بوتاکس با تخفیف |تجربه ای که من از تزریق بوتاکس داشتم!

بوتاکس با تخفیف

بوتاکس با تخفیف

تا به حال برایتان پیش آمده که فکر کنید چرا خیلی از افراد تزریق بوتاکس را خطرناک می دانند؟

خب خیلی وقت ها حق با همین دسته افراد است. تزریق بوتاکس بی خطر نیست اما این مشکلات و خطرات معمولاً به خاطر سهل انگاری خودمان اتفاق می افتند. اگر به دنبال این هستید که با تزریق بوتاکس های ارزان قیمت و بدون اعتبار، بتوانید نتیجه ی خوبی بگیرید و ظاهری بدون چین و چروک داشته باشید، باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید!

تزریق بوتاکس اگر خیلی ارزان باشد، احتمالا فاجعه به بار می آورد. اما در کمال تاسف در حال حاضر مراکز خیلی زیادی وجود دارند که اصلا با اسم بوتاکس اورجینال هم آشنا نیستند و تمام مدت در حال استفاده از بوتاکس های تقلبی و چینی هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اما سوال اینجاست که آیا به جز تزریق بوتاکس های چینی، راه دیگری وجود ندارد که بتوان هم بوتاکس خوبی تزریق کرد و هم قیمت آن مناسب باشد؟!

بوتاکس با تخفیف
بوتاکس با تخفیف

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهترین راهکار این است که به مراکزی مراجعه کنید که تزریق بوتاکس با تخفیف به شما ارائه می کنند. اگر به دنبال یکی از این مراکز هستید، پس احتمالاً به جای درستی آمده اید:

مرکز بوتاکس و زیبایی شمال تهران افتخار دارد که برای کل خدمات خود تخفیف های بی نظیری ارائه کند. تلاش کرده ایم که در این راستا، بهترین مواد بوتاکس را استفاده کنیم و به هیچ وجه از بوتاکس های بی کیفیت و چینی استفاده نکنیم. خوشبختانه مرکز زیبایی شمال تهران به مناسبت های مختلف و اعیاد ملی و باستانی، تخفیف های خوبی ارائه می کند که کاملا واقعی بوده و هیچ گونه فشاری به جیب شما وارد نمی کنند. شما عزیزان در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید، توصیه می کنیم که به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در ادامه تجربه ی شخصی یکی از عزیزان مراجعه کننده به مرکز زیبایی شمال تهران را برایتان آورده ایم. امیدواریم که برایتان جالب و مفید باشد

بوتاکس کل صورت

اگر از من می پرسیدن که حاضری کنار یک کروکودیل گرسنه قرار بگیری یا بوتاکس تزریق کنی، قطعا و بدون تردید انتخاب من کروکودیل گرسنه بود. می خواهم بگویم که تا به این حدّ نسبت به تزریقات زیبایی و به خصوص بوتاکس بدبین بودم. اما در آستانه ی 37 سالگی به تدریج متوجه شدم که چین و چروک ها روی پوستم ظاهر شده اند و نمی توانم با کرم ها و ماسک های مختلف کاری برای آن ها بکنم. از طرفی دیگر به خاطر شغلم (مهماندار هواپیما) ناچار بودم که همیشه ظاهری آراسته و زیبا داشته باشم.

دیگر نمی دانستم باید چکار کنم چرا که به وضوع مشخص بود که حتی گران ترین کرم های زیبایی و ضد چین و چروک هم نمی توانند کار زیادی برای پوستم انجام دهند. تقریباً آن وقت بود که تصمیم گرفتم تحقیقات خود درباره تزریق بوتاکس را شروع کنم. سایت ها و مقالات زیادی را مطالعه کردم و با بیشترین بدبینی و پیش داوری به سراغ آن ها می رفتم. اما به نظر که مشکل چندانی وجود نداشت.

بوتاکس کل صورت
بوتاکس کل صورت

بیشتر این مقالات می گفتند که تزریق موفق بوتاکس بیشتر به مارکی که استفاده می کنید دارد. به عنوان مثال بهترین مارک، بوتاکس دیسپورت انگلیسی بود که صرف نظر از قیمت بالا، بسیار با کیفیت و مرغوب بود. تقریباً کمتر گزارشی دیدم که شخصی از تزریق بوتاکس دیسپورت نا راضی باشد یا دچار مشکلات و عوارض جانبی شده باشد.

در ضمن تمام مقالات متفق القول می گفتند که مهم ترین اصل بعد از برند با کیفیت، مهارت پزشک در تشخیص عضلات درگیر است. همان طور که می دانید تمام چین و چروک های پوست صورت به خاطر تحلیل رفتن چربی ها و استفاده ی مداوم از عضلات است. به همین خاطر با تزریق بوتاکس می توان به طور موقت عضله را فلج کرد و مانع از حرکت آن شد. به این ترتیب ظاهر چروک ها نرم و صاف می شود. اما خیلی وقت ها پزشکان تازه کار از تشخیص عضله ای که منجر به بروز چروک شده، عاجز می مانند. تزریق اشتباه می تواند باعث فلج یا افتادگی دیگر نقاط صورت شود.

در نهایت با وجود تمام اطلاعاتی که به دست آورده بودم، تصمیم گرفتم که به سراغ مرکزی در شمال تهران بروم. با وجودی که این مرکز در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده بود اما قیمت های مناسبی داشت و زمانی که در این باره از آن ها سوال کردم پاسخ دادند که در حال حاضر برای خدمات تزریق بوتاکس خود تخفیف ارائه کردهاند. بعد از آن از پزشک خودم درباره برند بوتاکس سوال کردم و با قاطعیت پاسخ شنیدم که از بهترین مارک های اوریجینال استفاده می کنند.

بوتاکس کل صورت
بوتاکس کل صورت

بعد از آن روند درمان شروع شد. سعی می کنم به ترتیب اولویت بگویم که چه اتفاقی برایم رخ داد:

اول از همه آرایش صورتم را پاک کردند( سعی کنید از همان اول بدون آرایش بروید)

بعد از آن به محل مورد نظر مواد بی حس کننده زدند( چین و چروک های من روی پیشانی و به خصوص خط اخم واقع شده بودند)

سپس پزشک با ماژیک محل تزریق را علامت گذاری کد( تقریبا 8 نقطه روی پیشانی ام مشخص شد)

بعد از آن بوتاکس را با یک آمپول بسیار ظریف در نقاط مشخص شده تزریق کرد.

پروسه تزریق نه درد داشت و نه چندان به طول انجامید.

بعد از اتمام تزریق پزشک با یک دستمال صورتم را پاک کرد و دستورالعمل هایی برای 72 ساعت آینده داشت:

ورزش و فعالیت های سنگین تا 48 ساعت ممنوع بود

تا چند ساعت باید از خوابیدن و دراز کشیدن اجتناب می کردم

قرار گرفتن در معرض آفتاب و گرما تا 24 ساعت ممنوع بود

شستن صورت و دست زدن به محل تزریق تا چند ساعت ممنوع است.

با رعایت تک به تک مواردی که خودم می دانستم و پزشک دستور داده بود، توانستم نتیجه ی خیلی خوبی از تزریق بوتاکس بگیرم.

بوتاکس ارزان قیمت

توصیه ی اصلی که به شما داریم این است که به هیچ وجه از بوتاکس های ارزان قیمت استفاده نکنید و به جای آن به مراکزی مراجعه کنید که برای محصولات با کیفیت خود تخفیف ارائه می کنند. دقت داشته باشید که خیلی از این بوتاکس های بسیار ارزان ، عموماً تاریخ مصرف گذشته هستند و نمی توان اعتماد چندان زیادی به آن ها کرد.

امیدوارم موفق و پیروز باشید

نویسنده و محقق: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا