لیزر موهای زائد ارزان در تهران :واقعی یا تبلیغ دروغ؟!

لیزر موهای زائد ارزان در تهران

لیزر موهای زائد ارزان در تهران

در گیر و دار مطالعه در مورد بهترین مراکز لیزر موهای زائد؛ همیشه می شود مطالب دست اول و داغی در مورد این درمان و هم چنین مراکز زیبایی به دست آورد. از مراکزی که ادعا می کنند به صورت رایگان و اشانتیونی لیزر می کنند تا مراکزی که تبلیغات دروغ در مورد دستگاهشان می کنند. اما واقعیت چیست؟ کدام مرکز خوب است و کدام بد ؟ به عنوان فردی که می خواهد لیزر موهای زائد را انجام دهد تا چه حد با این درمان آشنایی دارید؟ اصلا می دانید کدام دستگاه خوب است و کدام بد؟

خب پاسخ به تمام این سوالات گرچه ساده و راحت است اما بسیار ضروری می باشد. شما باید خودتان را به اطلاعات کافی در مورد این درمان مسلح کنید و بعد از آن به سراغ لیزر موهای زائد بروید

لیزر موهای زائد ارزان در تهران
لیزر موهای زائد ارزان در تهران

از دیگر تبلیغات دروغی که متاسفانه در بازار زیبایی وجود دارد، ادعای لیزر ارزان و تخفیف است. به قول مثال معروف هر دم از این باغ، بری می رسد، متاسفانه با ورود دستگاه های چینی لیزر به کشور، خیلی از مراکز قیمت های پایینی برای خدمات لیزر موهای زائد ارائه می کنند اما بهتر است بدانید که این دسته از دستگاه ها نه تنها اثر جالبی بر روی رفع موهای زائد ندارند بلکه باعث بروز مشکلات و عوارض جانبی مانند سوختگی و التهاب هم می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

پس چه بهتر که اگر تصمیم دارید به یک مرکز و تخفیف های آن اعتماد کنید، قبل از هر چیزی راجع به دستگاه مورد استفاده ی آن ها اطلاعاتی به دست آورید.

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، مجهز به یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد به نام اسکلپیون مدیواستار 2019 (ساخت کمپانی زایس آلمان) است. این دستگاه در میان خیل عظیم دستگاه های چینی و بدون کیفیت، واقعا اثرگذار و مفید است. هم چنین قیمت هایی که در مرکز ما ارائه می شود، به نسبت مراکز دیگری که همین دستگاه را دارند به صرفه تر و ارزان تر است. هم چنین در این مرکز، به مناسبت های مختلف ( مانند اعیاد ملی و باستانی) تخفیف هایی ارائه می شود که توصیه می کنیم از دست ندهید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

هم چنین در این لینک نیز  می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه لیزر اسکلیپون مدیواستار به دست آورید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

متاسفانه یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که در زمینه ی لیزر موهای زائد وجود دارد این است که پزشکان عمومی بی آن که اطلاعات چندانی در رابطه با این درمان داشته باشند، با خرید یک دستگاه، این خدمات را به مردم ارائه می کنند. اتفاقا سر این دسته از پزشکان هم چندان خلوت نیست و به خاطر قیمت های پایین تری که ارائه می کنند، استقبال مردم از آن ها هم بسیار بالاست. اما کافیست یک بار لیزر موهای زائد با این دستگاه های بی کیفیت و ناشناس را تجربه کنید، تا متوجه شوید که چه اشتباهی کرده اید.

مهم ترین فاکتور در تشخیص یک مرکز خوب از بد این است که از همان ابتدا، اصل صداقت با مراجعه کنندگان را پیشه کنند. بهتر است بدانید که هیچ دستگاه لیزری نمی تواند به طور دائمی و همیشگی، موهای زائد را رفع کند. بلکه در بهترین حالت، کاهش دائمی رشد موها را به همراه خواهد داشت. در صورتی که جلسات درمان خود را تکمیل کنید، عموما تا یکی دو سال (بسته به شرایط فردی و ژنتیک) مویی رشد نخواهد کرد. بعد از آن به تدریج و به صورت تک و توک، موهایی رشد می کنند اما به هیچ وجه به اندازه و تراکم سابق نخواهند بود.

مراکز خوب و معتبر از همان ابتدا به شما خواهند گفت که احتمالاً بعد از گذشت یکی دو سال، به جلسات شارژ لیزر نیاز پیدا خواهید کرد. هم چنین تمام مراکز مجهز به دستگاه لیزر، باید تحت نظر پزشک متخصص زیبایی کار کنند. بنابراین مراجعه به سالن های آرایشگاهی و استفاده از لیزرهای خانگی به طور کامل ممنوع است!

فکر نکنید که با خرید یک دستگاه کوچک لیزر خانگی می توانید به نتیجه ای مشابه دست پیدا کنید بلکه حتی در مواردی ثابت شده که استفاده از این دستگاه ها باعث افزایش تراکم موهای زائد هم شده است. بیشتر مواقع افراد نمی دانند که تنظیمات این دستگاه به چه صورت است و به طرز غلطی از آن استفاده می کنند. به این ترتیب بروز عوارضی مثل سوختگی و التهاب چندان دور از انتظار نیست.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

در نهایت باید بگوییم که مراکز زیبایی زیادی در تهران هستند، بنابراین کار شما برای انتخاب یکی از آن ها سخت تر خواهد بود اما نگران نباشید. با دو فاکتور کلی می توان اعتبار مرکز را سنجید: 1- حسن شهرت مرکز را در فضای مجازی و واقعی ردگیری کنید 2- ببینید از چه دستگاهی استفاده می کند و سپس درباره آن تحقیق کنید. حتما موقع درمان از پزشک یا اپراتور دستگاه بخواهید که مارک درج شده روی دستگاه را به شما نشان دهد. به این ترتیب دیگر هیچ تردیدی باقی نخواهند ماند.

قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد هم مثل هر چیز دیگری به کیفیت خدمات ارائه شده بستگی دارد. قطعا هر چقدر که دستگاه با کیفیت تر و موثرتر باشد، قیمت و هزینه ها بالاتر خواهد رفت. هم چنین باید محل درمان نیز مشخص شود. هر چه محل لیزر موهای زائد بزرگ تر باشد، طبعاً هزینه ها نیز بالاتر می رود. به عنوان مثال هزینه لیزر ساق پا از زیربغل بیشتر و گران تر خواهد بود چرا که ناحیه ی بزرگ تری است.

قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر موهای زائد

البته با وجود تخفیف هایی که در مرکز ما ارائه می شود، به هیچ وجه نباید نگران قیمت ها و هزینه ها باشید. تلاش ما همواره بر این بوده تا به هر بهانه ی معقولی( مانند اعیاد ملی و مذهبی) تخفیف لیزر موهای زائد ارائه کنیم. شما می توانید روی این لینک کلیک کرده و تعرفه های قیمت لیزر در تمام شعبات ما را ببینید.

مرکز تخصصی زیبایی و لیزر در شمال تهران

در نهایت باید بگوییم که مرکز لیزر ما، بهترین گزینه برای ساکنین عزیز شمال تهران است. این مرکز هم به مترو نزدیک است( مترو قلهک) و هم دسترسی خوبی دارد. کافیست با همکاران ما تماس بگیرید و تمام سوالات خود را مطرح کنید.

زنده و امیدوار باشید

گردآورنده: ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا