بهترین مرکز لیزر تهران: اسامی برند دستگاه لیزر عالی، متوسط، خوب و بد

بهترین مرکز لیزر تهران

بهترین مرکز لیزر تهران از کدام برند لیزر استفاده می کند؟
احتمالا خبرها درباره عوارض عمل زیبایی و لیزر در مراکز نامعتبر به گوشتان خورده! سوختگی، تغییر رنگدانه پوست و التهاب از شایع ترین عوارض لیزر بوده اند. مردم از صرف هزینه برای مراکز قارچ گونه و غیر تخصصی دل خوشی ندارند. آنها به دنبال یک درمانگاه لیزر معتبر با دستگاه پیشرفته و اپراتور باتجربه و تخفیف واقعی هستند.
ما در این مقاله درباره انواع کلک و دوزک جلب زیباجو از سوی مراکز غیر قانونی لیزر (بدترین مراکز) به شما اطلاع میدهیم. همچنین، روش های تشخیص بهترین مرکز لیزر در تهران رو نیز گوشزد میکنیم. با ما همراه باشید.

لیست بهترین مراکز لیزر تهران
لیست بهترین مراکز لیزر تهران + برند دستگاه لیزر

7 ویژگی بهترین مرکز لیزر تهران

  • برای خرید بهترین دستگاه لیزر دنیا هزینه می کند
  • هرگز از دستگاه لیزر خراب استفاده نمی کند
  • تغییر دستگاه لیزر باکیفیت را خط قرمز خود می داند
  • اپراتور خانم و آقا باتجربه دارد
  • در صورت درخواست، اجازه میدهد زیباجو دستگاه لیزر را قبل از پرداخت وجه ببیند
  • تخفیف لیزر را برای تمام جلسات در نظر می گیرد نه فقط جلسه اول
  • در تمامی مراحل لیزر، امکان مشاوره رایگان و پرسش و پاسخ را فراهم می کند.

پرسش و پاسخ لیزر موهای زائد

پاسخ سوالات خود درباره مراقبت، قبل و بعد از لیزر، شیو، و غیره را در مقاله فوق مشاهده کنید.

اسامی دستگاه لیزر موهای زائد عالی، خوب و بد

در انتخاب مرکز لیزر خوب یک نکته اساسی را فراموش نکنید: برند دستگاه لیزر
قیمت خرید یک دستگاه لیزر فوق پیشرفته عالی مانند مونولیت مدیواستار یا اسکلپیون نکست پرو بسیار بالاست. به همین دلیل، اغلب مراکز چنین دستگاههایی را در اختیار ندارند. این دو دستگاه کاملا ایمن، بی درد ترین و بدون عارضه هستند.
بعضی مراکز لیزرهای پیشرفته ای مانند آپوجی پلاس، کندلا جنتل مکس پرو، سوپرانو و پلاتینیوم دارند. قیمت این لیزرها در مقایسه با دو تای اولی پایین تر است. اما در عین پیشرفته بودن، باز هم بدون عارضه یا درد نیستند. بستگی به برند، این نوع دستگاه ها در رده های خوب تا متوسط قرار دارند.

انواع دستگاه شبه لیزر مانند آی.پی.اِل، لایت شر و SHR نیز از رده خارجند. شبه لیزر نوعی گول زنک است و اصلا کیفیت ندارد. با انتخاب یک شبه لیزر و فقط بر اساس تخفیف آنچنانی، انگار پول و وقت خودتان را هدر داده اید. بنابراین، مراقب باشید فریب مراکز متقلب را نخورید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

برند دستگاه لیزر 2024
کدام دستگاه لیزر موهای زائد بهتره؟

لیزر الکساندرایت، دایود، اندیاگ

سه فناوری معروف الکس، دایود و ان دیاگ در انواع دستگاه لیزر وجود دارد. طول موج 755 نانومتر در لیزر کندلا، آپوجی، و غیره برای پوست روشن تر جواب می دهد. انجام لیزر پوست تیره تر با اندیاگ 1064 نانومتر است. طول موج رایج لیزر دایود 810 نانومتر است.

عوارض لیزر اندیاگ برای پوست تیره

نکته:
بر اساس تجربه زیباجویان، اندیاگ گزینه مناسبی برای رفع مو زائد پوست تیره نیست. زیباجو عوارض سوختگی، لک تیره روشن و تغییر رنگدانه و حتی تاول پوست رو تجربه کرده. بهترین جایگزین اندیاگ برای پوست سبزه و تیره لیزر فوق پیشرفته مدیواستار اسکلپیون می باشد. این دستگاه لیزر دارای یک طول موج اضافه 940 نانومتری (علاوه بر طول موج های اصلی) است. مدیواستار MedioStar نه تنها برای پوست تیره بلکه همه نوع پوست و مو است.

لیزر آپوجی پلاس الکساندرایت+دایود+ ان دیاگ

لیزر آپوجی پلاس متعلق به شرکت سایناشور از سه فناوری الکساندریت، دایود و ان دیاگ (755 نانومتری، 810 و 1064 نانومتری)  و بهره می برد. طول موج 755 نانومتری برای تیپ های پوستی روشن تا کمی سبزه و موهای تیره تر مناسب است. طول موج 810 نانومتری برای پوست های کمی سبزه تا کمی تیره و طول موج 1064 نانومتری برای پوست های تیره تر کاربرد دارد.

دستگاه لیزر کندلا

لیزر کندلا نیز از فن آوری الکس 755 نانومتری بهره می برد و توانایی رفع موهای زائد نازک را نیز دارد. البته بر اساس تجربه زیباجویان، برگشت پذیری رشد مو نازک و درد از عوارض کندلا هستند. موارد سوختگی برای پوست های حساس تیره نیز گزارش شده.

لیزرهای پیشرفته ای مانند آپوجی پلاس، کندلا، سوپرانو و از این دست هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. البته نسل جدیدتری از لیزرهای الکس و دایود به میدان آمده که عیب های این لیزرها را برطرف ساخته. این لیزر همان برند مدیواستار اسکلپیون است.

چرا مدیواستار بهترین لیزر مو زائد است
راز محبوبیت لیزر مو مدیواستار نکست پرو

لیزر اسکلپیون مدیواستار یک معجزه در رفع موهای زائد

امروزه بهترین لیزر پوست و مو اسکلپیون نام دارد که ساخت دو کمپانی معروف آلمانی (مدیواستار و زایس) است. اسکلپیون از نظر بی درد بودن، سرعت عمل و ماندگاری نتایج بی نظیر است. این لیزر نه تنها هیچ کدام از معایب آپوجی، کندلا، سوپرانو و غیره را ندارد، بلکه امتیازاتی دارد که آنها ندارند.

هر چند اسکلپیون برای اهداف جوانسازی و زیبایی پوست کاربرد دارد، تخصصی ترین کاربرد آن رفع موهای زائد است. به عبارتی، پیش از هر چیزی، مخصوص از بین بردن موهای زائد کل بدن مردان و زنان ساخته شده. هم اکنون، با مزایای مدیواستار بهترین دستگاه لیزر مو قرن آشنا شوید.

مزایای دستگاه لیزر مدیواستار اسکلپیون

دستگاه لیزر بدون درد موهای زائد
 معرفی دستگاه لیزر بدون درد موهای زائد بدون بی حسی
  1. بر خلاف لیزرهای قبلی، برای همه نوع پوست و مویی مناسب است. انواع پوست خیلی تیره و سبزه و نیز برای موهای نازک، کرکی، روشن از مدیواستار کمک می گیرند.
  2. کاملا بی درد و بی عارضه است.
  3. ریشه موهای زائد را می خشکاند. به عبارتی، عروق خونی تغذیه کننده فولیکول های موی مزاحم را غیرفعال می کند و از این نظر بر لیزرهای دیگر برتری دارد.
  4. سرعت انتقال امواج لیزر اسکلپیون و اثربخشی آن چند برابر نسل لیزرهای قبلی ست و طول موج هایش با انواع پوست ها تناسب بیشتری دارند..
  5. به تعداد جلسات کمتری نیاز است (کاهش به نصف) و بنابراین از نظر صرفه جویی در هزینه و وقت انتخاب بسیار بهتری ست.
  6. بهداشتی تر از لیزرهای دیگر است: به جای الکل، سلفون روی روی پوست و نیز سر هندپیس است. در نتیجه، امکان انتقال میکروب ها و عفونت ها از شخصی به شخص دیگر به صفر می رسد. در اغلب لیزرها، استفاده از الکل، دکونکس یا تماس صفر رایج است. در همه این موارد حرارت لیزر به انتقال میکروب منجر خواهد شد. تنها سلفون بهداشتی ترین حالت را دارد.
  7. تجهیزات جانبی آن بسیار پیشرفته تر است.

بهترین دستگاه لیزر پوست سبزه

دستگاه لیزر مو بهداشتی
کدام برند دستگاه لیزر بهداشتی ترین است؟

مرکز لیزر شریعتی Berkeh در تهران دارای پیشرفته ترین تجهیزات لیزر و زیبایی است. دانش پزشکان کاملا به روز، پرسنل متعهد و پاسخگو و خدمات بسیار باکیفیت است. این مرکز همیشه به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی در دسترس شما عزیزان است.

تخفیفان لیزر واقعی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا