تخفیف مرکز لیزر | قیمت لیزر موهای زائد با تخفیف

تخفیف مرکز لیزر

تخفیف مرکز لیزر
همه مراکز و حتی فروشگاه ها تخفیف دارند. سیاست های تخفیفی مراکز لیزر معمولا به صورت دوره ای یا جشنواره ای است. خیلی از این مراکز به علت های گوناگونی مانند سالگرد تأسیس یا مناسب های ملی مختلف مانند اعیاد و غیره تخفیف های ویژه به مراجعه کنندگان ارائه می کنند. تقریبا تمام مراکز لیزر و زیبایی هم در ایامی از سال مانند ماه رمضان دوره های تخفیفی برگزار می کنند.

تخفیف مرکز لیزر
تخفیف مرکز لیزر

اما تعدادی از مراکز هم هستند که تخفیف های دائمی خاص دارند. برای مثال مرکز لیزر شمال تهران برای رضایت هرچه بیشتر مراجعه کنندگان تخفیف های ویژه مخصوص اقشار خاص مانند دانشجویان دارد.
برای اینکه بتوانید از خدمات لیزر موهای زائد با کمترین قیمت بهره مند شوید، بهترین راه پیش روی شما استفاده از همین تخفیف هاست. سعی نکنید به مراکزی که به صورت عمومی تعرفه های بسیار ارزانی دارند مراجعه کنید. چون این مراکز (که حتی آنها هم بعضی مواقع تخفیف می گذارند) با کاهش کیفیت درمان، از دستگاه لیزر گرفته تا تکنسین لیزر، توانسته اند به این تعرفه ها برسند.

همانطور که خودتان هم می دانید لیزر یک درمان است و کیفیت آن در نتیجه ای که می گیرید و ایمنی درمان اهمیت زیادی دارد. پس بهتر است ریسک نکنید و مراکز بسیار ارزان را از دایره گزینه های انتخابی خود کنار بگذارید. بهترین مرکز لیزر علاوه بر کیفیت خوب کارش قیمت هایی دارد که در رنج متوسط و معقول قرار می گیرند. قیمت هایی که نه بیش از حد گران هستند و نه ارزان. تنها بهره مندی از تخفیف های چنین مراکزی است که باعث می شود واقعا درمان به صرفه ای را تجربه کنید.
اما چرا تخفیف لیزر اهمیت دارد؟
این به آن خاطر است که مردم امروزه از مزیت های لیزر آگاه شده اند و تقریبا همه(مخصوصاً خانم ها) دوست دارند موهای زائد بدنشان را لیزر کنند. از همین رو هم هست که تعداد مراکز لیزر و زیبایی بسیار زیاد شده. نه فقط در تهران، بلکه در تمام شهرستان ها.حقیقت هم این است که لیزر مزیت های زیادی دارد. اگر به درستی و در مرکزی معتبر انجام شود می تواند برای همیشه شما را از شر موهای زائد بدنتان خلاص کند و این کار را با بالاترین ایمنی و کمترین عوارض محتمل انجام دهد. ضمنا در کنار این مزیت ها درمانی بسیار به صرفه هم هست.

تخفیف مرکز لیزر
تخفیف مرکز لیزر

قیمت لیزر موهای زائد

تا همین چند وقت پیش مردم از قیمت لیزر موهای زائد می ترسیدند. چون فکر می کردند که از آنجاییکه لیزر یک درمان زیبایی است حتما هزینه های سنگینی هم دارد. حق هم داشتند، چون وقتی با قیمت نهایی درمان مواجه می شدند می دیدند ترسشان بی مورد نبوده.
اما چیزی که مردم در آن زمان نمی دانستند و امروزه به آن آگاهی پیدا کرده اند این است که هرگز قرار نیست کل مبلغ لیزر را یکجا بپردازند!
لیزر یک فرآیند درمانی است. باید طی چند جلسه مجزا و در بازه ای شش ماهه تا یکساله انجام شود تا اثرگذار باشد. جلساتی که حداقل یکماه فاصله بین آنها وجود دارد. وقتی برای لیزر کردن موهای زائد به مرکزی مراجعه می کنید، هزینه کل دوره را از شما طلب نمی کند. بلکه بعد از هر جلسه، تنها هزینه همان جلسه را از شما می خواهد. از همین رو هم هست که تعرفه های لیزر موهای زائد به صورت جلسه ای محاسبه می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف مرکز لیزر
تخفیف مرکز لیزر

پس می بینید که لازم نیست اندوخته مالی زیادی داشته باشید تا بتوانید موهای بدن خود را لیزر کنید. چون نحوه پرداخت هزینه لیزر به صورت اقساط ماهیانه است و فشاری از این نظر به شما وارد نمی کند. حتی در گرانترین حالت، در یک مرکز معتبر لازم نیست ماهیانه مبلغی بیش از حدود 400 هزار تومان برای لیزر خرج کنید. این مبلغ هم در صورتی است که خدمات کامل یا به عبارتی لیزر فول بادی را انتخاب کرده باشید. وگرنه هزینه لیزر کردن هر ناحیه از بدن کمتر از این حرف هاست.

کدام نواحی از بدن را می توان لیزر کرد؟

تقریبا همه ناحیه های بدن را می توان لیزر کرد. در گذشته تکنولوژی دستگاه های لیزر به این اندازه پیشرفت نکرده بودند و تنها می توانستند موهای زائد ضخیم نواحی مانند پا و زیرشکم را از بین ببرند. اما دستگاه های جدید دقت و هدفگیری دقیقتری دارند و می توانند تمام موهای کرکی بدن را هم از میان بردارند. به همین خاطر اکنون می توانید تمام موهای زائد تمام نواحی بدن، از جمله صورت، گردن، دست ها، زیربغل، سینه، کمر، بیکینی، پاها و مچ پا را به شکل موثری لیزر کنید.
همچنین دستگاه های لیزر جدید می توانند موهای زائد افرادی که پوست تیره یا سبزه دارند را نیز از بین ببرند. موهای زائد روشن تر هم اکنون قابل لیزر شدن هستند. تنها فرق موجود برای این افراد این است که باید درمان را با شدت کمتری انجام دهند که نتیجتاً به تعداد جلسات بیشتری نیاز خواهند داشت.

تخفیف مرکز لیزر
تخفیف مرکز لیزر

اما نواحی محدودی هم هستند که لیزر کردن موهای زائدشان ممنوع است. مثلا ابروها. به صورت کلی نواحی دور چشم به خاطر حساسیت بالا و آسیب پذیری زیاد چشم قابل لیزر شدن نیستند. نه اینکه نتوان آنها را لیزر کرد، بلکه خطر لیزر کردن آنها بسیار بالا است و ممکن است چشم صدمه ببیند.

درد لیزر

از جمله پیشرفت های بسیار خوب دستگاه های جدید لیزر کاهش درد است. لیزر اشعه ای با ماهیت نوری است که از انرژی گرما و حرارت برای از میان برداشتن و نابودی دائمی فولیکول های مو استفاده می کند. همین حرارت طبیعتاً می تواند موجب بروز درد هم بشود. اما برای مقابله با این درد اولا تکنسین پیش از عمل ژل های مخصوص ضد درد روی پوست ناحیه می گذارد، در وهله دوم سیستم خنک کننده دستگاه درد را خنثی می کند.
سیستم خنک کننده که روی هندپیس اکثر دستگاه های جدید و مرغوب لیزر وجود دارد با سرد کردن سطح پوست بعد از هر شات لیزر درد آن را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. امروزه درد لیزر موهای زائد به حدی رسیده که فراتر از یک مورمور ساده نیست.

تخفیف مرکز لیزر
تخفیف مرکز لیزر

بهترین مرکز لیزر تهران

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری مجرب و بهره مندی از جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزر یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است. تعرفه های معقول و متوسط در کنار تخفیف های استثنایی، همچنین این مرکز را به مرکزی بسیار به صرفه و اقتصادی تبدیل کرده اند. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا