تخفیف بوتاکس خط اخم |همه چیز درباره خط اخم و تزریق بوتاکس در آن!

تخفیف بوتاکس خط اخم

تخفیف بوتاکس خط اخم

اگر قدیمی ها ضرب المثلی داشتند که می گفت، اخم نکن زشت میشی، کاملا درست می گفتند. احتمالاً منظورشان همین خط اخم بود که چین عمیقی میان دو ابرو است و چهره ما را همیشه ناراحت و عصبانی نشان می دهد حتی اگر در بهترین حالت و روحیه ی خود باشیم.

به همین خاطر است که هیچ چیز برای زیبایی پیشانی و در کل صورت مهم تر از این نیست که در اولین فرصت از دست این خط زشت و بدترکیب خلاص شویم! وقتی که صحبت از رفع خط اخم باشد، هیچ چیز بهتر از تزریق بوتاکس عمل نمی کند. اما خب خیلی ها هستند که نمی توانند از عهده ی پرداخت هزینه های بوتاکس برنمی آیند و به دنبال مرکزی هستند که بتواند تخفیف بوتاکس خط اخم ارائه کند. خوشبختانه ما چنین مرکزی را سراغ داریم و می خواهیم به شما هم معرفی کنیم.

تخفیف بوتاکس خط اخم
تخفیف بوتاکس خط اخم

اگر ساکن شمال تهران هستید و می خواهید برای درمان تزریق بوتاکس خود تخفیف های خوبی بگیرید، توصیه می کنیم سری به بهترین مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران بزنید. در این مرکز خوشبختانه هم تخفیف های خیلی خوبی ارائه می شود و هم این که کیفیت مواد و محصولات بوتاکس آن مثال زدنی است. شما عزیزان در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری به دست آورید یا این که از این مرکز نوبت بگیرید، بهتر است به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تزریق بوتاکس برای چروک های پیشانی

اصولاً هر وقت که می خواهیم حالتی به صورتمان بدهیم، باید عضلات پیشانی مان را درگیر کنیم. هر زمان که اخم می کنیم، می خندیم، متعجب می شویم یا غصه می خوریم عضلات پیشانی ما وادار به حرکت می شوند و به ترتیب ضعیف شده و دیگر نمی توانند به حالت اولیه ی خود باز گردند و در نهایت منجر به بروز چین و چروک ها می شوند.

حالا با تزریق بوتاکس می توان به خوبی این مشکل را برطرف کرد. همان طور که می دانید برای این که عضلات حرکت کنند، مغز به آن ها دستور می دهد و سیگنال های را از طریق عصب ها ارسال می کند. با تزریق بوتاکس، مانعی در برابر این سیگنال ها ایجاد می شود و به این ترتیب مغز نمی تواند دستور حرکت خود را به عضلات برساند. در نهایت این که عضلات به طور موقت فلج می شوند و چین و چروک ها نرم تر شده و پوست ظاهری صاف تر پیدا خواهد کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تزریق بوتاکس برای چروک های پیشانی
تزریق بوتاکس برای چروک های پیشانی

حالا مهم ترین نکته ی تزریق بوتاکس اینجاست که پزشک بتواند عضلات مربوطه را درست تشخیص دهد و مواد بوتاکس را در جای درستی تزریق کند. هرگونه اشتباه می تواند منجر به فلج شدن عضله ی دیگری شود و اصلا از تزریق بوتاکس نتیجه ای نگیرید. تازه این کوچک ترین عوارض آن است. در صورتی که محل تزریق نزدیک به چشم با ابرو باشد، می تواند منجر به افتادگی آن ها شود و یا عفونت و التهاب را به همراه داشته باشد.

متاسفانه خیلی وقت ها، مراکزی که تزریق بوتاکس ارائه می کنند، از پزشکی حاذق و ماهر بهره مند نیستند. پزشک مورد نظر برای کسب تجربه و جذب مراجعه کننده، تخفیف بوتاکس ارائه می کند و به این ترتیب ممکن است مشکلات خیلی زیادی را برای فرد درست می کند.

تصور نکنید که این مسئله، جزئی و بی اهمیت است، بارها دیده ایم که برخی از افراد به خاطر تزریق اشتباه بوتاکس دچار مشکلاتی شده اند که تا اخر عمر همراه آن ها بوده است. کافیست این عبارت را در گوگل جستجو کنید: Botox Go Wrong!!

به این ترتیب با تصاویری مواجه می شوید که نشان می دهد عدم تشخیص درست عضله یا استفاده از برندهای غیر معتبر چه بلایی می تواند بر سر پوست بیاورد.

نقاط تزریق بوتاکس در پیشانی

در حال حاضر بوتاکس را تقریباً می توان برای بیشتر نقاط بدن به کار گرفت اما بیشتر مواقع در یک سوم بالایی صورت( یعنی پیشانی) تزریق می شود. چین های پیشانی شامل خط اخم و چین های افقی می شود.

خط اخم که دقیقا میان دو ابرو به وجود می آید به تزریق بوتاکس بیشتری احتیاج دارد. به همین دلیل است که پزشک قبل از هر چیزی؛ نقاط دقیق تزریق را با ماژیک تعیین می کند. بوتاکس را برای نواحی و مشکلات زیر نیز تزریق می کنند:

رفع چین های افقی پیشانی

رفع چین های ریز دور چشم

خط خنده

رفع سردرد و میگرن شدید( بوتاکس را در گردن و نواحی پشت سر تزریق می کنند)

رفع تعریق بیش از حد زیربغل، بیکینی  کف دست

و…

پزشک قبل از هر چیزی باید به دقت عضلات مربوطه را تشخیص دهد و سپس علامت گذاری کند. سپس بسته به نیاز فرد، چندین واحد بوتاکس تزریق می کند. به خاطر داشته باشید که میزان تزریق بوتاکس در نواحی مختلف صورت و بدن، متفاوت است و نمی توان دوز مشخصی را تعیین کرد. هم چنین وخامت عارضه و نیاز فرد نیز در تعیین مقدار بوتاکس تزریق شونده موثر است.

در تصویر زیر می تواند تمام نقاط تزریق بوتاکس در صورت را مشاهده کنید.

نقاط تزریق بوتاکس در پیشانی
نقاط تزریق بوتاکس در پیشانی

بهترین مرکز بوتاکس در تهران

مراکز زیادی هستند که تخفیف بوتاکس ارائه می کنند و تلاش دارند تا با ارائه خدمات خوب، رضایت مراجعه کنندگان را جلب کنند. اما متاسفانه به هر مرکزی نمی شود اطمینان کرد. برخی از این مراکز زیبایی به خاطر ارائه بوتاکس های تقلبی و چینی تخفیف می زنند. این بوتاکس ها به هیچ وجه ایمن نیستند و ممکن است عوارض جانبی زیادی به همراه داشته باشند. هم چنین مهارت پزشک نیز  در کسب نتیجه، موثر است.

متاسفانه در حال حاضر، پزشکان زیادی که حتی در زمینه ی تزریقات زیبایی هم تخصص ندارند، به راحتی بوتاکس و فیلر تزریق می کنند اما این گونه درمان ها، نیاز به دقت و مهارت زیادی دارد که تنها با شناخت دقیق آناتومی صورت و چهره به دست می آید.

در صورتی که هرگونه سوالی در این باره داشتید؛ همکاران ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند. کافیست روی این لینک کلیک کنید. یا از شماره تماس های درج شده در همین صفحه استفاده نمایید.

تخفیفان ژل و بوتاکس

گرفتن کد تخفیف هم ایده ی بدی نیست. سایت های زیادی وجود دارند که تخفیف خدمات پزشکی مانند تزریق ژل و بوتاکس ارائه می کنند. اما توصیه ی ما این است که قبل از هر گونه اقدامی تحقیقات کافی درباره مرکز مورد نظرتان انجام دهید تا فریب مراکز غیر معتبر را نخورید.

موفق و پیروز باشید

گردآورنده و محقق: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا