محل چال گونه کجا باید باشد؟ سلبریتی هایی که چال گونه دارند!

محل چال گونه

محل چال گونه

تا حالا برایتان پیش آمده که به لبخند کسی خیره شده و به چال گونه طرف حسودی تان شود؟!

خب متاسفانه این ویژگی ای است که همه ی ما نداریم. برخی از افراد آن قدری خوش شانس هستند یا به قول معروف ژن خوب!!! دارند که با این ویژگی مادرزادی به دنیا می آیند.

در دنیای امروز، داشتن چال گونه معیاری بر زیبایی و جذابیت محسوب می شود. به خصوص برای زن هایی که این نقص کوچک را دارند، یکی از اصلی ترین فاکتورهای زیبایی محسوب می شود. به عنوان مثال به چهره ی سلبریتی هایی مانند جنیفر گارنر و آریانا گرانده نگاه کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

نوعی معصومیت و حالتی کودکانه در چهره ی آن ها دیده می شود که همه ی آن به خاطر داشتن چال گونه است. بیشتر بچه ها وقتی که به دنیا می آیند چال گونه دارند اما به تدریج این چال پر می شود. شاید به خاطر همین است که ما داشتن چال گونه را خصوصیتی کودکانه می دانیم.

محل چال گونه
محل چال گونه

اگر اهل سینما و هنر باشید، حتما چهره ی کودکانه شرلی تمپل را با آن لبخندهای زیبایش می شناسید و به خوبی می دانید که چال گونه هایش چه تاثیری روی حالت معصومانه اش داشتند.

خوشبختانه در حال حاضر تکنیک های زیادی مانند جراحی چال گونه و ایجاد چال لپ با نخ هم در پزشکی زیبایی رواج کرده و حتی ماهایی که ژن خوب نداریم هم می توانیم این ویژگی فوق العاده را داشته باشیم.

اما حالا که صحبت از داشتن چال لپ شد، باید به محل چال گونه نیز اشاره کرد. معمولا می توان چال گونه را روی یک طرف گونه، دو طرف یا …داشت. در ادامه به این مبحث پرداخته ایم.

چال گونه روی یک لپ

داشتن چال گونه روی یک طرف لپ به طرز دل آزاری زیبا و جذاب است. این ویژگی یکی از بهترین خصوصیات صورت افراد است و لازم نیست بگوییم که تا چه حد می تواند صورت فرد را خواستنی تر کند. فرقی نمی کند که آن فرد مرد باشد یا زن!

داشتن چال گونه روی یک لپ باعث می شود چهره ی فرد بامزه یا به قول انگلیسی ها، کیوت باشد. این ویژگی چیزی نیست که همه ی ما داشته باشیم. داشتن چهره ای بالغانه به همراه زیبایی و معصومیت کودکی، خصوصیتی است که خیلی ها حاضرند برای داشتن آن همه کاری انجام دهند.

تازه داشتن چال گونه روی یک طرف باعث می شود که سن فرد از آن چه که هست کمتر به نظر بیاید.

چال گونه روی یک لپ
چال گونه روی یک لپ

بازیگرانی که چال گونه روی یک طرف لپ دارند

در بالای فهرست سلبریتی هایی که چال گونه یه طرفه دارند، نام آریانا گرانده و دمی لواتو می درخشد. این دو، از معروف ترین و محبوب ترین خواننده های سال های اخیر آمریکا هستند. اگر به عکس های این دو خواننده ی معروف نگاه کنید، می بینید که معمولاً به صورت نیم رخ عکس گرفته اند و طرفی که چال گونه دارند را به سمت دوربین گرفته اند. حرکت هوشمندانه ای است. مگه نه؟!!

چال گونه روی دو طرف صورت

همان قدر که چال گونه یک ویژگی کمیاب است، داشتن چال گونه روی دو طرف صورت واقعاً نادر است. صرف نظر از این که این ویژگی تا چه حد باعث زیباتر شدن چهره ی آن فرد خوش شانس می شود، موجب خواهد شد که شما هیچ وقت لبخند آن فرد را فراموش نکنید.

داشتن چال گونه در دو طرف لپ ها، واقعا یک مزیت بزرگ است. شاید به خاطر همین است که معمولاً به هنگام جراحی مراجعه کنندگان از پزشک خود می خواهند که محل چال گونه در هر دو طرف صورت باشد.

اخیراً تحقیقاتی در مورد این مسئله انجام شده و مشخص شد که هم مردان و هم زنان، داشتن چال گونه را در جنس مخالفشان به عنوان یک ویژگی جذاب دانسته اند.

چال گونه روی دو طرف صورت
چال گونه روی دو طرف صورت

بازیگرانی که روی دو طرف صورت خود چال گونه دارند؟

وقتی که صحبت از داشتن چال گونه روی دو طرف صورت باشد، هرگز نمی توانیم به کریستین دانست زیبا و خواستنی اشاره نکنیم. این بازیگر مطرح هالیوودی با لبخند خود دل می برد. ریچل مک آدامز هم میان بازیگرانی که چال گونه در دو طرف صورت خود دارند، حسابی معروف است. پاپاراتزی ها همیشه دنبال این هستند که لبخند زیبای او را شکار کنند.

مراقبت های بعد از عمل چال گونه

اما در صورتی که با روش هایی مانند جراحی یا تکنیک بخیه جذبی ، برای خودتان چال گونه درست کرده اید، مسئله ی مهم این است که مراقبت های بعد از آن را جدی بگیرید تا بهترین نتیجه حاصل شود. حالا به مهم ترین سوالات راجع به ایجاد چال گونه پاسخ داده ایم:

آیا پروسیجر ایجاد چال گونه دردناک است؟

تکنیک ایجاد چال گونه با نخ جذبی معمولاً درد قابل تحملی دارد. قبل از این که پزشک بخواهد بخیه را بزند، محل درمان را بی حس خواهد کرد. در طول درمان هم شما به هیچ وجه دردی را احساس نخواهید کرد. ممکن است بعد از اتمام درمان اندکی دچار التهاب در محل بخیه شوید. با استفاده از مسکن های رایجی مانند بروفن و ژلوفن می توانید درد را کنترل کنید.

بعد از اتمام درمان روی صورت خود زخم خواهم داشت؟

خیر! اصلاً پوست شما برش داده نمی شود و جای زخم هم نخواهید داشت

آیا نتایج ایجاد چال گونه با نخ دائمی هستند؟

خیر. با جذب نخ ها توسط بدن چال گونه هم عمق خود را از دست می دهد و به تدریج از بین می رود. اما نتایج حاصل از جراحی چال گونه دائمی است.

آیا می توان اثرات چال گونه با نخ را از بین برد؟

نیازی به این کار نیست. با تجزیه شدن نخ ها، اثر آن ها نیز از بین می رود. البته بستگی به نخ استفاده شده در پروسیجر خواهد داشت. اما عموماً اثر آن ها از 6 ماه الی 2 سال دوام خواهند داشت.

بعد از اتمام پروسیجر دچار چه عوارضی خواهیم شد؟

ممکن است تا چند روز بعد از اتمام درمان، دچار اندکی کبودی و ورم شوید که البته می توان با آرایش آن ها را کاور کرد. اما به طور کلی در همان روز هم می توانید به سر کار خود برگردید. البته همه چیز بستگی به موفقیت آمیز بودن درمان شما دارد. اگر از نخ های غیر مرغوبی برای شما استفاده شود، احتمال دارد که دچار عفونت شوید.

چال گونه با نخ

در نهایت این که اگر می خواهید این ویژگی دوست داشتنی را برای صورت خود ایجاد کنید و تصمیم هم ندارید که تن به جراحی چال گونه بدهید، توصیه می کنیم چال گونه با نخ جذبی را امتحان کنید.

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، با بهترین و مرغوب ترین  نخ ها این عملیات را برای شما انجام خواهد داد. پزشکان ما سال ها تجربه و مهارت در این زمینه دارند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت چال گونه با نخ و اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مترجم و محقق: ناصری

لینک منبع 1

لینک منبع 2

لینک منبع 3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا