بوتاکس ارزان در تهران |هزینه پایین و تزریق بهترین مارک های بوتاکس

بوتاکس ارزان در تهران

بوتاکس ارزان در تهران

اگر شما هم مثل من دیوانه وار عاشق مجموعه کتاب های هری پاتر هستید، پس احتمالاً به خوبی می دانید که در قسمت اول این مجموعه، هری و دوستانش به دنبال سنگی هستند که قدرت عمر جاودانه را به فرد صاحب آن می دهد.

خب در مورد عمر جاودانه چیزی نمی دانیم اما اگر بخواهید صورتی جوان داشته باشید احتمالا بوتاکس این کار را برایتان انجام خواهد داد. در حال حاضر که ظاهر فرد تا این اندازه روی زندگی اجتماعی او اثر گذاشته ، داشتن صورتی زیبا و جوان از گذشته نیز مهم تر شده است.

به همین خاطر راه ها و درمان های زیادی برای دست یافتن به این هدف انجام می گیرد که دست کمی از اکسیر حیات ندارد. یکی از بهترین روش های درمان چین و چروک ها و علائم پیری ، تزریق بوتاکس است. اما در کمال تاسف مثل خیلی چیزهای خوب دیگر، تزریق بوتاکس برای قشر زیادی از جامعه ی ما گران به حساب می آید. به همین دلیل پیدا کردن مرکزی که بوتاکس ارزان تزریق کند، کار سخت و دشواری است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

خیلی از مراکز برای این که مراجعه کنندگانی به دست بیاورند، اقدام به تزریق بوتاکس های جعلی و تقلبی می کنند که عوارض خیلی وخیمی روی صورت دارد.

بوتاکس ارزان در تهران
بوتاکس ارزان در تهران

احتمالاً به خوبی می دانید که بوتاکس چگونه عمل می کند، اما در صورتی که نمی دانید، ما به طور خلاصه شرح کار این ماده ی جادویی را توضیح داده ایم:

بوتاکس نوعی ماده است که از سم بوتولینوم نوع A مشتق شده و باکتری آن غیرفعال است. همان گونه که می دانید یکی از دلایل اصلی بروز چین و چروک ها روی صورت، حرکت بیش از حد عضلات آن است. این عضلات به دستور مغز ، برای ایجاد حالات بیانی مدام در حال حرکت هستند. به تدریج این عضلات تضعیف شده و در همان حالت خود باقی می مانند و چین و چروک ها را شکل می دهند. بوتاکس می تواند سیگنال های ارسال شده از سوی مغز را مسدود کند. در حقیقت با انجام این کار، به طور موقت عضلات ما فلج می شوند و دیگر قادر به تکان خوردن نیستند. در نتیجه ظاهر چین و چروک ها نرم خواهد شد.

این خلاصه ی کاری بود که بوتاکس برای رفع چین و چروک ها انجام می دهد.

مرکز بوتاکس تهران

اما سوال اینجاست که بوتاکس ارزان قیمت را از کجا پیدا کنیم؟ آیا راهی وجود دارد که هم قیمت بوتاکس پایین تر باشد و هم کیفیت را از دست ندهیم ؟

خب پاسخی که برای این سوال داریم این است که به مراکزی مراجعه کنید که به مناسبت های مختلف تخفیف های جالبی برای مراجعه کنندگان خود ارائه می کند. گرچه قیمت بوتاکس به نوع برند، میزان واحدهای تزریق شونده و همچنین پزشک مورد نظر بستگی دارد اما باز هم مراکزی وجود دارند که می توانند قیمت های خوبی به شما ارائه کنند:

مرکز زیبایی برکه از معدود مراکزی در تهران است که تلاش دارد تعادلی میان کیفیت و هزینه ها برقرار کند. رویکرد برکه این گونه است که به مناسبت های مختلف ، تخفیف های فوق العاده ای روی خدمات زیبایی خود ارائه کند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
مرکز بوتاکس تهران
مرکز بوتاکس تهران

راه دیگری که برای پایین آوردن هزینه های تزریق بوتاکس وجود دارد ،استفاده از بوتاکس ایرانی مسپورت می باشد. این بوتاکس که به تایید سازمان بهداشت هم رسیده ، عملکردی مشابه با تمام برندهای معروف و معتبر خارجی دارد. مدت دوام و ماندگاری این برند بوتاکس نیز کاملا مطلوب است ( حدوداً 3 الی 6 ماه)

این برند به خاطر تولید داخل بودن، هزینه و قیمت کمتری دارد و از کیفیت خیلی خوبی هم برخوردار است. بنابراین اگر به دنبال بوتاکس ارزان در تهران هستید، بهتر است کلیشه های ذهنی خود را درباره عدم کیفیت جنس ایرانی کنار بگذارید و یک بار هم که شده تزریق بوتاکس ایرانی را امتحان کنید. قطعاً نتیجه ی درمان شما را شگفت زده خواهد کرد.

تخفیف بوتاکس دیسپورت

گرچه بوتاکس ایرانی کاملا با کیفیت و مرغوب است اما نباید این نکته را نادیده گرفت که بهترین مارک بوتاکس، به راستی دیسپورت می باشد. این برند که ساخت کشور انگلیس است ، از مرغوب ترین و بهترین مارک های بوتاکس است که استفاده از آن کاملاً ایمن بوده و هیچ گونه عوارض جانبی برای شما در بر نخواهد داشت.

در حقیقت کیفیت این برند به قدری بالاست که خیلی از سلبریتی ها و بازیگران معروف هالیوودی (مانند کیم کارداشیان و جنیفر آنیستون ) نیز اعتراف کرده اند که برند محبوبشان برای تزریق بوتاکس، همین مارک دیسپورت است.

تخفیف بوتاکس دیسپورت
تخفیف بوتاکس دیسپورت

اما پیدا کردن مرکزی که تخفیف بوتاکس دیسپورت ارائه کند کار چندان راحتی نیست. این بوتاکس قیمت بالاتری نسبت به دیگر برندها دارد اما نگران نباشید، چرا که خیلی از مراکز مانند مرکز برکه به مناسبت های مختلف تخفیف های خوبی ارائه می کنند. در حقیقت بارها پیش آمده که در مرکز برکه برای کسب رضایت مراجعه کننده از دستمزد پزشک کاسته می شود و تخفیف هایی ارائه می گردد تا همه بتوانند از خدمات با کیفیتی استفاده کنند.

بوتاکس دیسپورت گرچه بهترین است اما این مسئله بدین معنی نخواهد بود که برندهای دیگر کیفیت خوبی ندارند. برندهایی مثل لینوریز، زئومین ، مسپورت و … نیز کیفیت خوبی دارند و قادر هستند که به بهترین شکل ممکن درمان چین و چروک ها را انجام دهند.

بوتاکس کل صورت

بیشتر مواقع بوتاکس را برای رفع چین و چروک های یک سوم بالایی صورت به کار می برند. در حقیقت اصلی ترین نقطه برای تزریق بوتاکس ، نواحی پیشانی ، چروک های میان دو ابرو و چین های ریز گوشه ی چشم است. توصیه اکید پزشکان و متخصصین این است که برای چروک های دیگر نواحی صورت (مثل خط خنده) به هیچ وجه از بوتاکس استفاده نکنید، چرا که بوتاکس با خاصیت فلج کنندگی خود می توانند روی عضلات دهان اثر گذاشته و تکلم فرد را با اختلال همراه کند.

در حقیقت بهترین جایگزین برای تزریق بوتاکس ، استفاده از فیلرها می باشد.

بوتاکس کل صورت
بوتاکس کل صورت

میزان تزریق بوتاکس نیز به وخامت چین و چروک ها و محل تزریق بستگی دارد. به عنوان مثال چین های افقی روی پیشانی ، به تزریق بیشتری نسبت به چین های ریز دور چشم نیاز دارند.

یادتان باشد که در این زمینه به پزشک خودتان اطمینان کنید و اجازه دهید که او برایتان تصمیم درستی بگیرد.

موفق و پیروز باشید.

مجموعه زیبایی تهران اسکین

آدرس اینستاگرام مرکز برکه: Berkelyzerr

گردآورنده: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا