کدام لیزر برای حذف موهای زائد بهتر است؟ لیزر اسکلپیون در مرکز لیزر برکه

کدام لیزر برای حذف موهای زائد بهتر است؟ لیزر اسکلپیون در مرکز لیزر برکه

 کدام لیزر برای حذف موهای زائد بهتر است؟ لیزر اسکلپیون در مرکز لیزر برکه

از بین بردن موهای زائد با لیزر اسکلپیون مدیواستار 

لیزر اسکلپیون مدیواستار از انرژی لیزر دایود با قدرت بالا برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند.  برای انجام این کار، انرژی نوری باید چندین میلیمتر به داخل پوست نفوذ کند تا به ریشه مو برسد. وقتی که انرژی نوری لیزر به ملانین موها می رسد ، جذب شده و به انرژی گرمایی تبدیل می شود.

هر چه موهای شما تیره تر و ضخیم تر باشند ، دستگاه حرارت بیشتری تولید می کند.  این گرما موجب آسیب رساندن به  فولیکول موها می شود.  نتیجه از بین بردن موهای زائد توسط لیزر اسکلپیون کاهش چشم گیر موها در ناحیه تحت درمان می باشد.

در عین حال ، با وجود حذف موهای زائد با تولید انرژی گرمایی ، هیچ تاول یا زخمی ایجاد نمی شود.  زیرا لیزر اسکلپیون دارای یک سیستم خنک کننده پوست می باشد که لایه سطحی پوست را درست قبل از هر پالس نور خنک می کند.  استفاده از سیستم خنک کننده پوست در این لیزر ، درمان را برای مشتریان ما راحت تر می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

متخصصین مجرب و با سابقه ما آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشند.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

لیزر اسکلپیون مدیو استار

کدام لیزر برای حذف موهای زائد بهتر است؟ لیزر اسکلپیون در مرکز لیزر برکه
لیزر اسکلپیون

لیزر اسکلپیون مدیو استار ، انتخابی بسیار مطمئن و با ریسک بسیار کم و عوارض جانبی نادر می باشد.     این لیزر قادر است که همه انواع پوست حتی پوست های تیره  را با ریسک بسیار اندک ناشی از تغییرات رنگدانه یا هیپوپیگمانتاسیون درمان کند.

تکنولوژی لیزر اسکلپیون باعث شده تا با استفاده از فن آوری پیشرفته این لیزر طیف گسترده ای از درمان های غیر تهاجمی مختلف و منحصر به فرد در زمینه زیبایی به مشتریان عرضه بشود.

اکثر درمان های انجام شده توسط لیزر اسکلپیون بدون هیچ گونه بی حسی انجام می شوند و بسیار خوب تحمل می شوند.

با توجه به طراحی مطلوب لیزر اسکلپیون مدیواستار MeDio Star ، بروز عوارض جانبی مانند قرمزی و تورم جزئی در اطراف منطقه درمان  شده بسیار نادر است.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

آیا هزینه لیزر موهای زائد زیاد است؟  

هزینه لیزر موهای زائد در کشور ما قابل توجه نیست. این در واقع یکی از سؤالاتی است که همه افراد  قبل از اینکه تصمیم بگیرند که لیزر انجام دهند از ما می پرسند.  لیزر موهای زائد شاید هزینه داشته باشد ، به خصوص زمانی که بخواهید چند منطقه را لیزر کنید.

توجه داشته باشید که این روش تقریباً دائمی است و فقط لازم است که هر سال یکبار برای درمان تکمیلی به مراکز لیزر درمانی مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد ممکن است در کشورهای اروپایی و یا امریکا درمانی پرهزینه و گران قیمت باشد ، اما در ایران هزینه آن بالا نیست.  علاوه بر این شما می توانید مناطق مختلف بدن را به ترتیب اولویتی که خودتان می خواهید انجام بدهید.

شرکت در جلسه مشاوره  قبل از شروع جلسات کمک می کند تا شما در مورد هزینه های لیزر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

لیزر اسکلیپون مدیواستار در مرکز لیزر برکه

کدام لیزر برای حذف موهای زائد بهتر است؟ لیزر اسکلپیون در مرکز لیزر برکه

مرکز لیزر و زیبایی برکه از بهترین دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار 2018 برای حذف موهای زائد استفاده می کند. این دستگاه محصول کمپانی زایس آلمان است.  دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار تنها لیزر بدون درد است که در از بین بردن موهای کرکی و نازک هم مؤثر است.

و قادر است به صورت همزمان هم موهای زائد را از بین ببرد و هم مویرگ های تغذیه کننده فولیکول های موها  را مسدود کند.

مزایای لیزر اسکلپیون مدیو استار

کدام لیزر برای حذف موهای زائد بهتر است؟ لیزر اسکلپیون در مرکز لیزر برکه

سه تا از مزایای لیزر اسکلپیون مدیو استار برای حذف موهای زائد عبارتند از :

  • درمان مؤثرتر و نتیجه بهتر در مقایسه با سایر لیزرها ،
  • لیزر اسکلپیون مدیو استار ایمنی بیشتری نسبت به سایر لیزرها دارد ؛
  • لیزر اسکلپیون مدیو استار سرعت بالا تری نسبت به سایر لیزرها دارد ،
  • سریع و فوری برای انواع پوست ؛
  • درمان مؤثر برای پوست های تیره و برنزه با ترکیبی از دو طول موج این دستگاه ؛
  • از تکنولوژی لیزر مدیواستار می توان در تمام فصول سال استفاده کرد ؛
  • هند پیس های این دستگاه دارای سنسور دمای تماسی است که با فعال کردن سیستم خنک کننده از بروز سوختگی پوست جلوگیری می کند و باعث می شود که هیچ گونه آثار سوختگی بر روی پوست ایجاد نشود ؛
  • طول مدت درمان و تعداد جلسات در مقایسه با لیزرهای دیگر به نصف می رسد. این دستگاه  به علت داشتن سرعت بالا این امکان را فراهم می کند که لیزر موهای زائد کل بدن در کمترین زمان ممکن انجام شود ؛
  • نتایج حذف موهای زائد با لیزر اسکلپیون طولانی مدت است.

لیزر اسکلپیون مدیواستار  برای حذف موهای زائد پس از کسب تجربه های فراوان در زمینه پزشکی توسط شرکت اسکلپیون در مقیاس های بین المللی طراحی و تولید شده است.  استفاده از این نوع لیزر روشی مناسب و ایده آل برای مراکز لیزر درمانی و زیبایی است که می خواهند خدمات خود را همراه با نتایج عالی ، کارآیی و ایمنی تضمین شده به مشتریان خود ارائه بدهند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

جلسه اول لیزر موهای زائد  

 کدام لیزر برای حذف موهای زائد بهتر است؟ لیزر اسکلپیون در مرکز لیزر برکه
مرکز لیزر برکه

اگر برای لیزر موهای زائد خود آمادگی دارید ،  برای جلسه مشاوره به مرکز ما مراجعه کنید.  در جلسه مشاوره شما می توانید سؤالات خود را از پزشک یا اپراتور لیزر بپرسید و یک آزمایش تست پچ انجام دهید تا ببینید پوست شما به پرتوهای لیزر چه واکنشی نشان می دهد.

در جلسه مشاوره ما می توانیم هزینه ، تعداد جلسات و اینکه آیا شما یک نامزد خوب برای لیزر درمانی هستید یا نه را تعیین کنیم.

لیزر موهای زائد با دستگاه اسکلپیون که فراتر از لیزرهای الکساندرایت و دایود می باشد شامل مزایای زیر است :   

  • پوستی صاف و نرم برای همیشه ،
  • مقرون به صرفه ،
  • ارائه خدمات توسط افراد با تجربه و آموزش دیده ،
  • در اختیار گذاشتن بهترین امکانات و برنامه ریزی برای مشتریان ،

اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری در مورد درمان موهای زائد با لیزر کسب کنید ، می توانید جهت مشاوره به مراکز لیزر ما مراجعه کنید.  مشاوره فرصتی است برای پرسیدن سؤالات ، بررسی جزئیات پزشکی و بهداشتی و تست پچ بر روی بخشی از پوست شما تا مطمئن شوید واکنش های غیرمعمولی نسبت به لیزر موهای زائد نخواهید داشت.

سایر کاربرد های لیزر اسکلپیون

کدام لیزر برای حذف موهای زائد بهتر است؟ لیزر اسکلپیون در مرکز لیزر برکه

سایر کاربرد های لیزر اسکلپیون به غیر از لیزر موهای زائد عبارت هستند از :

  • درمان واریس عروق خونی ،
  • سفت کردن و بستن منافذ پوست ،
  • روشن کردن رنگ پوست ،
  • درمان آکنه ،
  • از بین بردن دانه های رنگی روی پوست ،
  • جوانسازی پوست ،
  • از بین بردن تاتو ،
  • و……………
مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا