام پزشکان و متخصصین سوال کنید بهترین بوتاکس کدام است، احتمالا به شما می گویند که بوتاکس دیسپورت، مسپورت ایرانی و زئومین و … بهترین مارک های بوتاکس هستند. این حرف به خاطر اثرات مثبتی است که بارها و بارها از خود به جای گذاشته اند. در صورتی که این برندهای معتبر در دستان ماهر یک پزشک متخصص زیبایی قرار بگیرد، قطعا می توانید مطمئن باشید که بهترین نتیجه را از درمان خود خواهید گرفت.

اما تخفیف بوتاکس دیسپورت و مسپورت نیز ممکن است دامی برای جذب مراجعه کنندگان به مراکز بی اعتبار و بدون کیفیت باشد. خیلی وقت ها این مراکز به جای استفاده از بوتاکس دیسپورت اوریجینال، از برندهای تقلبی و حتی چینی استفاده می کنند که تزریق هر یک از آن ها می تواند فاجعه درست کند.

اگر می خواهید مطالب بیشتری درباره تخفیف بوتاکس دیسپورت و مزایای این برند به دست آورید، توصیه می کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

تخفیف بوتاکس مسپورت

بوتاکس مسپورت( مصپورت) نیز از بهترین برندهای بوتاکس است. با این تفاوت که به خاطر ایرانی بودن، قیمت پایین تری نسبت به خیلی از مارک های دیگر دارد. اما تولید داخل بودن به این معنی نیست که کیفیت بدی دارد و یا با تزریق آن احتمال دارد که دچار عوارض جانبی وخیمی شوید.

در حقیقت پزشک باید در ابتدا صورت شما را بررسی کرده و بعد از آن تشخیص دهد که کدام برند بوتاکس برایتان مناسب تر است. توصیه ی اکید دارد که به شکل سرخود عمل نکنید. در عوض در انتخاب پزشک خود دقت زیادی داشته باشید. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل نمایید که هر برندی که برایتان انتخاب کند، قطعا بهترین خواهد بود.

یادتان باشد که بهترین نتیجه، زمانی کسب می شود که شما تحقیقات کافی به عمل آورده باشید، بهترین پزشک را کرده باشید و در نهایت تمام دستورالعمل های او را به کار گرفته باشید.

امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

همکاران ما آماده پاسخ دادن به تمام سوالات شما هستند.

نویسنده و محقق: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا