لیزر موهای زائد بیکینی درد دارد؟|عوارض و مزایا| بهترین مرکز لیزر موهای زائد

بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی درد دارد؟| عوارض و مزایا| بهترین مرکز لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بیکینی درد دارد؟| عوارض و مزایا| بهترین مرکز لیزر موهای زائد
لیزر بیکینی در مرکز لیزر برکه

لیزر موهای زائد بیکینی یک روش مطمئن ، سریع و مؤثر برای کاهش موی ناخواسته تقریباً در تمام قسمت های بدن است.  لیزر موهای زائد از سال 1997 توسط اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) به عنوان یک روش  “کاهش موی دائمی” در ایالات متحده تأیید شده است.

اثربخشی و ایمنی حذف موهای زائد توسط لیزر اکنون در جوامع پزشکی پذیرفته شده است و به طور گسترده ای در مراکز لیزر و کلینیک های سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

لیزر موهای زائد بیکینی چگونه کار می کند؟

حذف موهای زائد توسط لیزر نوعی درمان است که با استفاده از مفهوم “فوتوترمولیز” انجام می شود.    در فوتوترمولیز طول موج مشخصی از نور در بافت پوست منتشر می شود و پس از جذب نور توسط ملانین (رنگدانه ای که به مو و پوست ما را رنگ می دهد) در ریشه مو تبدیل به گرما می شود.  پس از آن ، این گرما فولیکول مو را از بین می برد و مانع رشد مو در فولیکول ها می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

از آنجایی که لیزر تنها می تواند موهایی را که در چرخه رشد فعال قرار دارند هدف قرار دهد ، برای رسیدن به بهترین نتیجه ، 8 تا 10 جلسه لازم است.  فواصل درمان می توانند بین 4 تا 8 هفته متفاوت باشند و بستگی به محل درمان دارند.

 

چه کسانی می توانند لیزر بیکینی و برزیلی انجام دهند؟

لیزر بیکینی تقریباً برای تمام انواع پوست و مو مناسب است.  به زبان ساده اینطور می گویم که هر چه موهای شما تیره تر باشد ، به راحتی می توانید کاندید مناسبی برای دریافت لیزر موهای زائد باشید.  افرادی که موی تیره و پوستی روشن دارند ، بهترین کاندیدا برای لیزر موهای ناخواسته هستند و بهترین نتایج را کسب خواهند کرد.

زیرا همه لیزرها  بر روی موهای بور، قرمز، خاکستری و سفید کار نمی کنند.  نتایج لیزر موهای زائد بر روی موهای نازک و روشن به خوبی موهای ضخیم و تیره نیست.  هر چه موهای تیره تر و ضخیم تر باشند ، نتیجه لیزر درمانی بهتر خواهد بود.

لیزر برزیلی و بیکینی فقط مخصوص زنان نیست.  مردها هم می توانند حذف موهای زائد با لیزر را در هر قسمت از بدن خود دریافت کنند.  لیزر موهای زائد روشی بهداشتی ، مؤثر و همراه با نتایج دائمی است.

 

مزایای لیزر بیکینی و برزیلی

لیزر موهای زائد رایج ترین روش حذف مو در دهه گذشته به دلیل سرعت و کارایی آن بوده است. این روش باعث می شود که موهای دائمی بدون آسیب رساندن به پوست و بافت اطراف آن تا 70٪ از بین بروند.

لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش های حذف موی دائمی مثل الکترولیز کمتر دردناک است ، بسیار سریع تر و مقرون به صرفه تر است و عوارض جانبی کمتری دارد.

علاوه بر این با توجه به سرعت انجام آن  و مؤثر بودن آن دارای  کارایی و نتایج دائمی است.

شما می توانید در فاصله بین دوره های جلسه درمان خود ، پوستی تمیز و بی مو داشته باشید.  زیرا  نیازی به صبر کردن برای بلند شدن موها برای جلسه بعدی لیزر درمانی ندارید و می توانید موها را در فاصله بین جلسات شیو کنید.  فقط شیو ! از هیچ روش دیگری استفاده نکنید.

لیزر موهای زائد یک درمان ایمن برای تقریباً تمام انواع پوست ها است و هیچ نیازی به زمان استراحت ندارد.  شما می توانید پس از اتمام جلسه لیزر بلافاصله به فعالیت های  روزانه خود ادامه بدهید.

 

عوارض جانبی لیزر بیکینی و لیزر برزیلی

عوارض جانبی رایج حذف موهای زائد مانند موهای فرو رفته در پوست و التهاب پوست از عوارض روش هایی مانند اپیلاسیون ، وکس ، بند انداختن و شیو کردن است.   از سوی دیگر حذف موهای زائد توسط  لیزر برزیلی نه تنها بهترین راه برای موهای زیر پوستی است ، بلکه پوست را نیز ملتهب نمی کند.

خارش ، قرمزی و تورم موقت در اطراف محل درمان و یا تورم فولیکول های مو (ادم فولیکولار) پس از لیزر بیکینی و برزیلی کاملاً طبیعی است.  استفاده از کمپرس سرد و ژل آلوئه ورا ممکن است عوارض جانبی را کاهش دهد.

اگر پوست شما تیره است ، ممکن است تغییرات رنگدانه ای مانند هیپرپیگمنتاسیون یا هیپوپیگمنتاسیون را در ناحیه تحت درمان داشته باشید که ممکن است چند هفته یا بیشتر ادامه یابد.

 

لیزر موهای زائد بیکینی و برزیلی دردناک است؟

لیزر موهای زائد بیکینی درد دارد؟| عوارض و مزایا| بهترین مرکز لیزر موهای زائد
                                          بهترین مرکز لیزر – لیزر بیکینی در مرکز برکه

ممکن است در طول درمان خود احساس درد کمی داشته باشید.  میزان ناراحتی در هنگام لیزر موهای زائد بستگی به رنگ پوست و مو و همچنین محل درمان دارد.  حذف موهای نخواسته با لیزر برای افراد دارای پوست های تیره تر ممکن است دردناک تر باشد.  زیرا موهای تیره تر رنگدانه های بیشتری در پوست دارند که منجر به جذب نور در سطح بالا تری می شود.

برای کسانی که دارای پوست حساس تر هستند ، ما از کرم بی حسی برای بی حس کردن و کاهش ناراحتی مناطق تحت درمان ، استفاده  می کنیم.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

تعداد جلسات برای لیزر برزیلی   

اگر شما به دنبال یک نتیجه دائمی با عوارض جانبی کمتری هستید و می خواهید از پوست صاف و بدون موهای زیر پوستی خود لذت ببرید ، لیزر موهای زائد بهترین گزینه برای شما است.  به طور کلی فقط 8 تا 10 جلسه درمان با لیزر برای همیشه مؤثر است و پس از یک دوره درمان ، شما فقط باید یک یا دو بار در سال برای ماندگاری نتایج به مرکز لیزر ما مراجعه کنید.

 

لیزر کامل برزیلی چیست؟

لیزر کامل برزیلی ، یا لیزر هالیوودی شامل حذف کامل موهای ناحیه تناسلی می شود. بعضی از زنان دوست دارند یک مثلث یا یک خط از موها را در جلو باقی بگذارند.

 

قیمت لیزر بیکینی و لیزر برزیلی  

قیمت لیزر بیکینی و لیزر برزیلی و سایر مناطقی که با لیزر درمان می شوند ، براساس اندازه منطقه تحت درمان ، کیفیت دستگاه استفاده شده و همچنین محل درمانگاه مورد نظرتان تعیین می شود.

قیمت لیزر برزیلی در امریکا می تواند از 100 تا 250 دلار در هر جلسه باشد. شما می توانید تمام جزئیات مربوط به هزینه لیزر موهای زائد خود را در مرکز ما در این صفحه مشاهده کنید.

 

تجربه چند نفر از دوستان ما از لیزر برزیلی  

لیزر موهای زائد بیکینی درد دارد؟| عوارض و مزایا| بهترین مرکز لیزر موهای زائد
                                         لیزر برزیلی در مرکز لیزر برکه

هیچ چیز بهتر از این نیست که قبل از انجام لیزر موهای زائد از تجربه افرادی که این کار را کرده اند ، استفاده کنیم.  در اینجا  چند نفر از مشتریان ما در مرکز لیزر برکه تجربه خود را  به صورت آنلاین با شما به اشتراک گذاشته اند.

حنا : ” من چندین جلسه برای لیزر موهای زائد به مرکز شما آمده ام و آنجا را دوست دارم. رفتار کارکنان  بسیار دوستانه و نتایج لیزر موهای زائد فوق العاده است. آنها همه چیز را از قبل به من توضیح دادند و در آنچه که انجام می دهند بسیار وارد هستند. من خیلی خوشحالم که تصمیم گرفتم به اینجا بیایم.  ”

رامبد : “من تحت درمان با لیزر برای زیر بغل و پاهایم قرار گرفتم. من هیچ مشکلی با درمان هایم نداشتم. واقعاً خدمات شما خوب بود و قیمت ها هم مناسب بود. به شدت به همه توصیه می کنم که برای لیزر موهای زائد خود به شما مراجعه کنند.”

کیم : “خدمات دوستانه ، نتیجه عالی.  من تا به حال فقط دو بار برای جلسه لیزر اونجا اومدم و نگاهم به لیزر کلاً عوض و متفاوت شده ! درمانگاه در محل عالی ، تمیز و مرتب است. بهترین مرکز لیزره که تا به حال دیدم.  ”

جواد : ” من لیزر موهای زائد رو در این مرکز دریافت کرده ام و پس از دو جلسه فقط نتایج خوب دیده می شود. کارکنان بسیار مفید هستند و راهنمایی خوبی ارائه می دهند.  ”

سمیرا : “من  برای حذف موهای زائد خود با لیزر به شما مراجعه کردم.  از دیدن نتایج بسیار خوشحالم.  کسی که درمان منو انجام داد فوق العاده است! به همه توصیه می کنم که اگر می خواهند نتایج فوق العاده  داشته باشند به شما مراجعه کنند.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است.

 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا