لیزر موهای زائد بیکینی برای اندام خصوصی زنان | عوارض لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی برای اندام خصوصی زنان |  عوارض لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی برای اندام خصوصی زنان |  عوارض لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی برای اندام خصوصی زنان مؤثرترین روش حذف موهای ناخواسته در منطقه بیکینی است.   آیا شما لیزر برزیلی ، هالیوودی و یا فقط خط بیکینی می خواهید؟ مراکز ما دارای دستگاه های مدرن لیزر موهای زائد با پیشرفته ترین تکنولوژی متناسب با انواع پوست هستند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

اگر تیغ زدن و درد اپیلاسیون شما را آزار می دهد و بعد از آن خارش می گیرید و یا موها خیلی زود دوباره رشد می کنند ، بهتر است یک راه حل دائمی برای از بین بردن موهای ناحیه خصوصی خود را انتخاب کنید.  لیزر موهای زائد یک راه حل دائمی است.

لیزر موهای زائد خط بیکینی روشی است که همه موهایی که خارج از خط لباس زیر یا بیکینی هستند ، لیزر می شوند.  و اینکه تا چه حد می خواهید موها لیزر شوند بستگی به نظر خود شما دارد.  لیزر اندام خصوصی این مزیت را دارد که شما می توانید هر لحظه که بخواهید و بدون هیچ نگرانی بیکینی خود را بپوشید.

لیزر موهای زائد بیکینی باعث رشد موهای زیر پوستی نمی شود و دیگر مویی رشد نمی کند که باعث شود شما خارش بگیرید.  دیگر درد و سوزش شیو کردن و اپیلاسیون را هم تحمل نخواهید کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

 

قیمت لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی و اندام خصوصی

 

قیمت لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی و اندام خصوصی

بر خلاف باور رایج ،  لیزر درمانی برای موهای زائد خیلی گران نیست و در واقع قیمت آن مشابه با اپیلاسیون است.  با این تفاوت که اپیلاسیون را باید هر دو تا سه هفته تکرار کنید اما لیزر با 4 تا 8 جلسه موها را از بین می برد و شما را برای همیشه راحت می کند.

هزینه لیزر بیکینی یا لیزر  برزیلی بستگی به این دارد که چه تعداد مو از ناحیه برداشته شود.  قیمت لیزر نواحی مختلف بدن متفاوت است.  در مرکز لیزر و زیبایی برکه ما قبل از انجام لیزر قیمت ها را به اطلاع شما می رسانیم.   مهم است که قبل از جلسه اول لیزر درمانی یک جلسه مشاوره داشته باشید و دقیقاً در مورد نیازهای خود صحبت کنید.

 

آیا لیزر موهای زائد بیکینی ضرر دارد؟

تحقیقاتی که تا به حال انجام شده نشان داده است که انرژی نور لیزر برای حذف موهای زائد باعث ایجاد سرطان نمی شود.   اما برخی از خطرات شامل قرمزی ، زخم و تغییر رنگ در منطقه درمان شده وجود دارد. اگر یکی از مشتریان بعد از لیزر دچار التهاب شود ،  داروهای زیادی برای درمان این مشکل وجود دارد که توسط دکتر  تجویز می شود.

 

عوارض لیزر موهای زائد بیکینی  

عوارض لیزر موهای زائد بیکینی

خطرات عوارض جانبی با نوع پوست ، رنگ مو ، برنامه درمان و پیوستگی جلسات درمان و مراقبت قبل و بعد از درمان متفاوت است.  عوارض جانبی رایج حذف موهای زائد بیکینی با لیزر عبارتند از :

  • تحریک پوست : ناراحتی موقت ، قرمزی و تورم بعد از لیزر موهای زائد. علائم و نشانه ها معمولاً ظرف چند ساعت ناپدید می شوند.
  • تغییر رنگدانه : لیزر موهای زائد ممکن است به طور موقت پوست را تیره یا روشن کند. روشن شدن رنگ پوست معمولاً برای افرادی اتفاق می افتد که قبل یا بعد از لیزر درمانی در معرض نور خورشید قرار گرفته اند.

لیزر درمانی  به ندرت ممکن است موجب زخم شدن ، تاول زدن ، پوسته شدن و سایر تغییرات در بافت پوست شود.  سایر عوارض جانبی نادر عبارتند از رشد موی بیش از حد در مناطق تحت درمان ، به ویژه در پوست های تیره تر.

لیزر موهای زائد برای پلک ها، ابروها و مناطق اطراف آن توصیه نمی شود زیرا احتمال آسیب شدید به چشم ها وجود دارد.

 

لیزر موهای زائد اندام خصوصی در دوران بارداری

کارشناسان توصیه می کنند بهتر است زنان در دوران بارداری لیزر موهای زائد اندام خصوصی و سایر نواحی را انجام ندهند.  چون دانشمندان مطالعات انسانی انجام نداده اند که ایمنی لیزر را در دوران بارداری اثبات کند.

بارداری باعث تغییرات هورمونی در بدن یک زن می شود. تغییرات هورمونی می تواند باعث ایجاد موهای زائد در مناطقی مانند صورت و پستان ها شود. در حالی که وجود این موها ناراحت کننده است پس از پایان بارداری خود به خود از بین می روند.

اگر موها بعد از زایمان از بین نرفت ، آنوقت می توانید برای از بین بردن آنها به مراکز معتبر لیزر موهای زائد مراجعه کنید.  بهتر است قبل از شروع درمان تا چند هفته پس از زایمان صبر کنید.

 

مشاوره برای لیزر اندام خصوصی زنان  

برای مشاوره برای لیزر اندام خصوصی زنان اولین کاری که باید انجام دهید این است که با پزشک مشاوره کنید.  مشاوره حدود 30 – 40 دقیقه طول می کشد که شامل تست پچ هم است. اگر از مشاوره خود راضی باشید و به تست پچ واکنش های نامطلوب نشان ندهید ، برای لیزر درمانی آماده اید.

در نهایت چیزی که ما توصیه می کنیم این است که اگر می خواهید در مورد لیزر بیکینی یا برزیلی تصمیم گیری کنید ، می توانید موهای خط بیکینی را با لیزر حذف کنید و بقیه موها را با اپیلاسیون از بین ببرید.  چون اپیلاسیون درمان دائمی نیست و در صورت تمایل می توانید موها را نگه دارید.

لیزر بیکینی تنها حدود 10 دقیقه طول می کشد.

 

مزایای لیزر موهای زائد اندام خصوصی یا بیکینی

مزایای لیزر موهای زائد اندام خصوصی یا بیکینی

مزایای لیزر موهای زائد ناحیه خصوصی یا بیکینی   :

  • تا 80٪ کاهش مو و کاهش رشد مو ،
  • کاهش موهای زیر پوستی ،
  • نرمی پوست.
در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

 

چگونه در بیکینی خود احساس خوبی داشته باشیم

لیزر درمانی یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند در بیکینی  احساس راحتی کنند.  لیزر خط بیکینی همه قسمت های اطراف ناحیه بیکینی را درمان می کند و مناسب  کسانی است که می خواهند وقتی بیکینی بر تن دارند ، احساس آرامش کنند. اگر شما هم نگران رشد موهای ناحیه بیکینی هستید ، لیزر درمانی ممکن است مناسب ترین گزینه برای شما باشد.

روش حذف موهای بیکینی یکی از پرطرفدارترین روش های حذف موهای زائد ما است.  این منطقه یکی از ساده ترین و سریع ترین مناطق برای درمان است. زیرا لیزر این منطقه در حدود 10 دقیقه تکمیل می شود.

پس از لیزر موهای زائد اندام خصوصی خود دیگر هرگز سایه موها را زیر پوست خود نمی بینید.  در مرکز لیزر ابتدا مو از زیر پوست تخریب می شود و کاملاً از بین می رود.  پس از آن منافذ پوست بسته می شود و یک پوست صاف و بی نقص می ماند.  دیگر نیازی به  اصلاح و اپیلاسیون ندارید و اثری از بریدگی و جوش روی پوست شما دیده نخواهد شد.

 

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی 

قیمت لیزر موهای زائد بیکینی بستگی به این دارد که چقدر مو از این ناحیه برداشته خواهد شد.  برای تعیین قیمت کافی است به یکی از مراکز لیزر ما مراجعه کنید.  پس از مشاوره پکیج سفارسی برای شما آماده و قیمت آن تعیین می شود.

در هنگام انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد این نکات را در نظر داشته باشید :

  • اعتبار مرکز لیزر درمانی و تجربه تکنسین ها ؛
  • فعالیت ها و سابقه کاری مرکز لیزر ؛
  • کیفیت تجهیزات لیزرها  ؛
  • توانایی انجام لیزر موهای زائد با رعایت بهداشت ؛
  • تعیین دقیق قیمت درمان ها ؛

 

آیا همه می توانند لیزر بیکینی انجام دهند؟

لیزر بر روی پوست روشن با موهای تیره بهترین اثرگذاری را دارد.  اما همه لیزرها به طور مؤثر بر روی موهای بلوند ، خاکستری و قرمز پاسخ نمی دهند.

 

آیا مردان لیزر موهای زائد بیکینی انجام می دهند؟

لیزر موهای زائد بیکینی به تازگی مورد استقبال مردها واقع شده و آنها را از شیو کردن همیشگی راحت کرده است.  لیزر موهای زائد بیکینی و  پشت و سینه محبوب ترین مناطق برای مردان هستند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا