بهترین مرکز لیزر بیکینی: لیزر بیکینی خوبه؟ بهترین دستگاه لیزر بیکینی بدون درد؟

بهترین مرکز لیزر بیکینی: لیزر بیکینی خوبه؟ بهترین دستگاه لیزر بیکینی بدون درد؟

محتوا

بهترین مرکز لیزر بیکینی در تهران و به خانه تخفیف ویژه لیزر خوش آمدید.

این مطلب رو برای شما مراجعین خاص آماده کرده ایم.
شما دوست ندارید هزینه بیهوده به پای مراکز لیزر نامعتبر با دستگاه بی کیفیت و اپراتور کم تجربه هدر دهید. شما لیزر بدون درد، پوست براق و نتایج ماندگار می خواهید. به دنبال مراکز لیزر منصف، اپراتور کاربلد متعهد و دارای دستگاه لیزر فوق پیشرفته هستید.  اگر برای سلامت، پول و وقت خود ارزش قائلید، برای بهترین لیزر بیکینی، با ما همراه باشید.

بهترین مرکز لیزر بیکینی
بهترین مراکز لیزر بیکینی تهران

تجربه و خاطرات لیزر بیکینی

اوایل، بعضی خانومای مراجعه کننده از درد و سوختگی با لیزر بیکینی خیلی می ترسیدند. خیلی سوال براشون پیش میومد که نکنه ضرر داشته باشه. اونها حق داشتند چون هنوز لیزر مدیواستار وارد ایران نشده بود. با هر دستگاهی که لیزر می کردند بالاخره کم و بیش درد داشت. اما بعد از مدیواستار، تجربه ی لیزر بیکینی برای همه لذت بخش شده. همون جلسه اول بین 10 تا 25 درصد از رشد موهای زائد بیکینی کم میشه که برای بار اول خیلی هم خوبه. در هر جلسه تراکم موها کم تر و کم تر است. تا اینکه، به فوق العاده کمرنگ و خیلی نازک تغییر حالت می دهند.

لیزر بیکینی بدون درد خوبه

لیزر بیکینی خیلی خوبه چون از شر ژیلت، موم، کرم موبر و پودر اینا راحت خواهید شد. تمام روش های سنتی با موی زیر پوستی همراهند. لیزر بیکینی خیلی خوبه به شرط اینکه بدون درد باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بی دردترین دستگاه لیزر در جهان و در ایران همون مدیواستار هست. اثرش خیلی سریعه و من خودم تجربه ش کردم. یه جلسه ش بیست دقیقه برام طول کشید ولی با لیزرهای دیگه بیشتر از یک ساعت زمان می برد. هیچ عوارضی هم ندیدم.

لیزر بیکینی بدون برگشت پذیری مو خوبه

دستگاه لیزری انتخاب کنید که با آن موهای زیر پوستی یا برگشت پذیر رو تجربه نکنید. طبق تجربه بهترین مراکز لیزر بیکینی تهران، تنها دستگاه لیزر بدون برگشت پذیری مدیو استار است. شاید بقیه لیزرها پیشرفته باشند، اما از نظر ایمنی و اثرگذاری عمیق به مدیو استار نمی رسند.

فیلم بهترین مرکز لیزر بیکینی در تهران

اصلا پیدا میشه یه مرکز لیزری که همزمان خدمات باکیفیت زیر رو ارائه دهد؟

  • اپراتور بسیار باتجربه
  • قیمت ها و تخفیف های باورنکردنی
  • بهترین برندهای دستگاه لیزر روز دنیا

چرا که نه! با تحقیق حضوری حتما می توانید چنین مراکزی رو پیدا کنید. فقط به تبلیغات بسنده نکنید. حتما حضوری از چند مرکز مختلف قیمت بگیرید، دستگاه لیزر رو از نزدیک بررسی کنید. از مراجعین نیز درباره میزان رضایت آنها سوال کنید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بیکینی بدون درد

پرسش پاسخ لیزر مو زائد بیکینی

در این بخش، رایج ترین سوالات لیزر بیکینی رو مطرح می کنیم. در ادامه، به تمام آنها پاسخ تخصصی می دهیم.

1. نکنه لیزر بیکینی درد داشته باشه؟

2. آیا لیزر بیکینی ضرر داره؟

3. لیزر بیکینی در بارداری ممکنه ضرر داشته باشه؟

4. لیزر بیکینی در زمان پریودی مشکلی نداره؟

5. عوارض لیزر بیکینی برا من و شما چی هستن؟

6. لیزر بیکینی برای موهای زائد نازک و کرکی هم جواب میده؟ یعنی رشد موهای نازک بیکینی برنمیگرده یا دوبرابر و ضخیم تر نمیشه؟ ممکنه یه دستگاهی باشه که این عارضه رو نداشته باشه؟

7. آیا لیزر موهای زائد تناسلی روی قدرت جنسی مرد تاثیر میگذاره؟

8. بهترین دستگاه لیزر بیکینی اسمش چیه؟

9. بهترین مرکز لیزر بیکینی کجای تهرانه و چرا بهترین مرکزه؟ چه طوری اعتماد کنم؟

خلاصه، دارم به جواب این سوالا فکر می کنم و همزمان توی اینترنت سرچ می کنم. از سایتای خارجی چیز خاصی عایدم نمیشه اما وقتی سایت تهران اسکین در ایران میاد بالا، جواب تمام سوالای بالا رو با خلاصه ای از متن زیر می گیرم:

عوارض لیزر بیکینی و زیر بغل

عوارض لیزر بیکینی
عوارض لیزر بیکینی با دستگاه نامرغوب

فکر کنم خیلی ها دغدغه ی عوارض لیزر رو دارند، به خصوص برا ناحیه بیکینی.

چرا برای بعضی ها، عوارض زیر اتفاق می افتند؟

  • درد، قرمزی، التهاب
  • تاول و زخم
  • سوختگی لیزر
  • ابتلا به عفونت تناسلی
  • تغییر رنگدانه (رنگ پوست لیزر شده با رنگ اطرافش فرق می کند)

ممکنه مشکل از جای دیگه ای باشه و به مرکز ربط نداشته باشه؟ ممکنه مشکل از دستگاه لیزر باشه یا از مراقبت های قبل و بعد از لیزر؟
جواب اینه که عوارض لیزر بیکینی به همه ی این موارد بستگی دارد.

پیش شرط ایمنی لیزر بیکینی

خیلی ساده بگم. شما قبل از لیزر باید هم کاندید مناسبی باشین. تیتر “موارد منع لیزر بیکینی” رو در ذیل نوشتیم.

برای جلوگیری از عواض، مرکز لیزر معتبری با بهترین دستگاه لیزر بیکینی بدون درد انتخاب کنید.
اگر طول موج دستگاه لیزر با نوع پوست و موی شما سازگار نباشد، احتمال عوارض وجود دارد. نتایج به مراقبت ها نیز بستگی دارد. از جمله، عدم تداخل دارو با لیزر.

مصرف چه داروهایی قبل و بعد از لیزر ممنوع است؟

سه نکته مهم پیشگیری از عوارض لیزر بیکینی

با رعایت نکات زیر، احتمال تجربه عوارض لیزر بیکینی صفر است.

لیزر بیکینی درد داره؟
سه شرط لیزر بیکینی بدون درد

1. بهترین دستگاه لیزر مو زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بیکینی با حداقل درد مدیو استار اسکلپیون است. البته نسخه جدید آن مدیو استار مونولیت هم به بازار آمده. این دستگاه حتی برای پوست های حساس هم بی دردترین لیزر است.
البته این دستگاه خیلی گران قیمت و استثنایی هست. همه مراکز و کلینیک های لیزر آن را در اختیار ندارند.

برتری دستگاه مدیو استار به سایر لیزرها

نکته جالب:
مدیو استار از نظر قیمت برای متقاضی مثل من و شما خیلی به صرفه تر از لیزرهای دیگه هست. علت ماندگاری بالای نتایج این دستگاه لیزر است. اثربخشی آن چند برابر سایر برندها است. بدون غلو، لیزرهایی مانند مثل آپوجی سایناشور و پلاتینیوم به گرد پای مدیواستار نمی رسند. با مدیواستار، عوارض تاول، سوختگی، زخم و غیره رو هرگز نخواهید داشت!
همه مراکز لیزر در شهرهای ایران لیزر مدیواستار ندارند. پس چکار کنیم؟ خب، دستگاه لیزری انتخاب کنید که طول موجش به نوع پوست و موهای شما بخورد. اگر از من بپرسید، بعد از مدیو استار، آپوجی و کندلا رو پیشنهاد می کنم. کندلا بدون درد نیست؛ برای پوست تیره احتمالا عارضه تغییر رنگدانه رو دارد.

کدام دستگاه لیزر برای پوست من مناسب تر است؟

2. مراقبت های قبل و بعد از لیزر مو زائد

  • عدم پوست در معرض آفتاب و اشعه ماورابنفش
  • خودداری از برنزه و حمام آفتاب و سونا
  • خودداری از تماس با مواد شوینده مضر و صابون های تحریک کننده پوست و عطر و اسپری
  • عدم مصرف دارو تداخل کننده با لیزر. برای مثال، داروی ضد جوش و آکنه راکوتان رتینوئید، داروی ضد بارداری، داروی درمان تیروئید.
  • عدم مصرف ویتامین E، امگا 3 و مکمل برای مدت دو هفته
  • اجتناب از لیزر در صورت بیماری هورمونی درمان نشده (به علت برگشت پذیری مو زائد)

لیست کامل مراقبت قبل از لیزر

لیست کامل مراقبت بعد از لیزر

کاندید بودن برای لیزر بیکینی

سلامت عمومی پوست تناسلی و زیر بغل قبل و بعد از لیزر مهمه. اگر ضایعه پوستی مانند زگیل و تبخال تناسلی دارید، فعلا لیزر نکنید. فراموش نکنید که روند درمان زگیل با لیزر با لیزر موهای زائد بیکینی فرق دارد. مراحل درمان این دو جداگانه است.

لیست کامل مراقبت قبل از لیزر بیکینی

لیست کامل مراقبت بعد از لیزر بیکینی

3. اپراتور و تکنسین لیزر با تجربه 

نقش اپراتور و تکنسین در نتایج لیزر بسیار اهمیت دارد. اپراتور و تکنسین لیزر باید بتوانند واکنش پوست شما در برابر اشعه لیزر را سریع و به درستی تشخیص دهند. مثلا، ما می گوییم بی حسی زایلاپی مانع از تشخیص درست تکنسین می شود. او نمی تواند ادم های پوستی زیباجو را بشناسد. در نتیجه، ممکن است تنظیمات دستگاه لیزر را اشتباهی انجام دهد.
یا اینکه، فرض کنید اپراتور هندپیس لیزر را به درستی استفاده نکند؛ بهداشت لیزر را رعایت نکند؛ حین کار تکان بخورد. در این صورت، احتمال خطا در هدف گیری رنگدانه مو زائد توسط اشعه لیزر، جا ماندن نواحی یا عوارض وجود دارد.
بنابراین، فراموش نکنید که اپراتورهای با تجربه سابقه چندین سال کار دارند. زیباجویان از کار آنها رضایت کامل دارند. برای مثال، مرکز شریعتی برکه تهران. حضوری سوال کنید.

پرسش و پاسخ لیزر بیکینی

پرسش پاسخ لیزر بیکینی
سوالات متداول لیزر بیکینی

آیا لیزر بیکینی ضرر دارد؟

جواب:
لیزر بیکینی در صورت رعایت سه پیش شرط گفته شده اصلا ضرر ندارد. سوالات زیر رو از ما پرسیده اند:

آیا لیزر بیکینی برای توان جنسی آقایان و انزال و نعوظ آنها ضرر دارد؟

اشعه لیزر فقط چند میلیمتر کوچیک زیر پوست نفوذ دارد؛ پرتو لیزر فقط رنگدانه موی زائد رو هدف می گیرد و اصلا تا عمق زیر پوستی نفوذ نمی کند. در نتیجه، هیچ آسیبی به شبکه رگ ها، مویرگ ها و اعصاب زیر پوست وارد نمی کند.

آیا می توان در زمان پریودی لیزر کرد؟

جواب: بهتره لیزر موهای زائد رو به بعد از پریودی موکول کنید. تنظیم ترشح هورمون ها حین روزهای پریودی به هم می خورد؛ لیزر ممکن است در چرخه منظم رشد موهای زائد اختلال ایجاد کند.

آیا لیزر بیکینی در بارداری ضرر دارد؟

مطالعات زیادی درباره ضرر و زیان داشتن یا نداشتن لیزر در دوران بارداری شده. ممکن است نظرات هر یک از مراکز و متخصصین لیزر متفاوت باشد. اما جمع بندی کلی نظرات متخصصین اینه که در زمان بارداری لیزر نکنید. حتی اگه ضررم نداشته باشه،  بارداری برای همه خانومها با تغییرات هورمونی و تغییرات رشد موها همراهه. چون فاز رشد، توقف و استراحت و بازرشد موهای زائد در دوران بارداری مثل قبلش نیست، به احتمال زیاد لیزر کردن یعنی هدر دادن پولتون. قرار نیست بعد از مدتی دوباره سر و کله موهای زائد پیدا شه و کاهش نداشته باشند!

مقاله کامل لیزر در دوران بارداری

لیزر بیکینی در دوران شیردهی

بهتر است لیزر بیکینی رو به پایان دوران شیردهی موکول کنید. در کل، لیزر نواحی پستان، زیر بغل، تناسلی و زیر شکم بهتر است بعد از این دوران باشد. بدن هر خانم ممکن است واکنش متفاوتی به انرژِ لیزر نشان دهد. نمی توان قطعی نظر داد که لیزر ضرر دارد یا ندارد.
جدا از بحث ضرر داشتن یا نداشتن لیزر، ترشح هورمون های شیردهی چرخه ی رشد مو را بر هم می زند. حتی اگر لیزر ضرر نداشته باشد، ممکن است برگشت پذیری رشد مو بعد از لیزر رو تجربه کنید. بنابراین، پول و وقت شما نیز هدر خواهد رفت.

 

مقاله کامل لیزر بیکینی در دوران شیردهی

تجربه لیزر بیکینی یک کاربر

          من از چند هفته قبل موهای زائدم رو نزدم و فقط 24 ساعت قبل از لیزر شیو کردم. به عبارتی، روزی که لیزر کردم یه مقدار کوچولو موی تازه روییده داشتم. اپراتور لیزر می گفت اگه فولیکول موی زائد پیدا باشه، اشعه لیزر بهتر هدف میگیره.
دغدغه من بهداشت دستگاه لیزر بود. مرکز لیزر مورد نظر من از این نظر مشکلی نداشت. متوجه شدم که استفاده از الکل، دکونکس و ژل احتمال انتقال آلودگی رو افزایش می دهد. مرکز لیزر برای من سلفون یکبار مصرف روی پوستم و سر هندپیس استفاده کردند. با سلفون، امکان انتقال آلودگی به صفر می رسد.

تجربه درد لیزر بیکینی

          بر خلاف تصوراتم از درد زیاد و جیغ زدن هنگام لیزر، مدیو استار اصلا درد نداشت. یعنی، حس درد انگار صفره. یکی از دوستان خودم قبلا با لیزر کندلا سه جلسه لیزر داشت. ایشان دوره لیزر خود رو به علت درد زیاد رها کرده بود. این بار، دستگاه لیزر رو تغییر داد. جالب بود که می گفت: “با اینکه پوست خیلی خیلی حساسی دارم، با مدیو استار اصلا درد آزار دهنده ای حس نکردم.

تعداد جلسات لیزر بیکینی

          فکر کنم تصور لیزر بدون درد و قرمزی برای منطقه بیکنی سخت باشه. ولی با مدیواستار من این تجربه رو داشتم. تعداد جلسات لیزرم حدود 7 جلسه با موهای ضخیم بود. 4 تا 6 هفته بین هر جلسه فاصله بود. برا شما ممکنه بیشتر یا کمتر باشه. تعداد جلسات به ژنتیک، تیپ پوستی، جنس مو و عوامل دیگر بستگی دارد. میانگین بین 4 تا 10 جلسه است.
البته برا من فاز رشد موهای زائد زیر بغل با تناسلی خیلی فاصله نداشت و می تونستم همزمان لیزر کنم. دکتر گفتند که فاز رشد موهای زائد تناسلی و یزر بغل خیلی از افراد شبیه همه.
برا بعضی، فاز رشد این دو تا با هم فرق دارد. موها باید در فاز رشد باشند تا لیزر صورت گیرد.

جا نیفتادن نواحی لیزر با هندپیس مربعی مدیواستار

یک نکته جالب برای من هندپیس مربعی شکل دستگاه مدیو استار بود. شکل مربع به این معنی هست که هیچ نقطه یا ناحیه ای از موهای زائد بدون لیزر جا نمی ماند. همه لیزر می شود. شنیدم لیزرهای دیگه هندپیس دایره ای شکل دارند؛ که به معنی عدم پوشش تمام نواحی لیزر هست.

تجربه لیزر بیکینی بدون بی حسی زایلاپی

با مدیو استار، لیزر بیکینی من بدون بی حسی و زایلاپی انجام شد. بی حسی اثر لیزر رو کم می کند. علت اینه که تکنسین نمی تونه واکنش پوست شما به لیزر رو بخونه.  در نتیجه، ممکنه تنظیمات دستگاه رو اونطوری که باید درست تشخیص ندهد. خب اینم یک نکته مثبت دیگر از مدیو استار هست که به بی حسی نیاز نیست.

طول موج اضافه مدیو استار برای سوزاندن عمقی ریشه مو 

مدیو استار یک خاصیت عجیب دارد. اینکه، علاوه بر طول موج اصلی هندپیس مختص زیباجو، یک طول موج جداگانه 940 نانومتری دارد. این طول موج جلوی تغذیه رسانی به ریشه مو زائد رو می گیرد. یعنی، سلول ریشه مو از بیخ می میرد! می تونم بگم چیزی شبیه رفع دائمی موی زائد اتفاق می افتد. البته رفع دائمی نداریم ولی موها اونقدر کم رنگ می شوند که انگار وجود ندارند!

فیلم لیزر بیکینی- مزایای لیزر بیکینی

برای مشاهده فیلم لیزر بیکینی، پیج اینستاگرام مرکز لیزر شریعتی رو مشاهده کنید. لیزر بیکینی مزیت های زیادی دارد.

  • تا حدودی به جلوگیری از خیانت همسر برای خانم ها
  • افزایش حس زیبایی و اعتماد به نفس شما
  • زیباتر به نظر رسیدن پوست هنگام پوشیدن بیکینی
  • کمک به بهداشت جنسی  و رهایی از عفونت و کثیفی و بوی بد بیکینی

موارد منع لیزر بیکینی

با شرایط زیر لیزر بیکینی رو انجام ندهید:
  1. تغییرات هورمونی درمان نشده مثل کم کاری غده تیروئید و مرف داروی تداخل کننده با لیزر
  2. بیماری های پوستی مثل لوپوس، ضایعات پوستی مثل زگیل و تبخال تناسلی ویروسی…
  3. زخم باز در ناحیه ای که باید لیزر شه
  4. ابتلا به عفونت در ناحیه ای که بیاد لیزر شه
  5. مصرف قرص های محرک پوستی مثل یازوترتینوئین ضد آکنه و جوش یا قرص ضدبارداری و غیره
  6. بارداری و شیردهی (بهتر لیزر انجام نشه و به بعد از این دوران ها موکول شه)

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بیکینی

چون پوست ناحیه بیکینی خیلی حساسه، هر دستگاه لیزری براش مناسب نیست. شبه لیزرهای نامرغوب آی پی ال و شر (اس اچ آر) و خانگی رو لطفا بیخیال شوید. به پشیمانی شما نمی ارزد. با شبه لیزرهای ارزان قیمت، رشد موهای زائد تا دو برابر قبل بر می گردد!!!

بهترین دستگاه لیزر بدون درد و بدون عارضه برای ناحیه حساس بیکینی همون لیزر مدیواستار اسکلپیون هست. مدیواستار متعلق به شرکت زایس آلمان با همکاری مدیواستار هست. می دونین که آلمان از جمله کشورهای صنعتی پیشرفته هست و در زمینه ساخت تجهیزات لیزری در پزشکی زیبایی حرف اول رو در دنیا زده.

خصوصیات بی نظیر دستگاه لیزر مدیواستار

  • کاملا بدون عوارض و بی درد ترین لیزر قرن
  • کاهش زمان لیزر کل بدن از دو ساعت به تنها چند دقیقه
  • ماندگاری بالاتر نتایج در مقایسه با لیزرهای دیگر
  • هندپیس مربعی برای پوشش تمامی نواحی لیزر (در لیزرهای دیگر هندپیس دایره ای است و نقاطی از لیزر جا می ماند!)
  • تنها لیزر رفع موهای نازک کرکی بدون برگشت پذیری
  • تنها لیزری که جلوی فعالیت عروق تغذیه رسان به مو زائد رو می گیرد
  • بدون نیاز به بی حسی زایلاپی (در لیزرهای دیگر بی حسی اثر لیزر را کاهش می دهد)
  • بدون استفاده از الکل، ژل یا دکونکس (با این مواد احتمال انتقال آلودگی وجود دارد)
  • بهداشتی ترین لیزر جهان (فقط سلفون یکبار مصرف)
  • تنها لیز دارای منو کامل دیجیتالی و هندپیس های مجزا برای تخصصی کردن انواع پوست و جنس مو
  • بدن ذره ای ناراحتی یا تکانه حین لیزر (سیستم خنک کننده هوشمند 360 درجه که با دمای بدن شخص در کسری از ثانیه تنظیم پذیر است)
  • امکان چند دور لیزر در شات و شات نامحدود و در نتیجه اثرگذاری عمیق تر (در لیزرهای دیگر یک دور لیزر ممکن است)

قیمت لیزر بیکینی-هزینه لیزر بیکینی

آیا دوست دارین قیمت های لیزر بیکینی منصفانه و ارزون تر از جاهای دیگه نصیبتون شه؟ و در عین حال کیفیت کار لیزر عالی باشه؟

قیمت های مرکز لیزر شریعتی در لینک زیر بروز رسانی شده. می تونین لیست کامل قیمت برای تمام نواحی لیزر موهای زائد رو هم برای آقایان و هم برای خانومها مشاهده کنین:

قیمت لیزر بیکینی

موارد ممنوعه لیزر بیکینی

 

بهترین مرکز لیزر بیکینی فیلم

دوستان عزیز،

  • آیا خواهان تخفیف لیزر واقعی، با قیمت منصفانه و با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدون درد  هستید؟
  • آیا تجربه بالای اپراتور لیزر و تخصص کادر مرکز لیزر براتون مهمه؟
  • آیا دستگاه لیزری می خواهید که کاملا با تیپ پوست و جنس موی شما سازگاره؟
  • آیا لیزر بدون درد و بدون کوچکترین عوارض قرمزی و التهاب و سوختگی رو دوست دارید؟
  • آیا از هدر رفتن پول و وقت خود با انتخاب مراکز نامعتبر نگرانید؟

ما انتخاب بهترین مرکز لیزر بیکینی یعنی مرکز لیزر موهای زائد شریعتی شمال تهران رو پیشنهاد می کنیم.

تماس با “بهترین مرکز لیزر بیکینی

شادمانه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا