قیمت لیزر دست و پا برای آقایان|قیمتهای استثنایی+کیفیت بالا!

قیمت لیزر دست و پا

قیمت لیزر دست و پا

بارها و بارها به عنوان یک خانم  این اتفاق برایم افتاده است که برای شرکت در یک مراسم ناچار شدم که فوراً موهای زائد دست و پا را با ژیلت، اپیلاسیون یا هر روش دیگری رفع کنم و به خوبی می دانم که این مشکل تا چه حد می تواند آزاردهنده و دشوار باشد. گرچه شاید خیلی ها فکر کنند که موهای زائد روی دست و پای خانم ها بدتر است اما آقایانی که ورزشکار حرفه ای هستند یا این که موهای زائد زیادی روی دست و پاهای خود دارند، به خوبی می دانند که این موها بسیار مشکل ساز می توانند باشند.

آقایان ورزشکار، خصوصاً آن دسته مردانی که ورزش هایی مثل شنا، کشتی، فوتبال و …انجام می دهند باید همواره موهای زائد دست و پا و به خصوص موهای پا را شیو کنند. این مسئله صرف نظر از بهداشت پوست است. چرا که داشتن موهای زائد باعث آسیب دیدن در هنگام ورزش می شود.

قیمت لیزر دست و پا
قیمت لیزر دست و پا

به همین خاطر است که خیلی از مردان در حال حاضر سراغ روش هایی مانند لیزر موهای زائد می روند که روشی دائمی برای حذف موهای زائد است. اما آن چه که آقایان را نگران می کند این است که فکر می کنند قیمت لیزر دست و پا و کل بدن آقایان بسیار بالاتر است. اما در این مطلب تصمیم داریم به مرکزی اشاره کنیم که تخفیف های ویژه ای برای لیزر موهای زائد اقایان ارائه می کند:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران، افتخار دارد که با در اختیار داشتن بهترین دستگاه لیزر روز دنیا (اسکلپیون مدیواستار 2019) کلیه خدمات لیزر را برای شما آقایان عزیز ارائه کند. قیمت خدمات ما نسبت به دیگر مراکزی که از همین دستگاه استفاده می کنند، بسیار به صرفه تر و ارزان تر است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

قیمت لیزر صورت مردان

دست و پا تنها جایی نیست که آقایان می توانند خدمات لیزر را دریافت کنند. در حال حاضر خیلی از مردان برای رفع موهای زائد گونه های خود نیز از لیزر استفاده می کنند یا این که برای آنکادر کردن خط ریش لیزر می کنند.

طبیعتاً قیمت لیزر نواحی مختلف بدن آقایان اندکی گران تر از لیزر خانم هاست اما باز هم نواحی کوچک تر قیمت پایین تری دارند. بیشتر مراکز با توجه به نوع دستگاه و سال تولید آن قیمت های خود را تعیین می کنند. به عنوان مثال دستگاه های قدیمی تر لیزر هزینه ی کمتری دارند اما در هر صورت ممکن است به خوبی دستگاه های جدید عمل نکنند و نتوانند موهای زائد را به خوبی رفع کنند و یا این که نیاز به شارژ مداوم جلسات لیزر داشته باشید.

قیمت لیزر صورت مردان
قیمت لیزر صورت مردان

اما دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را یکی از بهترین گزینه ها برای انجام لیزر موهای زائد و به خصوص صورت می کند:

اول از همه این که دستگاه اسکلپیون مدیواستار ساخت کمپانی زایس آلمان است که بسیار معتبر می باشد و تمام تولیدات آن کیفیت خیلی خوبی دارند( حتما یادتان می آید که زمانی دوربین های کمپانی زایس با هیچ دوربین دیگری قابل مقایسه نبودند)

دوماً دستگاه اسکلپیون دارای هندپیس مربعی شکلی دارد که برای درآوردن دقیق خط ریش خیلی مناسب است. دستگاه هایی که هندپیس دایره ای شکل دارند، نمی توانند با این دقت خط ریش را آنکادر کنند.

دستگاه اسکلپیون تنها دستگاهی است که می توان از سلفون یک بار مصرف روی هندپیس آن استفاده کرد. اپراتور با کشیدن چندین لایه سلفون ، به خوبی آن را می پوشاند و اجازه نمی دهد که به طور مستقیم با پوست تماس داشته باشد. به این ترتیب احتمال انتقال بیماری های عفونی و واگیردار پوستی به صفر خواهد رسید

سرعت لیزر با دستگاه اسکلپیون بسیار بالاست. خیلی از دستگاه برای لیزر موهای زائد کل بدن به زمانی حدود 60 الی 80 دقیقه احتیاج دارند. طبیعی است که در این مدت فرد کم طاقت شود و دیگر تحمل درد را نداشته باشد. اما لیزر اسکلپیون علاوه بر این که هیچگونه دردی ایجاد نمی کند، بسیار سریع عمل کرده و لیزر موهای زائد دست و پا کمتر از 20 دقیقه به طول خواهد انجامید. لیزر نواحی کوچکی مثل صورت نیز تقریباً 5 دقیقه طول می کشد.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

قیمت لیزر موهای بدن آقایان به ناحیه ای که آن را لیزر می کنند بستگی دارد. هرچه ناحیه بزرگ تر باشد و موهای آن ضخیم تر باشد، احتمالا قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. برخی مراکز به مناسبت های مختلف تخفیف های ویژه ای برای خدمات لیزر در نظر می گیرند اما در کمال تاسف باز هم باید بگوییم که این تخفیف ها بیشتر مختص بانوان هستند و لیزر موهای زائد آقایان با این که قیمت بالاتری دارد، کمتر مشمول تخفیف قرار می گیرد.

اما مرکز ما خوشبختانه هیچ گونه تبعیضی در این مورد قائل نمی شود و با ارائه ی تخفیف های ویژه به آقایان عزیز، تلاش دارد تا قدمی کوچک در رابطه با ارائه ی خدمات بهتر بردارد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و هم چنین مشاهده لیست قیمت ها به این لینک مراجعه کنید.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان
قیمت لیزر موهای بدن آقایان

هزینه لیزر موهای زائد در تهران

بارها از شهرهای دیگری غیر از تهران مراجعه کنندگانی داشته ایم که می گویند هزینه لیزر موهای زائد در تهران گران تر است و در شهرستان ها می توانند همین خدمات را با قیمت پایین تری دریافت کنند. اما باید در نظر داشته باشید که دستگاه های پیشرفته تر و به روز تری در تهران می توانید پیدا کنید و خدمات بهتری بگیرید. خیلی از دستگاه هایی که در شهرستان ها هستند قدیمی بوده و کارایی خوبی ندارند. به این ترتیب ناچار می شوید که یا تعداد جلسات خود را بیشتر کنید یا این که مرتب جلسات شارژ لیزر داشته باشید. با تمام این تفاصیل به نظر می آید که هزینه های شما مدام بیشتر خواهد شد.

در نهایت این که اگر به دنبال مرکزی هستید که علاوه بر ارائه ی خدمات عالی لیزر موهای زائد، قیمت ها و هزینه های خیلی خوبی هم دارد، شما می توانید به مرکز شمال تهران ( واقع در خیابان شریعتی) مراجعه کنید. همکاران ما همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

موفق و پیروز باشید

گردآورنده و محقق: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا