بهترین روش از بین بردن موهای بیکینی را انتخاب کنید! لیزر یا …..

بهترین روش از بین بردن موهای بیکینی را انتخاب کنید! لیزر یا …..

بهترین روش از بین بردن موهای بیکینی را انتخاب کنید! لیزر یا .....

بهترین روش از بین بردن موهای بیکینی

از بین بردن موهای بیکینی می تواند شما را در لباس شنا فوق العاده نشان بدهد.  و البته از سایر روش ها دقیق تر و دائمی است.  حالا برای یافتن بهترین راه حل برای از بین بردن موهای بیکینی شما به سایر گزینه ها هم نگاهی می اندازیم.  

چگونه می توان موهای بیکینی را بدون درد ، مقرون به صرفه و برای همیشه از بین برد؟

گزینه های از بین بردن موهای بیکینی متنوع هستسند.  از شیو کردن در حمام خانه تا اپیلاسیون در سالن های زیبایی و حذف موهای زائد با لیزر یا الکترولیز در مراکز لیزر و زیبایی.

انتخاب شما برای از بین بردن موهای بیکینی بستگی به چند عامل دارد.  از جمله تحمل درد ، مدت زمانی که شما می خواهید نتایج طول بکشد و پولی که می خواهید هزینه کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

 

شیو کردن و کرم های موبر برای از بین بردن موهای بیکینی 

شیو کردن  را می توانید به راحتی در خانه انجام بدهید و گزینه ای ارزان تر است. اول مطمئن شوید که تیغی که استفاده می کنید ،  تمیز و تیز است.  از یک خودتراش کوچک استفاده کنید که بتوانید به راحتی از آن برای انحنا ها و گوشه و کنار منطقه بیکینی بکار ببرید.  موها را در جهت خواب شان شیو کنید.   استفاده از کرم اصلاح و مرطوب کننده مخصوص زنان نیز ممکن است در جلوگیری از عوارض تیغ مؤثر باشد.

خطراتی که برای اصلاح وجود دارد عبارتند از: خطر سوزش ، بریدگی ، موهای زیر پوستی  و نیاز به اصلاح منظم. ل

لایه برداری ملایم و استفاده از مرطوب کننده بین فاصله شیو کردن می تواند به راحت تر شیو کردن کمک کند.

شیو کردن ممکن است برای زنانی که می خواهند ناحیه تناسلی کاملاً بدون مو باشد ، گزینه مناسبی نباشد.    زیرا این روش برای از بین بردن موهای لبه های واژن مناسب نیست.

کرم های موبر هم یکی دیگر از گزینه های ارزان قیمت هستند. مواد شیمیایی موجود در این کرم ها ، موها را در ناحیه بیکینی حذف می کند. اما می توانند باعث التهاب پوست حساس این منطقه بشود.  کرم های موبر هم مانند اصلاح گزینه خوبی برای حذف کامل موهای این منطقه نیست.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

اپیلاسیون برای از بین بردن موهای بیکینی  

اپیلاسیون برای از بین بردن موهای بیکینی

اگر چه اپیلاسیون برای از بین بردن موهای بیکینی برای بسیاری از زنان دردناک است ، اما رشد دوباره موها پس از اپیلاسیون خیلی بیشتر از روش های دیگر مثل شیو کردن و کرم موبر طول می کشد.

شما می توانید واکس بیکینی را در خانه خودتان انجام دهید یا به سالن های اپیلاسیون مراجعه کنید.   در طول فرآيند ، مومی که گرم شده به صورت تکه تکه به موهای ناحیه بیکینی اعمال مي شود. همانطور که موم سرد می شود ،  تکنسین با استفاده از یک نوار کاغذی یا پارچه ای موم را برمی دارد.

شما احتمالاً باید ماهی یکبار و یا هر زمان که مو به اندازه کافی بلند می شود (حدود یک سانتیمتر)  اپیلاسیون کنید.  در فاصله بین دو اپیلاسیون از لایه بردار ملایم و مرطوب کننده استفاده کنید چون می تواند به جلوگیری از سوزش و موهای زیر پوستی کمک کند.

 

الکترولیز برای از بین بردن موهای بیکینی  

الکترولیز برای از بین بردن موهای بیکینی

الکترولیز یک گزینه مناسب برای تکه های کوچکی از پوست است که می خواهید موهایش را به طور دائم حذف کنید ، اما ممکن است بهترین انتخاب برای از بین بردن کامل موها در منطقه بیکینی نباشد.

در این پروسه یک سوزن کوچک به هر فولیکول مو وارد می شود.  سوزن یک جرقه الکتریکی ایجاد می کند که مو را می سوزاند.  این روش بسیار وقت گیر و دردناک است.  زیرا بجای از بین بردن گروهی از موها ، موها را به صورت تک به تک از بین می برد.  برای از بین بردن موهای بیکینی بهتر است از لیزر استفاده شود.  اما الکترولیز شاید برای زنان با موهای بور یا سفید بهتر باشد.

هزینه الکترولیز بسته به نوع  خدمات و تعداد جلسات مورد نیاز شما متفاوت خواهد بود. هزینه الکترولیز از سایر روش های حذف مو بیشتر است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

لیزر برای از بین بردن موهای بیکینی

لیزر برای از بین بردن موهای بیکینی استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای بیکینی خیلی کمتر از اپیلاسیون درد دارد و اگر با دستگاه های جدید و پیشرفته انجام شود ، ممکن است هیچ دردی را احساس نکنید.

برای به دست آوردن نتایجی که می خواهید ، شما نیاز به چند جلسه درمان با لیزر خواهید داشت. این تکنیک شامل هدایت یک پرتو کم انرژی به پوست است.  جایی که رنگدانه تیره موجود در فولیکول مو این انرژی را جذب می کند.

درمان با لیزر برای از بین بردن موهای بیکینی  برای افرادی که موی تیره و پوست روشن دارند بهتر جواب می دهد. در طی جلسات لیزر و از دو هفته قبل و دو هفته بعد از آن باید از برنزه کردن پوست منطقه تحت درمان اجتناب کنید.

همچنین اگر داروهایی مصرف کنید که پوست شما را به نور حساس می کند ، تا زمانی که این دارو را مصرف می کنید ، لیزر موهای زائد روش خوبی برای شما نیست.

زنان با پوست تیره و موهای تیره هم می توانند  لیزر موهای زائد را انتخاب کنند.  اما باید اطمینان حاصل کنند که پزشک آنها دارای تجهیزات لیزر تخصصی برای پوست تیره است.

در حالی که اپیلاسیون در یک سالن زیبایی انجام می شود ، درمان های لیزر باید در مراکز لیزر درمانی و زیر نظر پزشک انجام  شود. خطر ابتلا به عفونت پس از حذف موهای زائد با لیزر وجود ندارد مگر در موارد بسیار نادر که رعایت موارد بهداشتی نشده باشد.

نتیجه لیزر درمانی برای از بین بردن موهای بیکینی  برای بعضی از افراد تا چندین سال طول می کشد.   هرچند ممکن است نیاز به شارژ مجدد و تکرار جلسه لیزر هر یک سال یکبار داشته باشید.

لیزر موهای زائد روشی است که باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود و نتایج مورد نظرتان را دریافت می کنید.

مقایسه لیزر و الکترولیز برای از بین بردن موهای بیکینی  

لیزر اسکلپیون مدیواستار کارایی و قدرت بالایی دارد که حتی برای افراد با رنگ پوست تیره و موهای روشن نیز به خوبی کار می کند.  کارایی لیزر Nd: Yag  نیز برای تیره ترین پوست ها اثبات شده است.

لیزر اثراتی شبیه به الکترولیز را فراهم می کند اما بسیار بی دردسر است.  میانگین میزان حذف موهای زائد توسط لیزر 74٪ و با الکترولیز 35٪ پس از شش ماه اول بعد از درمان است.

برخی از موها حتی پس از لیزر درمانی ممکن است مجدداً رشد کنند و ممکن است لیزر بهترین انتخاب برای حذف آن نباشد.    درمان با الکترولیز  وقت زیادی می برد ،  اما موها از بین می روند و دیگر رشد نمی کنند.

درد الکترولیز بیشتر از لیزر است.  البته لیزرهای امروزی از جمله لیزر اسکلپیون بدون درد هستند.

شما می توانید در مورد جزئیات هر یک از این گزینه ها با یک متخصص پوست مشورت کنید. اگر نمی خواهید موهای منطقه بیکینی را برای همیشه از بین ببرید ، از روش شیو یا اپیلاسیون استفاده کنید.

در مرکز لیزر برکه ما از جدید ترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

 محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafiex

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا