هزینه لیزر در شمال تهران | جزئیاتی درمورد یک مرکز لیزر خوب که نمی دانستید!

هزینه لیزر در شمال تهران

هزینه لیزر در شمال تهران
چون یک مرکز لیزر در شمال تهران واقع شده دلیل نمی شود که بخواهد تعرفه های سنگینی داشته باشد که اختلاف زیادی با سایر مراکز سطح شهر دارند. این درست است که افراد ساکن بالاشهر عموما توان اقتصادی بیشتری دارند و هزینه های زندگی در بالاشهر بالاتر است و طبیعی است که قیمت چیزها در بالاشهر کمی گرانتر باشد، اما این نباید بهانه ای شود تا مراکز به شکلی غیرمعقول بخواهند قیمت خدماتشان را زیاد کنند.
وقتی به دنبال لیست قیمت های لیزر در مراکز مختلف می گردید با سه رنج یا گستره قیمتی مواجه می شوید. این هم به خاطر آن است که قیمت لیزر تعرفه ثابتی ندارد و عموما عرفی تعیین می شود. خیلی از مراکز هستند که قیمتهای پیشنهادی شان در رنج ارزان ها محسوب می شود. خیلی ها هم هستند که مثل بسیاری از مراکز بالاشهر در رنج یا گستره بسیار گرانقیمت جای می گیرند. اما در این بین مراکز زیادی هم پیدا می کنید که نه خیلی ارزان هستند و نه خیلی گران. تعداد این مراکز کم نیست و در تمام سطح شهر، از بالا گرفته تا پایین وجود دارند.

هزینه لیزر در شمال تهران
هزینه لیزر در شمال تهران

توصیه اول ما به شما این است که در هنگام گشتن برای پیدا کردن یک مرکز لیزر، سعی کنید گزینه مورد نظر خود را از میان مراکز رنج متوسط یا بهتر است بگوییم معقول، پیدا کنید. بعد از آن پارامتر های دیگری که کیفیت مرکز را نشان می دهند می توانند شما را در محدودتر کردن گزینه ها یاری کنند.
در نهایت با رسیدن گزینه های پیش رو به تعداد چهار یا پنج، باید سعی کنید براساس دسترسی و راحتی رفت و آمد به مرکز آن را انتخاب نمایید.
در این مقاله قصد داریم تا بیشتر در مورد مراکز بد لیزر صحبت کنیم. چون گاهی از اوقات اختلاف بین یک مرکز خوب و بد به قدری کم است که ممکن است شما را سردرگم کند. با ما همراه باشید.

فرق مرکز لیزر خوب و بد چیست؟

جدای از رنج قیمت که در موردش کمی صحبت کردیم، کیفیت کار مرکز لیزر اهمیت زیادی دارد. چراکه لیزر به هر صورت یک درمان است و درمان یعنی با سلامتی شما سروکار دارد. پس هرگونه سهل انگاری یا بی کیفیتی در انجام آن به جای درمان یا برطرف کردن مشکل شما که همان موهای زائد است، می تواند باعث بروز آسیب و عوارض شود.
لیزر موهای زائد درمانی ایمن است که کمتر پیش می آید بتواند آسیب زا باشد، اما همین امر گاهی اوقات باعث می شود تا درستی روند انجام آن به اندازه کافی جدی گرفته نشده و درمانی ایمن را به درمانی خطرآفرین تبدیل کند.

هزینه لیزر در شمال تهران
هزینه لیزر در شمال تهران

مرکز لیزر خوب

برای اینکه کیفیت خالص یک مرکز زیبایی و لیزر را بسنجید باید به سه پارامتر دقت کنید:
• دستگاه مورد استفاده
• مهارت و تخصص تکنسین
• تناسب خدمات با قیمت ها(انصاف)

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

دستگاه

مراکز خوب و با کیفیت لیزر اهمیت دستگاه لیزر مورد استفاده را می دانند و همیشه از دستگاه هایی استفاده می کنند که جدیدترین ها و از بهترین برند ها هستند. تکنولوژی لیزر چندسالی است که توانسته مشکلات پیشین خود را رفع کرده و به نقطه ایمنی و اثرگذاری مطلوب برسد. روند پیشرفتی که هنوز هم با اختلاف های زیاد در حال بهبود است.
بنابراین هرچه مدل دستگاه لیزر جدیدتر باشد، کیفیت کارش هم بهتر است. علاوه بر این برندهای مطرحی چون الکساندرایت و دایود امروزه معتبرترین برند ها از دستگاه های لیزر هستند.

تکنسین

مهارت تکنسین دومین پارامتر بسیار مهم در کیفیت درمانی است. حتی بهترین دستگاه های لیزر هم اگر روند لیزر کردن به درستی انجام نشود، نمی توانند اثرگذاری مطلوبی داشته باشند. تازه این در بهترین شرایط ممکن است و گرنه علاوه بر اثرگذاری نامطلوب می توانند عوارض هم داشته باشند!
پس مهارت و تخصص تکنسین بسیار مهم است. او باید بتواند با تشخیص درست، برای هر فرد تنظیم شدت اشعه مناسبی را تعیین نموده و با اجرای درست هندپیس گذاری درمان را به شکلی ایده آل به انجام برساند.

قیمت لیزر

انصاف عامل مهمی از کیفیت و صداقت واقعی یک مرکز در ارائه خدمات است. حتی با داشتن بهترین دستگاه های لیزر و بهترین تکنسین ها هم رنج قیمتی لیزر نباید آنچنان گران باشد.

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران به عنوان یکی از بهترین مراکز زیبایی که به جدیدترین دستگاه های لیزر مجهز بوده و ماهرترین تکنسین ها را در اختیار دارد، از معدود مراکزی است که لیست قیمت تعرفه های خود را به صورت آنلاین در اختیار شما عزیزان قرار داده است. دیدن قیمت های مندرج در این لیست می تواند معیار خوبی برای شناسایی رنج معقول تعرفه های مراکز لیزر در دستان شما باشد. برای دیدن این لیست و همچنین گرفتن نوبت لیزر از این مرکز می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
هزینه لیزر در شمال تهران
هزینه لیزر در شمال تهران

مرکز بد لیزر

هرآنچه که باعث خوب بودن یک مرکز لیزر می شود را در نظر گرفته و بالعکس آن را تصور کنید. این موارد بالعکس شده ویژگی های یک مرکز لیزر بد هستند.

دستگاه لیزر

مراکز لیزر بد به دو صورت از دستگاه های لیزر استفاده می کنند:
• یا از دستگاه های ارزانقیمت و بی کیفیت، از برند ها یا مدل های قدیمی استفاده می نمایند
• یا دستگاه های خوب و جدید را به صورت کرایه ای در اختیار دارند
تکلیف استفاده از دستگاه های نامرغوب که روشن است. در بهترین حالت فقط اثرگذاری نامطلوب دارند. و در بدترین حالت هم می توانند عوارض و مشکلات ایجاد کنند.
اما مشکل کرایه ای بودن دستگاه ها این است که مرکز بالاخره مجبور است بعد از مدتی دستگاه را پس بدهد. این درحالی است که دوره لیزر بین 6 ماه تا یکسال برای هرفرد طول می کشد. یکی از رایجترین شکایاتی که از مراکز لیزر می شود این است که به همین سبب درمان را با دستگاه خوب شروع می کنند و در میانه راه دوره لیزر ناگهان با بهانه هایی که به کلاهبرداری شبیه است دستگاه را تعویض می نمایند!
پس دقت داشته باشید که وقتی در شروع دوره، لیزر را با یک دستگاه آغاز می کنید، با همان دستگاه هم به پایان ببرید.

تکنسین لیزر

تکنسین های مراکز بد لیزر سهل انگارانه کار می کنند .درجات شدت درمان را الزاما براساس تمام ویژگی های هر فرد تنظیم نمی کنند و روند درمان را هم به صورت درست انجام نمی دهند. برای مثال یکی از اولین اصول شات زدن لیزر روی پوست، صاف و عمود نگه داشتن هندپیس است.
کار ساده ای که خیلی از تکنسین های غیرمتخصص انجامش نمی دهند و روند لیزر را بی اثر و حتی خطرناک می کنند.

هزینه لیزر در شمال تهران
هزینه لیزر در شمال تهران

قیمت

نه فریب مراکز گران قیمت را بخورید، و نه با قیمت های بسیار ارزان برخی از مراکز وسوسه شوید. بلکه سعی کنید با دید باز بهترین انتخاب از نظر قیمت و کیفیت را داشته باشید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا