لیزر موهای زائد با تخفیف استثنایی + استفاده از بهترین دستگاه لیزر!

لیزر موهای زائد با تخفیف

لیزر موهای زائد با تخفیف

در حال حاضر که اوضاع مالی بیشتر افراد جامعه وخیم است، هیچ چیز بهتر از گرفتن یک تخفیف درست و حسابی نیست! شاید برای همین باشد که وب سایت های تخفیفی تا به این حدّ رونق پیدا کرده اند. اما متاسفانه این نیاز مردم باعث شده که خیلی از مراکز و وب سایت ها شروع به سوءاستفاده از این وضعیت کنند و خدمات بی کیفتی به مردم ارائه کنند. به همین خاطر است که تا به این اندازه اصرار داریم که به هنگام دریافت خدمات مختلف، به خصوص درمان های زیبایی و بهداشتی دقت زیادی داشته باشید

اما در هر صورت اگر به دنبال خدمات لیزر موهای زائد با تخفیف می گردید، به جای مراجعه به مراکز بی اعتبار یا تراکت های تبلیغاتی، توصیه می کنیم پیشنهاد ویژه ی لیزر دیسکانت را مدّ نظر داشته باشید:

لیزر موهای زائد با تخفیف
لیزر موهای زائد با تخفیف

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران افتخار دارد تا عالی ترین خدمات لیزر موهای زائد را با استفاده از جدید ترین دستگاه ساخت کمپانی زایس آلمان( اسکلپیون مدیواستار 2018) به شما ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه فوق پیشرفته اسکلپیون ادامه این متن را بخوانید و سپس برای اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

در ادامه تصمیم داریم به شما بگوییم چرا تخفیف لیزر موهای زائد در مرکز زیبایی شمال تهران کاملاً به صرفه و مناسب است: قطعاً مهم ترین دلیل ما این است که در این مرکز از بهترین دستگاه لیزر موجود در دنیا استفاده می شود. با ما همراه باشید تا توضیحات مفصلی درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار برایتان ارائه کنیم:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اگر بخواهیم به طور خلاصه توضیحی راجع به دستگاه اسکلپیون ارائه کنیم باید بگوییم که این دستگاه طول موج لیزر الکساندرایت را به همراه تمام منافع و مزایای دایود ترکیب کرده است. به این ترتیب بیشترین جذب ملانین توسط الکساندرایت را با مزایای دایود به فرد عرضه می کند.

با تشکر از طول موج 755 نانومتری این دستگاه، حتی موهای نازک و روشن هم را می توان برطرف کرد. تمام این مزایا باعث شده که دستگاه مدیواستار به عنوان یکی از بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا شناخته شود.

در ادامه به برخی دیگر از خصوصیات و ویژگی های فوق العاده این دستگاه اشاره خواهیم کرد:

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

هندپیس فوق تخصصی و پیشرفته

هندپیس دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار 2018 یکی از بزرگ ترین سطوح هندپیس را در میان تمام دستگاه های لیزر السکاندرایت و دایود دارد. هم چنین سیستم خنک کننده ی پوست به شکل موثری اپیدرمیس را خنک می کند و به این ترتیب از بروز سوختگی جلوگیری به عمل می آورد. به همین دلیل است که استفاده از این دستگاه و هندپیس فوق العاده ی آن موجب آسودگی خیال بیمار و اپراتور می شود.

سیستم خنک کننده ی پوست قوی

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار، مجهز به نوعی سیستم خنک کننده است که محل درمان را قبل از این که پالس های اشعه به آن برخورد کند؛ خنک کرده و به این ترتیب باعث می شود که اصولاً هیچ گونه دردی احساس نشود. به این ترتیب خیالتان از بابت درد این دستگاه راحت باشد. چرا که اسکلپیون مدیواستار تنها دستگاهی است که هیچگونه دردی ندارد. سیستم مانیتورینگی که داخل دستگاه لیزر وجود دارد، درجه سرما را تنظیم می کند و به این ترتیب همواره دمای پوست را پایین نگه داشته و درمانی بدون درد و راحت را برای تمام تایپ های پوستی مهیا می سازد.

سیستم یکدست برای رساندن اشعه به نقاط مختلف بدن

با تشکر از تکنولوژی جدید دستگاه لیزر اسکلپیون، اشعه های این دستگاه متمرکز هستند و تضمین می کنند که اشعه ی لیزر به طور یکسان و یک دست به تمام نقاط محل درمان برخورد کند. همچنین شکل مربعی هندپیس این دستگاه باعث شده که هیچ گونه فاصله ای میان نقاط مختلف پوست باقی نماند و اشعه با تمام سطح پوست برخورد داشته باشد .به این ترتیب می توانید با خیال راحت اطمینان داشته باشید که تمام فولیکول های مو تحت تاثیر اشعه قرار می گیرند و سوزانده خواهند شد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

رفع موهای زائد برای پوست های تایپ V

در صورتی که رنگ پوستتان تیره است و همیشه حسرت این را به دل داشته اید که بتوان لیزر موهای زائد انجام دهید، باید بگوییم که با تشکر از دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار، چنین آرزویی دیگر محال نیست. در حقیقت این دستگاه به خاطر طول موج بسیار متغیر دایود، توانسته است در این رقابت دستگاه الکساندرایت را کنار زده و بهترین دستگاه برای پوست های تیره و تایپ  V باشد.

سیستم پیشرفته ی کولینگ این دستگاه هم باعث می شود تا از بروز آسیب های پوستی مانند سوختگی لایه اپیدرمیس جلوگیری شود و بالاترین میزان از راحتی و آسودگی را برای فرد به همراه داشته باشد.

حالت SmoothPulse برای درمانی بدون درد با بیشترین سرعت ممکن

حالت SmoothPulse اجازه می دهد که شما درمانی بدون درد و بسیار سریع داشته باشید. هم چنین سیستم کولینگ این دستگاه بالاترین میزان اطمینان و امنیت درمان را خواهد داشت. این دستگاه به شما اجازه می دهد که فرکانسی تا حدود 12 هرتز را داشته باشید و به این ترتیب بسیار سریع عمل کرده و قبل از این که متوجه شوید درمان شما به اتمام رسیده است. در حال حاضر هیچ دستگاه دیگری در کل بازار، به این سرعت و بدون درد نیست!

مزایای دیگر دستگاه اسکلپیون

شاید برایتان باور نکردنی باشد اما دستگاه لیزر اسکلپیون فقط بر روی رفع موهای زائد عمل نمی کند بلکه مزایای جالب توجهی دیگری هم دارد. به عنوان مثال یکی از بهترین مزایای این دستگاه رفع همزمان رگ های پا ( واریس ) است. هم چنین می تواند بر رفع دیگر عارضه های عروق نیز اثر مثبت داشته باشد.

این دستگاه می تواند در درمان آکنه، جوانسازی پوست و حتی روشن کردن آن نیز موثر باشد.

تخفیفان لیزر موهای زائد در تهران

با تمام این تفاصیلی که برای شما ذکر کردیم، به نظر واضح می آید که چرا تخفیف لیزر موهای زائد با این دستگاه کاملاً به صرفه و فوق العاده است.

پس دیگر لازم نیست به سراغ خرید بن تخفیف ، یا تراکت های تبلیغاتی کوچه و خیابان بروید. کافیست روی این لینک کلیک کنید تا با از لیست قیمت های ما و تخفیف های لیزر موهای زائد مطلع شوید.

مترجم و محقق: ندا ناصری

لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا