برای تزریق بوتاکس کجا برم؟ | آدرس بهترین مرکز برای تزریق بوتاکس در تهران

برای تزریق بوتاکس کجا برم؟

برای تزریق بوتاکس کجا برم؟

تزریق بوتاکس از قدیم طرفداران زیادی داشته و دارد. بوتاکس یکی از قدیمی ترین و هنوز هم بهترین روش ها برای جوانسازی پوست است. سالهاست که مردم برای رفع چین و چروک های صورتشان به بوتاکس اعتماد کرده اند و این اعتماد هم دلیل دارد.
تقریبا نود درصد کسانی که برای جوانسازی پوست بوتاکس را انتخاب کرده اند از آن راضی هستند. بوتاکس یک ماده کم خطر است که با پر کردن فضای خالی داخل چین و چروک ها آن ها را از زیر پر کرده و با حجم دادن نسبی، چین ها را درمان می کند.

برای تزریق بوتاکس کجا برم؟
برای تزریق بوتاکس کجا برم؟

اما با همه اعتماد و مزایایی که بوتاکس دارد، هنوز هم هستند کسانی که از بوتاکس ناراضی هستند. اگر سوال بپرسید افرادی را پیدا خواهید کرد که اکیدا شما را از انجام دادن بوتاکس منع می کنند! چرا؟ مشخصا چون نتیجه مطلوبی از آن نگرفته اند، یا بدتر، دچار عوارض جانبی آن شده اند. این فقط می تواند در نتیجه مراجعه به یک مرکز نامعتبر باشد.
پس در نهایت آیا بوتاکس خوب است یا بد؟ با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر با این درمان محبوب جوانسازی صورت آشنا شوید.

بوتاکس

بوتاکس در حقیقت نام تجاری یک سم طبیعی به نام بوتولینوم است که در به صورت طبیعی در خاک یا گیاهان وجود دارد. سم بوتولینوم همان سمی است که در کنسرو ها یافت می شود. این سم یکی از خطرناک ترین سموم موجود در طبیعت است که حدود نیم کیلو از آن برای از بین بردن تمام انسان های روی زمین کافی است!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

برای تزریق بوتاکس کجا برم؟
برای تزریق بوتاکس کجا برم؟

پس بوتاکس باید خیلی خطرناک باشد! در حالی که اینطور نیست. بوتاکس در واقع یک مایع بسیار رقیق شده از دوز بسیار ضعیف این این سم است که خاصیت اصلی اش فلج کردن موقتی عضلات بدن است. درواقع بوتاکس با یک آسیب رسانی کنترل شده، فرآیند درمانی انجام می دهد! (مثل لیزر کردن موهای زائد).
وقتی بوتاکس به مقدار محدود زیر پوست و در ناحیه چین و چروک های هدف تزریق می شود با فلج موقتی عضلات زیر آن چروک ها در کنار پر کردن چین ها از زیر آن را رفع می کند. اما فلج موقتی چه سودی برای رفع چین و چروک خواهد داشت؟!
باید سوال درست را بپرسید. پاسخ شما در جواب به سوال زیر نهفته.

بوتاکس برای کدام چین و چروک ها خوب است؟

روش های متعددی برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک وجود دارند. روش هایی مانند هایفو تراپی، تزریق فیلر، تزریق چربی، میکرودرم، میکرونیدلینگ و غیره. بوتاکس هم یکی از آنهاست. البته از جمله شاخص ترین ها هم هست.

برای تزریق بوتاکس کجا برم؟
برای تزریق بوتاکس کجا برم؟

هرکدام از این روش ها هدف گیری مشخص و خاص خودش را دارد. مثلا فیلر ها برای رفع چین و چروک های ثابت و همیشگی مناسب ترند. در حالی که بوتاکس بیشتر مناسب درمان چین و چروک های عمیقی است که ناشی از حرکات عضلات زیرپوستی صورت هستند. کدام چین و چروک ها؟
به این مثال ها دقت کنید تا مطلب برایتان روشن تر شود. خط اخم، چروک کنار چشم، چروک پیشانی و غیره. میان ابرو ها و پیشانی هیچکس در دوره جوانی چین و چروک ندارد. اما کافی است اخم کنید یا ابرو ها را بالا ببرید تا چروک روی نواحی بین ابروها و پیشانی به وجود بیاید.
هنگامی که این فشارهای عضلانی برای مدت طولانی روی پوست ایجاد شوند، رفته رفته چروک های حاصل از آن دائمی شده و رد خودشان را باقی می گذارند. بوتاکس هم دقیقا روی همین نقطه دست می گذارد. با فلج موقتی عضلاتی که با حرکتشان موجب چین خوردن پوست می شود، مانع از به وجود آمدن این چروک ها می شود. حال این اثر چقدر دوام دارد؟

دوام بوتاکس

اصلا فکر نکنید که بوتاکس تاثیر دائمی و همیشگی دارد. دوره اثرگذاری بوتاکس بین 4 تا 6 ماه است که برای افراد مختلف متغیر است. دوام این اثر به کیفیت درمان و ماده ای که تزریق کرده اید و همچنین شرایط خاص فردی خودتان بستگی مستقیم دارد اما بعد از این مدت که بوتاکس رفته رفته در بافت پوست حل شد می توانید مجددا برای تزریق بوتاکس اقدام نمایید.

برای تزریق بوتاکس کجا برم؟
برای تزریق بوتاکس کجا برم؟

آیا بوتاکس صورت را فلج می کند؟

این شاید رایجترین باور در مورد بوتاکس است که مردم فکر می کنند با بوتاکس کردن صورتشان خشک و بدون میمیک شده و عملا فلج می شود. در حالی که اصلا اینطور نیست. یا بهتر بگوییم، دقیقا اینطور نیست. بلکه، بوتاکس عضلات زیر پوستی را فلج موقتی می کند. اما دامنه این فلجی بسیار کم و کوچک است. مثلا وقتی خط اخم خودتان را بوتکس کنید به معنی آن نیست که دیگر بعد از آن نمی توانید اخم کنید!
بلکه تنها دامنه حرکت عضلات ابروها به مقدار بسیار کمی محدود می شود. در مورد سایر بخش های مورد تزریق بوتاکس هم همینطور است.

برای تزریق بوتاکس کجا برم؟
برای تزریق بوتاکس کجا برم؟

بهترین مرکز تزریق بوتاکس

بوتاکس یک سم خطرناک است. پس در نتیجه درمان بسیار حساس و ظریفی هم هست. تنها زمانی میتوانید از نتیجه بوتاکس مطمئن باشید که به یک مرکز معتبر مراجعه کنید و زیر دست یک پزشک بسیار ماهر و با تجربه قرار بگیرید. تنها در این زمان است که می توانید از ایمنی و تاثیرگذاری خوب بوتاکس مطمئن باشید.
بهتر است بدانید که کار مراکز خود به خود گویای کیفیت کارشان هست. بهترین مراکز بوتاکس بهترین برند ها و انواع مواد بوتاکس را برای تزریق پیشنهاد می کنند و کیفیت و ایمنی را فدای قیمت نمی کنند. اگرچه این امر نباید باعث شود تا پیش خودتان فکر کنید هر مرکزی که گرانتر است، الزاما بهتر هم هست.
مراکز خوب زیبایی در کنار کیفیت مطلوب، تعرفه های مناسبی هم ارائه می کنند. یکی از نکاتی که کمتر در مراکز بوتاکس مشاهده می کنید این است که برای هر بار تزریق از یک سوزن جدید استفاده می کنند. سوزنی که چندبار با آن تزریق انجام شده باشد کم کم کند شده و درد فرآیند را دوچندان می کند. در حالی که بوتاکس یک فرآیند زیبایی کم یا حتی بدون درد است.

برای تزریق بوتاکس کجا برم؟
برای تزریق بوتاکس کجا برم؟
اگر به دنبال بهترین مرکز برای تزریق بوتاکس در تهران می گردید، می توانید به مرکز برکه در منطقه قلهک مراجعه کنید. مرکز برکه با کادری بسیار مجرب از متخصصان ماهر و حرفه ای، همچنین با بهره گیری از بهترین مواد برای تزریق، از جمله با کیفیت ترین مراکز تزریق بوتاکس در تهران است. همچنین تخفیف های ویژه و مناسبتی که برکه به مراجعان ارائه می کند آن را به مرکزی به صرفه هم تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برکه و همچنین گرفتن نوبت تزریق بوتاکس بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا