هزینه لیزر پوست چقدر است؟ | چرا می گوییم لیزر به صرفه است؟

هزینه لیزر پوست چقدر است؟

هزینه لیزر پوست چقدر است؟

پوست را می توان برای اهداف مختلفی لیزر کرد. لیزر اشعه ای است که در درمان های مختلف کاربردهای زیادی دارد. اما از جمله کاربردهای مهمی که لیزر در درمان ها و عمل های زیبایی دارد یکی استفاده از آن برای جوانسازی پوست است و دیگری برای رفع موهای زائد. در بین این دو، مورد دوم یعنی رفع موهای زائد کاربرد بیشتری دارد.
در این مقاله هم قصد داریم درمورد لیزر پوست برای از بین بردن موهای زائد صحبت کنیم. با ما همراه باشید…

هزینه لیزر پوست چقدر است؟
هزینه لیزر پوست چقدر است؟

از لیزر موهای زائد چه می دانید؟

لیزر یکی از جدیدترین روش های مدرن برای از بین بردن موهای زائد است که مزیت های بی شماری نسبت به سایر روش های سنتی مانند شیو کردن یا اپلاسیون یا پودرهای موبر دارد.
اولین خاصیت مهمی که اصلا وجود لیزر در این درمان را توجیه می کند این است که استفاده از اشعه لیزر برای رفع موهای زائد بدن، برخلاف روش های قدیمی تاثیر همیشگی و دائمی دارد. اگر یکبار، یا بهتر است بگوییم یک دوره کامل، موهای زائد خود را لیزر کنید دیگر تا آخر عمر شاهد رشد مجدد آنها نخواهید بود. از این منظر لیزر مثل یک معجزه است.

تاثیر لیزر

علاوه بر رفع دائمی موهای زائد، بعد از لیزر پوستی صاف و صیقلی خواهید داشت. این یک ویژگی اضافه شبیه اشانتیون نیست، بلکه اثر طبیعی لیزر است. از آنجایی که لیزر موها را از ریشه نابود می کند بعد از درمان منافذ پوستی که جای رشد موها بود نیز کاملا بسته شده و همین امر باعث صاف و صیقلی شدن پوست شما خواهد شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هزینه لیزر پوست چقدر است؟
هزینه لیزر پوست چقدر است؟

ایمنی لیزر

از جمله دیگر ویژگی های بسیار خوب لیزر که آن را بسیار بهتر از سایر درمانهای مشابه مانند آی پی ال و الکترولیز می کند ایمنی مطلوبی است که دارد. هرچند که اشعه لیزر قدرت زیادی دارد اما در عین حال بسیار هم کنترل پذیر است.
ماهیت نوری این اشعه باریک و دقیق باعث می شود تا فقط وارد نقطه های تیره از سطحی که به آن می تابد شود. درهنگام لیزر پوست، این نقطه های تیره عموما ریشه های موهای زائد هستند. به همین خاطر لیزر به بافت های پوستی آسیبی نرسانده و اثر حرارت زایی خود را به شکلی کاملا متمرکز به ریشه های مو منتقل می کند.
از همین رو باید همیشه در جلسات لیزر موهای زائد موجود روی پوست را شیو کنید تا در هنگام لیزر کردن فقط ریشه ها بر پوست باقی مانده باشند. چنانچه موها در حین لیزر روی پوست باشند انرژی به جای جمع شدن در ریشه که هدف اصلی آن است جذب خود مو ها شده و علاوه بر بی اثر بودن ممکن است به پوست هم آسیب برساند.
بهتر است خودتان در منزل این شیو قبل از جلسه را انجام دهید، هرچند که تکنسین هم می تواند خودش این کار را برایتان انجام دهد.

طول درمان لیزر

لیزر یک درمان جلسه ای و دوره ای است. بعد از چند جلسه اول اثر توقف رشد موها را مشاهده نخواهید کرد بلکه تعداد این مو ها و سرعت رشدشان آرام آرام در طول دوره کاهش پیدا می کند. به همین خاطر هم هست که ممکن است در جلسه پنجم یا حتی بیشتر(بسته به شرایط شما) هنوز هم موهای زائدی برای شیو کردن روی پوست باقی مانده باشد.

هزینه لیزر پوست چقدر است؟
هزینه لیزر پوست چقدر است؟

مدت زمانی که دوره لیزر طول می کشد به شرایط منحصر به فرد هر کس وابسته است. دوپارامتر تعداد و فاصله بین جلسات در تعیین این مدت نقش مستقیم دارند. تعداد جلسات لیزر بسته به شرایط خاص شما مانند جنسیت، ضخامت موها، ناحیه تخت درمان و غیره ممکن است بین 6 تا 12 جلسه باشد.
و فاصله بین جلسات بازهم بسته به شرایط شما می تواند بین 4 تا6 هفته باشد. محاسبه تعداد این جلسات با فاصله بین آنها به شما می گوید که چه مدت باید برای کامل شدن دوره لیزر صبر کنید.

برای دریافت باکیفیت ترین خدمات لیزر با جدیدترین دستگاه ها و با بهترین قیمت ها و تخفیف های استثنایی می توانید به بهترین مرکز لیزر تهران مراجعه کنید. برای آشنایی بیشتر و تماس جهت اخد نوبت به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

درد لیزر

لیزر به خاطر استفاده از حرارت متمرکز و مستقیم برای سوزاندن ریشه های مو می تواند دردناک باشد. چون هرچه قدر هم که به خود پوست نتابد، این حرارت اثرخودش را روی بافت پوستی اطراف می گذارد و درد ایجاد می کند. دردی که در صورت بی دقتی تکنسین می تواند منجر به سوختگی هم بشود.

هزینه لیزر پوست چقدر است؟
هزینه لیزر پوست چقدر است؟

اما این به معنای آن نیست که لیزر درمان دردناکی است. چرا که سیستم خنک کننده موجود روی نوک هندپیس دستگاه های لیزر جدید با سرد کردن سطح پوست بعد از هرشات این درد ناشی از حرارت را به حد قابل توجهی کاهش می دهد. علاوه بر آن پیش از شروع فرآیند تکنسین از کرم های مخصوص ضد درد روی پوست شما استفاده می کند تا باز هم به کاهش درد کمک بیشتری بکند.

عوارض لیزر

هیچ درمانی بدون عوارض نیست. حتی درمان پرمزیتی مانند لیزر با همه خوبی هایی که دارد از داشتن عوارض مصون نیست.
البته عوارض لیزر در دو سطح عمومی و بی خطر و سطح پیشرفته و خطرناک دسته بندی می شوند. وقتی لیزر را انجام می دهید قطعا و صد در صد باید انتظار سطح اول، یعنی بروز عوارض عمومی و بی خطر را داشته باشید. عوارضی مانند قرمزی و سوزش پوست. اما این مشکلات نهایتا بعد از یکی دو روز خود به خود از بین می روند و اصلا نگران کننده نیستند.
اما اگر به مرکز نامناسبی برای لیزر مراجعه کرده باشید باید انتظار عوارض جدی تر را هم داشته باشید. عوارضی مانند:
• کبودی
• تاول
• عفونت
• سوختگی
• تغییر رنگ پوست
• لک پوستی
• خونریزی
• زخم
اینها عوارض رایجی نیستند و تا وقتی که مرکز باکیفیتی را برای لیزر انتخاب می کنید نیازی نیست نگرن آنها باشید.

هزینه لیزر پوست چقدر است؟
هزینه لیزر پوست چقدر است؟

قیمت لیزر موهای زائد

بخش هزینه بزرگترین نگرانی افراد در هنگام تصمیم برای لیزر کردن موهای زائد است. اما واقعیت این است که اتفاقا لیزر درمان به صرفه ای نیز هست. چراکه هزینه آن عرفاً بعد از هرجلسه دریافت می شود و با توجه به فاصله یکماهه بین جلسات کل مبلغ به صورت اقساطی پرداخت می شود.تعرفه های لیزر هم هرچند درهر مرکزی متفاوت هستند اما در مجموع و به صورت میانگین آنقدری که فکرش را می کنید گرانقیمت نیستند. برای دیدن لیست قیمت مرکز لیزر ما به عنوان معیاری متوسط و مناسب می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

هزینه لیزر پوست چقدر است؟
هزینه لیزر پوست چقدر است؟

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا